Misschien kun je je toch beter op de seks richten. In het rellen ben je niet echt goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Ik ben niet gekwetst hoor. Ik hou gewoon van lekker rellen. Meer dan van seks zelfs, vandaar dat ander topic;)
datquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Misschien kun je je toch beter op de seks richten. In het rellen ben je niet echt goed.
sshhhjj, laat ze maar, ze komen niet zoveel met mensen in contactquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef MangoRedChilli het volgende:
Waarom blijven jullie dan de hele tijd doorbashen? Als ik het negeerde was het zo opgehouden. Ik vind het gewoon mooi hoe op een simpel topic meteen 100 permavirgins afkomen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Core2 het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de internetheld zone om de alfa-prinses te redden.
Omdat je zelf elke keer de voorzet geeft met kutposts in KLB.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:33 schreef MangoRedChilli het volgende:
Waarom blijven jullie dan de hele tijd doorbashen? Als ik het negeerde was het zo opgehouden. Ik vind het gewoon mooi hoe op een simpel topic meteen 100 permavirgins afkomen.
Alleen permavirgins uit Delft voelen zich aangesproken op permavirgins als Delft. Als jij weet dat het niet waar is, zou je het negeren.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat je zelf elke keer de voorzet geeft met kutposts in KLB.
En oeeeh ons permavirgins noemen. He toch.
Overigens zou het niet stoppen als je het negeerde.
Je zet dan ook geen 5 ect essay in je cv, maar je BA en je MA scriptie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef Roces18 het volgende:
haha met die essay in je c.v. kom je een heel eind
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:38 schreef Core2 het volgende:
Schrijf voor de zekerheid een essay over het verschil tussen bassie & adriaan en samson & gert.
jezus christus doe je een talenstudie weet je niet wat sarcasme is ommggggquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:37 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Je zet dan ook geen 5 ect essay in je cv, maar je BA en je MA scriptie.
Als jij jezelf dat kan wijsmaken en daarmee kan slapen moet je dat gewoon doen (Y)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef MangoRedChilli het volgende:
Niet alle vakken die ik volgde waren zo nutteloos. Alleen dit keuzevak.
Bij domme mensen verwacht je niet dat ze capabel genoeg zijn om sarcastische opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef Roces18 het volgende:
[..]
jezus christus doe je een talenstudie weet je niet wat sarcasme is ommgggg
En wat studeer jij dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Als jij jezelf dat kan wijsmaken en daarmee kan slapen moet je dat gewoon doen (Y)
Ik wil best wel beginnen met het bashen van je taalstudie als je dat liever hebt? Maar zegt het niet genoeg over jezelf, wanneer je ervoor kiest om een keuzevak Media en Cultuur te volgen? Aan de ene kant begrijpelijk dat wanneer je aan je BA scriptie bezig bent dat je bepaalde dingen moet prioriteren, maar om dan vervolgens een essay te gaan schrijven over de verschillen in uitvoeringen van de kleine zeemeerminquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:39 schreef MangoRedChilli het volgende:
Grappig dat jullie denken dat mijn studie essays over dit soort dingen inhoudt.
Het is een keuzevak van media en Cultuur. Ik doe een talenstudie die daar niks mee te maken heeft. Het enige wat je nu basht is Media en Cultuur ipv mijn talenstudie.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:40 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Bij domme mensen verwacht je niet dat ze capabel genoeg zijn om sarcastische opmerkingen te maken.
quote:never underestimate your enemy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |