Tof doen met je trieste smileyquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tof doen met je technische studie!!!
Ik neem aan dat dat essay niet het enige was voor 5 ECTS.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik doe een talenstudie en dit is een simpel vakje van 5 ECT over films en literatuur. Mijn essay ging zelfs over het verschil tussen Disney's Kleine Zeemeermin en het origineel. Kun je nagaan.
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik doe een talenstudie en dit is een simpel vakje van 5 ECT over films en literatuur. Mijn essay ging zelfs over het verschil tussen Disney's Kleine Zeemeermin en het origineel. Kun je nagaan.
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.
Ik weet het. Het was een compleet nutteloos val met een nog nuttelozer essay om die 5 ect op te vullen.quote:
sowiso tof doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een patriciër is bovengemiddeld begaafd in manuele handelingen.
Natuurlijk maken wij onze handen hier niet aan vuil maar bezitten wij wel een kritisch oog opdat we het grauw dat nederige klussen uitvoert kunnen coördineren.![]()
Uiteraard. Ik grijp iedere kans aan om alfa's te bashen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tof doen met je technische studie!!!
![]()
EN DAT VAN DE BELASTINGCENTEN VAN DE MAN IN DE STRAAT. LINKSE HOBBY WAAROM NIET MEER BLAUW OP STRAAT WAT ECHT BELANGRIJK IS IPV DE PLUCHE OPD E HOGE HEREN BLIJVEN ZITTENquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.![]()
Je gaan verontschuldigen omdat je een talenstudie doetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
\
En tsja,. ik weet dat een talenstudie minder "moeilijk"is dan een studie Ruimtevaartkunde, maar ik ben helaas niet technisch aangelegd.!
Ja doei.![]()
tering reacties hier. Laat die arme TS toch eens met rust. Die heeft het al moeilijk genoeg straks op de sociale werkplaatsmelksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Ik verontschuldig me niet, ik weet alleen dat permavirgins uit Delft de kans nemen om een vrouwelijke talenstudente te gaan bashen, enerzijds omdat ze jaloers zijn dat alfa studies eenmaal meer vrouwen trekken, anderzijds omdat ze waarschijnlijk onzeker zijn en iets zoeken om zich beter over te voelen.
Misschien idee voor een topic?
In elk geval gaat dit topic hier niet over.![]()
Ik zal je nog de groeten doen als je kinderen straks les krijgen van mij op het HBO. Als ze dat halen tenminste.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef Roces18 het volgende:
tering reacties hier. Laat die arme TS toch eens met rust. Die heeft het al moeilijk genoeg straks op de sociale werkplaats![]()
Inderdaad, een verontschuldiging is nog te weinig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je gaan verontschuldigen omdat je een talenstudie doet!
![]()
Je bent een vrouw?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:23 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik verontschuldig me niet, ik weet alleen dat permavirgins uit Delft de kans nemen om een vrouwelijke talenstudente te gaan bashen, enerzijds omdat ze jaloers zijn dat alfa studies eenmaal meer vrouwen trekken, anderzijds omdat ze waarschijnlijk onzeker zijn en iets zoeken om zich beter over te voelen.
Misschien idee voor een topic?
In elk geval gaat dit topic hier niet over.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar kommop, een topic in KLB openen en dit soort reacties niet leuk vinden is niet echt de juiste combinatie
Ja doei.![]()
wat moeten mijn kinderen straks op het hbo? dat is veel te laag dat begrijp je zelf natuurlijk welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Ik zal je nog de groeten doen als je kinderen straks les krijgen van mij op het HBO. Als ze dat halen tenminste.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Schop hem maar naar school en studie dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
Maar kommop, een topic in KLB openen en dit soort reacties niet leuk vinden is niet echt de juiste combinatie![]()
te laat!111quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Schop hem maar naar school en studie dan.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Jij bent wel universitair opgeleid? Je klinkt als een wangster.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wat moeten mijn kinderen straks op het hbo? dat is veel te laag dat begrijp je zelf natuurlijk wel![]()
Als ik 'm daarheen schop moet ik 'm ook weer op gaan schonen en zulkskommop, ik heb ook weekend
Ja doei.![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:16 schreef MangoRedChilli het volgende:
Mijn essay ging zelfs over het verschil tussen Disney's Kleine Zeemeermin en het origineel. Kun je nagaan._ !!!! Hoe kun je die opleiding serieus nemen?
![]()
Ik moest het even op zoeken hoor wat een wangster was want ik ben niet zo bekend met al die gangster woorden van jou. Maar ik ben geen wangster maar een gangster.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:25 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Jij bent wel universitair opgeleid? Je klinkt als een wangster.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Dit was een keuzevakje van media en Cultuur. Ik studeer geen Media en Cultuur. Ik neem Media en Cultuur dan ook niet serieus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef Core2 het volgende:
[..]
_ !!!! Hoe kun je die opleiding serieus nemen?
![]()
nu hebben we ts weg gepest!: (quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
en het was nog een keuzevak ookdus ze heeft er zelf voor gekozen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Jij neemt een andere studie niet serieus?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef MangoRedChilli het volgende:
[..]
Dit was een keuzevakje van media en Cultuur. Ik studeer geen Media en Cultuur. Ik neem Media en Cultuur dan ook niet serieus.!
![]()
Ja, dat is inderdaad héél intelligenteen keuzevak doen bij een opleiding die je niet serieus neemt alleen maar om makkelijk puntjes te scoren.
Stel je voor dat je nuttige dingen kiest
Ja doei.![]()
Ik moest het meest makkelijke keuzevakje kiezen om me te richten op mijn scriptie. Gelukkig is motorbloempje zo erg bezig aan haar 3 nuttige studies die ze tegelijk doet dat ze geen tijd heeft om op fok te zitten.![]()
ik quote TS van een ander topic als we toch aan het bashen zijn:ik hoop niet dat dat in je verslag staat. anders krijg je een 1 denk ikquote:Vroeger masturbeerde ik elke dag, nu misschien maar eens per week.melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
dat zegt ze toch niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jij neemt een andere studie niet serieus?!
Ze probeert zich alleen maar te verdedigen. iets wat erg moeilijk is tegen zo'n leger permamaagdtechnische lui die haar studie bashen
stand by me![]()
modbash +1 note.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik moest het meest makkelijke keuzevakje kiezen om me te richten op mijn scriptie. Gelukkig is motorbloempje zo erg bezig aan haar 3 nuttige studies die ze tegelijk doet dat ze geen tijd heeft om op fok te zitten.![]()
dat krijg je in klb héquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef zone het volgende:
[..]
dat zegt ze toch niet.Ze probeert zich alleen maar te verdedigen. iets wat erg moeilijk is tegen zo'n leger permamaagdtechnische lui die haar studie bashen
melksommelier en vertrouwenspersoon fok![]()
Multitasken ftwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik moest het meest makkelijke keuzevakje kiezen om me te richten op mijn scriptie. Gelukkig is motorbloempje zo erg bezig aan haar 3 nuttige studies die ze tegelijk doet dat ze geen tijd heeft om op fok te zitten.
Ja doei.![]()
Nee joh, ik heb er een Goatse in gezet, veel effectiever.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef Roces18 het volgende:
ik quote TS van een ander topic als we toch aan het bashen zijn:
[..]
ik hoop niet dat dat in je verslag staat. anders krijg je een 1 denk ik![]()
Dat zegt ze wel?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef zone het volgende:
[..]
dat zegt ze toch niet.Ze probeert zich alleen maar te verdedigen. iets wat erg moeilijk is tegen zo'n leger permamaagdtechnische lui die haar studie bashen
Overigens haalt ze zichzelf constant onderuit met haar jankende reacties.![]()
Die ambitie heb ik ook niet, veel te druk met mijn technische studie.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je dát al een modbash noemt moet je maar nooit moderator wordenarme ziel!
![]()
Gelukkig is daar de internetheld zone om de alfa-prinses te redden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:29 schreef zone het volgende:
[..]
![]()
Ik ben niet gekwetst hoor. Ik hou gewoon van lekker rellen. Meer dan van seks zelfs, vandaar dat ander topic;)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zegt ze wel?
Overigens haalt ze zichzelf constant onderuit met haar jankende reacties.![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:31 schreef Core2 het volgende:
[..]
Gelukkig is daar de internetheld zone om de alfa-prinses te redden.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |