quote:
Ja maar daar moet je dan natuurlijk wel mee om kunnen gaan hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee is wat indrukwekkender dacht ik...
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je dan natuurlijk wel mee om kunnen gaan he
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee is wat indrukwekkender dacht ik...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
And what if i am?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het uitlokken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]Ik heb liever de prinsesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
You will payquote:
En daarna ga ik met de voetjes op escobar uitrustenquote:
Ja, dangerous stuffquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jij had al kennis gemaakt?
Woman first, yedi second hequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh crap
then i'm doomed, a womans fury with the force behind it
Have a nice life, what's left of itquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh crap
Stomme jedi orde, het ging mis daar toen ze vrouwen gingen opleidenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hehe, eindelijk begin je het te begrijpen
If you can't fight it, join itquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh crap
Dat wil ik zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have a nice life, what's left of it
Heeft ze een light zweep dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have a nice life, what's left of it
Nee hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer te ver gaan..
Waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer te ver gaan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |