Dat was inderdaad nogal amateuristisch en knullig ja.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:34 schreef Hogendoorn het volgende:
Net als dat strippen van Jack. Het juiste nummer stond wel ineens op zeg.
Wat ik ook zo irritant vind zijn die snelle overgangen van scènes. Bing en Lorena in Charlie's en een seconde later in de boot van Jack. Waar zijn de overgangsscenes gebleven?
En Nina en Noud... wel, dat is enorm onnozel zeg. Net samen, meteen trouwen. Als ik Ludo was zou ik Nina een klap verkopen. Gek wijf.
Verder vond ik Lorena wel sterk deze uitzending.
Spangasquote:Op maandag 24 januari 2011 18:23 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Oké, laat ik eerlijk zijn: toen ik 9 was vond ik Zoop erg leuk, maar GTST vond ik ook fantastisch. Maar als ik nu een aflevering van Zoop, of hoe heet dat andere ding op Nederland 3 om 7 uur, zie denk ik: wtf is dit?! Zo ook met het huidige GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeuren?Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ach, nou en... Het is tenminste realistisch.
Wat gaat er metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. gebeuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden, dat iemand anders dat wel vindt heb ik geen problemen mee. Als het om realistisch gaat dan zou Robert Alberts hier allang moeten zijn en had ik op z'n minst de naam 'Karin' moeten horen tijdens de begravenis van Dian, maar niets van datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:24 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ach, nou en... Het is tenminste realistisch.
quote:Wat gaat er met [spoiler]Noud[/spoiler] gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft nog een reden voor Robert om terug te keren
Een heer met stijl
Ik vond het al knap dat Remco een rouwkrans had gestuurd toen Dian overleed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden, dat iemand anders dat wel vindt heb ik geen problemen mee. Als het om realistisch gaat dan zou Robert Alberts hier allang moeten zijn en had ik op z'n minst de naam 'Karin' moeten horen tijdens de begravenis van Dian, maar niets van dat
quote:Zeker als blijkt dat Ludo er - natuurlijk - achter zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft nog een reden voor Robert om terug te keren![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]Inderdaad. Als Charlie haar twijfels gaat vertellen. Ga ik weg zappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |