Nee, dat is een valide argument.quote:
Dan zou ik chronisch ziek zijn, heul ziek.. en dat is niet! Heb er geen last van gelukkig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-ziek-van-seks.dhtml deze ellende hebben jullie alleen dan weer
Tien keer per dag pijn, vreselijk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan zou ik chronisch ziek zijn, heul ziek.. en dat is niet! Heb er geen last van gelukkig.
Grote babies niet?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
Wat hebben kleine babietjes toch ENORME balzakken trouwens.
Zo.. En hoe was jouw bevalling... ?quote:
Ik heb het gesprek richting ranzige seks trachten te sturen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef kres het volgende:
[..]
Zo.. En hoe was jouw bevalling... ?
Uitgescheurd of ingeknipt ?
Hoe heb jij je geschoren ?
Ja dat zijn de onderwerpen vanavond..
Niet mijn keus hoor, het mag echt over iets anders gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef kres het volgende:
[..]
Helaas wel. Wat een wijven gezeik zeg. En dan vinden vrouwen het raar dat mannen evolutionair geprogrammeerd te zijn om te bezwangeren en dan weg te wezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef kres het volgende:
[..]
ja en toen begon JIJ over zijn eerste week en over ballen van babietjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek richting ranzige seks trachten te sturen..
Ach gossie toch, moet het dan maar weer over bier en tieten gaan, kun je dat wel aan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Helaas wel. Wat een wijven gezeik zeg. En dan vinden vrouwen het raar dat mannen evolutionair geprogrammeerd te zijn om te bezwangeren en dan weg te wezen.
Zeg jij maar niets, Miss Totaalruptuur.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en toen begon JIJ over zijn eerste week en over ballen van babietjes
van mij mag het ook wel over een ander onderwerp gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet mijn keus hoor, het mag echt over iets anders gaan
Ik zal je en handje helpen ....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb het gesprek richting ranzige seks trachten te sturen..
eigenlijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Babyballen gaan me eigenlijk wel te ver
hm, wat probeer je te doen???quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:43 schreef missbehavin het volgende:
Pfff ik kom er niet uit hoog, met dat mp3tag programma... heb nu alle nrs erin geladen, maar dan..?
Ik heb +200 nrs op usb stick staan, voor in de autoradio. Maar hij gooit ze zo door elkaar dat ik dus niet netjes de verdeling artiest en dan nr krijg, dus speelt ie alles door elkaar af. En dat is irritant.quote:
oke, en jij probeert nu alle nummers mooi op volgorde te houden? En waar wil je dat mp3 tag programma dan voor gebruiken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb +200 nrs op usb stick staan, voor in de autoradio. Maar hij gooit ze zo door elkaar dat ik dus niet netjes de verdeling artiest en dan nr krijg, dus speelt ie alles door elkaar af. En dat is irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |