Of Scrabblequote:Op donderdag 3 februari 2011 08:49 schreef xxiessiexx het volgende:
Nieuwe dag, nieuwe kansen
Straks maar eens officieel beginnen met leren voor Beleidseffectueringsinstrumenten. Hoe bedoel je een leuk woord voor galgje
Ik denk dat hij al in een zware coma zitquote:
Heerlijkquote:Op donderdag 3 februari 2011 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al in een zware coma zit
Haha misschien welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:39 schreef motorbloempje het volgende:
da's een beetje deze geworden geloof ik
Waarover?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef Dale. het volgende:
Ok mensen dump eens wat handige linkjes/tips voor een student op kamers?
Ok mens, zoek zelf of stel gerichte vragen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef Dale. het volgende:
Omg ik nodig mezelf uit op je man z'n verjaardagquote:Op zondag 6 februari 2011 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
oh, mijn SOG vandaag: m'n man is jarigdus heb net twee appeltaarten in de oven gezet en ga straks verder met t maken van een gourmetschotel of twee
![]()
familie komt
Google!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef Dale. het volgende:
Alleen de conclusie/discussie nog. Hopelijk krijg ik het nog vóór elf uur af, want heb morgen echt geen tijd om er nog aan te werken. Ben ook best wel moe omdat ik vandaag meer dan 100 km heb gewielrend.quote:
Ik heb dat soort dagen bijna elke dag.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Pff.. Ik heb morgen een lange (aaneengesloten) dag! 10.45 - 18.30 en met reistijd is het (ongeveer) 10.00 - 19.15... Ik ben zulke dagen niet meer gewend
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:50 schreef automatic_ het volgende:
Instant andere woorden; automatic_ zwijg...
Doe je voor opleiding dan?quote:Op maandag 7 februari 2011 23:49 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dagen bijna elke dag.Soms zelfs 08.30 - 18.00 uur.
Vandaag trouwens te horen gekregen dat ik drie presentaties moet geven in twee weken.Donderdag is de eerste.
Weet ik niet? Wat ik tot nu toe heb begrepen gaat omgevingspsychologie in op de manier waarop mensen de omgeving "zien". De eerste les ging over Gestaltpsychologie.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:42 schreef automatic_ het volgende:
Omgevingspsychologie... Is dat gewoon een soort Social Psychologie ofzo?
Wij kregen bij die Gestaltuitleg ook een aantal geometrische illusies, zag je heel de klas scheel kijkenquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef ChasingTheDayAway het volgende:
Ik studeer aan de erasmus in rotterdam. Omgevingspsychologie heb ik ook nog nooit van gehoord haha, maar Gestalt hebben we wel gehad, viel bij ons onder 'perceptie' dus komt een beetje overeen met wat iessie zei ja. Ik vond dat toen wel leuk, dus hopelijk bevalt t jou ook!
Nou, ik heb nu vast 1 artikel gelezen en samengevat, op naar de volgende! (Maar het zijn er nog zoveeeeel)
Oké dan! Welk jaar? Ik zit in Tilburg overigens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:53 schreef ChasingTheDayAway het volgende:
Ik studeer aan de erasmus in rotterdam.
Het is denk wat meer gericht op de inrichting van steden etc. bij ons.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Grappig, wij hebben dat ook niet gehad. Althans, het zit wel bij andere vakken erbij
.
Oja, dat deed jij inderdaad!quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het is denk wat meer gericht op de inrichting van steden etc. bij ons.
Ik ben derdejaars, richting klinisch en als master ga ik waarschijnlijk Klinisch Kinder & Jeugd doen. En jij?quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:58 schreef automatic_ het volgende:
Oké dan! Welk jaar? Ik zit in Tilburg overigens.
Precies hetzelfde haha.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:13 schreef ChasingTheDayAway het volgende:
[..]
Ik ben derdejaars, richting klinisch en als master ga ik waarschijnlijk Klinisch Kinder & Jeugd doen. En jij?
Herkenbaarquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wij kregen bij die Gestaltuitleg ook een aantal geometrische illusies, zag je heel de klas scheel kijken![]()
Zoals deze:
[ afbeelding ]
Het is vrijdagavondquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:32 schreef Swietje het volgende:
Ik heb heel erg last van een motivatie dipje. Iemand tips?
quote:Op zaterdag 12 februari 2011 21:54 schreef automatic_ het volgende:
Jeej! Dat is wel even fijn Marurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |