Ik ben het wederom met je oneens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet per se waar hoor. Sommige kinderen hebben leuke moeders en dan worden die kinderen vnzelf ook een stuk leuker.
Neem me toch niet zo serieus johquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben het wederom met je oneens.
Voor wat je beschrijft bestaat een mooi woord: hypocrisie.![]()
Nou, vorig jaar ofzo legde je wel heel veel belangstelling aan de dag voor een -overigens heel mooi jongetje- van een van de vaste Slankiesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem me toch niet zo serieus joh.
Maar dat was ook gewoon een leuk en mooi jongetje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar ofzo legde je wel heel veel belangstelling aan de dag voor een -overigens heel mooi jongetje- van een van de vaste SlankiesKan dus niet anders dan deze opmerking serieus nemen.
nu ben ik benieuwd!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, vorig jaar ofzo legde je wel heel veel belangstelling aan de dag voor een -overigens heel mooi jongetje- van een van de vaste SlankiesKan dus niet anders dan deze opmerking serieus nemen.
Wel beter dan een visschotel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat dacht je van de heli![]()
Wisten jullie dat ik ooit eens zelf een helicopter gevlogen heb? Cool he? Cadeautje van een vriend die eigenlijk vriendje wilde worden
mazuru, klote is dat he? Maar nu niet meer eten omdat je het nu toch "verpest" hebt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
Ik moet goed zo door gaan, weer een halve zak chips naar binnen.
Ik ga zo even mezelf uitputten met de WII sport.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
mazuru, klote is dat he? Maar nu niet meer eten omdat je het nu toch "verpest" hebt...
Weet je wat je kan doen? een blokje om wandelen, dan heb je de trek weg en weer een goed gevoel
Op een site in de UK voor 67,50 pond en 13 pond verzendkosten ongeveer. Alleen nog in maat 8. Op andere sites rond de 100 pond.quote:
Merel kijkt ook OZNZ, net als ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ben jij aan het doen Merel?
en Tink, jij?
Ik lasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef Merel het volgende:
Het is helemaal geen suffe zaterdagavond, het is een heerlijke zaterdagavond!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:58 schreef Merel het volgende:
Het is helemaal geen suffe zaterdagavond, het is een heerlijke zaterdagochtend!
Ieder een halve of zij een halve en jij een hele?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik steun mazaru... een hele zak leeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droge worst en oude kaas hier i.p.v. chips!Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Jeetje weinig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:42 schreef Merel het volgende:
Mijn lijstje is toch wat minder goed geworden dan gepland:
O/L - vanilleyoghurt
D - pizza
T - zit aan m'n tweede wijntje
Zal ik spareribs bestellen?quote:
Zal ik mijn adres doorgeven?quote:
Aha! Ik heb voor het eerst in anderhalf jaar ook weer een TV. Gek!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:46 schreef Merel het volgende:
[..]
Op Zoek naar Zorro: http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z/op_zoek_naar_zorro/
Of een bucket chicken wings, of beidequote:
Jummie!quote:
Bezorgen is gratiesj!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jummie!
En als zij 't lopend kwamen brengen, had je 't ook wel even op kunnen halen. Had je weer bezorgkosten gescheeld.
Och, tien jaar verschil is niet zo veel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:49 schreef Merel het volgende:
Ik wil tien jaar terug in de tijd en dan achter Jeroen uit OZNZ aan![]()
Echt gratiesjj?quote:
Idd. En op een oude fiets moet je het leren enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och, tien jaar verschil is niet zo veel.
Ik denk niet dat je 15 jaar terug in de tijd wilt (want wild stappen neem ik aan) en dan mķrgen alweer je huidige zelf wilt zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zou naar bed moeten maar heb geen zinJammer dat er geen teletijdmachines bestaan. Zou best voor een avondje 15 jaar terug in de tijd willen en dan morgen gewoon weer mijn huidige zelf zijn
Als je hem dan toch nog leuk vindt is hij meestal echt leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:53 schreef Merel het volgende:
Nou hij is qua uiterlijk echt absoluut niet m'n type!
Maar toch hč
Om twee uur flits ik terug en de kater laat ik daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je 15 jaar terug in de tijd wilt (want wild stappen neem ik aan) en dan mķrgen alweer je huidige zelf wilt zijn.
zoals mijn kleine kale Duutser!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je hem dan toch nog leuk vindt is hij meestal echt leuk
zoals mijn kleine niet-kale Duitserquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zoals mijn kleine kale Duutser!
Niet in Duitsland doen. Daar zijn bankrekeningen duur. Ik ben blij dat ik nog steeds mijn NL rekening heb: kost weinig en wereldwijd te gebruikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:58 schreef Jagärtrut het volgende:
Had ik al verteld dat we de volgende stap in onze relatie gaan zetten?
Samen een bankrekening openen. De vraag is alleen nog in welk land...Duitsland, Nederland of Zweden...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Om twee uur flits ik terug en de kater laat ik daarTwee uur is vroeg genoeg om geen domme dingen te doen.
Oeh en dan die Nederlanders maar klagen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet in Duitsland doen. Daar zijn bankrekeningen duur. Ik ben blij dat ik nog steeds mijn NL rekening heb: kost weinig en wereldwijd te gebruiken![]()
Bij een Duitse bankrekening kost iedere handeling apart geld. Geld overboeken: ¤ 0.05 - ¤ 0,50. Pinnen soms wel ¤ 10,- etc.
Ja...ik neig naar Zweden, aangezien mijn geld daar binnenkomt, en dan hoeft maar een van ons internationale overboekingen te doen...Maar, ik ben ook erg tevreden over de rabobank in NL, dus wellicht daar...Nog maar eens kijken..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niet in Duitsland doen. Daar zijn bankrekeningen duur. Ik ben blij dat ik nog steeds mijn NL rekening heb: kost weinig en wereldwijd te gebruiken![]()
Bij een Duitse bankrekening kost iedere handeling apart geld. Geld overboeken: ¤ 0.05 - ¤ 0,50. Pinnen soms wel ¤ 10,- etc.
quote:
Anders gebruik je die rekening en vraag je voor hem een tweede kaart aan. Is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:01 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja...ik neig naar Zweden, aangezien mijn geld daar binnenkomt, en dan hoeft maar een van ons internationale overboekingen te doen...Maar, ik ben ook erg tevreden over de rabobank in NL, dus wellicht daar...Nog maar eens kijken..
het lastige is dat ik beide actief gebruik, en het lijkt me toch prettig om iets losstaands te hebben waarnaar we allebei geld overmaken..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Anders gebruik je die rekening en vraag je voor hem een tweede kaart aan. Is waarschijnlijk de goedkoopste oplossing.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
![]()
![]()
't Is maar goed dat ik voor mijn 30e getrouwd ben (ook zo'n impulsieve actie trouwensdie zeer goed is uitgewerkt
), anders zou je nu niet vragen deed je dat, maar doe je dat
Ik mag ook altijd alleen weg. Ga ook alleen op vakantie enzo. Als ik maar weer heel terugkomquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]wilde jaren schijnen goed voor een mens te zijn
Zegt degene die altijd alleen uit mag van![]()
pmquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:04 schreef Merel het volgende:
Wat leuk Jagär!
En ik wil allemaal dingen zeggen maar dan wordt het te herkenbaar ben ik bang
Bestaan er eigenlijk internationale rekeningen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:05 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het lastige is dat ik beide actief gebruik, en het lijkt me toch prettig om iets losstaands te hebben waarnaar we allebei geld overmaken..
Het heeft ook geen haast. Het is vooral om als we samen zijn boodschappen en voor de rest vliegtickets en vakanties van te betalen...Het is nu altijd zo'n gedoe met terugbetalen, en dan vergeten we dat weer, etc. etc.
Niet voor zover ik weet. Banken zijn nog steeds een nationaal goed. Zou wel fijn zijn, ik word stapelgek van zorgen dat ik genoeg geld op beide rekeningen heb staan...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:08 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk internationale rekeningen?
Dan valt het best mee met jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik mag ook altijd alleen weg. Ga ook alleen op vakantie enzo. Als ik maar weer heel terugkom
Lastig he? Waarom zouden jullie eigenlijk kiezen voor een Zweedse rekening? Hoe lang blijf je daar nog?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet voor zover ik weet. Banken zijn nog steeds een nationaal goed. Zou wel fijn zijn, ik word stapelgek van zorgen dat ik genoeg geld op beide rekeningen heb staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |