Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef golfer het volgende:
Aanraden voor een ieder die het kan zien/vinden:
Hugh's Fish Fight.
Over de verspilling aan bijvangst vanwege de strenge EC-quota.
Yups. Zodra ze bijvoorbeeld aan hun limiet van gevangen kabeljauw zitten mogen ze die niet meer aan land brengen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef kaasplankje het volgende:
Waarom wordt al die bijvangst overboord gekieperd? Ok de quota, maar hoe zit dat precies; zoeken ze dan bepaalde vissoorten er uit en gooien ze de rest terug ofzo?
Dan is het patronaat snel leeg daarnaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Setlist optreden bekend : ik mag als 2e
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
Dan is het patronaat snel leeg daarna.
Ja, ik snap ook niet dat ze het hoogtepunt niet bewaren tot het laatst.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan is het patronaat snel leeg daarna.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Setlist optreden bekend : ik mag als 2e
ja he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:21 schreef Bluezz het volgende:
Goeie tip Elf, van Hogh.
Het is echt verschrikkelijken om te huilen
Sushi wasquote:
ik heb de petitie in ieder geval ondertekend en de link van z'n actie ook in mijn Facebook gezet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:56 schreef DarkElf het volgende:
ja he?tis serieus verschrikkelijk.
zag dat het aantal mensen die de petitie getekend heeft explosief toegenomen is, das mooi, maar het moet wel levend blijven,hoop dat dat ze lukt.
Wordt op dit moment binnengehengeld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
FIlmaanrader voor eenieder die hem nog niet heeft gezien:
http://www.imdb.com/title/tt0948530/
Aanrijding in Moscou
ik ga die petitie onmiddellijk tekenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb de petitie in ieder geval ondertekend en de link van z'n actie ook in mijn Facebook gezet.
Ik schrok serieus van de grote hoeveelheden dode bijvangst van prachtige kabeljauw.
Jeugdsentiment.quote:
t gaat niet alleen om kabeljauw natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
ik heb de petitie in ieder geval ondertekend en de link van z'n actie ook in mijn Facebook gezet.
Ik schrok serieus van de grote hoeveelheden dode bijvangst van prachtige kabeljauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |