Come to the darkside. We have coockiesquote:
Nooit?quote:
Ook een man geeft onder bepaalde druk gewoon overquote:
the flesh is weakquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook een man geeft onder bepaalde druk gewoon over
Ja, zover waren we al he.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nog geen resultaat geboekt he
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ik dacht dat je het eindelijk begon te snappen. Je beseft het zelf niet, dat is het mooie..
Dat je niet doorhebt dat het wel opschietquote:
mindtricksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat je niet doorhebt dat het wel opschiet
quote:
Ah ja, ik ken dat gevoel... Heb zo geen zin om alleen te zijn nu he..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Soms he, heb ik van die momenten dat ik echt enorm graag een vriend zou hebben. Nu is zo'n moment
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Soms he, heb ik van die momenten dat ik echt enorm graag een vriendin zou hebben. Nu is zo'n moment
Ja, dat. En ik heb m'n beste vriendin niet in de buurt, dus ik kan ook niet naar haar toe omdat ik morgen vroeg moet werkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah ja, ik ken dat gevoel... Heb zo geen zin om alleen te zijn nu he..
Hoelang duren die momenten? Ook tot morgen nog?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:13 schreef Samzz het volgende:
Soms he, heb ik van die momenten dat ik echt enorm graag een vriend zou hebben. Nu is zo'n moment
Ja dan kun je wel wat slaap inhalen iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat. En ik heb m'n beste vriendin niet in de buurt, dus ik kan ook niet naar haar toe omdat ik morgen vroeg moet werken
Mja, ik ga lekker vroeg afsluiten (vannacht wel vier uur geslapen) en een film kijken of zo, dat is ook wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |