Dat is een goedequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Je kunt ook iemand van 1m20 zonder benen zoeken
Of een lilliputterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:05 schreef 08gnoT. het volgende:
Je kunt ook iemand van 1m20 zonder benen zoeken
natuurlijk wel, meisjes willen altijd een langere vent, maar die vent wil weer eentje bijna zijn lengte.quote:Aangezien je dit probleem op deze manier benaderd zal je waarschijnlijk nooit een vriendin krijgen
Neem zo'n import filipijnse.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef NoSugar het volgende:
[..]
natuurlijk wel, meisjes willen altijd een langere vent, maar die vent wil weer eentje bijna zijn lengte.
Ik val op korte dames
Ik ook. Ik vind lange vrouwen echt niet aantrekkelijk. Ongeveer 1.70 is bij mij de grens (hangt dan wel weer van de vrouw af natuurlijk, soms kan ik redelijk schappelijk zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:13 schreef NoSugar het volgende:
[..]
natuurlijk wel, meisjes willen altijd een langere vent, maar die vent wil weer eentje bijna zijn lengte.
Ik val op korte dames
Doe je diequote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:38 schreef NoSugar het volgende:
[..]
Ik vind die Tila Tequila types best cute
Hoe lang ben je dan? Meestal zijn de Hollandse meisjes niet kleiner dan 1.75quote:ik vind te lange jongens ook minder. boven de 1,80 liever niet dan ben ik de dwerg en hij de reus
no thanks..
jongens van 2 meter vind ik sowieso irritant.
Wat voor reuzinnen kom jij tegen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef NoSugar het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? Meestal zijn de Hollandse meisjes niet kleiner dan 1.75
De gemiddelde lengte is 1,75, wat dus wil zeggen dat de helft kleiner is dan dat aangezien er sprake is van een normale verdeling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef NoSugar het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:12 schreef Diemux het volgende:
Aangezien je dit probleem op deze manier benaderd zal je waarschijnlijk nooit een vriendin krijgen
1,60 ben ik mijn ouders zijn ook alles behalve groot.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:09 schreef NoSugar het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom zou je willen staan per se?quote:
Wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
hihi ik ben 1.72 en ik kan erg goed pijpen volgens Henk...
Zou ik dan even de standaardafwijking van u mogen?quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte is 1,75, wat dus wil zeggen dat de helft kleiner is dan dat aangezien er sprake is van een normale verdeling.
Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:06 schreef Amoeba het volgende:
Zou ik dan even de standaardafwijking van u mogen?
Inkoppertjequote:Op zondag 16 januari 2011 17:37 schreef HEADOVERHEELS. het volgende:
Net alsof je lengte wat uitmaakt.
Vergeet vooral niet dat ze ook een plat hoofd moet hebben. Dan kun je er tussentijds je potje bier op zetten als je met je l.l bezig isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef NoSugar het volgende:
Nou, ik ben dus 179cm lang (naar boven dus!) en ik vroeg mij af hoe lang mijn meiske moet zijn om op haar knieën mij optimaal te kunnen... ach we gaan door
Ik dus zelf even kijken tot waar mijn lul zit, even tegen de kast drukken, kijken tot waar ik kan komen en waar ik het meest comfortabel bij ben, afijn je kan altijd zakken en je knieën naar achteren doen, maar dan krijg je weer last van je rug.
MIJN ideale/comfortabele pijphoogte lag 20cm boven mijn lulhoogte bij een lengte van 179cm
Betekent dat ik nu een meisje van max. 159-165cm moet zoeken
Mensen van 2 meter kunnen er toch ook niets aan doen ? Dan hoeven ze nog niet irritant te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:52 schreef Taartjeh het volgende:
ik vind te lange jongens ook minder. boven de 1,80 liever niet dan ben ik de dwerg en hij de reus![]()
no thanks..
jongens van 2 meter vind ik sowieso irritant.
neuh die zijn voor kleinerts zoals mij. mila jovovich is vast wel iets voor je die is 1.90?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef NoSugar het volgende:
Nou, ik ben dus 179cm lang (naar boven dus!) en ik vroeg mij af hoe lang mijn meiske moet zijn om op haar knieën mij optimaal te kunnen... ach we gaan door
Ik dus zelf even kijken tot waar mijn lul zit, even tegen de kast drukken, kijken tot waar ik kan komen en waar ik het meest comfortabel bij ben, afijn je kan altijd zakken en je knieën naar achteren doen, maar dan krijg je weer last van je rug.
MIJN ideale/comfortabele pijphoogte lag 20cm boven mijn lulhoogte bij een lengte van 179cm
Betekent dat ik nu een meisje van max. 159-165cm moet zoeken
Zittend gepijpt wordenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
je kan ook liggend of zittend worden gepijpt einsteiin.
De gemiddelde lengte van de Nederlandse vrouw is 167,4.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:29 schreef Dipkip het volgende:
[..]
De gemiddelde lengte is 1,75, wat dus wil zeggen dat de helft kleiner is dan dat aangezien er sprake is van een normale verdeling.
quote:Op zondag 20 maart 2011 17:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
je kan ook liggend of zittend worden gepijpt einsteiin.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |