Nee hoor, ik moet straks nog koken een pizza in de oven schuiven.quote:
Goed voer, daarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:21 schreef Toekito het volgende:
ik ben uitgeteld. Nu bij mamaMuck snert eten
Ik heb ook geshopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Lekker boodschapjes gedaan en nog ff geshopt, leuk dagje gehadVanavond andijviestamppot
En jullie?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Lekker boodschapjes gedaan en nog ff geshopt, leuk dagje gehadVanavond andijviestamppot
En jullie?
Hey hallo julliequote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geshopt.Nagellakjes.
Vanavond eet ik yoghurt.
Jeuj!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook geshopt.Nagellakjes.
Vanavond eet ik yoghurt.
Pgrquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Hey hallo jullie![]()
![]()
Hebben jullie samen geshopt?
Fijn dat je een leuke dag hebt gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Oh.Das weinig
![]()
[..]
Pgr
Haha nee XD Ik heb met mn vent geshopt
Vent.. Geshopt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Oh.Das weinig
![]()
[..]
Pgr
Haha nee XD Ik heb met mn vent geshopt
Ik zie dat shop-moment als een ideaal moment om haar haar ruimte te gunnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Sommigen gaan mee voor hen vriendin
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad
XD Ik ben niet zo irritant in shoppen, ik blijf geen drie uur in dezelfde winkel hangen, ik heb (nu) genoeg schoenen en kleren en ik geef meestal geen achterlijke bedragen uit aan dingen die ik niet nodig hebquote:
Nope helemaal niksquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
En jij? Nog wat leuks gedaan, of ga je nog wat leuks doen?
[..]
XD Ik ben niet zo irritant in shoppen, ik blijf geen drie uur in dezelfde winkel hangen, ik heb (nu) genoeg schoenen en kleren en ik geef meestal geen achterlijke bedragen uit aan dingen die ik niet nodig heb![]()
De ideale shopvrouwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Ik ben niet zo irritant in shoppen, ik blijf geen drie uur in dezelfde winkel hangen, ik heb (nu) genoeg schoenen en kleren en ik geef meestal geen achterlijke bedragen uit aan dingen die ik niet nodig heb![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
En jij? Nog wat leuks gedaan, of ga je nog wat leuks doen?
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nope helemaal niks![]()
Ben nogal moe
XD Ja, ik weet dat ik gewoon niet moet shoppen als het die tijd van de maand is, behalve voor chocola. Maar dat heb ik nu ook niet meer, dus ik ben idd de perfecte shopvrouwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
De ideale shopvrouw
Ik heb helemaal de pest aan tig dezelfde winkels achter elkaar te moeten zien
XD Hihiquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna te mooi om waar te zijn![]()
![]()
Rond 11 uur denkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, shit happens
Op tijd naar bed dus vanaaf, of dat niet?
[..]
XD Ja, ik weet dat ik gewoon niet moet shoppen als het die tijd van de maand is, behalve voor chocola. Maar dat heb ik nu ook niet meer, dus ik ben idd de perfecte shopvrouwHaha ja XD
[..]
XD Hihi
En dan ook nog die schattige 'XD'...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ach, shit happens
Op tijd naar bed dus vanaaf, of dat niet?
[..]
XD Ja, ik weet dat ik gewoon niet moet shoppen als het die tijd van de maand is, behalve voor chocola. Maar dat heb ik nu ook niet meer, dus ik ben idd de perfecte shopvrouwHaha ja XD
[..]
XD Hihi
Weekend aan het vierenquote:
Okeyquote:
In de keuken. Pizza time!quote:
quote:
Wat moet dat voorstellen, is wel erg klein, kunnen mijn ogen + bril niet aan?quote:
Haayquote:
Misschien herken je het beter als ik er een smiley voor plaatsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat moet dat voorstellen, is wel erg klein, kunnen mijn ogen + bril niet aan?
Okee,quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien herken je het beter als ik er een smiley voor plaats[ afbeelding ]
Ookquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee,![]()
![]()
Ik dacht eerst een piepklein muisje ofzo
Wat laatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:28 schreef Koen66 het volgende:
Heb nu al honger
Restaurant pas om 20:00 however....
Forum Opties | |