Ik snap je vraag nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aha.. Werkt dat psychologisch?
Het is daar beneden altijd netjes bijgeschoren, do not worryquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoop het. Scheer je de benedenboel nog even bij? Wil namelijk geen haar in mijn eten.
Zo lastig was het toch niet? Als ik verwacht dat je nooit zomaar opeens voor de deur staat, doe je het dan juist wel?quote:
Dat zie ik maar wie ben jij?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:09 schreef MelR het volgende:
ik vind patat van de snackbar ook lekkerder dan zelf frituren!
(oja hoi daar ben ik weer)
Ja dilemma'squote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik morgen aandoe, zodat ik mijn nagellak erop aan kan passen.
Een van de moeilijke kwesties des levens.
Wat is er morgen voor iets waarvoor je je slobbertrui uit moet doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik morgen aandoe, zodat ik mijn nagellak erop aan kan passen.
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo lastig was het toch niet? Als ik verwacht dat je nooit zomaar opeens voor de deur staat, doe je het dan juist wel?
Gaat nagellak er niet af als je gaat slapen? Of doe je dat ook pas morgen aanbrengen dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
Dat is toch bij alle vrouwen zo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doen
Aii..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet! Ik ben vreselijk onvoorspelbaar! Je weet nooit wanneer ik iets wel of niet zal doen
Dat geldt toch voor alle vrouwen. Dus vertel eens wat nieuwsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan ons!quote:
En zo uitdagend!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is juist zo leuk aan ons!
Soms wel, soms wat minderquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dilemma's
De zin des levens en dergelijke draai ik mijn hand niet om, maar nagellak matchend krijgen is lastig
Niet iets speciaals... Is dat een vereiste dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er morgen voor iets waarvoor je je slobbertrui uit moet doen?
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vrouwenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
+1quote:
Nee, hoor. Blijft keurig zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gaat nagellak er niet af als je gaat slapen? Of doe je dat ook pas morgen aanbrengen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |