Lijkt me lachen!quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt een simpel liedje maar (spoiler over de musical)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van welke musical is dit?
Antonio?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk aan de serie Zorro van vroeger
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:00 schreef Cee het volgende:
Dit lijkt een simpel liedje maar (spoiler over de musical)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.doodgebloed aan gescheurde stembanden??
know'm sayin?
word? word.
Van wie? En op straffe van wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja je mag nooit naar de trap kijken echt niet
Next to Normal. Over een vrouw (en haar gezin), vrouw is manisch depressief en hangt heel erg naar haar oudste zoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oeh, moeilijk dit voor Roman!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Next to Normal. Over een vrouw (en haar gezin), vrouw is manisch depressief en hangt heel erg naar haar oudste zoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die gaat Simone toch doen?
Oeh, moeilijk dit voor Roman!![]()
Dat dus, al trekt ie nu wat bij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:02 schreef Kinga het volgende:
EN WEER DIE BLIJE KOP. Valt me tegen hoor.
zooquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
Ook zonder die voorkennis kippenvel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |