Ik moet je teleurstellen denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Pierenjan als je ook nog iets van de zingende fresia's draait ben ik verloren...
![]()
![]()
Ja maar vraag niet hoe! Het was superzacht en in erbarmelijke kwaliteit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef rickyszz het volgende:
Wtf bij de played list staan gewoon de nummers die ik heb afgespeeld het deed het dus gewoon
:'_)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Swomp het volgende:
24 luisteraars![]()
Tering iemand die hier een beetje fatsoenlijke info heeft over klachten en geschillen in het algemeen ... heb binnenkort een presentatie maar kan niks vinden :'_)
Oja, even lunchen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu lekker aan het lunchen achter mijn pc![]()
![]()
Ja deed het wel, maar geluid was zacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef rickyszz het volgende:
Wtf bij de played list staan gewoon de nummers die ik heb afgespeeld hij deed het dus gewoon
hmzz dat wordt geen spannende droom over je aankomende nachtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen denk ik.
Shalalalalalaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hmzz dat wordt geen spannende droom over je aankomende nacht
Ik had alles op z'n maxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja deed het wel, maar geluid was zacht.
En nu de rest van het filmpjequote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort maar eens Giel of Timur ga bellen, moet toch reclame maken voor mijn show he
Ik denk dat ik binnenkort maar eens Giel of Timur ga bellen, moet toch reclame maken voor mijn show he
GIFSOUP er nog achterquote:
Zo dan? wat maakt dat trouwens uitquote:
Reclamequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zo dan? wat maakt dat trouwens uit
c4r3quote:
Hij bedoel 'I like to film it' denk ik...quote:
Die zal je maar snachts naast je bed zien staanquote:
Ah..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij bedoel 'I like to film it' denk ik...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes her ass (_(_) (_|_) (_)_)
Videoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts shakes her ass (_(_) (_|_) (_)_)
Missie geslaagdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Dalando het volgende:
Pirania nu blijft deze godverdomme 2 weken in m'n hoofd zitten.
Lijkt me met die ass van 2 meter doorsnede van mij geen strak planquote:
Maakt niet uit!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lijkt me met die ass van 2 meter doorsnede van mij geen strak plan
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Dalando het volgende:
Boem boem Dalando dans met mij de tango
Lee Towers zo.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Beach het volgende:
Het niveau van de nummers daalt wel zeg
Hier staat daarom op dit moment de radio ook op een ander stationquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Beach het volgende:
Het niveau van de nummers daalt wel zeg
Ja dat faalt bij VDJ.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef rickyszz het volgende:
Oke, broadcasting from own server doet het niet eens in VDJ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |