Wacht maar over 5 minuten neem je dat terugquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:28 schreef James1988 het volgende:
"Zie ik eruit als een sloof?"
Ja.
Ein-de-lijk eens een zinnige opmerking van Danny. Voor het eerst sinds hij in GTST zit dat ik me niet aan hem erger.
Of Rikki komt dadelijk binnen en maakt ze kapot. Kan ze gezellig in de cel zitten met Sil.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een walgelijk wijf bah![]()
![]()
![]()
En die Danny is ook een kneus eerste klas ik hoop dat Rik ze kapot maakt.
Rikki zou dan tot held moeten worden verheven en een standbeeld krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Of Rikki komt dadelijk binnen en maakt ze kapot. Kan ze gezellig in de cel zitten met Sil.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Rikki zou dan tot held moeten worden verheven en een standbeeld krijgen.
Helaas zat Bartolhoven niet voor de buis, dingen regelen voor een korte reis, maar zal de berichten op dit forum in de gaten houden komende dagen. De serie kan je zo namelijk prima volgen. Nu wel effe de aflevering van vanavond terugkijkenquote:
Oke en het klopt dat je het via het forum prima kan volgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Helaas zat Bartolhoven niet voor de buis, dingen regelen voor een korte reis, maar zal de berichten op dit forum in de gaten houden komende dagen. De serie kan je zo namelijk prima volgen. Nu wel effe de aflevering van vanavond terugkijken
Heb inmiddels de eerste scene gezien (voor de leader) en had nu al de neiging die krijskip te vloeren, zo een gemene teckel jullie weten wel, hard en effectief, wat trut de behanger zegquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oke en het klopt dat je het via het forum prima kan volgen.
Werkt uitstekend kan je zien of het de moeite waard is. Laat even weten wat je van de laatste scene vond.
Ik bereidt me voor op je ontploffingquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heb inmiddels de eerste scene gezien (voor de leader) en had nu al de neiging die krijskip te vloeren, zo een gemene teckel jullie weten wel, hard en effectief, wat trut de behanger zeg
Die blijft uit en heeft plaats gemaakt voor iets dat de pure triestheid over het personage Charlie kenmerkt over de afgelopen 10 jaar. Dit type wijven bestaat echt, houden alleen van zichzelf en als ze een vriendje hebben is het alleen een soort item voor ze dat als een object in hun straatje moet passen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bereidt me voor op je ontploffing
Daarom, valt weinig over te zeggen, Danny is precies zo iemand die Wilbert Gieske niet meer wilde zijn: een personage zonder eigen gedachtenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je hebt helemaal gelijk , Maar we denken sowieso wel hetzelfde over Charlie.
Maar wat vond je van Danny ? Die gaat natuurlijk ook niet vrij uit. Gelukkig is de rol een leeg omhulsel .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |