Maakt geen kont uit. Het idee erachter is dat fruit zoet is en groente vaak bitter. Maar melk zowel fles al borst is ook zoet, dus het is kont dat als je met fruit zou starten ze dan geen groente meer zouden lusten.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:48 schreef Noa24 het volgende:
Ja Isabelle is verder ook gewoon goed te pas hoor, alleen heeft ze een temp van 37.5 en dat is hoger dan wat ze normaal heeft dus gewoon ff goed in de gaten houden. Ja ik vroeg dat van de kinderstoel omdat isabelle daar ook echt nog niet in kan zitten en dat i.v.m eten. Raden ze trouwens tegenwoordig niet aan om te beginnen met groente?
klinkt als Florisquote:Op zondag 16 januari 2011 13:46 schreef Ticootje het volgende:
Jen was 5,5 maand toen zat ze redelijk stevig. Dat was op de camping, wipper in zit stand en lekker fruit, en ik moest flink doorlepelen, want als het niet snel genoeg ging werd ze heel boos, ze genoot echt heel erg van haar fruit. Ik heb het ook opgenomen, ze geeft zich helemaal over, handen omhoog en gaan.
"kauwen", hij doet namelijk wel wat met zn kaken, en verder sabbelt hij erop. Ik kies wel bewust voor vrij zachte groentes zoals broccoli, courgette en dus bloemkool. Ook vind Nathan banaan heerlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef Noa24 het volgende:
Dat klinkt handig, die slachter. Daar ga ik ook maar eens naar kijken!
Maar hoe doe je dat met die bloemkool dan? Ik neem aan dat nog geen tandjes heeft dus hoe eet hij dat dan op? Gewoon lang op sabbelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |