Ben jij een kraker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:38 schreef EggsTC het volgende:
gast , ik ebegrijp niet eens wat je gezegd heb, laat staan wat je bedoelt in het topic
maar typo!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:39 schreef dragems het volgende:
naatje bedankt voor de mention in de titel
aaaah een s boeiequote:
toch niet alle krakers?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:40 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ik heb veel REP SECT voor di mensen, maaar nee... helaas ben ik geen kraker.
jijquote:
utreg!!!!!!!!quote:
wie?quote:
ik denk jijquote:
zo oud ben ik niet.quote:
jijquote:
ik wil na jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
jij
luister morgen avond tussen 2 en 4...dan hoor je de echte shit. GOA, Psytrance
Maar dat vind ik best tof hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
jij
luister morgen avond tussen 2 en 4...dan hoor je de echte shit. GOA, Psytrance
ah poepquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:49 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat mag je hopen, niet velen kunnen dit evenaren die set die ik ga draaien
Heb vandaag maar een biertje gedronken, een lauwe Brand Sylvesterquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:54 schreef EggsTC het volgende:
lol gast, als je denkt dat dat de enige GOA is die ik ge presenteren, maak je dan maar op, voor vanavond
Tja als je Goa intypt bij Youtube krijg je gelijk ook Psytrance.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:58 schreef EggsTC het volgende:
niet velen weten wat GOA inhoudt... ook mensen die denken dat psytrance hetzeflfde is als GOA... hilariteit.
boeie sommige weten ook niet wat een atheist isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:58 schreef EggsTC het volgende:
niet velen weten wat GOA inhoudt... ook mensen die denken dat psytrance hetzeflfde is als OGA... hilariteit.
Dat is ongeveer dezelfde vergelijking ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:59 schreef dragems het volgende:
[..]
boeie sommige weten ook niet wat een atheist is
en GOA valt onder psytrance, alleen is het een heel andere takquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja als je Goa intypt bij Youtube krijg je gelijk ook Psytrance.
omdat je een plaatje van een geloof hebt!!!!!!1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat is ongeveer dezelfde vergelijking ja.
Gastquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:03 schreef dragems het volgende:
[..]
omdat je een plaatje van een geloof hebt!!!!!!1
nou leg uitquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gastje bedrijpt het niet helamaal denk ik.
ok we lullen langs elkaar heenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:05 schreef EggsTC het volgende:
Dat maakt ook niet uit, GOA is er ook niet om begrepen te wordn, dan wie dan ookhet is er gewoon... thats all.
Shpognle - Dorset perception...quote:
je spreekt als een ware gristenhondquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:06 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Shpognle - Dorset perception...
als iemand dat niet kan waarderen is het gewoon een loser, klaar.
Ik ben dan ook een ware gristenhond.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:07 schreef dragems het volgende:
[..]
je spreekt als een ware gristenhond
Wat voor drugs zijn goed om bij shpongle en dergelijke te gebruiken? Tripmiddelen toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:13 schreef EggsTC het volgende:
morgen avond zal ik een mooi stukje vertellen over shpongle
meest gedraait?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:14 schreef naatje_1 het volgende:
Dragems, wat zou een goede onzin hitlijst zijn
Ook dat, maar ik denk dat je totaal de plank mis slaat voor het idee van Psychedelic trance/GOAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:14 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat voor drugs zijn goed om bij shpongle en dergelijke te gebruiken? Tripmiddelen toch?
Oké leg maar uit dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:15 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ook dat, maar ik denk dat je totaal de plank mis slaat voor het idee van Psychedelic trance/GOA
dat kan niet echt heh, er wordt zoveel mogelijk verschillend gedraait... Logischer is denk ik een hitlijst vooraf, waar iedere DJ minstens 1 plaat van moet draaien... Een soort van megahit, maar dan meerdere en door luisteraars gekozen...quote:
Sowieso oordelen vellen... dat gaat al te ver voor GOA of psytrancequote:
Oh je bent zo'n zweverig type. Zo eentje die boeddistische uitingen misbruikt voor zijn ideaal. Dat doen vegetariërs ook heel erg vaak.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:18 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sowieso oordelen vellen... dat gaat al te ver voor GOA of psytrancejust listen..... vanacht.... tussen 2 en 4.
moet je ff aan bbq vragen of hij scriptje wil makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan niet echt heh, er wordt zoveel mogelijk verschillend gedraait... Logischer is denk ik een hitlijst vooraf, waar iedere DJ minstens 1 plaat van moet draaien... Een soort van megahit, maar dan meerdere en door luisteraars gekozen...
Ach ja er zijn bepaalde nummers die toch wel vaak langskomen. BV Bush - Glycerine, DJ Paul Elstak - Turbo, Martin Solveig - Hello.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat kan niet echt heh, er wordt zoveel mogelijk verschillend gedraait... Logischer is denk ik een hitlijst vooraf, waar iedere DJ minstens 1 plaat van moet draaien... Een soort van megahit, maar dan meerdere en door luisteraars gekozen...
Boeddhisten heb ik hoog in het vaandel staan, daaar niet van, maar echt goeie GOA kan je er niet ver van vergelijken inderdaad. Echt goede GOA/psy komt hier vandaan... total inner peace.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:20 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oh je bent zo'n zweverig type. Zo eentje die boeddistische uitingen misbruikt voor zijn ideaal. Dat doen vegetariërs ook heel erg vaak.
niet gevondenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:32 schreef EggsTC het volgende:
Misschien kan ik 1 GOA plaatje aanvragen... La mila - Liquid medium.
dan veel te veel moeite kun je beter meest gedraait doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:30 schreef naatje_1 het volgende:
IK HEB HET! Een request top 10! Meest aangevraagde platen van afgelopen week.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:26 schreef Ragboer het volgende:
Cannibal Corpse - Hammer Slashed Face alstublieft meneer Dragems.
hoezo, het gaat enkel om die requestpagina... lijkt me dat je simpel een code moet kunnen opstellen wat het meest voorkomt...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:33 schreef dragems het volgende:
[..]
dan veel te veel moeite kun je beter meest gedraait doen
rustig jij wil er ff inkomen die is best hardquote:
die word wel vaak geleegdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoezo, het gaat enkel om die requestpagina... lijkt me dat je simpel een code moet kunnen opstellen wat het meest voorkomt...
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:34 schreef dragems het volgende:
[..]
rustig jij wil er ff inkomen die is best hard
Als je datn weet waarover je praat, credits... als je er geen fuck van weet wat je zegt... dis-respect.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn muziek is op alle fronten extreem. Extreem hard, extreem kut, extreem zelfmultilatief, extreem negroïde.
extreem kut?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mijn muziek is op alle fronten extreem. Extreem hard, extreem kut, extreem zelfmultilatief, extreem negroïde.
ooh jawelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tot nog toe is deze niet geleegd...
doe jij is rustig manquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je datn weet waarover je praat, credits... als je er geen fuck van weet wat je zegt... dis-respect.
Dude, ben je dronken ofzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:37 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Als je datn weet waarover je praat, credits... als je er geen fuck van weet wat je zegt... dis-respect.
is andere versie kan normale niet vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:43 schreef Snaavel het volgende:
Komt dat nou omdat ik heb geblowed of klinkt dit nummer niet normaal anders?
Heb je m lekker hangen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:43 schreef Snaavel het volgende:
Komt dat nou omdat ik heb geblowed of klinkt dit nummer niet normaal anders?
luister je wel naar de radio?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:47 schreef EggsTC het volgende:
en zet spongel op een ander niveau.... draai ageneton - horizon in your head.
quote:
Die had ik aangevraagd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:48 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Zie jij de reacties wel.. ik wil reggae, geen hard rock metal shit
sneller?quote:
Omelet van maken! (of een uitsmijter)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:50 schreef Snaavel het volgende:
Ok, ik heb een EI.. boter.. water en vuur! wat zou ik met het Ei doen? want ik heb fokking honger..
Eigenlijk wel he..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Omelet van maken! (of een uitsmijter)
kan ik niet vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:52 schreef EggsTC het volgende:
HAHA RAGGASTnice!
Ovnimooon - Sacred earth.
Bedankt swa, lekker in de shoppa gezeten tussen de homeboyz?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:57 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Is goed jonge! ..
Ik space hem hier hard jong!
Ja je weet zelluf!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bedankt swa, lekker in de shoppa gezeten tussen de homeboyz?
alles waar jij mee aankomt kan ik niet vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:59 schreef EggsTC het volgende:
Draai ns wat psy man, op deze ochtend.
quote:
found!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:02 schreef EggsTC het volgende:
Kan me niet voorstellen dat die niet te vinden is lol....
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:18 schreef EggsTC het volgende:
ok, : The Outsde Agency - Kid with a glden axe
is niet heel nogmaal maar hoor het wel bij meerdere en ik heb al gekeken waar het aan kan liggen maar kan niks vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:19 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Effe een vraag is het normaal dat die de hele tijd overslaat?
Trouwens een puike plaat jongeuh
ga het een keer met andere software proberen kijken of het dan beter gaatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:23 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Oke ik luister voor het eerst naar de radio en vroeg het me af. Kan ook gewoon aan mijn verbinding liggen.
Altijd leuk die Bowie
Hoe hoog staat je bitrate?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:26 schreef dragems het volgende:
[..]
ga het een keer met andere software proberen kijken of het dan beter gaat
192quote:
kabeltjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:30 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok, bitrate is goed..
werk je via de kabel of draadloos?
weltrustenquote:
ik ook niet dat is het probleemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:31 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ok, dan weet ik zo gauw even niet wat het is..
ben je er eindelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:38 schreef trolololo het volgende:
Goedenmorgen
Kan ik hem op de automaat zetten?
Ik had hem automatisch ingesteld maar hij kon niet inloggenquote:
Niet veel...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:40 schreef dragems het volgende:
ben bijna klaar heb je nog ff voor kranten doen?
lol zeg dat dan ffquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik had hem automatisch ingesteld maar hij kon niet inloggennu zie ik waarom
10 min red je niet?quote:
Nou ik moet over precies 20 min beginnen en heb zelf ook nog wat voorbereidingstijd nodigquote:
anders 4?quote:
topquote:
ken je me outro tune al?quote:
wat?quote:
is kort dus let opquote:
check OPquote:
hahaha ga ik ook zeker doenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dankuen nu maar vlug je bed in nachtbraker
Komt een systeem voor; is nog niet afquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:51 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Awesome..!!
Mag ik een nummer aanvragen of gaat dat niet zo..?
beetje moeilijk nu omdat hij op de automatische piloot staat maar op deze pagina kan hetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:51 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Awesome..!!
Mag ik een nummer aanvragen of gaat dat niet zo..?
today?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:54 schreef Watashiwa het volgende:
iets van smashing pumpkins?eeeh..even denken
dat help dan weer en als de auto piloot dan ook nog ff nummers pakt die daar op lijkenquote:
Niet paraat maar ik zet ze in de db. Voor de volgende keerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:54 schreef Watashiwa het volgende:
iets van smashing pumpkins?eeeh..even denken
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet paraat maar ik zet ze in de db. Voor de volgende keer![]()
Ik ga nu bezorgen.
Doei!
? wat?quote:
hij is nu weg maar zet het anders in de request paginaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:03 schreef Watashiwa het volgende:
Smashing Pumkins - 1979, das ook een nummer van hun..
wat betekent jou naam eigenlijk? watashiwaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:03 schreef Watashiwa het volgende:
jaa idd goed nummerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:03 schreef Watashiwa het volgende:
Hmm kon het niet aanvragen!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:06 schreef dragems het volgende:
[..]
wat betekent jou naam eigenlijk? watashiwa
kijk het kwam al bekent voorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:12 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Hmm kon het niet aanvragen!
Eigenllijk moet het zijn Watashi wa en dat betekent 'ik' of 'ik ben' in japans..(hangt er vanaf hoe je het gebruikt)
hij staat op auto pilotquote:
Ah, dat verklaart de oorkanker.quote:
trolololo auto pilootquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:19 schreef Beach het volgende:
hoi wie draait er nu stelletje verslaafden
nazi!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:21 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
tss..azijnpisser..whehe
Ga het nog een keer proberen..
wat niet? een requestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:27 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Nee dank je!
Het lukt me niet....
hoeraquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:31 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Sorry..
Het is gelukt( problemen met mijn settings van Chrome...
)
moet je even een mp3tje inspreken. moet hij wel leuk genoeg zijn om te gebruikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:37 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Thanks!
Maar is het ook mogelijk om een bericht in te spreken? aankondiging van iets...?
Dat gaat me even niet lukken met mijn dronken stem whehe..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:40 schreef dragems het volgende:
[..]
moet je even een mp3tje inspreken. moet hij wel leuk genoeg zijn om te gebruiken
toppiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 06:43 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
Dat gaat me even niet lukken met mijn dronken stem whehe..
Gelukkig ken ik iemand dat voor een radio werkt...
Komt eraan dus..
hapert nog steeds heeft hij vaker last vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:22 schreef trolololo het volgende:
Stream haperde: polderinternet.
Ik probeer te fixen
Ik kijk er nu al naar uit om te horen hoe anderen jou gaan aankondigen als DJ.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:14 schreef 8108139dpths het volgende:
Ik wil binnenkort ook wel een uurtje uitzenden.
Alleen nog even een microfoon kopen, ik kom er net achter dat de huidige het heeft begeven.![]()
En nog wat jingles maken natuurlijk.
Zeg maar Erwinquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk er nu al naar uit om te horen hoe anderen jou gaan aankondigen als DJ.
"Hier is achtéénnuléén.. oh wacht, ehh.. Hier is achtmiljoenhonderdachtduizendhonderdnegenendertigdphts, nee, dpths.. Ach, laat ook maar, hier is die dj met die getallennaam."
Dat baart me ook wel zorgen ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"Hier is achtéénnuléén.. oh wacht, ehh.. Hier is achtmiljoenhonderdachtduizendhonderdnegenendertigdphts, nee, dpths.. Ach, laat ook maar, hier is die dj met die getallennaam."
Is Trololo online?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Je staat in het schema, dus ik denk van wel
Ja ditis autopilootquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:51 schreef andre347 het volgende:
Staat die nog steeds op autopiloot? Dit is namelijk geen ONZIN muziek
Wat? Ik ben net 5 minuten wakker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Graseter is hier, die weet het vast wel.
Check dmquote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wat? Ik ben net 5 minuten wakker?
Broadcast error!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:54 schreef Graseter het volgende:
SawIt begin maar als er nu niemand draait.
Volgens mij niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:56 schreef SawIt het volgende:
[..]
Graseter kan ik zo de uitzending van trololo overnemen zonder dat hij online is?
Je kunt nu broadcasten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:58 schreef SawIt het volgende:
Dan ga ik nu even wat andere dingen doen en zal het topic wel in de gaten houden!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je was te horen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:04 schreef SawIt het volgende:
Hoorden jullie met net praten of ging het weer fout?
Kon wel wat duidelijker ja.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:05 schreef SawIt het volgende:
[..]
Was ik een beetje verstaanbaar of klonk ik als een halve gare?
Ja ik moet ff een betere microfoon kopen denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:11 schreef andre347 het volgende:
Dat ging niet helemaal goed. Er knarste wat
Als je een goede goedkope zoekt pm maar. Ik heb er pas een gekocht. Prima mic.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:12 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ja ik moet ff een betere microfoon kopen denk ik
http://onzradio.trooperz.nl/quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 6 of 200 listeners (6 unique)
Wel 6quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Stream Status: Stream is up at 192 kbps with 6 of 200 listeners (6 unique)
Voor dit tijdstip is dat heul goed gok ik zoquote:
Ja ik ben nu aan het oefenen, dus ik ben al tevredenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor dit tijdstip is dat heul goed gok ik zo
Eerste keer draaien?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:16 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ja ik ben nu aan het oefenen, dus ik ben al tevreden![]()
En de meeste fokkers komen er niet voor 11:30 uit, dus best goed!
Ik lig ook nog in bedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:16 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ja ik ben nu aan het oefenen, dus ik ben al tevreden![]()
En de meeste fokkers komen er niet voor 11:30 uit, dus best goed!
Ik heb hier 640 GB staan en kan nog 640GB vullen :pquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik binnenkort ook maar een poging ga doen te draaien.Moet alleen wel even een extra harde schijf kopen voor de nummers.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:18 schreef SawIt het volgende:
[..]
Ik heb hier 640 GB staan en kan nog 640GB vullen :p
Ik heb nog 1TB vrije schijfruimtequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:18 schreef SawIt het volgende:
[..]
74,5GB is wel erg weinig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:19 schreef BBQSausage het volgende:
8,07 GB free of 74.5 GB
Ik weet het, om me voor te schamen.
Wij hebben hier 1TBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:18 schreef SawIt het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |