abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91366392

Ook maar even een banner in 5 minuten gemaakt om het topiek wat op te fleuren.
"You can't threaten me Mulder, I have seen presidents die"

De vraag aan de mensen van BNW is..

Wat zijn je top 3-5 conspiracies. Dus welke conspiracies voel je het sterkste aan, geloof je het stelligste of heb je de meeste tijd en onderzoek in gestoken. Daarnaast is het misschien ook leuk om te weten welke conspiracies je helemaal niet aannemelijk vindt en waar je dus helemaal niks mee hebt.

Conspiracies welke ik op het moment betrekkelijk aannemelijk vind

1: Die banken theorieen (die zeitgeist dingen) en de verdeeldheid arm/rijk etc etc
2: De overheid die ons voorliegt (weet niet in welke mate, maar het zal ergens wel niet pluis zijn)
3: Bin laden conspiracy

Conspiracies waar ik niks mee heb

1: Reptilians
2: Graancirkels
3: Al die toevallige symbolieken en dingen die men ziet in bankbiljetten etc/numerologie
4: maanlanding fake

Doe ook maar een lijstje posten dan :)

Voor inspiratie:

http://www.wonders-world.(...)piracy-theories.html

[ Bericht 3% gewijzigd door Flammie op 15-01-2011 14:53:18 ]
  zaterdag 15 januari 2011 @ 14:45:18 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_91366754
hoezo vind je de maanlanding niet een conspiricie?

dat is zowat keihard bewezen dat die nep was :')
pi_91366801
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef ukga het volgende:
maanlanding
En daar geloof je wel of niet in of wat moet ik me voorstellen? :)

edit: en andere bronnen zeggen weer dat het niet nep was -en sorry die vond ik sterker- :) Post je eigen lijstje eens :) :Y
  zaterdag 15 januari 2011 @ 14:49:09 #4
97111 ukga
Siewosie baas
pi_91366924
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:46 schreef Flammie het volgende:

[..]

En daar geloof je wel of niet in of wat moet ik me voorstellen? :)

edit: en andere bronnen zeggen weer dat het niet nep was -en sorry die vond ik sterker- :) Post je eigen lijstje eens :) :Y
Ik hou me niet echt bezig met complotten e.d. al denk ik toch wel dat de maanlanding nep was aangezien de bewijzen die achteraf geleverd werden (die je zelf waarschijnlijk ook gelezen heb)

tevens vraag ik me nog altijd af of de YETI bestaat :D

ik heb eigenlijk niet echt een lijstje :'(
pi_91366987
Aannemelijk:

1. Regering in een regering
2. De shizzle rondom banken en de verdeeldheid van welvaart op Aarde
3. Reptilians (for good measure ;P)

Niet aannemelijk
1. Maanlanding
2. 9/11 conspiracy
3. Inderdaad al die symbolen

Btw die banner... cancerman _O_ _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_91367392
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:45 schreef ukga het volgende:
hoezo vind je de maanlanding niet een conspiricie?

dat is zowat keihard bewezen dat die nep was :')
Wat een nonsens.
pi_91367457
:(
I love you..
pi_91367827
Mijn favoriete conspiracy is toch wel het verhaal van David Icke dat de maan een hologram is _O_
Ga weg
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:38:07 #9
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91378083
Conspiracies waar ik niet meer om heen kan

1: maanlanding fake
2: Al die toevallige symbolieken en dingen die men ziet in bankbiljetten etc/numerologie
3: Massa manipulatie

Ps: Flammie topic w/
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_91378786
quote:
4s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:38 schreef Ticker het volgende:
Conspiracies waar ik niet meer om heen kan

1: maanlanding fake
2: Al die toevallige symbolieken en dingen die men ziet in bankbiljetten etc/numerologie
3: Massa manipulatie

Ps: Flammie topic w/
Nah ja ik persoonlijk snap het nut niet zo goed van allemaal numerologische puzzeltjes achter te laten of soortgelijke dingen. Zien zij (de elite) het als een soort kat en muis spel ofzo?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:58:01 #11
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91378926
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:55 schreef Flammie het volgende:

[..]

Nah ja ik persoonlijk snap het nut niet zo goed van allemaal numerologische puzzeltjes achter te laten of soortgelijke dingen. Zien zij (de elite) het als een soort kat en muis spel ofzo?
Ach je begin is er dat je enigzins een rij kan maken waarin je aan geeft argwaan te hebben. Dat was niet zo heel lang geleden nog anders.
Zelfde merk ik bijvoorbeeld bij Lavenderr op, dat viel me toevallig vandaag in een ander topic op.

Ik ga in dit topic ook geen poging wagen om je over te halen.
Ik weet dat zoiets niet werkt, het werkt in zien, begrijpen. En dat laatste is weer geen aanval dat je niet slim bent, het is net als voetballen, als je ermee begint ben je niet gelijk goed.
Je moet intuitie opbouwen. Daarom dat je ondertussen wat meer open bent voor de meest voor de hand liggende conspiracies.

Of was het wel een beetje de bedoeling dat er onderbouwing kwam indien gewenst?

quote:
Zien zij (de elite) het als een soort kat en muis spel ofzo
Niemand kan hier duidelijk antwoord op geven. Waarom worden deze broodkruimels achtergelaten? Waarom in de muziek.. waarom op gebouwen?
Waarom? Omdat het een vorm van openheid is, het is niet allemaal slecht. Het is meer dat het een elite is die op een andere level communiceert. Als jij het kan lezen heb je de mogelijkheid mee te gaan in wat gaande is.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_91379147
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ach je begin is er dat je enigzins een rij kan maken waarin je aan geeft argwaan te hebben. Dat was niet zo heel lang geleden nog anders.
Zelfde merk ik bijvoorbeeld bij Lavenderr op, dat viel me toevallig vandaag in een ander topic op.

Ik weet dat zoiets niet werkt, het werkt in zien, begrijpen. En dat laatste is weer geen aanval dat je niet slim bent, het is net als voetballen, als je ermee begint ben je niet gelijk goed.
Je moet intuitie opbouwen. Daarom dat je ondertussen wat meer open bent voor de meest voor de hand liggende conspiracies.

Er mag best over gediscussieerd worden mijns inziens maar het topic was meer zo van:

de "gap" verkleinen tussen de "believers" en :"non believers" en kijken wat ze enigzins in common hebben in tegenstelling tot de meeste topics waar het een veldslag is en waar het de bedoeling is om elkaar te bestoken met argumenten die net zo verschillend zijn als hemel en hel.

Het gaat nu niet zo zeer om de verschillen maar meer over de overeenkomsten. Ik kan bijvoorbeeld best aannemen dat de overheid niet helemaal zuiver is aangezien in het land waar ik geregeld ben de overheid zo corrupt is als de ziekte. Deze gedachtengang mag je dan ook doortrekken naar alle landen met mate imo. Zodra mensen macht krijgen zal hun gedrag veranderen, dat blijkt. Je positie wil je niet verliezen als je eenmaal zo ver bent en er zo diep inzit.
Ik denk dat ik in diezelfde positie dat ook niet zou aanvaarden :)
pi_91379835
quote:

Niemand kan hier duidelijk antwoord op geven. Waarom worden deze broodkruimels achtergelaten? Waarom in de muziek.. waarom op gebouwen?
Waarom? Omdat het een vorm van openheid is, het is niet allemaal slecht. Het is meer dat het een elite is die op een andere level communiceert. Als jij het kan lezen heb je de mogelijkheid mee te gaan in wat gaande is.
Kan ik me best in vinden, al zou ik het niet zo snel doen als ik mijn zaakjes geheim wil houden :)
pi_91380530
1. De Tempeliers
2. Bermuda-driehoek
3. Koninklijk huis
4. Reptillians
5. 9/11
6. NWO
  zondag 16 januari 2011 @ 07:24:58 #15
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_91400403
Voor mij staat vast dat 11 sept een inside j0b was. De vorming van de NW0, de wereldpolitiestaat, een munt, een mondiale wet die uitsluitend in het voordeel is van de B1lderbergjes en andere criminelen.
Bin L@den is een C1@-@gent.
En Saddam en Milosevic moesten uit de weg geruimd worden, omdat zij niet meegingen in de snode plannetjes van de NW0 en in het geval van Milosevic (moge hij in vrede rusten) was hij duidelijk tegen de uitbreiding van de EU (de EU is een uiterst crimineel onderdeel van de NW0) en moest hij uit de weg geruimd worden.
Dat hij vermoord is door bewakers in de Penitentiaire Inrichting aan de Pompstationsweg in Den Haag is duidelijk.
  zondag 16 januari 2011 @ 08:52:21 #16
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_91400694
Gladio in Italië
Eurabië
EU superstaat (eigenlijk doen ze het vrij openlijk dus is het niet echt een complot)
Kennis voor Pakistaanse atoombom uit Nederland gejat door Abdul Khader Khan
Fake aanval Polen op Duitsland voor WOII
Moord op Fortuyn (roepen dat er geen meerdere daders waren terwijl het onderzoek nog niet gestart was)
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
  zondag 16 januari 2011 @ 11:34:20 #17
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_91403065
1. 9/11 een inside job...controlled demolitian...false flag voor de oorlogen in Irak en Afghanistan
2. EU als superstaat (was 3 jaar geleden nog een conspiracy, nu is gewoon een feit).
3. Plannen om de wereldpopulatie te verminderen (op allerlei manieren) door bepaalde groepen/organisaties.
4. HAARP (niet voor "mindcontrol" maar in ieder geval voor meer dan alleen "reserach".
5. De moord op PF (
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_91406560
Aannemelijk:

9/11 inside job
chemtrails
banken die geld maken uit niets
bildenberg groep (verborgen agenda)

Niet aannemelijk:

Reptilians
Maan landing
Roswell (?) vraagteken omdat k niet zo goed weet wat ik ervan moet denken
David Icke ( k geloof die man voor geen meter)

Dat is t zo wel ff
pi_91418363
1. 9/11 fake (en ja, de gebouwen zijn echt neergehaald, maar niet zoals men je wilt doen geloven)
2. Machtige personen die boven de regeringen staan.
3. Manipulatie via o.a. de massa media.
pi_91422543
Een paar punten wat belangrijk is, maar vaak over het hoofd wordt gezien

1. balkan oorlog:
Milosevic blijkt onschuldig te zijn. De NAVO heeft heel joegoslavië gedesintegreerd door propaganda. Greater Serbia wordt het fenomeen genoemd dat gebruikt werd door de NAVO. Sebrenica is NIET uitgevoerd door Milosevic. Er zijn absoluut geen bewijzen er voor. Check zijn rechtzaak in Den Haag.

2. Referendum in Sudan
Sudan zal hoogstwaarschijnlijk worden opgesplitst in noord en zuid. Dit referendum werd uitgevoerd waarschijnlijk door de VS (weet niet zeker). De rebellen beweging in het zuiden werd ook gefinancieerd door Amerika. De motief voor het opsplitsen van Sudan is, volgens de media, wegens onenigheden tussen islamieten, christenen, animalisten etc. Men moet niet vergeten dat Sudan een aantal olierijke plekken heeft waar de VS op uit is. Het gaat dus puur om grondstoffen.

Onderzoek wat amerika (incl. EU) te zoeken heeft in Venezuela, Bolivia, Ecuador, Panama, Joegoslavie m.n. Kosovo, Sudan, Irak, Afghanistan, Vietnam(?). Zo uit m'n hoofd. Je ziet dat de westen zich bemoeit met vele landen, of dat echt positieve invloed heeft op de ontwikkeling van dat land is zeer duidelijk imo.
  zondag 16 januari 2011 @ 18:52:45 #21
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_91422723
quote:

[..]

[..]

Heb je kort een aantal voorbeelden? Ben benieuwd wat je precies bedoelt :)
  zondag 16 januari 2011 @ 19:01:01 #22
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_91423055
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:52 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Heb je kort een aantal voorbeelden? Ben benieuwd wat je precies bedoelt :)
Bedoel je dat laatste? Muziek en gebouwen?
In dat geval doel ik op de vele topics over de nwo en muziek met daarin te welbekende rappers, maar ik zou je ook kunnen wijzen op iets heel simpels... als ChristmasTime van Michael W Smith

quote:
Let's start with this: On the back of another one of Smiths CDs entitled The Big Picture released in 1986 (see below), his name is spelled backwards. Now, I am not jumping to a conclusion here, nevertheless I would point out that spelling, or talking (and/or a host of others things) backwards is very significant in satanic circles.

quote:
However...what is really interesting is that two of the letters in his backwards name are RUNIC. They are runes. Notice carefully (see below), the t in "Smith" and the m in "Michael". Thats not good. The runic alphabet, in the modern day, is related exclusively to occult practices and witchcraft. It is virtually the satanic alphabet. (The word runic means secret.)

quote:
There are several variations of the runic alphabet but in researching, I found that the three major versions which have predominated the occult world, all have the identical t and m that you see on the back of the Michael W. Smith album.

Now, you may be saying-- Come on. It's just a coincidence. They used several different "fonts" for this stylized print, and they accidently used a couple of runic letters.

Wait a minute-- Take another closer look at this
"Christmastime" CD cover (seen again, below) which was released 13 years after the aforementioned "Big Picture" album:

You will notice that Smith is, again, bringing this runic t and m into play.

He is forming a runic t with his body...going so far as to lower his head, to round off the top of the t...AND is standing on top of this chair which forms a runic m. That is pretty shocking stuff.

quote:
Ask the question--What in the world is Smith otherwise doing...standing on a chair, striking this weird pose, out in the middle of the snow?

There is therefore, simply no mistaking the fact that on at least two of his CDs, he is displaying these runic/Luciferian symbols...and is doing so in a secret, coded fashion. That is extremely and pointedly ominous. (Again, the "Christmastime" album was released in 1998.)

(I fully realize that, at this point, many questions come rushing to mind. Please understand--I am going to attempt to address all of these questions as we go along. But it takes some doing. That is the whole purpose of this report.)

quote:
AN OCCULT EXPERT'S CONFIRMATION

I subsequently had the opportunity to correspond with an expert on the occult --in particular, germanic and Norse occultism. She had personal connection to the occult world and had also obtained a degree in anthropology, apparently with an emphasis on occult issues. After looking over Smith's pose on the cover of his "Christmastime" CD she was able to routinely provide some interpretation for these particular runes.

I was stunned. I thought I would go an entire lifetime without knowing what this secret runic message was. I later discovered their meaning was readily available on the trusty old Internet...if I had only known where to look for it. Here were her comments and an analysis of the Smith "Christmastime" CD cover--things which I have since confirmed from other sources:

"In this pose, Smith is making the sign of Tyr (the Sky God), who (according to Norse mythology) sacrificed his hand to the Fenris Wolf in order to save others. It is also a warrior symbol of great courage, and of overcoming death. He is standing on an M, which is the rune for Mankind. I don't see that as sinister but make of it what you will."

I wrote back the following comments:

"Now, when you say his choice of runes signifies the 'sky god' and that this god is being placed above 'mankind'...that is very significant to me as a student of the Bible. The ancient manuscripts which make up the Bible, refer to Lucifer as "the prince and power of the air".

Furthermore, the Scriptures indicate that for the time being, all of the world is virtually under Lucifer's dominion (although not complete control). It seems to me, a Luciferian would be very interested in depicting Lucifer as reigning supreme over mankind. I don't know what you see from your particular cultural perspective but I can tell you that for Smith to seemingly indicate such a message...is spectacularly and utterly in opposition to his purported 'conservative Christian' philosophy.

And once again, given what I have observed in his kindly, charitable demeanor...it's indicative to me of an ominous 'Jekyl and Hyde' thing, going on.

Thanks for your insights."

In the occult world, not only is Tyr known as a "sky god"...the Egyptian god "Ra" is also known as a 'sky god'. From the Biblical perspective we know that Satan has come by a number of aliases. It seems a pretty fair surmising that in referencing the sky god, Ra and Tyr are therefore likely aliases for the Devil himself.

Of course, in regard to Smiths display of these runesif Tyr is only a henchman to Satana mere also-ran in the pantheon of pagan/demonic godswould that make it any better? I should think not.

By the way, if you research the pagan religions of the world throughout history, it is intriguing how often the sky god concept comes into play: Amaruca and Quetzacouatl, are two different names for supposedly two different pagan deities.

Bizar? Mwah.. als je het kunst noemt loopt iedereen door.
pi_91427109
Er zijn zoveel voorbeelden te noemen, maar goed ik zal er uit de losse hand een paar van mezelf geven

"conspiracies" die voor mij feitelijke ... zijn:

1. JFK
2. 09/11
3. wikileaks
4. global warming
5. NASA

"conspiracies" die naar mijn mening geen echte of geen 100% conspiracies zijn:

1. Edgar Cayce
2. graancirkels
3. Katholieke Heiligen
  zondag 16 januari 2011 @ 21:01:31 #24
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_91430730
quote:
18s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:48 schreef damirovic het volgende:
Een paar punten wat belangrijk is, maar vaak over het hoofd wordt gezien

1. balkan oorlog:
Milosevic blijkt onschuldig te zijn. De NAVO heeft heel joegoslavië gedesintegreerd door propaganda. Greater Serbia wordt het fenomeen genoemd dat gebruikt werd door de NAVO. Sebrenica is NIET uitgevoerd door Milosevic. Er zijn absoluut geen bewijzen er voor. Check zijn rechtzaak in Den Haag.

2. Referendum in Sudan
Sudan zal hoogstwaarschijnlijk worden opgesplitst in noord en zuid. Dit referendum werd uitgevoerd waarschijnlijk door de VS (weet niet zeker). De rebellen beweging in het zuiden werd ook gefinancieerd door Amerika. De motief voor het opsplitsen van Sudan is, volgens de media, wegens onenigheden tussen islamieten, christenen, animalisten etc. Men moet niet vergeten dat Sudan een aantal olierijke plekken heeft waar de VS op uit is. Het gaat dus puur om grondstoffen.

Onderzoek wat amerika (incl. EU) te zoeken heeft in Venezuela, Bolivia, Ecuador, Panama, Joegoslavie m.n. Kosovo, Sudan, Irak, Afghanistan, Vietnam(?). Zo uit m'n hoofd. Je ziet dat de westen zich bemoeit met vele landen, of dat echt positieve invloed heeft op de ontwikkeling van dat land is zeer duidelijk imo.
Uitstekende post. ^O^

Ik heb destijds nog gestreden voor de vrijlating van de president van Joegoslavië, Slobodan Milosevic (o.a. de communistische partij van Nederland hield zich bezig met zijn vrijlating). Ik stuurde hem ook altijd een verjaardagskaartje. Die man is er echt ingeluisd, heeft onschuldig vastgezeten onder erbarmelijke omstandigheden, is vergiftigd en ik vind het verschrikkelijk wat hem is aangedaan. ;( Shame on the dutch, shame on you, man. :{w
  zondag 16 januari 2011 @ 21:35:56 #25
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_91434001
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2011 21:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Uitstekende post. ^O^

Ik heb destijds nog gestreden voor de vrijlating van de president van Joegoslavië, Slobodan Milosevic (o.a. de communistische partij van Nederland hield zich bezig met zijn vrijlating). Ik stuurde hem ook altijd een verjaardagskaartje. Die man is er echt ingeluisd, heeft onschuldig vastgezeten onder erbarmelijke omstandigheden, is vergiftigd en ik vind het verschrikkelijk wat hem is aangedaan. ;( Shame on the dutch, shame on you, man. :{w
WTF? Denk je echt dat die man compleet onschuldig is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')