Mannen zijn gewoon duidelijkquote:
Ja ik weet niet van nagellak, dus vroeg het maar even..quote:
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus jij bent niet onvoorspelbaar en wispelturig?
Oh jij draagt geen nagellak?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik weet niet van nagellak, dus vroeg het maar even..
(Zou gekker zijn als ik dat zelf had kunnen vertellen..)
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, daarom heb ik ook geen 9 tot 5 kantoorbaantjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.
Maar wel leuk!quote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ach kom nou toch zeg! Mannen met een beetje niveau zouden zich doodvervelen als hun vrienden altijd hetzelfde zou zijn/doen etc.
Die vind ik verschrikkelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik doe alleen aan opplak nagels
quote:
Dat zei ik nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Onvoorspelbaar is nog niet zo erg, maar dat wispelturige he.
Zit ook gewoon totaal geen logica in
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
Onvoorspelbaar is nog niet zo erg, maar dat wispelturige he.
Zit ook gewoon totaal geen logica in
Een soort Windows dus, wat we dan alsnog niet begrijpen..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannen
Ik wil dat heul niet. Ik breng liever tijd door met een vrouw en dan zelfstandig haar proberen te doorgronden dan dat het mij voorgekauwd wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien een computerprogramma ontwikkelen dat vrouwen begrijpt en dat vertaald voor mannen
Jullie moeten gewoon niet zo piepenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet natuurlijk niet hoe het bij jou is he
Mag jij proberen zo'n algoritme te schrijvenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Stiekem vinden ze het allemaal haske leukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon niet zo piepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |