Nee, zij is veel meer dan dat hoorquote:
Ach ja, wat weet onze internetheld Air ook eigenlijk he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zij is veel meer dan dat hoor
Moet ik iemand neerhoeken voor je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
fijn, rouwen we samen. mannen
Ze zanikt teveel. Dat kan nog wel eens ten koste gaan van de geilheid.quote:
Ik wil bewijs zien..quote:
quote:
Ik PM je wel ff.quote:
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zanikt teveel. Dat kan nog wel eens ten koste gaan van de geilheid.
Uiteraard!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zien
Wat ben je complimenteus vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast, zij is ZO out of your league dat je haar niet eens kan zien
thnxquote:
*meldt*quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Zal ik anders maar gewoon van de vrouwenliefde worden? Ms is dat dé oplossing!
Ik kan het je aanraden. Alhoewel je daarmee hetzelfde probleem blijft houden als bij mannen. Er zijn er maar een paar geschikt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Lijkt me oersaai.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:32 schreef missbehavin het volgende:
Als ze way out of my league is, kun jij het helemaal wel vergeten, dus ik bespaar mij de moeite om die PM te sturen.quote:
Ja, daar ben ik ook bang voor. Plus wijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het je aanraden. Alhoewel je daarmee hetzelfde probleem blijft houden als bij mannen. Er zijn er maar een paar geschikt.
Ja dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Want vrouwen zijn makkelijk in de omgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |