Wie dwong je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Moest toch iets verzinnen wat anders was dan 'niets'
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheidquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef kres het volgende:
Topic begint wel beetje dood te gaan ....
I have that effect on people.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:18 schreef kres het volgende:
Topic begint wel beetje dood te gaan ....
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheid
Wie is het nou?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zie een relatie met jouw aanwezigheid
Allebei!quote:
je vindt dat L-E er nog wel een stalker bij kan gebruiken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allebei!Misschien moeten we ze maar koppelen.
Kres, dit is L-E. L-E, dit is Kres.
Ik ben nog steeds in de rouw!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Allebei!Misschien moeten we ze maar koppelen.
Kres, dit is L-E. L-E, dit is Kres.
Waarom? Je ex was toch maar een lul met oren. Met Kres ben je veel beter af.quote:
What happened ?quote:
Mag ik met je meerouwen?quote:
Niet bitchen over mijn ex.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom? Je ex was toch maar een lul met oren. Met Kres ben je veel beter af.
geef je wel even duidelijk aan wanneer die rouwperiode voorbij is? ik ben niet zo goed in het inschatten daarvan.quote:
Je houdt nog van 'm.quote:
Jouw fobo is ook saai ...quote:
Ze is doable.quote:
Er staat in dat ze oud genoeg is. That's all you need to knowquote:
Ik ook van jou ..quote:
quote:
Ik zal het in mijn sig vermelden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geef je wel even duidelijk aan wanneer die rouwperiode voorbij is? ik ben niet zo goed in het inschatten daarvan.
Dat klinkt als 'matig'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |