quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
Avonturen op het kamp, deel III: waar Tasja deelneemt aan een kroeggevecht, Arie's hennepkwekerij opgerold wordt en Jannes langskomt op het kamp!
Je was BIJNA grappigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef 9611Niels het volgende:
Avonturen op het kamp, deel III: waar Tasja deelneemt aan een kroeggevecht, Arie's hennepkwekerij opgerold wordt en Jannes langskomt op het kamp!
Hij IS grappig ...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:45 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Je was BIJNA grappig
Nog iets beter je best doen joh
Ga je hem nu slaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:45 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Je was BIJNA grappig
quote:
Ik vraag me af :$ of zij wel van lekkers houdt :$:$:$quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:47 schreef probeer het volgende:
En speciaal voor TS:
[ afbeelding ]
Je topics zijn echt ontzettend slecht. Elke keer weer.
Ach hij kan het gewoon niet hebben dat vrouwen ook voor zichzelf op kunnen komen. Daarom ben ik maar meteen een kamperquote:
:$ ja dat is zooowww net zoals ik een emo ben met mijn haren ook al ontken ik dat :$ JANK MEER OUWE :$ Het leven is niej irlukquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ach hij kan het gewoon niet hebben dat vrouwen ook voor zichzelf op kunnen komen. Daarom ben ik maar meteen een kamper
Dat is echt logica
Maak een goede Pic van jezelf die ons bewijst dat je geen Tokkie bent, die in je FB proof otherwise.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ach hij kan het gewoon niet hebben dat vrouwen ook voor zichzelf op kunnen komen. Daarom ben ik maar meteen een kamper
Dat is echt logica
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:45 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Je was BIJNA grappig
Ik hoef jou veder geen verantwoording af te leggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:49 schreef Echtjammer het volgende:
[..]
Maak een goede Pic van jezelf die ons bewijst dat je geen Tokkie bent, die in je FB proof otherwise.
Jup, ik koop wekelijks Lego, en ik ben er trots opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:50 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ik hoef jou veder geen verantwoording af te leggen
Ik weet van mezelf dat ik geen kamper ben. En of je me dr nou wel of niet belachelijk om maakt. Ik kijk daar dwars door heen
Dus ga nou maar weer met je poppen spelen
Alsof er iemand over zichzelf zou zeggen dat hij/zij een kamper isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:50 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ik hoef jou veder geen verantwoording af te leggen
Ik weet van mezelf dat ik geen kamper ben. En of je me dr nou wel of niet belachelijk om maakt. Ik kijk daar dwars door heen
Dus ga nou maar weer met je poppen spelen
Hm, op die foto zou ik haar wellicht geven.quote:
Mensen die in kroegen gaan vechten, zijn altijd aso's. Wat je tot een kamper maakt, is dat je door zo'n gorilla zo uit de tent laat lukken en vervolgens eindigt op het politiebureau. Dat jij daar de logica niet van inzietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:48 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Dat is echt logica
DIT :$quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef Garisson72 het volgende:
Even voor de goede orde: volgens de OP was die vriendin het neukbare wijf. Gaarne onderbouwen met beeldmateriaal.
jy bent dood mattie ze is nu onderweg naar je huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hm, op die foto zou ik haar wellicht geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |