Ik vrees dat wij tweeen nog wel een weekje bij kunnen boeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef Kally het volgende:
Symphie
JJH jij ziet Zwabber in maart, en ik weet 100% zeker dat jullie gaan kletsen en blijven kletsen
En anders regel ik nog wel een meet bij mij thuis weer
Oke gelukkig maar, we maakten ons een beetje zorgen enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet. hier.
Ik had even druk genoeg met mezelf, maar ondertussen staat alles weer op de rails.
Sowwy.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar, we maakten ons een beetje zorgen enzo
Een harige kastquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zorro wilt niet uit de kast komen
Juist wel, hij zoekt melk bij Lynxie, en soms op de meest (kuch) vreemde plaatsenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zorro wilt niet uit de kast komen
O ja echt, typisch kattenquote:
Ik kan ook geen wasmand even op de bank laten staan. Dan zit er binnen 5 minuten minstens ééntje in.quote:
Die Simone?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:01 schreef Kally het volgende:
WTF Miran wat is de Engelse uitspraak van die meiden bij pop slecht
Die rode jurkquote:
1 van mij loopt altijd over het onderste rekje van mijn droogrekquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan ook geen wasmand even op de bank laten staan. Dan zit er binnen 5 minuten minstens ééntje in.
Ze is vergeleken die andere 2 niet echt goed neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik vind het onterecht dat ze in de finale staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |