Ja!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Was ie op zijn minst lekker?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Toch iemand die me wil doen wiehoooo
Nou dat is dat tenminste wat. Maar verder uiterst genant jaquote:
We zijn doodongelukkig omdat we single zijn, dat weet iedereen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh bah
Wat is dat toch met mensen? Mij is laatst ook al gevraagd of iemand een blind date voor me mocht regelen.
Oh ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
We zijn doodongelukkig omdat we single zijn, dat weet iedereen.
Dat kun je toch leren?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
in de vacutureomschrijving op hun website wordt een behoorlijke hoeveelheid verkoopvaardigheden gevraagd, iets wat in de omschrijving op de site van de intermediar absoluut niet zo naar voren kwam. En als ik iets niet ben is het commercieel.
Bovendien valt de locatie me ook tegen.
zelfs dat vind men de moeite niet waard om voor me te regelen *kras*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh bah
Wat is dat toch met mensen? Mij is laatst ook al gevraagd of iemand een blind date voor me mocht regelen.
Doe eens niet!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zelfs dat vind men de moeite niet waard om voor me te regelen *kras*
Van sommige mensen zou je haast het idee krijgen dat ze het doen, om zichzelf een goed gevoel te gevenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Ohh.. Jullie ook al .. ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef L-E het volgende:
[..]
ik kan een hoop leren, maar echt "verkopen", nee. Daar ben ik teveel techneut voor.quote:
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trutquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trut
sorryquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:42 schreef STING het volgende:
Van sommige mensen zou je haast het idee krijgen dat ze het doen, om zichzelf een goed gevoel te geven
Ik vind dat vrijwel alles te leren is, tbh.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik kan een hoop leren, maar echt "verkopen", nee. Daar ben ik teveel techneut voor.
Bergambacht.
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Van jou wil ik helemaal niks horen, frigide trut
quote:
tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind dat vrijwel alles te leren is, tbh.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?![]()
![]()
quote:
Ik stond buitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik spontaan impotent word bij het zien van een rokende vrouw?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Weten we wel zeker dat dat kind van jou geen reageerbuisje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |