abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91387469
Lekker zwemmen met de kleine enz, ja ik heb ook echt zin in vakantie.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91387551
Dan heb ik een babymeisje van 11 maanden die dan met blote beentjes rondkruipt en lekker op het strand met een schepje en emmertje speelt in het zand. Samen zwemmen O+
pi_91387898
Zandtaartjes <3
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:37:42 #54
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_91390097
En weer opgenomen ter observatie. Ze gaan haar luiers wegen, eventuele ontlasting kijken op reducerende suiker nogwatter ivm lactose intolerantie en op 2 buikgriep virussen. Zucht.
pi_91396251
Nog steeds zieke kindjes :*

Wat heftig Silmarwen, wat een zorgen allemaal, heel veel sterkte!!

@Ticootje, de AHluiers absorberen supergoed he! Het heeft alleen zo'n vierkant kontje. Ik ben nu heel tevreden met Huggies, waren in de aanbieding bij de AH en Etos, dus even uitgeprobeerd, nou ik koop nooit meer pampers,want elke keer poep doorlekken hoeft helemaal niet.

Mex heeft aardig last van zijn tandje, hij slaapt nu net pas. En we hebben eindelijk de laatste kraamvisite gehad, dus dat en alweer 2 weken aan de slag, dit is het echte leven nu dus :P
pi_91400335
Sil, wat een ellende. Heel veel sterkte voor jullie!

Arme Mex, nu al een tandje en er dan ook nog zoveel last van!

Ah luiers vind ik echt prut! Zo stug. Hier het meest tevreden over de kampers en huggies!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_91400654
Ik heb Leia gisterenavond na de laatste voeding in de wieg naast me gelegd, en we hebben een super nacht gehad :o

Om 5 kwam ze en nu net.. Heb tussendoor wel een paar keer gecheckt of ze het nog deed ;)

Vraag me nu toch af of ik haar ledikant niet 'kleiner' moet maken..
pi_91400693
Huggies vind ik dus heel snel lekken. Steeds de romper nat.
Pampers lekken snel met poep.
pi_91400966
Fijn Orea! Misschien doet wat extra geborgenheid haar idd wel goed.

Sil, wat vervelend (understatement). :{ Sterkte!

Ik las iets over AH-luiers. Wij hebben ook een pak geprobeerd en ze zijn best goed, he? Ik vind ze alleen wel erg stug. Wat dat betreft vind ik Pampers toch fijner. Huggies heb ik alleen in maat 1 en 2 geprobeerd, maar die zaten minder bij E. Een beetje breed voor mijn gevoel. En doorlekken, tsja, dat gebeurt toch wel zo eens in de zoveel tijd, heb daar nog geen verschil in gemerkt per merk. :')

Vinden jullie de Pampers Baby Dry trouwens ook zo stinken als de baby geplast heeft? :o
pi_91401536
:Y ook met poep. Dan is er gelijk een heel typisch chemisch luchtje.. geen twijfel mogelijk, dan heeft ze gepoept! Op zich vind ik het wel fijn, want dan kan ik gelijk verschonen en loopt ze niet ongemerkt met een rond.. Maar dat is dus niet bij de active fit begrijp ik? (ik gebruik tot nog toe alleen baby dry)

Huggies vond ik in het begin wel fijn. Wij gebruiken verder nog steeds pampers. Als de grote voorraad op is wil ik weer eens kruitvat proberen. Moest wennen aan hoe ze aanvoelen, maar ze zijn echt prima :Y en 72 luiers (maat 4 dan hè) voor 12,99 en vaak 3 voor 2.. Heb je 216 luiers voor 26 euro!

Het poepen neemt hier wat af. Wel weer wat in haar luier met verschonen. Helemaal verschoont, leg haar even weg om wat dingen op te ruimen en hoor alleen maar hhhnnnnng, *pers* hhnnnnggg en vervolgens een mitrailleur salvo :') dus maar in bad gedaan :P

:Y)

Vanmorgen had ze 37,6 dus hopelijk heeft het goede slapen haar goed gedaan en hebben we het ergste weer gehad!
pi_91402759
Lekker in het badje zeg! Fijn dat ze weer opgeknapt is.

Ik had die Kruidvat newborn en die waren op zich wel fijn,alleen snel te klein al. Ik loop steeds tegen andere mooie aanbiedingen aan,dus niet weer op nieuw Kruidvat geprobeerd.
Had wel een keer luiers van de Jumbo,die waren echt niet fijn.
Ik vind trouwens al die prijzen wel meevallen als je een beetje op de aanbiedingen let, ik had verwacht bakken met geld kwijt te zijn aan luiers.

Mex ging pas heel laat slapen gister,maar vanochtend kwam die pas om half 8, lekker hoor, nu heeft ie z'n tweede flesje op en nu ligt ie weer lekker te slapen in zijn bedje.
pi_91402798
:Y valt mij ook reuze mee! Heb tot nu toe steeds de 3 voor 2 aktie van Pampers kunnen gebruiken. Dus ongeveer 30 euro voor 3 reuzenpakken! Tientje voor 70 (maat 4) of 80 (maat 3) luiers, meer dan prima!

Lekker slapen zit in de lucht! Leia ligt er ook alweer op :)
pi_91403102
Lekker!!

Even weer over vast voedsel met 4 maanden
http://www.volkskrant.nl/(...)svoeding-geven.dhtml
pi_91403260
Fijn dat het weer wat beter met Leia gaat.

ik vind de active fit juist meer stinken dan de baby dry. Ilse was de laatste dagen ook niet helemaal lekker. Ze had wat verhoging, was jengelig en dronk slecht. Nu heeft ze vannacht een inhaalslag gemaakt gok ik. Ze had gisterenavond om 23.30 de laatste fles gehad, en vanmorgen schrok ik om 9.00 wakker. Ze was al wel wakker, maar nog niet aan het huilen, ze lag te lachen in dr bedje toen ik haar uit bed haalde O+. Na de fles was ze weer moe, en ze slaapt nog.
*poef* nu is het weg
pi_91404619
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:36 schreef Troeta het volgende:
Lekker!!

Even weer over vast voedsel met 4 maanden
http://www.volkskrant.nl/(...)svoeding-geven.dhtml
Er zal ergens vast een kern van waarheid inzitten.. Maar ik vind nog altijd dat je je gevoel moet volgen. Het ene kind zal er voor 6 maanden aan toe zijn, een ander kindje pas na de 6 maanden...

Ik blijf wel van mening dat een kindje wat voedsel nog niet kan pakken en zelf naar de mond kan brengen, er nog niet aan toe is.. Leia is bijna 6 maanden en van de week hebben we eens een stukje gekookte wortel op haar blad van de kinderstoel gelegd. Ze kneep het wat fijn, likte er een keer aan en dat was het. Nog niet helemaal geïnteresseerd dus :P terwijl ze wel alles goed volgt wat wij doen.

Maargoed, dat is míjn mening en het zal allemaal zeker niet zo zwart wit zijn. Blijft lastig, maar gevoel volgen staat voor mij voorop.
pi_91405821
Orea fijn dat Leia zich beter voelt en wat een ontzettend schattige foto, ik ga er gewoon van rammelen, terwijl ik zelf nog een jongere baby heb :P
Silmarwen, wat ontzettend naar zeg, 2 van zulke zieke kindjes. Heel veel sterkte en ik hoop dat ze snel opknappen en dat ze er wat tegen kunnen doen in het ziekenhuis!

Wij gebruiken pampers, we hebben ook die van de kruidvat maar ze voelen zo stug vergeleken met pampers. Maar in principe is er niets mis mee.
En bijvoeding...ja wij mogen zowiezo nog niet voor de 6 maanden bijvoeden omdat isabelle een kma heeft. Maar ook heb ik nog helemaal niet het gevoel dat ze eraan toe is. En de mening over bijvoeden lijkt elk jaar wel te veranderen, net zoals andere baby zaken.
  zondag 16 januari 2011 @ 12:59:03 #67
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91405897
Sil wat heftig! Ik hoop dat het na deze ziekenhuis opname beter gaat :* .

Ook ik ben van mening dat kinderen pas toe zijn aan eten als ze het zelf kunnen pakken. Wij zijn nu ongeveer een week begonnen met ander eten aan te bieden omdat Nathan heel erg bezig was met ons eten. Hij vind het leuk en lekker. Al wil hij het liefst met een vork eten, dus prik ik het voedsel aan het vorkje en daar hapt hij het van af.

Ik vind active fit ook erger stinken. Wij zijn trouwens na een korte pariode van baby dry weer overgestapt naar New baby. De baby dry nam de bv-poep amper op en ik werd er gek vand at ik continu zn hele outfit kon vervangen. Maar nu de poep wat dikker is kunnen we straks verder met de baby dry.

Orea, schattig in de tummy! Nathan ontdekt zn voeten nu ook in bad, echt leuk!
pi_91406013
Vanaf welke leeftijd kan een baby eigenlijk ongeveer in de babystoel? Wanneer ze hun hoofd een beetje rechtop kunnen houden toch?
pi_91406608
Heftig zeg silmarwen! Hopelijk komt er snel duidelijkheid en rust voor jullie.

Hier ook pampers, doe ook geen andere luiers meer. Nu de laatste in maat 1 en daarna ligt maat 2 voor hem klaar :)

Hij begint al echt bolle wangen te krijgen, zo leuk. Ben benieuwd wat hij zal wegen als we naar het cb moeten (over 2 weken pas).

Morgen de eerste dag alleen met 2 kids, benieuwd hoe het zal gaan. Sander gaat weer aan het werk, op zich ook wel weer lekker om je eigen ritme weer te kunnen bepalen.
Binnenkort kan hij ook mee in de fietskar, zal ook wel makkelijk zijn :)
pi_91406667
quote:
Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Noa24 het volgende:
Vanaf welke leeftijd kan een baby eigenlijk ongeveer in de babystoel? Wanneer ze hun hoofd een beetje rechtop kunnen houden toch?
Wanneer ze een beetje blijven zitten dacht ik
pi_91406677
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 13:01 schreef Noa24 het volgende:
Ik dacht als ze goed rechtop kunnen zitten. E kan haar hoofd goed rechtop houden maar haar rug is nog niet sterk genoeg. Voorlopig zet ik haar echt nog niet in een stoeltje. We hebben trouwens nog niet eens een stoeltje.
pi_91406753
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 10:20 schreef Orea het volgende:
:Y ook met poep. Dan is er gelijk een heel typisch chemisch luchtje.. geen twijfel mogelijk, dan heeft ze gepoept! Op zich vind ik het wel fijn, want dan kan ik gelijk verschonen en loopt ze niet ongemerkt met een rond.. Maar dat is dus niet bij de active fit begrijp ik? (ik gebruik tot nog toe alleen baby dry)
Dat weet ik niet, heb alleen New Born en Baby Dry gebruikt. Nu doe ik AH voor overdag en Baby Dry voor de nacht. Denk dat ik hierna wel weer Kruidvat neem.
pi_91407348
Leyla is nu 4,5 maand maar ik vind haar echt nog niet goed genoeg zitten voor een kinderstoel, pas als ze zelf echt kunnen blijven zitten en netjes hun rugje recht kunnen houden pas in een kinderstoel.

En qua vast voedsel, pas als ze een beetje kan zitten en dus in de kinderstoel kan dan mag ze van mij een wortel vermoorden. Nu zit ze echt nog niet goed, dus hoe zou ik dan fruit moeten geven, liggend in de wipper? Dat vind ik raar en onnatuurlijk ( sorry voor degenen die dat wel doen) en een beetje eng, dan zou ze zich flink kunnen verslikken.
pi_91407661
Ik zie dat isabelle ineens kleine rode puntjes in haar gezicht heeft...even opletten.
pi_91407878
Ben ik met je eens hoor Tico!
Ik zet Floris ook pas sinds een week in een kinderstoel (dat wil zeggen hij heeft 2 keer bij mn zus thuis in de kinderstoel gezeten en dan zit ie ook al goed rechtop). Maar met 4,5 maand was dat echt nog niet mogelijk geweest hoor!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')