quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef xxiessiexx het volgende:
Oke soggen levert goeie cijfers op
Net weer een 8.7 binnengesleeptVoor Methoden en Technieken van Onderzoek nog wel
Jaaaaaa. Bij ons kakelt iedereen als een kip zonder kop. Vre-se-lijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:38 schreef xxiessiexx het volgende:
Bah straks weer een projectvergadering, ik haat dat
Wow, netjes!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef xxiessiexx het volgende:
Oke soggen levert goeie cijfers op
Net weer een 8.7 binnengesleeptVoor Methoden en Technieken van Onderzoek nog wel
Ging er iemand dood?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Pff, heftige dag gehad op de uni!
Neequote:
Dat moest ik even googlenquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee
Maar we hadden een soort van supervisie en dat was nogal heftig. Zowel voor mij persoonlijk, als voor anderen.
Wat houdt het dan precies in? Want op internet vind ik een beetje vage omschrijvingen over de reden achter problemen op t werk achterhalen oid..quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:51 schreef automatic_ het volgende:
Ja, dat was het wel. Het verhaal wat ik vertelde kan ik goed zonder emotie etc. vertellen, maar nu werd het even visueel gemaakt en dan is het slikken
Dan zou ik ook heel snel van slag zijn, als je iets visualiseert komen die emoties heel snel op ja. Als je het zelf vertelt kan je je er nog voor afsluiten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:56 schreef automatic_ het volgende:
Nou, het is niet echt Supervisie bij ons hoor, maar dat komt er wel dicht bij![]()
Bij ons kan je inderdaad problemen in brengen waar je in het dagelijks leven mee zit en wat je dus later als psycholoog als belemmering kan hebben.
Wij gingen nu een soort "therapie" doen met Duplo poppetjes. Je moet dan je gezin uitbeelden en daar over vertellen & daarbij vraagt de psycholoog je van alles. Mijn vader is verongelukt in 1998 en dan moet je zo'n overleden persoon "neerleggen". Normaal kan ik er goed over praten etc. maar nu schoot ik helemaal vol, omdat het zo visueel is als je zo'n poppetje ziet liggen.
Ik knijp em ook erg voor de komende cijfers. Morgen zou alles in Osiris moeten zijn ingevoerd, ben benieuwd of dat daadwerkelijk gebeuren gaat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef Swietje het volgende:
Dat lijkt mij ook erg heftig Auto, maar soms kan het zelfs nog wel fijn zijn heb ik zelf al ervaren...
Pfff. In ieder geval al 3 voldoendes binnen dit blok... Maar ik vrees een beetje voor wat nog komen gaat.
Uhm ja, m'n eerste onvoldoende (5) helaas binnenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef Swietje het volgende:
En heb je je cijfers terug iessie?
Mijn cijfers vallen alles mee.
Ja, dat is het ook wel hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 19:57 schreef Swietje het volgende:
Dat lijkt mij ook erg heftig Auto, maar soms kan het zelfs nog wel fijn zijn heb ik zelf al ervaren...
Pfff. In ieder geval al 3 voldoendes binnen dit blok... Maar ik vrees een beetje voor wat nog komen gaat.
Nee...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef Marurk het volgende:
Is er trouwens iemand hier die weet waar ik een eventuele beurs zou kunnen aanvragen voor een stage in het buitenland (als onderdeel van een masteropleiding)?
De stageplaats heb ik inmiddels, maar zou het wel handig vinden om een soort van subsidie te krijgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:51 schreef lemonlime het volgende:
[..]
@Marurk: kun je bij je studieadviseur geen lijst krijgen van buitenlandse universiteiten die een uitwisselingscontract hebben met die van jou? Zo gaat dat in Utrecht in ieder geval.
Gewoon www.beursopener.nl ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
De stageplaats heb ik inmiddels, maar zou het wel handig vinden om een soort van subsidie te krijgen.
Viel het een beetje mee...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Marurk het volgende:
Kan m'n ogen niet meer openhouden en ben nog lang niet klaar.
Haha nicequote:Op zondag 6 maart 2011 13:02 schreef Blossom86 het volgende:
Ik heb er ook weer last van, dinsdag een her.. nog niet geleerd.
Tip: Ik heb mijn internetinstellingen zo ingesteld dat elke dag van 13.30 uur tor 22.30 uur geen toegang meer heb tot fok en een aantal andere verslavende sites. Scheelt bestwel!
Nog een half uur dus, dan moet ik aan de bak..
Bijna klaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:43 schreef luckass het volgende:
Vanavond en morgen opdracht 2/2 maken voor een vak. Ik zeg: doen.
2 x 11 pagina's ongeveer. Maar het is best wel ingewikkeld en er is veel tekst.quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:35 schreef automatic_ het volgende:
Nee, want ik heb daar zelf ook een beetje last van
Nerdquote:Op zondag 20 maart 2011 11:59 schreef automatic_ het volgende:
Ik moest allemaal opdrachten maken voor testtheorie, vreselijk!
Maar ik vond nu zo leuk (lees: dan hoef ik geen andere dingen te doen), dus ik heb alles al af t/m 29 maart
Nah, dan kan ik me ook niet concentreren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |