Laatste keer verjaardag van Lotusssquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Stom dat ik vanavond moet werken, ik wil uit
Zoek dan ook een normale baanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
ach, je moet het maar zo zien als je vanavond moet werken krijg je beter betaald dan doordeweeks en dat geld kan je weer ophopen voor volgende keer dat je uitgaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Normale banen zijn saaiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoek dan ook een normale baanZo eentje waar je in het weekend vrij bent
Das waarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, je moet het maar zo zien als je vanavond moet werken krijg je beter betaald dan doordeweeks en dat geld kan je weer ophopen voor volgende keer dat je uitgaat
Maar ik ben wel ieder weekend vrijquote:
welkom thuisquote:
Ik ben soms ook door de weeks 2 dagen vrijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar ik ben wel ieder weekend vrij
door de weeks vrij zijn is op zich ook wel leuk als je dan de stad in moet is het meestal iets rustigerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben soms ook door de weeks 2 dagen vrij![]()
Deze week alleen morgen..
Ik zou voor geen geld met je willen ruilenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
door de weeks vrij zijn is op zich ook wel leuk als je dan de stad in moet is het meestal iets rustiger
That makes two of usquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou voor geen geld met je willen ruilen
Hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt
[..]
That makes two of us
Ik ben ELK WEEKEND 2 dagen vrij.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werk midden in De Stad, ik kan altijd de stad in.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:17 schreef cafpow het volgende:
[..]
door de weeks vrij zijn is op zich ook wel leuk als je dan de stad in moet is het meestal iets rustiger
Ja maar ik heb zowaar een heel weekend helemaal vrijquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wij hoeven dan weer niet te werken.
En je gaat niets doen? Behalve aan mij denken natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zowaar een heel weekend helemaal vrij
En dat zeg je nu pas?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik heb zowaar een heel weekend helemaal vrij
Heb jij dat chemie-man niet zelf?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:20 schreef tijnbrein het volgende:
Heeft iemand toevallig ergens een onsje energie voor mij liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |