http://forum.fok.nl/fok/post_topic/49/0/0/1591782quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:24 schreef SawIt het volgende:
De op is stuk, waar kan ik de goede vinden?
Dat was ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:22 schreef BBQSausage het volgende:
1 luisteraar weg
Edit: en weer terug.
Brankwondencentrum bellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je een brankend gevoel hebt aan je zak?
De brank blussen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:25 schreef MultiBanaan het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je een brankend gevoel hebt aan je zak?
Jaquote:
Succesquote:
Laat dan maarquote:
Ik praatte net nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:30 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Zo erg dat je niet te verstaan bent.
Ik ken die nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef SawIt het volgende:
IEmand bezwaar tegen sterrenstof, die is ook relaxed!
Mjhello!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef 8108139dpths het volgende:
* aanstormend dj-talent meldt zich
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef 8108139dpths het volgende:
* aanstormend dj-talent meldt zich
Dat is zoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Oh, nouja dan was je ook niet te verstaan
Ik geloof je. Vond het gewoon grappig.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof je. Vond het gewoon grappig.
Erg is die man he. Nu zat ie tenminste in zn eigen huis. Ik had van de week niks te vertellen in mijn huis.
Ja nee echt. Heeft ie het verteld? Dat was niet leuk meer hoorquote:
Nu: James Blunt - You're beautifulquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef SawIt het volgende:
[..]
Zal ik straks nog ff afsluiten met kernkraft 400?
Dat wilde ik zeggenquote:
Nee, daar heeft 'ie niets over gezegd. Maar ik kan het me van hem heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nee echt. Heeft ie het verteld? Dat was niet leuk meer hoor
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef SawIt het volgende:
Dit gebeurt er dus als je niet luistert naar de muziek welke je download!
I dunnoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:42 schreef Proletariaat het volgende:
Waarom zie ik op de site niet meer dat van nu speelt?
die doet het welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:42 schreef Proletariaat het volgende:
Waarom zie ik op de site niet meer dat van nu speelt?
Neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:44 schreef trolololo het volgende:
Goedenmorgen
Ik sta nu in de winkel waar ik werk, is de overgang van de automaat goed gegaan?
Niet helemaal, maar dat maakt niet uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:44 schreef trolololo het volgende:
Goedenmorgen
Ik sta nu in de winkel waar ik werk, is de overgang van de automaat goed gegaan?
Ging hij er niet om 10:00 van af?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:44 schreef SawIt het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar dat maakt niet uit
Jawel, maar de overgang ging niet goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ging hij er niet om 10:00 van af?
Niet mijn foutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:45 schreef SawIt het volgende:
[..]
Jawel, maar de overgang ging niet goed
Klopt mijn foutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet mijn fout![]()
Nee het gaat me erom dat ik die overgang automatisch kan laten verlopen, en of dat zo goed is.
Pierenjanquote:
zaagmansquote:
quote:
quote:
Ik weet hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:57 schreef Beach het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/played
kijk nu, bij dit nr
Dit is mijn standaard afsluitlied!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:58 schreef utopie het volgende:
nee man wtfwie heeft deze aangevraagd
![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, is dit even kut wakker worden
Had je maar eerder wakker moeten worden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef Ezechielk het volgende:
Verdomme, is dit even kut wakker worden
Ik heb nog een klein stukje Direct gehoord.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef SawIt het volgende:
[..]
Had je maar eerder wakker moeten worden!
Toen draaide ik echte muziek
Echt hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:59 schreef utopie het volgende:
Je weet ik drop deze shit, dit wordt misschien ook weer een hit. Dus kijk niet zo dom, want ik ben de bom!![]()
Kut wakker worden dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb nog een klein stukje Direct gehoord.
En daar ben je trots op?quote:
Ga je mond spoelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:02 schreef utopie het volgende:
huppelmutsje, jij lijkt op één uit leeuwarden... kom je daar toevallig vandaan?
Ja die isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, Biets, draai ook nog ff Mark oh' - Tears don't lie
Pm me een dl linkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, Biets, draai ook nog ff Mark oh' - Tears don't lie
Baasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef PiRANiA het volgende:
http://kexx.net/uploads/fok/fokradio/
Hierrrrr het nieuwe draaischema.
Ik kan mensen nu ook dagelijks/wekelijks er op zetten
Ziet er netjes uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef PiRANiA het volgende:
Hierrrrr het nieuwe draaischema.
Ik kan mensen nu ook dagelijks/wekelijks er op zetten
quote:
Wanneer ga jij DJ spelen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mits je van Youtube kan downloaden.
Geen idee nogquote:
Oe dan een eckte liveset?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:07 schreef onlogisch het volgende:
Ik moet even een langere tulp naar jack kabel kopen. Dan kan ik mn decks aanlsuiten op mn pc en zal ik me ook eens aanmelden om een uurtje te vlammen
Hangt van de dj af?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:09 schreef Lon3 het volgende:
Hoelang duurt het normaal voordat er een request gedraaid wordt?
Uiteraard, live sets ftwquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe dan een eckte liveset?
TEARS DON'T LIE
Vroeger was alles beterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Beach geweldig dit.
En dan te bedenken dat we vroegah echt anti happy hardcore waren
Jij misschien, cd's liggen hier nog steedsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Beach geweldig dit.
En dan te bedenken dat we vroegah echt anti happy hardcore waren
Jou ook al?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef Lon3 het volgende:
Haha die muzieklaat mij aan vroeger denken
Haha ja en dan dat plaatje van die hakkende gastquote:
Whaha iedereen had die cd's. Maar als jij een echte gabber was dan was dit te soft voor jequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:13 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jij misschien, cd's liggen hier nog steeds
Was niet zo van de hardcore, vond dit wel geweldigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whaha iedereen had die cd's. Maar als jij een echte gabber was dan was dit te soft voor je![]()
Bij ons in de regio iig wel
Dit was ook zo mooi vorig jaar @ Defqonquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:14 schreef utopie het volgende:
Dit doet mij denken aan zn hit CD van vroeger. Met zn gele wesp erop
Alsof je in een spiegel kijktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:14 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha ja en dan dat plaatje van die hakkende gast![]()
Ik vond hardcore niks, ging wel veel te veel feesten af.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
Was niet zo van de hardcore, vond dit wel geweldig
Nu heb je hem wel goedquote:
Haha inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je in een spiegel kijkt
[..]
Ik vond hardcore niks, ging wel veel te veel feesten af.
Incl gabberkapsel, aus en nikes
Graseter draait dat dacht ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha inderdaadik was ook meer van de rock en metal overdag. Maar met stappen was hardcore gewoon kippenvel
BTW is er hier al een DJ die beetje rock/metal draait?
Ja die jahquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken er ook niet opkomen. Je had die Happy Hardcore cd's maar volgens mij bedoel je dat niet[ afbeelding ]
Yes. Wil je?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef onlogisch het volgende:
Zie ik nu dat er vanavond tussen 6 & 7 een uurtje vrij is?
Die foto's in mn fobo was toen ik naar Bladerunner ging in de martinihallen. Hele bus zat te luisteren naar hardcore cd die de chauffeur MOEST opzetten van ons.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Haha inderdaadik was ook meer van de rock en metal overdag. Maar met stappen was hardcore gewoon kippenvel
BTW is er hier al een DJ die beetje rock/metal draait?
LOL, echte bazen hadden een Aussie ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:18 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja die jahVolgensmij had ik ook nog zo 1 met zn gele weps erop
Bazen CD was dat
Overal waar ik liep in mn aussie
Checkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
LOL, echte bazen hadden een Aussie ja.
http://onzradio.trooperz.nl/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:19 schreef sharr het volgende:
Wat speelt er nu? Ik kan het niet lezen op de site
2 Brothers on the 4th Floor - Dreamsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:19 schreef sharr het volgende:
goed gedaan bbq. Werd er schijtziek van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef BBQSausage het volgende:
Goedemorgen allemaal!
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php = aangepast, elke 10 seconden checkt hij op afgespeeld status. DJ's kunnen deze status nu alleen nog maar aanpassen.
DJ's kunnen de inlogpagina + wachtwoord aanvragen bij mij via PM.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:21 schreef Dalando het volgende:
Haha, deze muziek is goed voor op de beach. HAHA SNAPJENUM? Beach?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_!
Dankuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:20 schreef utopie het volgende:
[..]
goed gedaan bbq. Werd er schijtziek van.
Nou ja zegquote:
Welke? Ik heb er denk ik overheen gelezen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Beach ik wil mijn req ook horen hoor!!
Ik zie ze wel verschijnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
Schema is gevuld met alles wat we tot nu toe hadden.
Als je een 'vast' programma wil doen: PM! Ook als je een gat wil vullen of een eenmalig programma wil doen: PM
Schema staat hier:
Heb hem net pas gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Welke? Ik heb er denk ik overheen gelezen.
Sharrquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:19 schreef sharr het volgende:
Zijn probleem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef Ezechielk het volgende:
Oeps. De buurman was net klaar met werken en wil graag slapen.
Dat is op zich wel schandalig. Klassieker enzquote:
Ik heb de radio iets zachter gezetquote:
Hoi Trolololoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
Sharr
Jij nu al wakker
Ik sta nu in de elektronicawinkel en er komt nu even niemand
Ik pleur hem wel ff op de serverquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is op zich wel schandalig. Klassieker enz
Ik snap je uitlachsessie nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
[..]
huppelmuts heeft jones stephenson gedaan hAHAHhahahAHha _____!1!11einsss:D:d:dD:![]()
![]()
![]()
::D:DD
Haha komt zeker door wat je gedronken hebt gisterenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi Trolololo
Ja, ik ben al heel lang wakker
Succes met werken
Goed bezig jijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik pleur hem wel ff op de server
Graag gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:32 schreef utopie het volgende:
Verdomme, wat voel ik me beroerd manik ben er vanmiddag rond een uurtje of 5 wel weer.
Succes aan degene die nog moeten uitzendenBedankt beach voor dit uurtje
Welke ga je aanvragen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Even eentje aanvragen voor dit uur
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:33 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens mensen, ik heb een link gemaakt die altijd naar het laatste ONZ Radio topic gaat:
http://onzradio.trooperz.nl/forum.php
hoiquote:
Ja ik moet van drankjes icm redbull afblijven, stuiterrrrr!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Haha komt zeker door wat je gedronken hebt gisteren
Jij ook veel plezier met je vrije dag
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef utopie het volgende:
wie draaid er nu deze hardstylecore dan?doe je er nog meer van
?
Ik zag het.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog meer jeugdsentiment: U96 - Das Boot
Goede keuze welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nog meer jeugdsentiment: U96 - Das Boot
Moet iemand ff in de OP zettenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Lol, had het gevraagd, ik had hem voor je in betere kwaliteitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:41 schreef Beach het volgende:
De kwaliteit is helaas wel baggersnel youtube ripje.
Nee en nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:44 schreef Swomp het volgende:
Goedemorgen !![]()
Even een vraagjehoe is het gister nog afgelopen met dat twitter gebeuren als rampenzender
![]()
En zijn er nog acties geweest kwa, hyves banners etc. ?
Waarom meld je die email erbijquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef PiRANiA het volgende:
DJ Mystic (onzradio@gmail.com) begint om 12:00.
Goed geregeld weer, dat roosterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef PiRANiA het volgende:
DJ Mystic (onzradio@gmail.com) begint om 12:00.
Geduldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed geregeld weer, dat rooster
Ik wil ook draaien, hoe moet dat?
Hier staat de uitleg.
Tijd aanvragen.
Klik op de tweede
1 - Zoek een leeg plaatsje in OPC/ONZradio
OPC/ONZradio
Zie de site_!
Da's mijn mail niet. xDquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom meld je die email erbij
Wat ga jij zo draaien?quote:
quote:
quote:
System Of A Downquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:59 schreef PiRANiA het volgende:
Ik weet nog niet wat ik om 14:00 zal draaien. Even mijn last.fm er bij pakken
.
3OH!3 heb ik nog niet gehoord op ONZ radio!quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)_krijgt_klapjes.htmlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef StephanL het volgende:
Heb blijkbaar dat hele gebeuren met haatmeneer gemist.
Ja zie mijn edit, herkende het al van het Pownews item, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_krijgt_klapjes.html
Even? dat duurt nog 2 uur!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:01 schreef PiRANiA het volgende:
Nee dit verwacht niemand.
Ik hou het even geheim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |