abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91497898
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat is wel 7 jaar lang kuttijd.
en dan ben ik nog 7 jaar ouder
en ik zou het helemaal niet erg vinden ofzo. maar het is niet alsof me eigen levensverwachting ook 70X langer is dan andermans ofzo.

naja, ik wil hier opnieuw schrijven, wat ik hier ook beetje bedoelde:
Beseffen dat je alleen bent.
Je bent het nu alleen maar aan het uitstellen hoor. Echt sla jezelf met een hamer op je hoofd, misschien kom je er dan achter dat je anders nog langer dan 7 jaar bezig bent.
Que Sera ~
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:04:10 #152
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91499102
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef jay_1980 het volgende:
Jongens, jullie hebben echt hulp nodig en snel ook!!

Ik ben helaas ervaringsdeskundige van de andere zijde. Ik ben jarenlang gestalkt door een ex-vriendin. Tijdens de relatie kwam ik erachter dat er wat psychische zaken speelden in haar leven. Ze had erg veel last van dwangneurose en kon de spiralen waarin ze leefde maar moeilijk doorbreken.
wat zijn dwangneuroses?
wat deed ze dan precies?
of moet ik zelf googlen? :P

quote:
Het was een dame met een goede opleiding en ze was zelf arts, dan zou je toch zeggen dat ze er iets meer van zou weten dan gemiddeld. Maar in ieder geval heeft ze me 3 jaar na het einde van onze relatie gestalkt omdat ze (haar eigen woorden in honderden mails, telefoongesprekken, krabbels, tweets etc...) niet zonder me kan, me aanbidt, me mist en bladiebladiebla ga zo maar door.

Ik werd op alle mogelijke manieren lastig gevallen. Ze was for real GEOBSEDEERD en dat voelt niet goed...!!!

Dus zoek hulp, doe dat voor jezelf en alle mensen in je omgeving !!!!!!
dat is best zielig. waarom heb je het uitgemaakt?
maar dat zeg ik eigenlijk alleen uit herkenbaarheid :@

wat ik me afvraag is: wat had ze dan moeten doen zodat je wel weer naar haar toe wilde?

edit: en hulp heb ik niet nodig.
zowiezo is hulp gaan vragen best een grote stap

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2011 01:13:10 ]
pi_91499552
Topickaap much. :')

Mylifeisgrey, anders open je weer eens je eigen topic of zo.
Of laat men je posthistory lezen, want het is toch telkens hetzelfde verhaal.
pi_91499582
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is zo. Voor mij is ze de juiste.
Nee, dat is ze niet want ze wil jou namelijk niet.
pi_91499715
Overigens TS, wat wil je met dit topic?

Je weet dat je met stalken niets bereikt en dat het voor zowel jou als haar schadelijk is.

De enige vraag is, wat ga je eraan doen? Stop je er uit jezelf mee, of zoek je hulp.
  Moderator dinsdag 18 januari 2011 @ 01:39:56 #156
236264 crew  capricia
pi_91499953
Eerlijk: ik denk dat het helemaal niet om de dame in kwestie gaat.
Het gaat om TS. En zijn obsessie. Dat had van alles kunnen zijn..en meestal schaad je er ook niemand mee.
Alleen nu ligt dat anders...
Klinkt als een compulsive disorder...zeg ik als leek :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_91500082
Nou ben een half uur verder, maar heb het hele topic doorgelezen. En de enige reactie die nu in mij opkomt is:

:o
pi_91504398
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat zijn dwangneuroses?
wat deed ze dan precies?
of moet ik zelf googlen? :P

Ik zou idd even gaan googlen op dwangneurose!

quote:
dat is best zielig. waarom heb je het uitgemaakt?
maar dat zeg ik eigenlijk alleen uit herkenbaarheid

wat ik me afvraag is: wat had ze dan moeten doen zodat je wel weer naar haar toe wilde?

edit: en hulp heb ik niet nodig.
zowiezo is hulp gaan vragen best een grote stap
Ik heb destijds een eind gemaakt aan de relatie omdat het niet meer ging. Ik begon me aan alles te irriteren en had daardoor het gevoel dat de liefde steeds minder werd.

Er is niets dat ze had kunnen doen om het te herstellen, ik was er klaar mee. Het feit dat ze me begon te stalken heeft dat gevoel alleen maar geïntensiveerd. Het is niet aantrekkelijk dat iemand je achtervolgd en je in de gaten houdt.

Geloof me! Je hebt echt hulp nodig, dit ga je niet alleen oplossen en je weet niet wat je de dame in kwestie aandoet. Dit gaat je nimmer helpen...!
"Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:20:52 #159
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_91504458
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat is ze niet want ze wil jou namelijk niet.
Als je hiermee door gaat maak je haar doodongelukkig. En jezelf ook, want je moet inzien dat er NOOIT een dag komt waarop jullie samen zijn. Dus dan zul je je de rest van je leven ongelukkig voelen.
Zoals al zo vaak gezegd: zoek hulp. Desnoods ga je een tijd op reis als je daar de kans voor hebt, dan kun je misschien genieten van andere dingen en jezelf losmaken van deze obsessie.
pi_91504721
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens TS, wat wil je met dit topic?

Je weet dat je met stalken niets bereikt en dat het voor zowel jou als haar schadelijk is.

De enige vraag is, wat ga je eraan doen? Stop je er uit jezelf mee, of zoek je hulp.
Klopt, ik stalk ook niet meer. Het enige wat ik op dit moment nog doe is op haar facebook kijken, maar daar heeft ze geen last van. En ze zit elk uur in mijn hoofd, maar daar heeft ze ook geen last van. Ik wou het van me afschrijven, en hopen dat er mensen kwamen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben, maar zoals je zegt heel het topic gaat over mylifeisgrey :P Terwijl het in mijn ogen een heel heel raar verhaal is, vooral toen hij dat sex avontuur beschreef, geloofde ik het niet echt meer. Maar ik heb de psycholoog een mail gestuurd en die heeft weer gereageerd (heb het zonder arts gedaan). En ik heb binnenkort een kennismakingsgesprek, of het klikt tussen ons en om elkaar een beetje te leren kennen, maar ook om over mijn verhaal te praten en om te kijken hoe we het kunnen oplossen. Mijn moeder gaat ook mee. En als het niet klikt tussen ons dan gaat ze dat in haar team bespreken en iemand vinden die wel bij mij past. Zoiets.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:33:31 #161
236046 NotYou
tigerblood
pi_91504852
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Klopt, ik stalk ook niet meer. Het enige wat ik op dit moment nog doe is op haar facebook kijken, maar daar heeft ze geen last van. En ze zit elk uur in mijn hoofd, maar daar heeft ze ook geen last van. Ik wou het van me afschrijven, en hopen dat er mensen kwamen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben, maar zoals je zegt heel het topic gaat over mylifeisgrey :P Terwijl het in mijn ogen een heel heel raar verhaal is, vooral toen hij dat sex avontuur beschreef, geloofde ik het niet echt meer. Maar ik heb de psycholoog een mail gestuurd en die heeft weer gereageerd (heb het zonder arts gedaan). En ik heb binnenkort een kennismakingsgesprek, of het klikt tussen ons en om elkaar een beetje te leren kennen, maar ook om over mijn verhaal te praten en om te kijken hoe we het kunnen oplossen. Mijn moeder gaat ook mee. En als het niet klikt tussen ons dan gaat ze dat in haar team bespreken en iemand vinden die wel bij mij past. Zoiets.
Jouw moeder heeft een eigen team? :o
Je suis Charlie Sheen
pi_91504923
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jouw moeder heeft een eigen team? :o
Nee, wat dan? Mijn moeder gaat gewoon mee naar dat gesprek
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:36:34 #163
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_91504931
Goed idee. Hopelijk sta je ervoor open en kan die persoon jou goed helpen.
pi_91505298
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

herkenbaar!

[..]

daarom reageer ik even.
ik heb ook jarenlang obsessie gehad als ik dit zo lees, en nu weer.
eerst jarenlang over me schoovriendinnetje die me na 2 a 3 weken had gedumpt. heb ik ook lang verdriet om gehad, en alles van haar constant in de gaten houden en opzoeken etc etc, maar niet constant gestalkt(niet constant, wel een beetje), omdat ik ontzettend OOK het gevoel had dat het nooit meer goed met mij zou komen, en ook wist dat het tussen ons nooit meer wat kon worden.

nu heb ik het (weer) bij een meisje, ik heb haar 1 X gezien, en ik wil haar ZO GRAAG weer zien, ZO GRAAG dat ik alles fout doe! :( (behalve geld geven waardoor ze een schuldgevoel krijgt en misschien wel bang voor me is geworden)

ik wil anything met haar nog eens doen, zij is zo interesant (mbt anime , makkelijkheid, leukheid, humor, houdt van comedys, boel raakvlakken, is lief, mooi, hoe ze met mensen omgaat, hoe ze is, etc etc.). ze is helemaal perfect als ik aan haar denk

misschien dat ik wel alles fout doe ook omdat ik geen ervaring heb met "hoe het moet" met meisjes, naast dat ik ook nog eens 'moeilijkheden' met 'normaal doen' heb, en me heel erg verward vaak voel door dit alles.

succes. ik wil het antwoord graag weten, want zo leven is niet leuk (indien per pm)
dankje.

edit: om even te laten weten wat ik heb gedaan
met me schoolvriendinnetje:
-eerst op school haar totaal ontwijken, en alles ontkennen
-X aantal jaar (denk aan jaar of 4/5/6/7) alles op internet van haar in de gaten gehouden, en ook al las ik iets deed het me pijn
-midden in de nacht haar dronken opbellen
-midden in de nacht dronken bij haar langsgaan, met zelfmoordplannen(postbode die me aantrof heeft met haar ouders gepraat e.d. en mijn ouders
-schoolpsycholoog later
-geheime vraag van haar email beantwoord, om haar mails te kunnen lezen
-een fictief persoon aangemaakt die dan 'zogenaamd' haar email had gehaccked (zoiets had jij ook gedaan had ik gelezen, mbt email)
-totale destructie van een (volgensmij) belangrijke periode van me jeugd. (had ik zelfs nog iets van over gepost op fok.nl destijds wat me was overkomen, en ik 'dom' mee omging, in 2003) !

meid nu:
-alles opgezocht van haar op internet (hyves(verborgen), twitter(is verborgen), 3 accounts van animeforums gevonden van haar, foto's van haar verzameld. al haar vrienden die ik via alle mogelijke connecties heb gevonden in de gaten houden op internet of ze iets over haar zeggen. etc etc. een vriend van me haar anoniem laten bellen om te kijken of ze op nam.
dagelijks alles F5en en op haar wachten is het enige wat ik doe. ik ZOU naar universiteit moeten gaan(doe w.o. opleiding, en heb vwo diploma)

ik wil zo graag dat alles goed was! en alles goed komt met haar! en dan tussen ons.
volgensmij is ze nu banger voor me dan een willekeurig ander iemand die ze op straat zou kunnen tegenkomen.

en eigenlijk omdat ik zo niet verder wil leven, als ik van deze gevoelens af kon zijn, zou ik ook best door willen gaan zonder haar
maar he tis zo moeilijk, het doet me pijn

grootste kans dat ookal zie ik haar weer dat ik alles geidealiseerd heb, en dat het niets wordt. maar waarom laat ze me dan niet.
ik ben gewoon een stom persoon

dat heel fok! niet over mij is heengevallen dat ik zou STALKEN zoals bij jou het geval was, is denk ik omdat ik 'troll'-waardige dingen post, en andere schokkende dingen die ik post de aandacht van dit obsesief (stalk)gedrag wat wegtrekt.
en omdat ik nu niets doe van bij haar in persoon langsgaan omdat ik haar wil(meestal wordt dit onder stalken verstaan, iemand PERSOONLIJK lastigvallen). maar ik zou het zo (elk moment kan ik omslaan) kunnen doen!.

het is een battlefield waar ik niet mee kan omgaan. ik hoor hier niet thuis, ik ben "van een andere planeet" (autisme achtig gevoel)
Ik vind het eerlijk gezegd gewoon eng.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91510691
:| :{

TS is weg. Beter.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:41:08 #166
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91518033
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:07 schreef CartWOman het volgende:
:| :{

TS is weg. Beter.
Raar figuur toch wel...

soms denk je dattie echt gaat werken aan zn probleem..doettie weer iets vreemds :{
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:47:22 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91518356
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Raar figuur toch wel...

soms denk je dattie echt gaat werken aan zn probleem..doettie weer iets vreemds :{
Wat deed hij dan?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:49:47 #168
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91518465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat deed hij dan?
Topic niet gelezen waar Cartwoman naar linkt?

Hij had de email van die meid gehackt en allemaal prive berichtjes van haar vriend gepost. Uit deze berichtjes bleek dat zij sinds haar 17de al (hele geile) sex had met haar vriend...en dat vond hij niet kunnen omdat ze moslim was en haar moeder een hoofddoek droeg :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:52:58 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91518635
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Topic niet gelezen waar Cartwoman naar linkt?

Hij had de email van die meid gehackt en allemaal prive berichtjes van haar vriend gepost. Uit deze berichtjes bleek dat zij sinds haar 17de al (hele geile) sex had met haar vriend...en dat vond hij niet kunnen omdat ze moslim was en haar moeder een hoofddoek droeg :')
Oh. Ik heb een PM daarover gekregen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:55:41 #170
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91518782
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oh. Ik heb een PM daarover gekregen.
Maar hopelijk gooien ze zijn account niet door de shredder...Fok lijkt me de juiste uitlaapklep voor zulke mensen. Als je dat wegneemt, gaan ze misschien weer op oude voet verder. :{
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:02:40 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91519160
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Maar hopelijk gooien ze zijn account niet door de shredder...Fok lijkt me de juiste uitlaapklep voor zulke mensen. Als je dat wegneemt, gaan ze misschien weer op oude voet verder. :{
Ja precies. En plus, we dringen langzaam maar zeker wel tot hem door. Hij heeft immers wel contact gezocht met een psycholoog.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:20:06 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91520074
slotje dan maar :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')