quote:
GMTAquote:
Wanneer ben je in Nederland?quote:
Sexy kippiequote:
quote:
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin hebquote:
je moet in weekend van 5 maart komenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin heb
5 februari hebben we een meet bij mij thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
11-13 februari en waarschijnlijk 11-13 maart en daarna weekendjes wanneer ik zin heb
Hahaha, je kent me niet eensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:01 schreef Kally het volgende:
[..]
5 februari hebben we een meet bij mij thuis
Maar zeg het maar, ik maak wel hete kip hoor
Ik zei ook niet dat je bij mij thuis mocht komen eten, ik zei ik maak het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha, je kent me niet eens
Ik zou toch niet zomaar mezelf uitnodigen in jouw residence
Er moet gezogen wordenquote:
hoe vonden jouw jongens dat al die vreemde mensen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:04 schreef Kally het volgende:
De helft van TAL (nou ja voorheen TAL) heeft al bij mij thuis geslapen, heel mijn huis lag bezaaid met TALlers
Die zijn er om de 2 weken niet he, dus ik zorg dat ik dat regel in het weekend dat ze bij papa zijn. Alsof ik wil dat ze dat zooitje ongeregeld zienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:05 schreef crv het volgende:
[..]
hoe vonden jouw jongens dat al die vreemde mensen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |