Volgende keer klikken op: maak een nieuw deel...dan hoef je geen op meer te makenquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
De eerste geile jingles. Wie maakt er echte jingles van? Dit is bronmateriaal:
http://kexx.net/uploads/fok/onzin6.wav
http://kexx.net/uploads/fok/onzin9.wav
Ik welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef dockx het volgende:
Ik haak af.. met om half 6 nog een hardstyle/hardcore dj in vizier
Kan dat nooit volhouden
Waar heb je die vandaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
Die had ik ook gebruikt, wilde alleen eerst even rustig de OP editen, dus die stond in mn clipboardquote:
wie heeft dat ingesproken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
Maar wta gaat er nu met de OP gebueren dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Die had ik ook gebruikt, wilde alleen eerst even rustig de OP editen, dus die stond in mn clipboard
forum.fok.nl.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef TrollenFTW het volgende:
Weet iemand een site waar je je eigen bewegende UI's kan maken?
Wat wil je precies doen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef TrollenFTW het volgende:
Weet iemand een site waar je je eigen bewegende UI's kan maken?
Die UI is echt awmons!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:07 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga eten&werkenGaarne verzoekplaten voor 0 tot 2 uur te PMen anders draai ik wel een half uur durende liveversie van Neil Young - Down By The River
Coolcasequote:
Dankquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:08 schreef FOGGYMETJEOMA het volgende:
rickyszz
jou UI is echt geniaal xD
knetterkrankjorumquote:
NaatjeFaal.quote:
Doegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef JaimyLee het volgende:
Maar ikgaat weer ff, lekker filmpjes van TDU2 kijken
BIATCHquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:09 schreef JaimyLee het volgende:
Maar ikgaat weer ff, lekker filmpjes van TDU2 kijken
M'n Scantraxx plaatje en een Onzin Radio plaatje in een plaatje te maken. Wat -Datdus- heeft bijvoorbeeld.quote:
Kan je voor mij een jingle maken met:quote:
Gaat ie nu serious alles twitteren wat we draaien?quote:
dat is een script, slimpiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat ie nu serious alles twitteren wat we draaien?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaat denk automatischquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je vriendin? Wel mooie voor een jingle ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
Gebruik je api?quote:
Hey, das een snavelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef Snaavel het volgende:
Hoe vinden jullie mijn bazen UI trouwens
Ja dat snap ik natuurlijk welquote:
Wie spreekt dit in o.O ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
Heb je die scrobbler voor spotify al? er schijnt ook iets te zijn voor virtual dj..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
nu moet nog iemand een last.fm scrobbler maken en we hebben alles
Ja, kan je zien aan de "via" onder de tweet.quote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Maar hoe kan je nou dus zo'n avatar maken als -Datdus-
Je hebt t er gelijk opgezetquote:
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Of naatje_1
INDERDAADquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
nu moet nog iemand een last.fm scrobbler maken en we hebben alles
een scrobbler voor spotify, beetje overbodig, want in spotify bij preferences kan je sowieso al instellen dat je wilt scrobblenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je die scrobbler voor spotify al? er schijnt ook iets te zijn voor virtual dj..
Klik ik dit aan staat me geluid super hard xDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:06 schreef PiRANiA het volgende:
Wat wil je? Ik kan ook wel wat in elkaar zetten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef TrollenFTW het volgende:
Of naatje_1
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
een scrobbler voor spotify, beetje overbodig, want in spotify bij preferences kan je sowieso al instellen dat je wilt scrobblen
thanksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #80
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:13 schreef banapples het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik kan ook wel wat in elkaar zetten.
Jou stem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hebt t er gelijk opgezet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een last.fm dev-account nu. Ik kan morgen proberen een scrobbler te schrijven als ik toegang kan krijgen tot trackinfo.
moet je BBQS ff dm/pm'enquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik heb een last.fm dev-account nu. Ik kan morgen proberen een scrobbler te schrijven als ik toegang kan krijgen tot trackinfo.
Hij is devver dus die kan het denk ik zelf welquote:
nee man 0906 0666quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ook wel te beluisteren op 0906 1527
de trackinfo blijkbaar nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hij is devver dus die kan het denk ik zelf wel_!
Ik upload ze bij de jingles, maar 't zal nog even duren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkast, PM me die jingles even als ze af zijn
Anders mis ik ze in dit topic omdat ik zo weg ben
Hij was niet op het idee gekomen ( Denk ikquote:
Ook goed, dan kan je die PM negerenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik upload ze bij de jingles, maar 't zal nog even duren.
Precies, wil je meehelpen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef TimKuik het volgende:
Als BBQS een pagina maakt met alleen de DJ + track info dan kunnen we zelf met scriptjes aan de gang gaan om te verspreiden welke nummers er gedraaid worden.
young, old, midget bitchesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef mc-Piel het volgende:
Ik gaa d'r eentje aanvragen![]()
Isaac - Bitches
lolquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef Snaavel het volgende:
Volgens mij zat er gister iemand in de bus onz radio te luisteren.. weet het niet zeker..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef Dalando het volgende:
Mooie mix!Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OF NOG BETER! RADIO.FOK.NL!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal eens vragen aan Danny of iemand die over de reclames gaat op Fok, of we misschien gratis een banner mogen plaatsen als reclame voor de radio, misschien willen ze dat wel
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal eens vragen aan Danny of iemand die over de reclames gaat op Fok, of we misschien gratis een banner mogen plaatsen als reclame voor de radio, misschien willen ze dat wel
Zou ik helpen je in je slaap te laten komen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
Ik ga even slapen, anders ben ik vanavond te moe om weg te gaan.
Dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]
Waarom kun je geen 6 spoilers in elkaar zetten?
[ Bericht 22% gewijzigd door sharr op 15-01-2011 17:20:59 (ja dag) ]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef sharr het volgende:
Nee, dat werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler][/spoiler]Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Ja dat klopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef PiRANiA het volgende:
Dalando hard - harder - hardest (Onzin Radio Draaischema) is starting at 17:30.
Met deze muziek lukt dat primaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Zou ik helpen je in je slaap te laten komen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef mc-Piel het volgende:
En nog een mooie, en dan aan de DJ te bepalen of hij ze wil en/of eraan toe komt
Tatact - Seiv mai nait
HEEEEEEUJ BITCHEZZZquote:
Tuurlijk, gewoon op de beatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ah, ok..ik wist niet dat je kon komen van deze muziek
Tot 6 uur ga je nog wel herrie horen hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef andre347 het volgende:
Nu is t wel weer mooi geweest met die Hardstyle
w00tquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga Headhunterz and Noisecontrollers - Robo's aanvragen!
Dat heb ik te vaak gehoordquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:23 schreef rickyszz het volgende:
Ik ga Headhunterz and Noisecontrollers - Robo's aanvragen!
Dalando, wat versta je onder hard harder hardst... ook hardcore?quote:
Neem aan live, ik vroeg bitches aan en toen kwam die opeensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef Metonae het volgende:
Is dit echt live of heb je de set eerder gemaakt?
www.dalando.nlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dalando, wat versta je onder hard harder hardst... ook hardcore?
awo broeder rustug!quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga nu de browser uitzetten, meer info over mijn show op www.dalando.nl, ik lees de reacties wel om 6 uur.
New todayquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef -Datdus- het volgende:
Ik wou a new today maar die gaf geen geluid?
Dan schrik je je zo een hoedjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef mc-Piel het volgende:
Dalando, draai jij al?
Mijn volume staat op max
Ik ben wat gewendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Dan schrik je je zo een hoedje
Duurt langquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:27 schreef Swomp het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met de sharr.rar
Wilkommen!quote:
Oh XDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:30 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Naar last.fm opsturen wat je luistert
Wat let je...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:31 schreef kdrietjeh het volgende:
Btw, waarom droppen wij onze stream ook niet op amateur-radio-sites?
Dan worden we commercieelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:31 schreef kdrietjeh het volgende:
Btw, waarom droppen wij onze stream ook niet op amateur-radio-sites?
XDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef banapples het volgende:
[..]
Krijg je de hele tijd reclames van PostalBrank
Help eerst uw kinderen en huisdieren, zet daarna zelf het masker op.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:32 schreef mc-Piel het volgende:
EN DAAR GAAAN WEEE RIEMEN VAST! VROUWEN EN KINDEREN BINNENBOORD
Verander nu uw ongeweste brank in geld.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:33 schreef banapples het volgende:
[..]
Heeft u Brank dat u niet meer nodig hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
1996quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Sinds wanneer bestaat dit eigenlijk?
8 januariquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Sinds wanneer bestaat dit eigenlijk?
Hardstyle is het makkelijkste sub-genre om te mixenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan niet zo goed hardstyle mixen ben ik achter. (zeker niet wanneer ik een half uur erna weg moet)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef mc-Piel het volgende:
Heb je toevallig Amnesys - Refly op het lijstje staan?
Oja en jij spreekt voor iedereen. Ik vind house het makkelijkste dat ben ik ook gewend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef Metonae het volgende:
[..]
Hardstyle is het makkelijkste sub-genre om te mixen
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef Zokunen het volgende:
Dalano mischien een idee voor een jingle voor jou: Hart van nederland tune ombouwen tot Hard van Onzin
Dat wisseltquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef TwyLight het volgende:
Mixen de DJ's hier ook echt dan? of spelen jullie gewoon nummers achter elkaar af?
ik maak een eigen mix, die neem ik op, maar die heb ik dan dus wel zelf gemaaktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef TwyLight het volgende:
Mixen de DJ's hier ook echt dan? of spelen jullie gewoon nummers achter elkaar af?
Ik altijd zelf maar wisselt jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef TwyLight het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:25 schreef Dalando het volgende:
Ik ga nu de browser uitzetten, meer info over mijn show op www.dalando.nl, ik lees de reacties wel om 6 uur.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:43 schreef Zokunen het volgende:
ah ben er niet echt bij op het moment wat kutnieuws gehad, dus ben een beetje stressed, afwezig enzo :S
hehequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Swomp het volgende:
De volgende TT: waar de sharr.rar in de dm's rond gaat!
??
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://www.onz-radio.nl/i(...)adio-heet-jingle.mp3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |