abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91353291
Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.

Dit behoeft niet altijd pathologisch te zijn. Een obsessie die bij de gezonde mens optreedt is meestal geen blijvende psychische gestoordheid. Is de obsessie wel blijvend, dan spreekt men van een dwangvoorstelling.

Een bekende obsessie is stalken. Stalkers zijn geobsedeerd door een bepaald persoon en doen er alles aan om bij deze persoon in de buurt te komen.

Ik ben zelf hopeloos geobsedeerd door een meisje. Ben nu al 1 jaar achter haar aan en heb vanaf het begin af aan al de domste dingen gedaan om haar te krijgen, ik ben dan ook een onzeker persoon en weet niet goed hoe ik met dames om moet gaan. De laatste tijd ging het erg goed en was ik minder erg bezig met haar dan anders, mede door dit forum denk ik. Ik weet dat ik moet afbouwen en dat ik moet blijven proberen, maar uiteindelijk kan ik het toch niet, het is nu eenmaal te pijnlijk en het gebeurt allemaal onbewust. Ik zou juist willen dat dit een slechte droom was. Het is als een soort van ziekte. En stoppen lukt niet, hoe hard ik het ook probeer. Praten met iemand uit de omgeving is eng, mensen zullen me hier raar op aan kijken. Mijn zusje is erg boos op me om dit gedrag en mijn moeder begrijpt me niet en vind dat ik een psycholoog moet benaderen, ik heb dan ook een psycholoog uit mijn omgeving gemaild met mijn verhaal en als het goed is, hoor ik daar nog van, alsnog ben ik bang dat de psycholoog ook niet gaat helpen.

Uit mezelf ben ik al proberen te stoppen, maar vandaag werd ik weer zo gek door de gedachte dat ze een ander heeft (tis namelijk net uit met haar vriend maar ze heeft alweer een ander volgens mij) dat ik een zusje van een vriendin van haar een bericht op Hyves heb gestuurd. Hier kreeg ik op terug dat ik haar niet moest lastig vallen e.d. Ze heeft mij namelijk van alles geblokkeerd, ik kan haast niet meer in contact met haar komen, behalve bij haar langsgaan, maar ik weet dat dat niet kan, en TOCH ben ik soms bang om het in een soort van opwelling te doen. Eigenlijk ben ik dus bang voor mijn eigen daden, omdat ik mezelf soms niet kan beheersen.

Ik heb zo'n schrik om haar te verliezen (terwijl ze nooit van mij is geweest), ik heb het gevoel dat ik er helemaal aan onderdoor ga, ik slaap niet meer, zit dag en nacht op internet te niksen, ik heb problemen met mijn eetlust (soms veel, dan weer geen) en ik pieker dag en nacht. En ik kan echt niet stoppen.

Ik ken deze pijn nu al voor 1 jaar, ze beheerst mijn gedachten en gevoelens elke dag. Eigenlijk alles wat ik doe heeft met haar te maken. En er gaat geen uur voorbij, waarbij ik niet aan haar denk. Nu heb ik op internet gelezen over een obsessie, en ik ben erop gekomen dat het een soort van ziekte is, en dat het moeilijk is om de obsessie los te laten. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt om de persoon in kwestie los te laten.
Als je andere moeilijkheden hebt, kan een obsessie in het begin een afleiding zijn, maar schijn bedriegt: voor je het weet zit je tot je nek in de ellende en kom je er niet uit.

Als er iemand is die zichzelf hierin herkent, of iemand in de omgeving heeft die hetzelfde heeft, zou je alsjeblief willen reageren, ik voel me namelijk echt onbegrepen.

PS: Ik probeer mijn gevoelens 'kwijt' te raken door er over te schrijven.
pi_91353594
Schopje van F&L naar R&P.

[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2011 01:05:42 ]
  zaterdag 15 januari 2011 @ 01:08:40 #3
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91353722
Ik zie het als het opvullen/compenseren van een tekort in je leven. En dat tekort is natuurlijk onder andere liefde, maar bij jou zit het zeker dieper.

Nooit een relatie gehad + je autisme zorgen ervoor dat je dwangmatig bezig met de zoektocht naar een perfecte vrouw en die denk je in haar te hebben gevonden.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  zaterdag 15 januari 2011 @ 01:16:02 #4
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91354011
quote:
Dat is zoiezo goed. Kijk, zolang je haar maar niet lastig valt, kan je beter gewoon erover schrijven en/of praten.

De gevoel die jij hebt ken ik niet en ik denk ook niet dat er veel mensen hier zijn die jouw gevoel kennen, of IRL. Daarom zal je weinig begrip krijgen. De psycholoog, die hiervoor gestudeerd is, zal je wel beter kunnen begrijpen en daardoor beter kunnen helpen.

En ben je echt autistisch of zeggen ze dat alleen maar?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 15 januari 2011 @ 01:18:17 #5
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91354106
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De gevoel die jij hebt ken ik niet en ik denk ook niet dat er veel mensen hier zijn die jouw gevoel kennen, of IRL.
Nou, op mijn 17de heb ik ook een megacrush gehad op een meid...ook dag en nacht aan denken...geprobeerd te benaderen. Niet gelukt...maar dat gevoel bleef wel.

Maar ik heb wel altijd het besef gehad dat het onfatsoenlijk is om een meid te blijven lastig vallen als ze al eenmaal heeft aangegeven niks te willen. En dat besef heeft TS lange tijd niet gehad...komt door zn autisme denk ik. Zich niet kunnen verplaatsen in anderen.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 01:24:11 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91354323
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:18 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Nou, op mijn 17de heb ik ook een megacrush gehad op een meid...ook dag en nacht aan denken...geprobeerd te benaderen. Niet gelukt...maar dat gevoel bleef wel.

Maar ik heb wel altijd het besef gehad dat het onfatsoenlijk is om een meid te blijven lastig vallen als ze al eenmaal heeft aangegeven niks te willen. En dat besef heeft TS lange tijd niet gehad...komt door zn autisme denk ik. Zich niet kunnen verplaatsen in anderen.
Ja, op mijn 18de heb ik ook dat gevoel gehad voor een meisje. Maar zoals je zei, zodra ik het idee had dat ze mijn aandacht niet meer leuk vond, liet ik het meteen zitten. Ik heb meteen al haar smsjes verwijderd, haar gesprekken, haar onzichtbaar zetten op MSN, foto's verwijderen die ze mij had gestuurd, alles. En daardoor is het later ook goed gekomen tussen mij en haar. Ik ken geen enkele jongen die een jaar lang een meisje bleef stalken. Ik ken wel zat jongens die wel ooit iets doms hebben gedaan, zoals een wanhopige brief schrijven of voor haar deur komen staan met bloemetjes of 10 keer in 1 nacht bellen. Dat doet iedereen die onervaren is met dat soort gevoelens. Maar echt stalken zoals TS, die ken ik niet.

Maar TS... ik snap niet waarom jij dat niet begreep. Misschien ben je gewoon autistisch, maar dat hadden jouw ouders of familie toch zelf doorgehad? Misschien komt het gewoon omdat je geen vrienden hebt, waardoor je niet de algemene ontwikkeling hebt waardoor je niet weet wanneer je te ver gaat?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  zaterdag 15 januari 2011 @ 02:37:48 #7
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91356110
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 00:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.

Dit behoeft niet altijd pathologisch te zijn. Een obsessie die bij de gezonde mens optreedt is meestal geen blijvende psychische gestoordheid. Is de obsessie wel blijvend, dan spreekt men van een dwangvoorstelling.

Een bekende obsessie is stalken. Stalkers zijn geobsedeerd door een bepaald persoon en doen er alles aan om bij deze persoon in de buurt te komen.

Ik ben zelf hopeloos geobsedeerd door een meisje. Ben nu al 1 jaar achter haar aan en heb vanaf het begin af aan al de domste dingen gedaan om haar te krijgen, ik ben dan ook een onzeker persoon en weet niet goed hoe ik met dames om moet gaan. De laatste tijd ging het erg goed en was ik minder erg bezig met haar dan anders, mede door dit forum denk ik. Ik weet dat ik moet afbouwen en dat ik moet blijven proberen, maar uiteindelijk kan ik het toch niet, het is nu eenmaal te pijnlijk en het gebeurt allemaal onbewust. Ik zou juist willen dat dit een slechte droom was. Het is als een soort van ziekte. En stoppen lukt niet, hoe hard ik het ook probeer. Praten met iemand uit de omgeving is eng, mensen zullen me hier raar op aan kijken. Mijn zusje is erg boos op me om dit gedrag en mijn moeder begrijpt me niet en vind dat ik een psycholoog moet benaderen, ik heb dan ook een psycholoog uit mijn omgeving gemaild met mijn verhaal en als het goed is, hoor ik daar nog van, alsnog ben ik bang dat de psycholoog ook niet gaat helpen.

Uit mezelf ben ik al proberen te stoppen, maar vandaag werd ik weer zo gek door de gedachte dat ze een ander heeft (tis namelijk net uit met haar vriend maar ze heeft alweer een ander volgens mij) dat ik een zusje van een vriendin van haar een bericht op Hyves heb gestuurd. Hier kreeg ik op terug dat ik haar niet moest lastig vallen e.d. Ze heeft mij namelijk van alles geblokkeerd, ik kan haast niet meer in contact met haar komen, behalve bij haar langsgaan, maar ik weet dat dat niet kan, en TOCH ben ik soms bang om het in een soort van opwelling te doen. Eigenlijk ben ik dus bang voor mijn eigen daden, omdat ik mezelf soms niet kan beheersen.

Ik heb zo'n schrik om haar te verliezen (terwijl ze nooit van mij is geweest), ik heb het gevoel dat ik er helemaal aan onderdoor ga, ik slaap niet meer, zit dag en nacht op internet te niksen, ik heb problemen met mijn eetlust (soms veel, dan weer geen) en ik pieker dag en nacht. En ik kan echt niet stoppen.

Ik ken deze pijn nu al voor 1 jaar, ze beheerst mijn gedachten en gevoelens elke dag. Eigenlijk alles wat ik doe heeft met haar te maken. En er gaat geen uur voorbij, waarbij ik niet aan haar denk. Nu heb ik op internet gelezen over een obsessie, en ik ben erop gekomen dat het een soort van ziekte is, en dat het moeilijk is om de obsessie los te laten. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt om de persoon in kwestie los te laten.
Als je andere moeilijkheden hebt, kan een obsessie in het begin een afleiding zijn, maar schijn bedriegt: voor je het weet zit je tot je nek in de ellende en kom je er niet uit.
herkenbaar!
quote:
Als er iemand is die zichzelf hierin herkent, of iemand in de omgeving heeft die hetzelfde heeft, zou je alsjeblief willen reageren, ik voel me namelijk echt onbegrepen.

daarom reageer ik even.
ik heb ook jarenlang obsessie gehad als ik dit zo lees, en nu weer.
eerst jarenlang over me schoovriendinnetje die me na 2 a 3 weken had gedumpt. heb ik ook lang verdriet om gehad, en alles van haar constant in de gaten houden en opzoeken etc etc, maar niet constant gestalkt(niet constant, wel een beetje), omdat ik ontzettend OOK het gevoel had dat het nooit meer goed met mij zou komen, en ook wist dat het tussen ons nooit meer wat kon worden.

nu heb ik het (weer) bij een meisje, ik heb haar 1 X gezien, en ik wil haar ZO GRAAG weer zien, ZO GRAAG dat ik alles fout doe! :( (behalve geld geven waardoor ze een schuldgevoel krijgt en misschien wel bang voor me is geworden)

ik wil anything met haar nog eens doen, zij is zo interesant (mbt anime , makkelijkheid, leukheid, humor, houdt van comedys, boel raakvlakken, is lief, mooi, hoe ze met mensen omgaat, hoe ze is, etc etc.). ze is helemaal perfect als ik aan haar denk

misschien dat ik wel alles fout doe ook omdat ik geen ervaring heb met "hoe het moet" met meisjes, naast dat ik ook nog eens 'moeilijkheden' met 'normaal doen' heb, en me heel erg verward vaak voel door dit alles.

succes. ik wil het antwoord graag weten, want zo leven is niet leuk (indien per pm)
dankje.

edit: om even te laten weten wat ik heb gedaan
met me schoolvriendinnetje:
-eerst op school haar totaal ontwijken, en alles ontkennen
-X aantal jaar (denk aan jaar of 4/5/6/7) alles op internet van haar in de gaten gehouden, en ook al las ik iets deed het me pijn
-midden in de nacht haar dronken opbellen
-midden in de nacht dronken bij haar langsgaan, met zelfmoordplannen(postbode die me aantrof heeft met haar ouders gepraat e.d. en mijn ouders
-schoolpsycholoog later
-geheime vraag van haar email beantwoord, om haar mails te kunnen lezen
-een fictief persoon aangemaakt die dan 'zogenaamd' haar email had gehaccked (zoiets had jij ook gedaan had ik gelezen, mbt email)
-totale destructie van een (volgensmij) belangrijke periode van me jeugd. (had ik zelfs nog iets van over gepost op fok.nl destijds wat me was overkomen, en ik 'dom' mee omging, in 2003) !

meid nu:
-alles opgezocht van haar op internet (hyves(verborgen), twitter(is verborgen), 3 accounts van animeforums gevonden van haar, foto's van haar verzameld. al haar vrienden die ik via alle mogelijke connecties heb gevonden in de gaten houden op internet of ze iets over haar zeggen. etc etc. een vriend van me haar anoniem laten bellen om te kijken of ze op nam.
dagelijks alles F5en en op haar wachten is het enige wat ik doe. ik ZOU naar universiteit moeten gaan(doe w.o. opleiding, en heb vwo diploma)

ik wil zo graag dat alles goed was! en alles goed komt met haar! en dan tussen ons.
volgensmij is ze nu banger voor me dan een willekeurig ander iemand die ze op straat zou kunnen tegenkomen.

en eigenlijk omdat ik zo niet verder wil leven, als ik van deze gevoelens af kon zijn, zou ik ook best door willen gaan zonder haar
maar he tis zo moeilijk, het doet me pijn

grootste kans dat ookal zie ik haar weer dat ik alles geidealiseerd heb, en dat het niets wordt. maar waarom laat ze me dan niet.
ik ben gewoon een stom persoon

dat heel fok! niet over mij is heengevallen dat ik zou STALKEN zoals bij jou het geval was, is denk ik omdat ik 'troll'-waardige dingen post, en andere schokkende dingen die ik post de aandacht van dit obsesief (stalk)gedrag wat wegtrekt.
en omdat ik nu niets doe van bij haar in persoon langsgaan omdat ik haar wil(meestal wordt dit onder stalken verstaan, iemand PERSOONLIJK lastigvallen). maar ik zou het zo (elk moment kan ik omslaan) kunnen doen!.

het is een battlefield waar ik niet mee kan omgaan. ik hoor hier niet thuis, ik ben "van een andere planeet" (autisme achtig gevoel)

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 15-01-2011 03:53:55 ]
pi_91356460
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

herkenbaar!

[..]

daarom reageer ik even.
eerst jarenlang over me schoovriendinnetje die me na 2 a 3 weken had gedumpt. heb ik ook lang verdriet om gehad, en alles van haar constant in de gaten houden en opzoeken etc etc, maar niet constant gestalkt(niet constant, wel een beetje), omdat ik ontzettend OOK het gevoel had dat het nooit meer goed met mij zou komen, en ook wist dat het tussen ons nooit meer wat kon worden.

nu heb ik het (weer) bij een meisje, ik heb haar 1 X gezien, en ik wil haar ZO GRAAG weer zien, ZO GRAAG dat ik alles fout doe! :( (behalve geld geven waardoor ze een schuldgevoel krijgt en misschien wel bang voor me is geworden)

ik wil anything met haar nog eens doen, zij is zo interesant (mbt anime , makkelijkheid, leukheid, humor, houdt van comedys, boel raakvlakken, is lief, mooi, etc etc.). ze is helemaal perfect als ik aan haar denk

misschien dat ik wel alles fout doe ook omdat ik geen ervaring heb met "hoe het moet" met meisjes, naast dat ik ook nog eens 'moeilijkheden' met 'normaal doen' heb, en me heel erg verward vaak voel door dit alles.

succes. ik wil het antwoord graag weten, want zo leven is niet leuk (indien per pm)
dankje.

-X aantal jaar (denk aan jaar of 4/5/6/7) alles op internet van haar in de gaten gehouden, en ook al las ik iets deed het me pijn
-midden in de nacht dronken bij haar langsgaan, met zelfmoordplannen(postbode die me aantrof heeft met haar ouders gepraat e.d. en mijn ouders
-schoolpsycholoog later
-een fictief persoon aangemaakt die dan 'zogenaamd' haar email had gehaccked (zoiets had jij ook gedaan had ik gelezen, mbt email)
-totale destructie van een (volgensmij) belangrijke periode van me jeugd. (had ik zelfs nog iets van over gepost op fok.nl destijds wat me was overkomen, en ik 'dom' mee omging, in 2003) !

meid nu:
-alles opgezocht van haar op internet (hyves(verborgen), twitter(is verborgen), 3 accounts van animeforums gevonden van haar, foto's van haar verzameld. al haar vrienden die ik via alle mogelijke connecties heb gevonden in de gaten houden op internet of ze iets over haar zeggen. etc etc. een vriend van me haar anoniem laten bellen om te kijken of ze op nam.
dagelijks alles F5en en op haar wachten is het enige wat ik doe. ik ZOU naar universiteit moeten gaan(doe w.o. opleiding, en heb vwo diploma)

ik wil zo graag dat alles goed was! en alles goed komt met haar! en dan tussen ons.
volgensmij is ze nu banger voor me dan een willekeurig ander iemand die ze op straat zou kunnen tegenkomen.

en eigenlijk omdat ik zo niet verder wil leven, als ik van deze gevoelens af kon zijn, zou ik ook best door willen gaan zonder haar

grootste kans dat ookal zie ik haar weer dat ik alles geidealiseerd heb, en dat het niets wordt. maar waarom laat ze me dan niet.

dat heel fok! niet over mij is heengevallen dat ik zou STALKEN zoals bij jou het geval was, is denk ik omdat ik 'troll'-waardige dingen post, en andere schokkende dingen die ik post de aandacht van dit obsesief (stalk)gedrag wat wegtrekt.
en omdat ik nu niets doe van bij haar in persoon langsgaan omdat ik haar wil(meestal wordt dit onder stalken verstaan, iemand PERSOONLIJK lastigvallen). maar ik zou het zo (elk moment kan ik omslaan) kunnen doen!.

het is een battlefield waar ik niet mee kan omgaan. ik hoor hier niet thuis, ik ben "van een andere planeet" (autisme achtig gevoel)
Mja mylifeisgrey, we wisten toch al dat jij een stalker was. ;)

Wat jij moet doen is je geld terugvragen, haar met rust laten en hulp zoeken.

Maar vooral haar met rust laten, want met stalken bereik je niets. En je idealiseert haar zeker, want ze heeft erg veel problemen en dat weet jij ook wel. Ik denk als je niet zo geobserdeerd en wanhopig was en enig zelfrespect had, dat je haar niet eens als mogelijk vriendinnetje zou zien.
pi_91356464
Verder is het soms moeilijk vast te stellen of iets hevige verliefdheid is of een dwangmatige obsessie. Misschien ligt het wel dicht bij elkaar. Belangrijk is dat je de grenzen van de andere persoon niet over gaat, want dat is zowel niet in haar als in jouw belang. Dan weet je namelijk zeker dat je nooit wat met haar krijgt en ben je nog eens illegaal en ongezond bezig ook.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 03:31:35 #10
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91356521
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Mja mylifeisgrey, we wisten toch al dat jij een stalker was. ;)
jij hebt me posts nogal goed gevolgt, en leest tussen al het andere door dat ik ook stalkneigingen heb. de andere fokusers hebben dat niet gedaan.

quote:

Maar vooral haar met rust laten, want met stalken bereik je niets. En je idealiseert haar zeker, want ze heeft erg veel problemen en dat weet jij ook wel.
zoals jij ook weet, kan ik geen geld terugkijgen omdat zij dat niet heeft.
(ik pm je wel even een schokkende link, wat nog meer indruk van haar geeft), het gaat over haar en alcohol, partys, en drugsgebruik. en je wist al van de inrichting enzo toch?
en ookal zou ik er een rechtzaak van maken, of iets anders maar wel officielers dan 'vragen erom':
ik heb +- 8000 euro, waar 810 in natura van is betaald, en rest een gift was (heeft ze op haar mobiel staan, omdat ik verliefd op haar ben)
en laatste 400 euro heeft ze nog niet op haar mobiel van staan dat ik het gegeven heb, maar ik doe redelijk 'aanhankelijk'. je weet nog wat ik gestuurd heb op 22 december (was het volgensmij dat ik je voor het laatst een sms die ik haar had gestuurd had gepmt). sindsdien is het nogmaals weer veel erger(qua aanhankelijkheid naar haar) geworden.

dus 400 euro misschien terugkrijgen.
en die rest heb ik al gesmst/gemaild dat ze het mocht hebben en alles, dus daarvoor misschien mezelf psychisch incapeble of weet ik het wat, en mezelf met terugwerkende kracht onder curatele laten stellen (Geen idee of dat mogelijk is!, volgensmij niet)

maar gaat dus niet terugkomen aardbei

edit: ik pm wel niet, maar je mag erom vragen.

ik wil geen geld, ik wil haar!
quote:
ik wil haar, ik voel me verward, ik kan dat niet.
zij maakt me blij en gelukkig!(alleen momenteel niet echt)

ik weet al wat er straks anders gebeurd:
straks is zij gelukkig en alles, en dan krijgt ze een vriendje enzo, en ik blijf altijd alleen! ik kan nooit iemand meer zo leuk als haar tegenkomen misschien wel, en ookal zou dat, dat maakt niet uit. ik wil alleen maar haar!
quote:
daar hebben we het al over gehad!, en ik heb genoeg redenen dat dat allemaal niet hoeft

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk als je niet zo geobserdeerd en wanhopig was en enig zelfrespect had, dat je haar niet eens als mogelijk vriendinnetje zou zien.
dat klinkt alsof er iets mis met haar is
hoe durf je dat te zeggen! zij is geweldig,en ik weet dat!

@iwannabehigh: je bent niet alleen iwannabehigh

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 15-01-2011 05:11:41 ]
  zaterdag 15 januari 2011 @ 05:10:04 #11
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91356863
-edit- trol

[ Bericht 96% gewijzigd door Re op 16-01-2011 13:27:39 ]
pi_91356980
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 03:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

jij hebt me posts nogal goed gevolgt, en leest tussen al het andere door dat ik ook stalkneigingen heb. de andere fokusers hebben dat niet gedaan.

[..]

(ik pm je wel even een schokkende link, wat nog meer indruk van haar geeft), het gaat over haar en alcohol, partys, en drugsgebruik. en je wist al van de inrichting enzo toch?
en ookal zou ik er een rechtzaak van maken, of iets anders maar wel officielers dan 'vragen erom':
ik heb +- 8000 euro, waar 810 in natura van is betaald, en rest een gift was (heeft ze op haar mobiel staan, omdat ik verliefd op haar ben)
en laatste 400 euro heeft ze nog niet op haar mobiel van staan dat ik het gegeven heb, maar ik doe redelijk 'aanhankelijk'. je weet nog wat ik gestuurd heb op 22 december (was het volgensmij dat ik je voor het laatst een sms die ik haar had gestuurd had gepmt). sindsdien is het nogmaals weer veel erger(qua aanhankelijkheid naar haar) geworden.

en die rest heb ik al gesmst/gemaild dat ze het mocht hebben en alles, dus daarvoor misschien mezelf psychisch incapeble of weet ik het wat, en mezelf met terugwerkende kracht onder curatele laten stellen (Geen idee of dat mogelijk is!, volgensmij niet)

[..]

straks is zij gelukkig en alles, en dan krijgt ze een vriendje enzo, en ik blijf altijd alleen! ik kan nooit iemand meer zo leuk als haar tegenkomen misschien wel, en ookal zou dat, dat maakt niet uit. ik wil alleen maar haar!

[..]

daar hebben we het al over gehad!, en ik heb genoeg redenen dat dat allemaal niet hoeft

[..]

Wow. Dit is absoluut mijn WTF topic van het jaar.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suis Charlie Sheen
  zaterdag 15 januari 2011 @ 09:31:06 #13
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91357588
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18696221

Psychopathie en stalking zijn sterk gerelateerd. Mylifeisgrey, ik vind jouw topics geweldig, maar soms denk ik dat je gewoon een volbloed psychopaat bent.

Voor Iwannabehigh heb ik nog hoop, bij hem denk ik gewoon aan een asperger nerd die te veel films kijkt maar te weinig IRL ervaring hebt.

Maar aan de andere kant, de posts van TS is erg egocentrisch. Misschien toch zeer beperkt inlevingsvermogen?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 09:48:33 #14
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91357766
http://www.sasam.be/indeling_stalkers.html

quote:
Ook hier onderscheiden we een aantal categorieën:

Zij die de breuk met hun slachtoffer niet aanvaarden.
De stalker heeft een relatie met het slachtoffer gehad, maar kan of wil de breuk niet aanvaarden en stelt letterlijk alles in het werk om de relatie te herstellen.
Vaak was er tijdens de relatie al sprake van een scheefgetrokken machtsverhouding tussen de dader en het slachtoffer. De stalker kan het niet verdragen dat hij/zij het leven van zijn/haar (onderdanige) partner niet meer beheerst en wil dan ook opnieuw macht uitoefenen op zijn slachtoffer. Deze categorie is vrij gevaarlijk. De belagers deinzen vaak nergens voor terug om opnieuw macht over het slachtoffer te bekomen. De stalker gebruikt vaak een of meerdere van volgende technieken: bedreigingen, lichamelijke mishandeling, aanranding, verkrachting en zelfs moord. Deze stalkers zijn meestal mannen en worden door psychiaters beschreven als psychopathisch met meerdere persoonlijkheidsstoornissen. Zij hebben vaak een lage zelfwaardering, zijn extreem jaloers en emotioneel onvolwassen en vertonen gevoelens van machteloosheid.

De stalker wil een relatie met het slachtoffer.
Meestal kennen dader en slachtoffer elkaar, maar het kunnen net zo goed vreemden voor elkaar zijn. Er is echter nooit een liefdesrelatie tussen dader en slachtoffer geweest. Stalkers uit deze categorie zijn meestal collega's, kennissen of buren. De stalker wil een relatie met het slachtoffer en maakt avances, doch kent hierbij geen grenzen en stelt alles in het werk om in het leven van het slachtoffer binnen te dringen. Het gedrag van deze stalker is minder gevaarlijk dan deze van de eerste categorie alhoewel er ook vormen van agressie kunnen optreden indien het slachtoffer de liefdesgevoelens van de stalker niet beantwoordt. Vaak slaan de liefdesgevoelens van de stalker om in haat en de stalker zal het niet nalaten om het slachtoffer (of diens vrienden, familie en zelfs derden) te straffen. Uitspattingen van geweld komen in deze categorie voor maar zijn eerder uitzonderingen dan gewoonte. De meerderheid van stalkers in deze categorie zijn vrouwen.

De stalker leeft met het idee dat het slachtoffer avances maakt.
Deze stalkers hebben eveneens geen relatie gehad met hun slachtoffer. Zij leven echter met het idee dat het slachtoffer avances maakt. Wanneer het slachtoffer gewoon vriendelijk is tegenover de stalker, wordt dit door de stalker opgevat als liefdessignalen. De stalker ontwikkelt allerlei waanideeën over de verliefdheid van het slachtoffer. Meestal is deze stalker zich niet bewust van zijn/haar gedrag en lijdt aan geestesstoornissen en wanen. Vaak is de stalker een ongetrouwd persoon die een eenzaam leven leidt. Zij hebben een gemis in hun leven, namelijk een persoon die van hen houdt. Vaak zijn ze ook sociaal gestoord, niet in staat om een intieme- of vriendschapsrelatie op te bouwen en zijn tevens niet contactvaardig. De kans bestaat dat deze stalker ook gewelddadig gedrag vertoont. Soms geloven zij immers dat het ultieme middel om een reünie met hun slachtoffer te bewerkstelligen de dood van het slachtoffer is. Vaak belaagt de dader ook meerdere slachtoffers na elkaar. In deze categorie zijn zowel mannen als vrouwen vertegenwoordigd. Het slachtoffer is vaak iemand uit een hogere sociale klasse, waarnaar de dader enorm opkijkt.
TS, ik hoop dat jij deze bent:

http://www.sexualharassmentsupport.org/TypesofStalkers.html

quote:
Incompetent Suitor

The Incompetent Suitor desires a romantic or intimate relationship with the victim but is impaired in their
social and courting skills. This stalker may be very narcissistic, and cut off from victim's feelings (lack of
empathy). The incompetent believes that anyone should be attracted to them. Typically, this stalker will
repeatedly ask for dates, or call on the phone, even after being rejected. They may attempt physical
contact by trying hold the victim's hand or kiss the victim, however, the will not become physically violent
or threatening. The incompetent suitor is less persistent than others, and is likely to have stalked
numerous others in the past, and will probably do so in the future. They will quickly stop stalking if
threatened with legal action or after receiving counseling.

[ Bericht 13% gewijzigd door Keep_Walking op 15-01-2011 10:11:15 ]
pi_91358624
Ik kon me niet inleven in haar, omdat ik zo raar vond dat ze me niet wilt, want puntje bij paaltje heeft ze allemaal afgezaagde redenen gegeven. Ze heeft alleen gezegd: ik wil je niet leren kennen, geen behoefte aan, maar hoezo wilt ze me niet leren kennen? Je kan iemand toch wel een kans geven. Daardoor ben ik allemaal dingen gaan denken: ben ik lelijk? etc. Maar ik weet wél dat ik haar met rust moet laten en dat probeer ik ook echt te doen. Alleen ja, ze gaat gewoon niet uit mijn hoofd, en ik ben bang dat dit heel erg lang gaat duren. Ben ook bang dat ik mezelf soms niet kan beheersen, ik wil haar zó graag even zien dat ik haar soms in vlagen wel kan opzoeken. Ik las namelijk een verhaal van een man die nu al 8 jaar lang iedere dag weer geobsedeerd door een vrouw is. Die daardoor depressief is en ook rare dingen heeft gedaan bij die vrouw, en dat wil ik echt niet. Ik heb trouwens wel vrienden, maar die weten niet dat ik zó met haar bezig ben. Ze weten wel dat ik haar leuk vindt, en soms maken ze er grappen over maar hun hebben ook tegen mij gezegd dat ik haar niet kan krijgen. Keep_Walking, dit is echt waar: mijn moeder denkt ook dat ik asperger heb. Vroeger heeft ze me eens laten testen (toen ik nog een klein kindje was), maar ik was die psychologen te slim af (volgens haar). Maar ik heb geen asperger, anders was dat toen wel naar voren gekomen, denk namelijk niet dat je psychologen te slim af kunt zijn. Ik denk wel dat ik sociale faalangst heb. Gister had ik nog dat een klasgenoot mij wat vroeg en dat ik niks terug durfde te zeggen dus dat ik niks terug zei. Dat meisje vroeg het een 2e keer maar ik durfde het gewoon niet. Raar achteraf.
pi_91358641
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Maar dat meisje heeft je alleen maar gebruikt. Dat snap ik zelfs nog.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 10:55:55 #17
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91358785
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kon me niet inleven in haar, omdat ik zo raar vond dat ze me niet wilt, want puntje bij paaltje heeft ze allemaal afgezaagde redenen gegeven. Ze heeft alleen gezegd: ik wil je niet leren kennen, geen behoefte aan, maar hoezo wilt ze me niet leren kennen? Je kan iemand toch wel een kans geven. Daardoor ben ik allemaal dingen gaan denken: ben ik lelijk? etc. Maar ik weet wél dat ik haar met rust moet laten en dat probeer ik ook echt te doen. Alleen ja, ze gaat gewoon niet uit mijn hoofd, en ik ben bang dat dit heel erg lang gaat duren. Ben ook bang dat ik mezelf soms niet kan beheersen, ik wil haar zó graag even zien dat ik haar soms in vlagen wel kan opzoeken. Ik las namelijk een verhaal van een man die nu al 8 jaar lang iedere dag weer geobsedeerd door een vrouw is. Die daardoor depressief is en ook rare dingen heeft gedaan bij die vrouw, en dat wil ik echt niet. Ik heb trouwens wel vrienden, maar die weten niet dat ik zó met haar bezig ben. Ze weten wel dat ik haar leuk vindt, en soms maken ze er grappen over maar hun hebben ook tegen mij gezegd dat ik haar niet kan krijgen. Keep_Walking, dit is echt waar: mijn moeder denkt ook dat ik asperger heb. Vroeger heeft ze me eens laten testen (toen ik nog een klein kindje was), maar ik was die psychologen te slim af (volgens haar). Maar ik heb geen asperger, anders was dat toen wel naar voren gekomen, denk namelijk niet dat je psychologen te slim af kunt zijn. Ik denk wel dat ik sociale faalangst heb. Gister had ik nog dat een klasgenoot mij wat vroeg en dat ik niks terug durfde te zeggen dus dat ik niks terug zei. Dat meisje vroeg het een 2e keer maar ik durfde het gewoon niet. Raar achteraf.
Als ik het zo lees, val jij onder "incompetent suitor".

En dat is de reden waarom je niet naar de psycholoog wil, of niet? Want je bent bang wat de psycholoog over jou gaat zeggen, of niet? Bang dat je uiteindelijk met jezelf geconfronteerd moet worden?

Trouwens, als je eenmaal een beter idee krijgt hoe meisjes (en mensen in het algemeen) werken, dan kom je er ook achter dat je niet lelijk of te zijn om afgewezen te worden. Als een meisje jouw niet wil leren kennen, heeft het vooral te maken met hoe je overkomt en weinig met je uiterlijke kenmerken.

Bijvoorbeeld jouw bijvoorbeeld, dat je een meisje gewoon niet durfde om antwoord te geven, dat is fucking raar, man. Was zeker een normale vraag en je kon gewoon niet antwoorden? Kan zijn dat je gewoon hele sterke sociale fobie hebt. Misschien heb je inderdaad asperger, alleen weet je het niet.

In ieder geval, van alles wat je nu hebt vertelt, heb je ECHT PROFESSIONELE HULP NODIG. Anders ga je maagd dood, ik zweer het je.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 10:56:38 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91358803
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Maar dat meisje heeft je alleen maar gebruikt. Dat snap ik zelfs nog.
Echt grappig, dit.
pi_91358985
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:56 schreef Keep_Walking het volgende:

Echt grappig, dit.
Andermans situatie zie je altijd veel helderder ;)

Verder zou ik iwannabehigh en mylifeisgrey beiden aanraden hulp te zoeken; jullie maken je eigen leven kapot voor een gedachte.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91363654
Zowel iwannabehigh als mylifeisgrey: laat die meid met rust. Als je echt zo gek op haar bent en ze wil je niet dan moet je juist haar met rust laten. Als je van iemand houdt respecteer je haar wens.

Daarbij, als je zo obsessief bent ga je vandaag of morgen serieus iets geks doen en maak je haar leven kapot en ook je eigen leven. Dus zoek hulp. Is het niet voor jezelf, doe het dan voor haar.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_91363925
-edit- doe normaal

[ Bericht 83% gewijzigd door Re op 16-01-2011 13:40:44 ]
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:40:42 #22
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_91364168
Een aantal personen uit dit topic hebben serieus ernstig hulp nodig.
I never workout
  zaterdag 15 januari 2011 @ 13:42:30 #23
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_91364240
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Natura?
I never workout
pi_91365083
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik zie het als het opvullen/compenseren van een tekort in je leven. En dat tekort is natuurlijk onder andere liefde, maar bij jou zit het zeker dieper.

Nooit een relatie gehad + je autisme zorgen ervoor dat je dwangmatig bezig met de zoektocht naar een perfecte vrouw en die denk je in haar te hebben gevonden.
Idd, klopt als en bus :) (kende nog zo'n persoontje perfectionist + autisme)

Gewoon kappen, gaat hopelijk vanzelf wel over en anders, tja blijf je maar lekker je hele leven vrijgezel en wanhopig :P

Laat haar vallen en zoek een ander ofzo.
pi_91365478
Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je zo verschrikkelijk hoteldebotel geobsedeerd bent door iemand anders; het laat me bijna geloven dat je zelfbeeld dan wel behoorlijk scheef moet zijn, wil je in die ander zoveel perfectie zien.

Het blijft puur egoïsme om iemand lastig te blijven vallen als zij/hij je heeft duidelijk gemaakt geen contact te willen. Het zijn pure wanhoopsdaden, en je kunt zelf ook wel bedenken dat je zo'n persoon met stalken nooit zult "krijgen". Net zoals een drugsverslaafde ook wel begrijpt dat die zoveelste spuit alleen maar op korte termijn bevrediging geeft.

De uitspraak "als je om zo'n persoon geeft, dan laat je deze persoon met rust" lijkt me hier dan ook volledig overbodig. Stalken heeft niks te maken met 'geven om', maar met 'geobsedeerd zijn door'.
pi_91370188
tvp
  zaterdag 15 januari 2011 @ 17:39:51 #27
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91373323
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 09:48 schreef Keep_Walking het volgende:
http://www.sasam.be/indeling_stalkers.html

[..]

TS, ik hoop dat jij deze bent:

http://www.sexualharassmentsupport.org/TypesofStalkers.html

Incompetent Suitor

The Incompetent Suitor desires a romantic or intimate relationship with the victim but is impaired in their
social and courting skills. This stalker may be very narcissistic, and cut off from victim's feelings (lack of
empathy). The incompetent believes that anyone should be attracted to them. Typically, this stalker will
repeatedly ask for dates, or call on the phone, even after being rejected. They may attempt physical
contact by trying hold the victim's hand or kiss the victim, however, the will not become physically violent
or threatening. The incompetent suitor is less persistent than others, and is likely to have stalked
numerous others in the past, and will probably do so in the future. They will quickly stop stalking if
threatened with legal action or after receiving counseling.

Klinkt precies als TS idd.
pi_91391581
quote:
Hoe rijm je dit met:

quote:
Dus ze gaat naar een inrichting omdat er niets mis met haar is?
Je vindt haar alleen geweldig omdat je haar ziet als je enige kans. Een geweldig persoon doet niet bovenstaande en laat jou vervolgens barsten. Als ze een geweldig persoon was HAD je al een relatie met haar gehad. Maar dat is niet zo.
pi_91391764
quote:
Natura?
Geile neukseks ja!

:P
  zondag 16 januari 2011 @ 00:08:08 #30
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91391879
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Geile neukseks ja!

:P
Denk eerder dat het stuntelige rare seks was geweest
pi_91392003
Dat weet ik niet meer precies, maar hij heeft al wat ervaring met hoeren dus misschien was het wel helemaal top. Of zo.

In ieder geval zo top dat hij nogsteeds geobserdeerd met haar is. ;)
pi_91396190
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je zo verschrikkelijk hoteldebotel geobsedeerd bent door iemand anders; het laat me bijna geloven dat je zelfbeeld dan wel behoorlijk scheef moet zijn, wil je in die ander zoveel perfectie zien.

Het blijft puur egoïsme om iemand lastig te blijven vallen als zij/hij je heeft duidelijk gemaakt geen contact te willen. Het zijn pure wanhoopsdaden, en je kunt zelf ook wel bedenken dat je zo'n persoon met stalken nooit zult "krijgen". Net zoals een drugsverslaafde ook wel begrijpt dat die zoveelste spuit alleen maar op korte termijn bevrediging geeft.

De uitspraak "als je om zo'n persoon geeft, dan laat je deze persoon met rust" lijkt me hier dan ook volledig overbodig. Stalken heeft niks te maken met 'geven om', maar met 'geobsedeerd zijn door'.
Het is zo. Voor mij is ze de juiste. Ik voel me beter door haar, ik ben anders geworden door haar en ik heb het gevoel dat ik mezelf heb gevonden door haar. Misschien geef ik inderdaad niet om haar, dat kan eigenlijk niet aangezien ik haar niet echt ken. Ik denk dat ik geobsedeerd door haar ben geraakt door haar uiterlijk en haar houding/gedrag. Er zijn veel mooie meiden maar ik vind haar anders, ze straalt iets liefs uit. Ze is sexy maar niet ordinair. En terwijl ze zo mooi is, veel aandacht krijgt van mannen, is ze helemaal niet arrogant, en gedraagt ze zich niet sletterig/overdreven. Ze is lief, behulpzaam, rustig en serieus. Hoe ze bijv. omging met mijn broertje was liefdevol. Ik had bij haar altijd het gevoel dat ze me accepteerde om wie ik was, dat ze me niet raar vond. Haar figuur is perfect, haar hele uiterlijk is perfect, het klinkt heel raar, maar zelfs haar handen zijn perfect. Ik geef je gelijk, met ''stalken'' krijg je niemand, en helaas heb ik het vanaf het begin verkeerd aangepakt, ik wist dat het fout was, maar toch kon en kan ik niet stoppen, ook al gaat het nu beter..
pi_91397868
in een topic als deze kan ik je niet bashen iwannabehigh
pi_91397902
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef Spartacus911 het volgende:
in een topic als deze kan ik je niet bashen iwannabehigh
Je hebt al genoeg gedaan dus ik zou het erg waarderen als je niet eens meer reageert.
pi_91397919
en een psycholoog mailen is half werk
bel je huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog met een tastbaar verwijsbriefje... bel dat instituut en maak een echte afspraak
pi_91397940
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je hebt al genoeg gedaan dus ik zou het erg waarderen als je niet eens meer reageert.
ik deed dit omdat je als een complete mongool gedraagde die niet voor rede vatbaar was
  zondag 16 januari 2011 @ 02:31:03 #37
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91398096
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat weet ik niet meer precies, maar hij heeft al wat ervaring met hoeren dus misschien was het wel helemaal top. Of zo.

\

als ik terugdenk!, dan keek ze me zo lief aan. ik ik voelde me heel erg '1' met haar, qua alles.
en verliefd wordend.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

verdorie ik had een heel verhaal geschreven hoe seks ging hieronder in reply vak. en alles eromheeen. het moment dat ik veriefd op haar werd, door de oxytine, en omdat ze me lief aankeek. maar toen drukte ik op verkeerd toetsje, ineens was alles geselecteerd, en toen was alles weg.
ctrl + z werkt niet.

seks was inderdaad, ik deed een boel 'fout' maar het was the best sex i ever had.
alles was awesom
en ze keek me lief aan! zoals verliefde stelletjes in elkaars ogen kijken.
nu ik het later besef, en eraan terugdenk hoe erger ik er naar terughunker. ik heb een obsessie ben verliefd
ik wil dat ze gelukkig wordt.. , en ik mis haar zo. hoe we elkaar aankeken, en alles eromheen.
ik voel zoveel bij haar

ze heeft me gewoon verliefd gemaakt, misschien schrijf ik het wel nog een keer, en bij interesse zal ik beter me best om het goed op te schrijven(in correct nederlands)
iemand interesse?

[ Bericht 3% gewijzigd door mylifeisgrey op 16-01-2011 02:38:47 ]
pi_91398330
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

\

als ik terugdenk!, dan keek ze me zo lief aan. ik ik voelde me heel erg '1' met haar, qua alles.
en verliefd wordend.

[..]

verdorie ik had een heel verhaal geschreven hoe seks ging hieronder in reply vak. en alles eromheeen. het moment dat ik veriefd op haar werd, door de oxytine, en omdat ze me lief aankeek. maar toen drukte ik op verkeerd toetsje, ineens was alles geselecteerd, en toen was alles weg.
ctrl + z werkt niet.

seks was inderdaad, ik deed een boel 'fout' maar het was the best sex i ever had.
alles was awesom
en ze keek me lief aan! zoals verliefde stelletjes in elkaars ogen kijken.
nu ik het later besef, en eraan terugdenk hoe erger ik er naar terughunker. ik heb een obsessie ben verliefd
ik wil dat ze gelukkig wordt.. , en ik mis haar zo. hoe we elkaar aankeken, en alles eromheen.
ik voel zoveel bij haar

ze heeft me gewoon verliefd gemaakt, misschien schrijf ik het wel nog een keer, en bij interesse zal ik beter me best om het goed op te schrijven(in correct nederlands)
iemand interesse?

maar heeft ze je gezegd dat ze je niet wilt?
pi_91398379
je reageert wel heel selectief he, iwannabehigh
straks open je in april nog dezelfde topics ondanks dat je zelf niets ondernomen heb
pi_91398421
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef Spartacus911 het volgende:
je reageert wel heel selectief he, iwannabehigh
straks open je in april nog dezelfde topics ondanks dat je zelf niets ondernomen heb
neehoor.. wat wil je weten..
  zondag 16 januari 2011 @ 02:48:25 #41
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_91398451
TS je bent al op de helft, want je erkend al je eigen probleem.
Ga gewoon eens met een psycholoog praten over dit.
Rayen 2½ jaar!
pi_91398459
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:22 schreef Spartacus911 het volgende:
en een psycholoog mailen is half werk
bel je huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog met een tastbaar verwijsbriefje... bel dat instituut en maak een echte afspraak
waarom je dit niet doe
pi_91398515
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:48 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

waarom je dit niet doe
ik heb ook wel eens dingen aan jou gevraagd waar ik geen normaal antwoord op krijg, zoals met foto's gooien van mensen op fok, en facebook aan iedereen sturen van onbekende meid die NIKS met fok te maken heeeftn..
Ik weet niet waarom ik dat niet doe, ik heb een mail gestuurd met mijn situatie en daarop krijg ik wel weer antwoord.
pi_91398557
ps kom ik oook zo over als mylifeisgrey
  zondag 16 januari 2011 @ 02:58:48 #45
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91398631
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee, want jij hebt het geluk dat jouw slachtoffer normaal is en er alles heeft gedaan een relatie met jou te voorkomen.

Mylifeisgrey heeft zich ingelaten met een labiele hoer (letterlijk) en betaalt daar nu de prijs voor.
pi_91398729
ik bedoel meer dat je er wat moeite voor moet doen... een mailtje sturen naar een psycholoog haalt niet veel uit, ik kan net zo goed een mail sturen naar het uwv dat ze me een uitkering moeten geven.
Bel de huisarts en laat je doorverwijzen... dan vertel die psycholoog alles wat je in die mail wilde vertellen.
Wat ik dus vooral wil zeggen... je komt niet over als iemand die serieus aan zijn probleem wil werken
  zondag 16 januari 2011 @ 03:05:55 #47
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91398771
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ik bedoel meer dat je er wat moeite voor moet doen... een mailtje sturen naar een psycholoog haalt niet veel uit, ik kan net zo goed een mail sturen naar het uwv dat ze me een uitkering moeten geven.
Bel de huisarts en laat je doorverwijzen... dan vertel die psycholoog alles wat je in die mail wilde vertellen.
Wat ik dus vooral wil zeggen... je komt niet over als iemand die serieus aan zijn probleem wil werken
Idd...ook deze quote zegt veel

quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kon me niet inleven in haar, omdat ik zo raar vond dat ze me niet wilt, want puntje bij paaltje heeft ze allemaal afgezaagde redenen gegeven. Ze heeft alleen gezegd: ik wil je niet leren kennen, geen behoefte aan, maar hoezo wilt ze me niet leren kennen? Je kan iemand toch wel een kans geven.
Hij snapt het nog steeds niet.
pi_91399049
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
Ik wil er dus wel aan werken, ik weet dat ik fout ben, en weetje wat.. dan had ik ook niet gemaild, maar dat weet ik zelf wel het beste. Geef jij eens antwoord op die vragen van mij dan.. normale.
pi_91399058
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:05 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Idd...ook deze quote zegt veel

[..]

Hij snapt het nog steeds niet.
Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet, miss nog nooit gevoelens voor iemand gehad? Nog nooit iemand moeten vergeten, maar dat is echt moeilijk, en vooral als iemand constant in je hoofd zit. En je een perfect beeld van dat persoon hebt.
pi_91399079
TS, de oplossing is dat je op je smoel gehoekt wordt door iemand als ik.

PM voor een afspraak ! ! !
  zondag 16 januari 2011 @ 03:38:53 #51
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91399210
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet, miss nog nooit gevoelens voor iemand gehad? Nog nooit iemand moeten vergeten, maar dat is echt moeilijk, en vooral als iemand constant in je hoofd zit. En je een perfect beeld van dat persoon hebt.
Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.

Waarbij ik aangeef dat ik wel het besef had dat ik het meisje met rust moest laten. En niet egoistisch ging denken dat haar redenen om mij niet te willen "afgezaagd" of "onlogisch" zouden zijn. Als een meisje nee zegt, is dat gewoon nee.
pi_91399219
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet
please :/
  zondag 16 januari 2011 @ 03:41:48 #53
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91399247
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:39 schreef Spartacus911 het volgende:

[..]

please :/
Daar moet je overheen lezen...dat is gewoon het autistische aan hem dat dwangmatig zo moet reageren elke keer :P

Ik snap hem nu een beetje beter denk ik...vooral toen hij aangaf dat hij niet eens iets durfde te zeggen toen iemand hem irl iets vroeg :D We hebben echt met een totaal anti-sociaal persoon te maken.
pi_91399275
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.

Waarbij ik aangeef dat ik wel het besef had dat ik het meisje met rust moest laten. En niet egoistisch ging denken dat haar redenen om mij niet te willen "afgezaagd" of "onlogisch" zouden zijn. Als een meisje nee zegt, is dat gewoon nee.
Oke, ga ik zo even lezen maar dat klopt, heb je gelijk in, maar dit kan iedereen overkomen hoor. Als je echt gek op iemand bent, veranderd dat niet zo, en liefde doet rare dingen met mensen..
pi_91399355
Oke. Zijn jullie wel sociaal in real life dan?
pi_91399425
wat wil je weten?
pi_91399486
waarom heb je dat gedaan, al die privegegevens doorgegeven?
  zondag 16 januari 2011 @ 04:06:37 #58
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91399520
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Nee wij stalken er op los en klappen ook dicht als iemand ons iets vraagt. Tevens doen wij niets met goedbedoelde adviezen op een forum en moeten we niks hebben van enige zelfkritiek. Het ligt altijd aan anderen immers.
pi_91399611
Ik las de OP en dacht: "Dit komt gewoon door het vrouwen tekort in Nederland". TS je hebt zelf al door hoe vreemd het is, probeer je ergens anders op te richten.
rice rice baby tututututedudududum
  zondag 16 januari 2011 @ 11:00:59 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91402312
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?

Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.

Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.

Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.

Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
pi_91403550
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 03:58 schreef Spartacus911 het volgende:
wat wil je weten?
dat heb ik al gezegd, jij bent zo hardleers dat je zodoende wat harder aangepakt moet worden
pi_91410155
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?

Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.

Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.

Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.

Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
Oke, was gewoon een vraag.

Ik vind mezelf wel degelijk anders dan mylifeisgrey. En ik ben geen nerdy jongen, ik heb best veel vrienden die dagelijks over de vloer komen en dan tot een uur of 3 blijven. En dat zijn geen nerds. En we gamen ook niet, aangezien heel FOK dat altijd denkt. Als er meisjes in de buurt zijn, dan klap ik vaak dicht. Ook bij vriendinnen van mijn zusje. Bij sommige familieleden kan ik ook dichtklappen. Wat de oorzaak is weet ik niet.

Nou, dat geloof ik helemaal niet. Als mylifeisgrey zegt dat hij dat meisje wilt doodmaken kan ik dat niet geloven. Als iemand dat echt wilt doen, zet diegene dat niet op het internet neer.
Ik vind mezelf trouwens heel anders. Hij is veel veel en veel extremer en ziet zijn eigen fout niet in.
  zondag 16 januari 2011 @ 14:39:03 #63
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91410615
ik reageer nog wel (ben van plan uitgebreid) op alles hierboven. maar me hoofd staat er nu niet naar.
dat wilde ik even laten weten O-)
  zondag 16 januari 2011 @ 14:57:04 #64
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91411572
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:

Nou, dat geloof ik helemaal niet. Als mylifeisgrey zegt dat hij dat meisje wilt doodmaken kan ik dat niet geloven. Als iemand dat echt wilt doen, zet diegene dat niet op het internet neer.
Ik vind mezelf trouwens heel anders. Hij is veel veel en veel extremer en ziet zijn eigen fout niet in.
Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.
pi_91411996
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.
Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.
  zondag 16 januari 2011 @ 15:10:51 #66
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91412243
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.
Rustig aan, autist. Als je ooit wilt genezen, moet je toch wat minder defensief reageren. ;)
pi_91412260
Wat ik eigenlijk niet snap , is dit je weet dat je een probleem hebt, volgens mij weet je ook dat een forum niet de juiste plek voor hulp is.
En toch kies je liever voor dit dan echt proberen hulp te zoeken, zou je over 10 jaar nog met dit zelfde probleem willen lopen.
Ik zou in zo'n geval juist kiezen voor een psycholoog en juist aan werken dat ik toch weer verder met mijn leven kan. Het is namelijk zonde om je leven stil te zetten voor een persoon die geen contact wilt.
pi_91412677
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap , is dit je weet dat je een probleem hebt, volgens mij weet je ook dat een forum niet de juiste plek voor hulp is.
En toch kies je liever voor dit dan echt proberen hulp te zoeken, zou je over 10 jaar nog met dit zelfde probleem willen lopen.
Ik zou in zo'n geval juist kiezen voor een psycholoog en juist aan werken dat ik toch weer verder met mijn leven kan. Het is namelijk zonde om je leven stil te zetten voor een persoon die geen contact wilt.
Ik zoek echt professioneel hulp. Ik heb het email adres gekregen van een psycholoog van een vriendin van mijn zusje (1 van haar beste vriendinnen) en die heb ik gemaild met mijn verhaal. En daar krijg ik dan een antwoord op..
pi_91412784
Dan hoop ik voor je dat je er wat aan hebt want op deze manier doormodderen is niets.
pi_91412831
Voor mij wel, dan schrijf ik het van me af, en er zijn mensen die er serieus op in gaan, dus het is wel iets.
  zondag 16 januari 2011 @ 16:09:55 #71
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91415246
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor mij wel, dan schrijf ik het van me af, en er zijn mensen die er serieus op in gaan, dus het is wel iets.
Over je gevoelens praten kan geen kwaad, ook niet online. Zorg wel dat je anoniem blijft. Dus geen namen en geen woonplaatsen zoeken.

Professionele hulp is zoiezo het beste wat je kan zoeken. Over een jaar kan je dan gewoon een relatie aangaan met een persoon.
pi_91415724
Ik heb mijn ex heel kort op Facebook gestalkt. Toen het net uit was was ik erg kwaad op hem om de dingen die hij geflikt had en checkte ik zijn Facebook een paar keer per week hopende dat het slecht met hem ging. Na een tijdje had hij me geblokkeerd en maar goed ook, anders was ik nooit van die woede af gekomen. Dat kan dus ook, niet dat je iemand wil maar dat je wanhopig wraak wil nemen.
  zondag 16 januari 2011 @ 16:24:27 #73
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91415956
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb mijn ex heel kort op Facebook gestalkt. Toen het net uit was was ik erg kwaad op hem om de dingen die hij geflikt had en checkte ik zijn Facebook een paar keer per week hopende dat het slecht met hem ging. Na een tijdje had hij me geblokkeerd en maar goed ook, anders was ik nooit van die woede af gekomen. Dat kan dus ook, niet dat je iemand wil maar dat je wanhopig wraak wil nemen.
Je hebt gelijk, Mango Red Chili was de beste.
pi_91416882
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 10:56 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Echt grappig, dit.
Haha ja ik moest ook hardop lachen. Gebeurt niet vaak op fora :P
Que Sera ~
pi_91416897
Ja hé. Ik zie die chips alleen nooit meer in de winkel:(

Maargoed, zoals de TS en die ander stalken ben ik natuurlijk nooit gegaan, dan heb je echt geen eigenwaarde.

Zoals Twain zei: Never allow somebody to be your priority while allowing yourself to be their option.
pi_91417909
quote:
Dat is nog wel normaal of niet.
pi_91418063
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

niet helemaal normaal, maar in jouw geval een mug
pi_91418067
quote:
Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, dat is ook niet normaal, lijkt me zo.
pi_91418135
Oke, en Eclaire, je had gelijk over iets.
pi_91418207
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:12 schreef iwannabehigh het volgende:
dat je autistisch ben?
  zondag 16 januari 2011 @ 17:38:45 #81
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91419428
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Sowieso heb ik gelijk.
pi_91419779
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:38 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Sowieso heb ik gelijk.
Nee dat niet hahaha
  zondag 16 januari 2011 @ 17:46:30 #83
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91419836
quote:
Matige stalkaktie zeg. Ik geef jou 2/10 op de schaal van Stalk.

iwannabehigh scoort een mooie 8. Mylifeisgrey hoort in een andere categorie.
pi_91420502
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 17:46 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Matige stalkaktie zeg. Ik geef jou 2/10 op de schaal van Stalk.

iwannabehigh scoort een mooie 8. Mylifeisgrey hoort in een andere categorie.
En jezelf?
pi_91421563
voor je weer talloze topics ga openen, ga je nu alleen dat mailtje afwachten van die psycholoog of ga je morgenochtend daadwerkelijk je huisarts bellen om iets in gang te brengen
  zondag 16 januari 2011 @ 18:38:25 #86
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91422108
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:00 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

En jezelf?
Stalken van meiden hoeft niet meer voor mij...ben voorzien ;)
pi_91422270
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Spartacus911 het volgende:
voor je weer talloze topics ga openen, ga je nu alleen dat mailtje afwachten van die psycholoog of ga je morgenochtend daadwerkelijk je huisarts bellen om iets in gang te brengen
Ik wacht dat mailtje af. Is dat zo raar? Sinds wanneer heb je een huisarts nodig om een psycholoog te bezoeken dan. Kan toch ook via de mail en dan een afspraak maken om kennis te maken ofzo.
pi_91422754
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik wacht dat mailtje af. Is dat zo raar? Sinds wanneer heb je een huisarts nodig om een psycholoog te bezoeken dan. Kan toch ook via de mail en dan een afspraak maken om kennis te maken ofzo.
Het gaat sneller via een huisarts. Je kunt dan namelijk een doorverwijzing krijgen. Dat betekent dat de huisarts dus ook bevestigd heeft dat je een psycholoog nodig hebt. En dan lijkt me in jouw geval wel dringend.
Que Sera ~
pi_91424096
oki
  zondag 16 januari 2011 @ 19:38:22 #90
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91424934
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
dat weet ik niet meer precies, maar hij heeft al wat ervaring met hoeren dus misschien was het wel helemaal top. Of zo.

nouw; het ging dus zoiets

ik weet niet meer hoe het allemaal precies ging, maar het was een minuut of 20 voordat ze zei dat we dan echt moesten opsplitsen, en toen gingen we 'seks hebben'

en ze zei dat ze wat seks betreft, als ze soms echt zin daar in had, gewoon 'de jongen' dan mee sleurde naar boven om het te doen. dat ze best makkelijk daarin is
maar ik maakte ook amper avances, dus ik vroeg waarom ze dat niet deed.(obvious want we kenden elkaar net!) maar ze zei dat ze dat bij mij dat niet durfde? te doen omdat ze bang was dat ik het niet wilde. (Geef ik zon soort indruk?) ik ben echt te verlegen.
en eerder op de avond kwam het afentoe al uit dat we naast elkaar op de bank zaten, en dat onze benen elkaar raakte. en normaal(vroeger?) was ik altijd dat ik dat niet zo goed durfde en het maar eng vond bij meisjes, maar bij haar niet, dat realiseerde ik me.
en daar zij ik iets over, en toen deed ik me hand op haar been, maar daar reageerde ze niet echt heel erg op(had ik het idee, ze bleef gewoon een beetje hetzelfde kijken), en dan trok ik meteen terug; en ging ik heel stuk van haar af zitten

maar toen gingen we dus naar haar slaapkamer,
en toen zei ik nog dingen over de frescos en haar antieke en suite schuifdeuren
en iets over haar alarmwekker, en het verschil van invloed van rood en groen licht op de hypothalamus.
en in hoeken van de kamer lagen hopen kleren, en rotzooi wat je verwacht in een meisjes kamer(gewoon een praktisch leeftijdsgenootje! het was vet!). en haar schooltas ook

en toen stonden we allebei aan een andere kant van het bed, en toen ging het erover dat we allebei nerveus waren. 'wat dacht je van mij dan, ik ook' zei ze

en toen gingen we op bed liggen naast elkaar. en volgensmij had ze een beetje in haar hoofd dat ze me ging leren ofzo; en toen gingen we elkaar strelen(voorspel?) en ze zei zo dat mannenlichamen erotisch gevoelige gebieden hebben, en dan vrouwenlichamen dat naast de bekende plekken(doh maakte ze ervan) dat eigenlijk overal hebben.

en toen steeds meer kleren uitdoen enzo

en dan afentoe ging ze ineens weg om haar make-up bij te werken
en bleek dat ze heel erg onzeker en alles was volgensmij

toen na een tijdje gingen we in elkaars ogen staren, op 10 cm afstand van elkaar

het was echt! wat verliefde stelletjes doen. ik voelde me zo op me gemak, en iemand gevonden te hebben waar dat bij kan is 1 in een miljoen. en ze keek me precies hetzelfde terug!

en zij gedroeg zich hartstikke onzeker en verlegen wat alles betreft(over haar uiterlijk). normaal ben ik degeen die dat altijd is, maar op de 1 of andere manier 'was ze me voor' wat dat betreft, en nam ze mijn gevoel/gedrag van dat ik me schaamde om lelijkheid weg.

en toen ging ze gefascineerd zijn van me haar, en zat daar aan en het 'obsessief' te bestuderen en aan te raken.
en haar haar had ik verwacht dat als ik het beter zou bekijken het een beetje droog en dood zou zijn, maar het was gewoon heel mooi

en toen weer na een tijdje ging ze op me zitten, en weer gezicht naar elkaar toe, naar elkaar kijken. en haar haar viel naar beneden, naar mijn gezicht toe. en afentoe nam ze een slok bier(stond op het nachtkastje)
en ze rook naar bier, dat was best grappig (droom van elke man? dacht ik nog. een meid die 'makkelijk' doet over seks. bier drinkt. etc .etc)

en toen zag ik haar gezicht van iets verder weg, op die manier. en haar haar viel naar beneden. en toen zei ze iets van dat als ik heel hard blaasde dat haar haar dan ook uit de weg zou blijven. en het viel me elke keer op hoe mooi ze was(toen weer)!
maar ik durfde niet zomaar in haar gezicht te blazen. zo onzeker ben ik wel nog

en toen begon ze met in me nek kussen, en van daaruit iets verder.

en ze zei dat ik helemaal haar type was

en toen werpte ik (weer) een blik op haar wekker. en toen zei ik:
kunnen we even vooruitspoelen naar neuken.

en toen zei ze, ja natuurlijk, en toen ging ze dat gewoon doen.

toen ging ze op me zitten, en toen vroeg ze:hoe voelt het?
en toen zei ik : beetje droog

en toen zei ze terwijl ze weer helemaal omhoog ging(om 'hem' eruit te halen), en weer naar beneden ging, en weer helemaal erin :"maar dat kunnen we oplossen".

en toen was het nog veel beter

en het voelde: ze had me helemaal heet gekregen met dat voorspel ofzo. elke beweging maakte niet uit hoe, voelde geweldig. en toen pakte ze me handen en deed die recht op haar borsten.

maar ik was helemaal overladen met dit alles, en haalde ze er weer vanaf.
en ik deed weer een blik op de wekker, en zag dat we helemaal geen tijd meer hadden en dat zei ik. en toen zei ze iets over volgende keer, dat we dan veel langer de tijd zouden hebben.

en toen zei ik:" wat. maar ik wil geen vriendin ofzo hoor ." omdat ik wist dat ik dat echt niet aankan, en mezelf erg ongelukkig voelde. en zei had ook eerder verteld dat geen relatie meer hebben met haar ex het beste was wat haar was overkomen.

en toen zei ze: "maar ik ook dan niet"

en alles hoe ze bewoog, of ik bewoog het voelde geweldig.

en ik wist niet wat me overkwam want door dat alles( zij had voorspel gedaan(hoeren doen dat niet), had ze me helemaal heet gekregen. en dat we in elkaars ogen elkaar aan hadden gekeken. en mijn gevoel over LATER, en ik in haar ogen had weggesmolten, en dat ZIJ geweldig is. en dat ze zei dat ik helemaal haar type was, en dat ze het had over 'volgende keer')

en toen deed ze nog me handen op haar heupen, en toen zei ze:"dan kan je tempo aangeven".
volgensmij als het bewegen regelmatig(maakt neit uit hoe), maar de hele tijd achter elkaar doorging. dat was non-stop lekker dan. beter dan dat kan toch niet.
maar ik was helemaal overspoeld en haalde me handen weer van haar af.

en ik weet niet waarom ik nog niet meteen was gekomen (voortijdige zaadlozing na 1 keer bewegen ofzo), of ik nou thuis nog gefapt had, of dat het gewoon 'te goed' voelde. ik weet niet.

toen dus handen vanaf haar heupen, me eigen gezicht aanraken want het voelde vreemd.
me gezicht ging toen tintelen, en het voelde een klein beetje gevoelloos.
en toen zei ik zo van:"me gezicht tintelt" terwijl ik me gezicht voelde. en toen zij zei " mijn ook"
(vreemd)

en toen wilden we of ik of zij of weet ik veel. ander standje doen, en zij vroeg nogal opgewonden :"wil je doggy?" en toen zei ik " nee", en zei toen :"waarom niet", en ik zo:"nare ervaringen mee"
misschien dat zij daar wel zin in had ofzo, maar ik ben....nogal. ik doe alles(veel) fout

en toen ging zij onder, en ik boven.
en op het moment dat we in elkaar zaten, voelde alles weer wat het ook was, zogauw het daar maar beweegde heerlijk. en toen zij ze : "niet stoppen, blijf doorgaan"
en toen stopte ik, en vroeg zo van wat nou precies goed dan was, en probeerde 2 'dingetjes'. maar voor mezelf maakte het amper uit(ik was zo opgewonden), en zij zei ook. maakt niet uit

en toen even later zei ze : ik wil dat je in me komt

en toen zei ik : "lig dan stil!", want het was net of ze de hele tijd bewoog

ik heb nu bedaccht dat het misschien een natuurlijke resonantie was van haar lichaamsgewicht op het matras(zoals bij een veeruitrekking en traagheid van massa, je kent het wel). en dat probeerde ze te doen(ik ben echt heel faal)
en toen spande ze wat samen daar onder, en toen zei ze 'sorry' maar dat vond ik opzich niet helemaal zo erg.

en toen kwam ik 'in haar', en ging toen even later van haar af.
en toen 'gluurde' ik eigenlijk voor het eerst naar heel haar naakte lichaam. maar ze betrapte me ofzo. maar er is niets op aan te merken!
en ik zo van :" moet ik nu snel kleren aantrekken voor het geval je vader.. jeweetwel ineens binnenkomt?"
en zei zo :"ja dat zou ik maar wel doen"

en toen deed ik dat. en zij trok een niet trainingspak oid aan. niet zo heel sexy, en ze had het erover dat ze sexy kleren de volgende keer zou aandoen

en toen had ik het over dat zij zo leuk is, en leuke kamer, en persoonlijke dingen. en dat ik zo eenzaam en saai ben, en geen leuke dingen in me leven(ook aan materiaal dingen die iets echt betekenen).
en toen gaf ze me een aandenken (iets kleins ) van haar.
ik dat dat niet hoefde, maar ze vond het echt goed. en zoveel was het nou ook niet waard ofzo, dus ik accepteerde het

en toen beetje me spullen bij elkaar zoeken, en toen ging ik geld neerleggen op de tafel, maar dat hoefde niet. en ik deed het toch, en gaf ze me mijn zin. en zei ze van : "oh nou oke dan! maar dan kijk ik pas veel later pas ofzo hoor het hoeft echt niet"

ik denk dat ze er wel een naar gevoel bij had(over dat geld, maar toch deed ik het. faal)
gewoon 700 euro neergelegd, en toen maar random wat meer briefjes erbij gegooid

en toen gingen we naar beneden, en hadden het nog over richtingsgevoel en andere dingen.

en ik had in me hoofd zitten van : "hand schudden dankjewel zeggen en gedag zeggen"
en toen in de deuropening ging ze beetje kijken of haar vader kwam, en toen weer tegenover elkaar staan. en ik wachtte een beetje op een opening daarvoor. en toen kustte ze me spontaan!

en toen onderweg naar huis voelde ik me helemaal gelukkig. want dat een chick op mij valt is WTF.

hopelijk kunnen jullie begrijpen dat ik toen http://www.hookers.nl/showthread.php?t=225942 aangemaakt heb .
want ik deed dus echt alles fout zoals echte liefde-seks hoort. en misschien wel nog VEEL meer, maar dat vind ik moeilijk te zeggen wat, omdat ik er snel overheen kijk en het echt niet weet.
daarom maakte ik dat topic aan

dus daar heb i khet over , als ik zeg dat ze me LIEF aankeek!
en andere dingen.

daarvoor hadden we uren gepraat, en hadden we beide van elkaar door(mag ik dat voor haar zeggen, en over mezelf), dat we geen slechte gemenen personen zijn. maar de goedheid zelve ,beide

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

maar heeft ze je gezegd dat ze je niet wilt?
later, heeft ze me dingen gesmst.
dingen als : "laat me!"
en "laat me met rust"
maar dan later kwam ze altijd weer terug. omdat ze wanhopig voor geld was.
en ook een keer "misschien zie je mij wel nooit meer." en toen flipte ik(in me hoofd)
en verder nog heeft ze me in smsjes en mailtjes eens gestuurd dat ze " niets meer hoeft van ALLE mannen"klinkt meer in ze algemeen.
en dat ze " niet meer verliefd op me is", waar ze later op is teruggekomen dat ze "nooit verliefd op me is geweest omdat ze niet meer zo werkt door nare gebeurtenissen. dat het niet zo makkelijk allemaal kan"
en ik heb niet echt aardig tegen haar gedaan. echt alles fout.
dat ik op de 1 of andere manier wel 'toevallig' dingen goed had gedaan de eerste tijd dat ik haar zag(of in ieder geval nog net goed genoeg). daarna heb ik teveel fout gedaan.
ik denk dat ik haar uit haar comfort zone heb gehaald (een pua boek, weet preciese bron even niet)

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:54 schreef iwannabehigh het volgende:
hoe kom ik over dan?

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

ik wil haar helemaal niet vermoorden.
het enigste wat nog beetje in de buurt komt is dat ik vind dat romeo en julia van shakespear het meest romantische wat kan gebeuren. maar dat vind iedereen toch? het is toch niet voor niets HET LIEFDESVERHAAL van shakespeare.

en om even bij shakespeare te blijven, dan moet ik haar wel eerst nog kunnen 'schaken'(de marktkoopman heet dat toneelstuk volgensmij)
en hoe ik dat ooit kan doen, weet ik niet. msischien met wat behulp van zwarte magie, zoals wat die heks had, in dat verhaal van die koning en met het bos.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Nee, want jij hebt het geluk dat jouw slachtoffer normaal is en er alles heeft gedaan een relatie met jou te voorkomen.

Mylifeisgrey heeft zich ingelaten met een labiele hoer (letterlijk) en betaalt daar nu de prijs voor.
wat kan i kdoen dan? om haar 'te krijgen?'

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:21 schreef iwannabehigh het volgende:
oki
ik vind jou. een beetje traag gaan met het doorhebben dat ze je niet wilt, en dat accepteren.
en beetje traag gaan met dingen van 'over haar heen komen'.
maar voor de rest wel goed hoor

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 16-01-2011 19:50:32 ]
  zondag 16 januari 2011 @ 19:48:06 #91
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91425533
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:

wat kan i kdoen dan? om haar 'te krijgen?'

Zij heeft gewoon een man nodig die haar financieel alles kan geven wat ze nodig heeft.

Maar zelfs al zou je dat kunnen zijn voor haar...dan is nog steeds te labiel en te hoerig om te kunnen vertrouwen. Dit soort vrouwen zullen heel hun leven de boel blijven belazeren.
  zondag 16 januari 2011 @ 19:51:35 #92
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91425729
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Zij heeft gewoon een man nodig die haar financieel alles kan geven wat ze nodig heeft.

Maar zelfs al zou je dat kunnen zijn voor haar...dan is nog steeds te labiel en te hoerig om te kunnen vertrouwen. Dit soort vrouwen zullen heel hun leven de boel blijven belazeren.
ja ze had het erover dat ze een bepaald bedrag aan schulden had

ze heeft minder schulden dan ik. maar toch stel dat ik haar dat dus geef? dan komt alles goed?
en met alles goed bedoel ik dat zij dan beetje gelukkiger kan zijn. en dat ze me afentoe wil zien, en ik dan een leuker persoo nkan worden?
  zondag 16 januari 2011 @ 20:01:42 #93
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91426075
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja ze had het erover dat ze een bepaald bedrag aan schulden had

ze heeft minder schulden dan ik. maar toch stel dat ik haar dat dus geef? dan komt alles goed?
en met alles goed bedoel ik dat zij dan beetje gelukkiger kan zijn. en dat ze me afentoe wil zien, en ik dan een leuker persoo nkan worden?
Gozer, heb je het 2de gedeelte van mijn quote ook gelezen?

Dit soort vrouwen leven van moment tot moment zonder het besef van enige waarden of loyaliteit voor diegene die hun in het verleden hebben geholpen.

Maar idd, als jij een constante geldstroom voor haar bent, zal ze bij je blijven. Zij heeft geen enkele gevoelens voor jou die ook maar in de buurt komen van wat jij voor haar hebt. En ik weet zeker dat ze, terwijl ze "bij jou" is, niet trouw aan je zal zijn. Dus het zal alleen maar meer kopzorgen voor je opleveren.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:05:23 #94
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91426306
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Gozer, heb je het 2de gedeelte van mijn quote ook gelezen?

Dit soort vrouwen leven van moment tot moment zonder het besef van enige waarden of loyaliteit voor diegene die hun in het verleden hebben geholpen.

Maar idd, als jij een constante geldstroom voor haar bent, zal ze bij je blijven. Zij heeft geen enkele gevoelens voor jou die ook maar in de buurt komen van wat jij voor haar hebt. En ik weet zeker dat ze, terwijl ze "bij jou" is, niet trouw aan je zal zijn. Dus het zal alleen maar meer kopzorgen voor je opleveren.
helemaal niet. en dat is iets tussen mij en haar dan. ik ben met alles wat ze soms doet het overigens compleet eens. en dan ook denk ik.

dat ze me nu niet wil zien, is me eigen schuld omdat ik stomme dingen tegen haar doe.
ik ben gewoon geen leuk genoeg persoon voor haar.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:07:11 #95
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91426417
quote:
ik herken mezelf trouwens in geen 1 beschrijving.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:07:27 #96
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91426437
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

helemaal niet. en dat is iets tussen mij en haar dan. ik ben met alles wat ze soms doet het overigens compleet eens. en dan ook denk ik.

dat ze me nu niet wil zien, is me eigen schuld omdat ik stomme dingen tegen haar doe.
ik ben gewoon geen leuk genoeg persoon voor haar.

Tuurlijk ben jij het eens met alles wat ze doet. Je wil je goedkope prinsesje niet nog bozer maken natuurlijk :')
  zondag 16 januari 2011 @ 20:08:09 #97
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91426484
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik herken mezelf trouwens in geen 1 beschrijving.
Stalker is dan ook niet het goede woord voor jou. Wanhopige goedgelovige sukkel komt dichter in de buurt.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:11:40 #98
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91426709
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Tuurlijk ben jij het eens met alles wat ze doet. Je wil je goedkope prinsesje niet nog bozer maken natuurlijk :')
ze is niet boos op me.
ik ben gewoon sociaal te onhandig. en ik geef haar een naar gevoel denk ik
+dat ze nu half bang van me is denk ik, vanwege 'schuld'gevoel aan geld wat ik haar heb gegeven.

ik geef haar een naar gevoel, omdat ik te onhandig ben, en dingen verkeerd doe. ik wil haar zo graag.! de 1e keer dat ik alles op alles zet om nogmaals met een meisje af te spreken, en dat gaat dus hartstikke mis
  zondag 16 januari 2011 @ 20:12:48 #99
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91426792
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ze is niet boos op me.
ik ben gewoon sociaal te onhandig. en ik geef haar een naar gevoel denk ik
+dat ze nu half bang van me is denk ik, vanwege 'schuld'gevoel aan geld wat ik haar heb gegeven.

ik geef haar een naar gevoel, omdat ik te onhandig ben, en dingen verkeerd doe. ik wil haar zo graag.! de 1e keer dat ik alles op alles zet om nogmaals met een meisje af te spreken, en dat gaat dus hartstikke mis
Ok, succes ermee.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:13:38 #100
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91426847
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:12 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Ok, succes ermee.
maar hoe kan ik haar dan 'krijgen'?
je zei
quote:
labiele hoer(letterlijk)
dat kinkt alsof er andere manier zijn waarop ik haar makkelijk kan krijgen
  zondag 16 januari 2011 @ 20:14:23 #101
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91426893
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

maar hoe kan ik haar dan 'krijgen'?
je zei "labiele hoer(letterlijk)" dat kinkt alsof ik haar makkelijk kan krijgen
Geld blijven geven, heb ik pas een keer of 32 gezegd.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:15:26 #102
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91426977
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Geld blijven geven, heb ik pas een keer of 32 gezegd.
ja maar ik heb haar maar 1 X gezien.

en elke keer geef ik haar geld per bankoverschrijving. en het enige wat ik terugkrijg is : "dankjewel", en dan "je bent een goed persoon" of " beter dan je zelf denkt" of iets anders.

hoe kan ik terugkomen in comfortzone?
ze wil nieteens telefoneren omdat " dat te confronterend voor haar is"
  zondag 16 januari 2011 @ 20:16:30 #103
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91427040
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

en elke keer geef ik haar geld per bankoverschrijving. en het enige wat ik terugkrijg is : "dankjewel", en dan "je bent een goed persoon" of " beter dan je zelf denkt" of iets anders.

Serieus? _O- Nope sorry die ga je niet krijgen...je mag blij zijn dat ze uberhaubt nog een berichtje stuurt nadat je haar geld geeft.
pi_91427313
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ze wil nieteens telefoneren omdat " dat te confronterend voor haar is"
Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door. Als je weet dat je uiteindelijk zwaar ongelukkig gaat worden door dit psychopathische gedoe, zoek dan hulp. Mensen op Fok dit soort dingen vertellen helpt je echt niet verder.
Que Sera ~
pi_91427349
Je komt bij mij over als gestoord hoor, serieus ik kan het bijna niet geloven. De hele tijd met dat geld en dat je jullie hele sex verhaal beschrijft? En hoe je het beschrijft! Soms moest ik lachen! En hoe onnozel ben je om niet te begrijpen dat ze alleen maar geld wilt :{
Ik hoop dat ik niet zo overkom. Ik begrijp dat ze me niet wilt, ik kan mezelf alleen niet beheersen af en toe aangezien ze voor mij perfect is (dat zit in mijn hoofd) ik kan haar alleen niet vergeten. Tenminste dat is heel moeilijk.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:23:04 #106
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91427470
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Chilled het volgende:

[..]

Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door.[
weet ik veel.
quote:
b]Als je weet dat je uiteindelijk zwaar ongelukkig gaat worden door dit psychopathische gedoe, zoek dan hulp. Mensen op Fok dit soort dingen vertellen helpt je echt niet verder.[/b]
het kan allemaal goedkomen hoor!
  zondag 16 januari 2011 @ 20:25:17 #107
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91427585
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
En hoe onnozel ben je om niet te begrijpen dat ze alleen maar geld wilt :{

Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?
pi_91427619
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
het kan allemaal goedkomen hoor!
Hoe goed komen? Dat je leningen gaat afsluiten om je persoonlijke prostituee te betalen? Of denk je serieus ooit een liefdevolle relatie met haar te gaan beginnen? Wat moet er jou verteld worden voordat je gaat begrijpen dat dit niet in 100 jaar gaat gebeuren?
Que Sera ~
  zondag 16 januari 2011 @ 20:27:59 #109
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91427784
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
En hoe onnozel ben je om niet te begrijpen dat ze alleen maar geld wilt :{
nou ze smste bijvoorbeeld: "je bent een beter persoon dan je zelf denkt, en dat zeg ik niet om de financiele hulp die je mij hebt geboden"
en ze eindigt haar smsjes altijd met "XXX" of "Liefs"
  zondag 16 januari 2011 @ 20:28:23 #110
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91427819
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?
ze heeft geen vriend
  zondag 16 januari 2011 @ 20:28:57 #111
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91427851
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ze heeft geen vriend
Ik heb het niet tegen jou. Beter lezen.
pi_91427972
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Zo fatsoenlijk is ze niet, ik stuur je een privebericht met iets erin wat ik heb gevonden van haar.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:31:16 #113
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91428021
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Ik heb het niet tegen jou. Beter lezen.
oh sorry, ja je hebt gelijk
dacht even dat het een vraag erbij was bij iwannabehigh ze vraag aan mij

ik vind trouwens van dat met iwannabehigh ze situatie:
hij had het over 'de geweldadige iranese vriend (ofzoiets). en hij heeft gewoon gelijk gekregen. want dat is uit geraakt.
wat mij betreft bevestigt het wel een beetje me gedachte dat iwannabehigh het inderdaad heel goed inziet(misschien wel beter dan haar zelf) wat goed voor haar is.
pi_91428124
Maar nee ze zou geen geld van me aannemen, ik had haar een keer een ring aangeboden (speciaal voor haar gekocht in een domme bui en was geen goedkope, dom dus) en die heeft ze ook niet aangenomen. Die heb ik hier nu nog liggen.. Bos bloemen heeft ze ook niet aangenomen. Dus op dat gebied wel fatsoenlijk. Of ondankbaar.
pi_91428237
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh sorry, ja je hebt gelijk
dacht even dat het een vraag erbij was bij iwannabehigh ze vraag aan mij

ik vind trouwens van dat met iwannabehigh ze situatie:
hij had het over 'de geweldadige iranese vriend (ofzoiets). en hij heeft gewoon gelijk gekregen. want dat is uit geraakt.
wat mij betreft bevestigt het wel een beetje me gedachte dat iwannabehigh het inderdaad heel goed inziet(misschien wel beter dan haar zelf) wat goed voor haar is.
Ja maar ze hebben alweer met elkaar hé.
pi_91428327
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar nee ze zou geen geld van me aannemen, ik had haar een keer een ring aangeboden (speciaal voor haar gekocht in een domme bui en was geen goedkope, dom dus) en die heeft ze ook niet aangenomen. Die heb ik hier nu nog liggen.. Bos bloemen heeft ze ook niet aangenomen. Dus op dat gebied wel fatsoenlijk. Of ondankbaar.
Nee eerlijk. Doe niet zo dom man met je ondankbaar. Ze hoeft helemaal niks van jou te accepteren en dat ze dat ook niet doet is het meest eerlijke wat zij kan doen. Ze laat namelijk daarmee weten dat ze niks met je te maken wil hebben. Zoek hulp en hou op om constant over haar te praten.
Que Sera ~
  zondag 16 januari 2011 @ 20:36:56 #117
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91428501
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
ik ook. ik heb cadeautjes voor haar thuis liggen...:(

maar ze komt ze nieteens ophalen.
pi_91428667
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ja maar ik denk dat ze je cadeautjes wel accepteert, ze accepteert je geld dus ook cadeautjes.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:40:35 #119
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91428828
quote:

[..]

zolang jij blijft overschrijven eheft ze geen reden om langs te komen he...

zeg voortaan dat ze haar geld moe ophalen...dan komt ze langs en kun je praten
pi_91428896
quote:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je alleen zo?
Que Sera ~
  zondag 16 januari 2011 @ 20:44:01 #121
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91429102
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Chilled het volgende:

[..]

Ben je nou zo dom of doe je alleen zo?
ja nou, ik heb iets gekocht voor haar verjaardag
voor het geval ik haar weer zie, kan ik dat alsnog nog geven weetjewel.
en andere dingetjes ook, die ze misschien leuk vind. maar ze weet er niet echt van.

was niet echt hier serieus bedoelt ofzo, dat ik haar iets stuur van " kom je je cadeautje ophalen"
maar heb gewoon wat gekocht en gemaakt voor wanneer het goed komt weetjewel
pi_91429434
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja nou, ik heb iets gekocht voor haar verjaardag
voor het geval ik haar weer zie, kan ik dat alsnog nog geven weetjewel.
en andere dingetjes ook, die ze misschien leuk vind. maar ze weet er niet echt van.

was niet echt hier serieus bedoelt ofzo, dat ik haar iets stuur van " kom je je cadeautje ophalen"
maar heb gewoon wat gekocht en gemaakt voor wanneer het goed komt weetjewel
Weten jouw ouders ook dat je dit allemaal doet?
Que Sera ~
  zondag 16 januari 2011 @ 20:49:38 #123
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91429625
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

zolang jij blijft overschrijven eheft ze geen reden om langs te komen he...

zeg voortaan dat ze haar geld moe ophalen...dan komt ze langs en kun je praten
ja maar ik weet haar bankrekening nummer enzo al, en ik heb al tientallen bankoverschrijvingen gedaan. dan kan ik nu toch niet ineens gaan zeggen dat ik het contant heb?

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Chilled het volgende:

[..]

Weten jouw ouders ook dat je dit allemaal doet?
nee een beetje, maar ik lieg tegen ze
edit: hier staat best een boel over alles in:
400 euro uitgeleend <- op 1 pagina
400 euro uitgeleend <- op 13 pagina's

staan ook pics, en alles in.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:51:37 #124
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91429827
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar ik weet haar bankrekening nummer enzo al, en ik heb al tientallen bankoverschrijvingen gedaan. dan kan ik nu toch niet ineens gaan zeggen dat ik het contant heb?

Rekening houdend met het feit dat jij waarschijnlijk niet zit te trollen...kan ik hieruit concluderen dat jij echt een ongelooflijke mongool moet zijn. Letterlijk.
  zondag 16 januari 2011 @ 20:52:55 #125
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91429957
ja ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een fokaccount ga afsluiten. morgen ofzo

maar ik voel me verward worden(ben niet zo stabiel de laatste tijd). ik ga naar bed
pi_91430284
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een fokaccount ga afsluiten. morgen ofzo

maar ik voel me verward worden(ben niet zo stabiel de laatste tijd). ik ga naar bed
Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.

Uit jouw labiliteit gebeuren er zoveel dingen dat je maar eens onze eindeloze adviezen moet gaan opvolgen. Ga naar een huisarts en vertel jouw probleem. Want een probleem is het en dat weet je dondersgoed.

Een mens die geestelijk gezond is, fixeert zich niet 100% constant op 1 iemand en gaat zulke psychopathische dingen uithalen. Wees gewoon eens eerlijk tegen jezelf man en zoek hulp.
Que Sera ~
pi_91437278
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Chilled het volgende:

[..]

Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.

Uit jouw labiliteit gebeuren er zoveel dingen dat je maar eens onze eindeloze adviezen moet gaan opvolgen. Ga naar een huisarts en vertel jouw probleem. Want een probleem is het en dat weet je dondersgoed.

Een mens die geestelijk gezond is, fixeert zich niet 100% constant op 1 iemand en gaat zulke psychopathische dingen uithalen. Wees gewoon eens eerlijk tegen jezelf man en zoek hulp.
Dat vind ik ook.
pi_91437352
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Chilled het volgende:

[..]

Nee eerlijk. Doe niet zo dom man met je ondankbaar. Ze hoeft helemaal niks van jou te accepteren en dat ze dat ook niet doet is het meest eerlijke wat zij kan doen. Ze laat namelijk daarmee weten dat ze niks met je te maken wil hebben. Zoek hulp en hou op om constant over haar te praten.
Ik heb al hulp gezocht hé. En het kan ook ondankbaar zijn, het is maar hoe je het bekijkt. Ik denk nl dat veel meisjes dat wel zouden accepteren, zo'n mooie ring.
pi_91438068
Weet wat me wel heel erg opvalt is dat zowel high en my life is grey toch heel weinig in de ander kunnen verplaatsen en dat vooral hun eigen kijk heel erg op hunzelf gericht is , maar er ook in door slaan.
De inleving is er eigenlijk niet. En dan kan hier wel een boel gezegd worden, maar ik denk niet echt dat ze snappen wat wel en niet kan en wat niet prettig is voor de ander persoon.
Dat is ook waardoor ze niet snappen dat er veel commentaar is omdat een boel toch echt erg ver gaat , maar dat zien ze niet in.

Ik hoop toch dat ze met professionele hulp aan de slag gaan en misschien leren juist wat meer door te krijgen wat wel kan en niet.
pi_91440687
Ok. Ik vind mezelf en mylifeisgrey totaaaaal verschillend en ik schaam me serieus als ik hetzelfde ben als hem.
pi_91441026
Jullie zijn niet helemaal hetzelfde alleen dat punt is iets wat me opvalt , maar als je ook hulp gaat krijgen kunnen ze je daarin helpen.
Bij jou heeft het meer met je autisme te maken, en bij mylife weet ik het niet, maar het is wel een punt wat belangrijk kan zijn om juist hulp in te zoeken, omdat je daardoor wat beter in sociale situaties word. Je hoeft je er niet voor te schamen , maar het kan wel een goed punt zijn waar je even wat extra begeleiding in nodig hebt.
  maandag 17 januari 2011 @ 00:36:04 #132
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91445497
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ok. Ik vind mezelf en mylifeisgrey totaaaaal verschillend en ik schaam me serieus als ik hetzelfde ben als hem.
Zoals ik zei, jij bent meer iemand die sociaal heel onbekwaam is en daardoor heb je je andere problemen. Ik wil geen autisme zeggen, je kan gewoon een hele sterke sociale fobie hebben of iets anders waardoor je zo bent. Mylifeisgrey gaat meer richting iemand waarmee echt iets mis mee is, zijn gedachtes zijn meer richting gestoord.

Maar wat jouw probleem ook is, je moet helaas wel serieuze hulp ervoor gaan zoeken.
pi_91446093
Doe ik. Nee vind nogmaals niet dat mensen kunnen oordelen over wat iemand zou kunnen hebben aangezien je me nog nooit hebt meegemaakt in real life, dus niet zeggen dat ik een autist ben enzovoort.
  maandag 17 januari 2011 @ 09:06:54 #134
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91451012
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Doe ik. Nee vind nogmaals niet dat mensen kunnen oordelen over wat iemand zou kunnen hebben aangezien je me nog nooit hebt meegemaakt in real life, dus niet zeggen dat ik een autist ben enzovoort.
Ja, daarom ga ik ook niet zeggen dat je autist bent. Het feit dat je moeder denkt dat je misschien asperger hebt is natuurlijk in je nadeel, maar je moeder zelf is geen psycholoog.

Er kunnen tal van andere redenen zijn waarom je op dit moment gedraagd en denkt zoals je denkt.

Maar kijk, wij weten niet hoe je bent in real life, maar we weten nu wel hoe je denkt. Hoe je gedachtegang werkt. En daarover kunnen wij wel zeggen dat het afwijkt. Laat weten hoe het afloopt met je psych.
pi_91457638
tegenwoordig denken alle moeders die hun kind slecht opvoeden dat het niet aan hun ligt maar aan de ziekte van het kind. Een goede moeder had je als kind veel met andere kinderen laten spelen als ze het idee had dat je asperger had, zodat je leerde hoe met anderen om te gaan.

Ja, wat ik deed was ook niet gezond, maar ik zat toen al heel dicht tegen een dpressie aan. Ik keur het ook niet goed, alleen ik zou het nooit zo ver hebben laten komen als TS en die ander.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:30:25 #136
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91487040
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef MangoRedChilli het volgende:
tegenwoordig denken alle moeders die hun kind slecht opvoeden dat het niet aan hun ligt maar aan de ziekte van het kind. Een goede moeder had je als kind veel met andere kinderen laten spelen als ze het idee had dat je asperger had, zodat je leerde hoe met anderen om te gaan.

Ja, wat ik deed was ook niet gezond, maar ik zat toen al heel dicht tegen een dpressie aan. Ik keur het ook niet goed, alleen ik zou het nooit zo ver hebben laten komen als TS en die ander.
Ik geloof je wel. Zoiezo, meeste mensen in de wereld die verliefd zijn geweest of een relatie hebben gehad, hebben ooit iets doms of wanhopigs gedaan. Ik ken in principe geen enkele jongen of meisje die geen domme wanhopige dingen hebben gedaan bij iemand.

Maar bij vrijwel al die jongens en meisjes, konden ze wel beseffen dat ze te ver gingen en toen gingen ze zelf ook stoppen.
  maandag 17 januari 2011 @ 23:16:32 #137
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91494073
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

abbonement bedoel ik.
ik ben nu pimp :D
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Chilled het volgende:

[..]

me ouders gaan erover doorvragen, omdat ze het oneens met me zijn, en als ik dan geen antwoord geef blijven ze het oneens met me. als ik wel antwoord geef vinden ze 'de situatie en haar leven kansloos' en hebben ze weer een nieuwe vraag.
ik praatte al niet graag met me ouders, en nu lieg ik dus er inderdaad over tegen me ouders, als ze vragen of ik haar nog geld heb gegeven zeg ik :"nee hoor".

quote:

ja me leven is zwaar kut nu. ik lig 16 uur per dag of misschien wel meer in bed.
en als ik wakker ben betrap ik mezelf op ijsberen, en zorgen en stress
school enzo kan ik wel over zeggen dat ik nooit heenga(al jaren), en collegeld loopt door.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Rekening houdend met het feit dat jij waarschijnlijk niet zit te trollen...kan ik hieruit concluderen dat jij echt een ongelooflijke mongool moet zijn. Letterlijk.
waarom dat?
het is heus niet alsof je alles weet.
dat ik hier wel vaker een mongool, en een klapjosti wordt genoemt gaat dwars door me heen. omdat ik weet dat ik dingen fout doe tegen haar. daarom is het logisch dat ze zo tegen me doet.

nadat we elkaar hadden ontmoet (een gedeelte daarvan hierboven nogmaals beschreven, en in deze post ook een beetje : 400 euro uitgeleend )
we hadden veel gepraat toen. en ik vind haar helemaal leuk. hoe ze met mensen omgaat, hoe ze met haar probemen omgaat, etc etc.
ik heb de eerste maanden haar afentoe gemailt, dat ik heel graag haar weer wou zien en alles.
en toen ook teksten als "je had gezegd dat je me gratis wilde zien, heb je daar spijt van? ik bied XXX als je me weer ziet.", en ook dingen als " ik wil niet alleen seks", en dat ik ALLES eigenlijk goed was, wat ze maar wilde doen dan
en dat terwijl zij allemaal moeilijkheden in het leven had, en ik dus erg opdringerig was.
ook weleens een mailtje van "sorry voor de vorige X mails, soms voel ik me een beetje eenzaam, en dan ga ik domme dingen zeggen"

ik had alles echt zwaar verkloot. en 'negeerde' het toen gewoon met doorgaan naar hoeren gaan.
(nooit meer hetzelfde, en altijd was het KLOTE. maar dat is een ander verhaal)
ook geprobeert aan sociale vaardigheden te werken(ik denk heel laag over mezelf), door hoer te betalen om een gesprek te hebben.
en bij moniek op spuistraat 14(14 dacht ik, vaak zit ik 1 huisnummer verkeerd) ook alleen maar zitten piepen over me leven, en na elk kwartier zei ze dan " tijd is op" en dan kostte het me weer 50 euro.
enigste wat me bijstaat wat zij gezegd heeft wat indruk maakte is:
zij:"je wordt opgelicht door haar"
maar ik weet dat het anders ligt.
en:
ik:" ik ontmoet nooit vrouwen!
zij:"that's because you never even tried!"

toen augustus ofzo smsde ze me dat ze wanhopig was voor geld, en al die tijd veel was uitgegaan . en volgens haar twitter zag ze toen al haar vrienden enzo wel en mij niet!
dat ze dus 'lol' had gedaan, maar niet met mij was me eigen schuld omdat ik domme dingen tegen haar had gemailt enzo.
na die 6000 euro overmaking, en 1 zo'n 'foute' mail, was bellen 'te confronterend' voor haar geworden.

toen smsde ze me :"ik zit zo diep in de financiele problemen, dat ik me als het 'zakelijk' is er wel 1 keer nog overheen kan zetten"
daar ben ik niet op in gegaan (voor zon afspraak), maar heb toen wel weer geld overgemaakt om haar te helpen.

toen ik smsde dat ik wajong was afgekeurd wegens grotendeels 'psychologische redenen' stuurde ze een mms die ik nooit heb kunnen openen. ik denk dat ze boos/jaloers op me was dat ik wel een uitkering kreeg, en zij niet.

toen daarna heb ik met uitkeringsgeld haar nogeens 400 euro uitgeleend, wat niet is teruggekomen. en heb (van grotendeels die uitkering) nu bijna 3000 staan op me lopende rekening.

ik probeer gewoon niets te doen, en haar meer met rust te laten. maar dan voel ik em soms zo eenzaam, en dan sms ik dat ik me zo eenzaam voel en dingen met: "ik wil je zo graag zien, wat kan ik doen om het gevoel wederzijds te maken" en " kan ik je ergens mee helpen" .
maar ze reageert nooit

wat dat betreft komt 'incompetent suiter' wel naar voren

dus het is niet alsof ze me oplicht, en ik een mongool ben die er in trapt!

het is allemaal me eigen schuld. en ik heb het nog nieteens over haar problemen gehad!

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Chilled het volgende:

[..]

Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door. *knip*
dit maakt me momenteel helemaal niet gelukkig.

en ik doe helemaal niet alles goed

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 17-01-2011 23:29:10 ]
pi_91494340
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

STOP DAN MET ZELFMEDELIJDEN HEBBEN!

ACCEPTEER DAT JE EEN ZWAAR GROOT PROBLEEM HEBT!

WEES EERLIJK NAAR JE OUDERS!

GA NAAR EEN PSYCHOLOOG!

HOU OP DISCUSSIE TE VOEREN OP FOK, DAAR WORD JE NIET GELUKKIGER OP!

NOGMAALS, ZOEK HULP!!!!

(duidelijker kan ik het niet maken en ik weet zeker dat iedereen behalve jij het ermee eens bent, zegt dat genoeg????)
Que Sera ~
  maandag 17 januari 2011 @ 23:44:37 #139
236046 NotYou
tigerblood
pi_91495574
quote:
Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

abbonement bedoel ik.
ik ben nu pimp :D

[..]

me ouders gaan erover doorvragen, omdat ze het oneens met me zijn, en als ik dan geen antwoord geef blijven ze het oneens met me. als ik wel antwoord geef vinden ze 'de situatie en haar leven kansloos' en hebben ze weer een nieuwe vraag.
ik praatte al niet graag met me ouders, en nu lieg ik dus er inderdaad over tegen me ouders, als ze vragen of ik haar nog geld heb gegeven zeg ik :"nee hoor".

[..]

ja me leven is zwaar kut nu. ik lig 16 uur per dag of misschien wel meer in bed.
en als ik wakker ben betrap ik mezelf op ijsberen, en zorgen en stress
school enzo kan ik wel over zeggen dat ik nooit heenga(al jaren), en collegeld loopt door.

[..]

waarom dat?
het is heus niet alsof je alles weet.
dat ik hier wel vaker een mongool, en een klapjosti wordt genoemt gaat dwars door me heen. omdat ik weet dat ik dingen fout doe tegen haar. daarom is het logisch dat ze zo tegen me doet.

nadat we elkaar hadden ontmoet (een gedeelte daarvan hierboven nogmaals beschreven, en in deze post ook een beetje : 400 euro uitgeleend )
we hadden veel gepraat toen. en ik vind haar helemaal leuk. hoe ze met mensen omgaat, hoe ze met haar probemen omgaat, etc etc.
ik heb de eerste maanden haar afentoe gemailt, dat ik heel graag haar weer wou zien en alles.
en toen ook teksten als "je had gezegd dat je me gratis wilde zien, heb je daar spijt van? ik bied XXX als je me weer ziet.", en ook dingen als " ik wil niet alleen seks", en dat ik ALLES eigenlijk goed was, wat ze maar wilde doen dan
en dat terwijl zij allemaal moeilijkheden in het leven had, en ik dus erg opdringerig was.
ook weleens een mailtje van "sorry voor de vorige X mails, soms voel ik me een beetje eenzaam, en dan ga ik domme dingen zeggen"

ik had alles echt zwaar verkloot. en 'negeerde' het toen gewoon met doorgaan naar hoeren gaan.
(nooit meer hetzelfde, en altijd was het KLOTE. maar dat is een ander verhaal)
ook geprobeert aan sociale vaardigheden te werken(ik denk heel laag over mezelf), door hoer te betalen om een gesprek te hebben.
en bij moniek op spuistraat 14(14 dacht ik, vaak zit ik 1 huisnummer verkeerd) ook alleen maar zitten piepen over me leven, en na elk kwartier zei ze dan " tijd is op" en dan kostte het me weer 50 euro.
enigste wat me bijstaat wat zij gezegd heeft wat indruk maakte is:
zij:"je wordt opgelicht door haar"
maar ik weet dat het anders ligt.
en:
ik:" ik ontmoet nooit vrouwen!
zij:"that's because you never even tried!"

toen augustus ofzo smsde ze me dat ze wanhopig was voor geld, en al die tijd veel was uitgegaan . en volgens haar twitter zag ze toen al haar vrienden enzo wel en mij niet!
dat ze dus 'lol' had gedaan, maar niet met mij was me eigen schuld omdat ik domme dingen tegen haar had gemailt enzo.
na die 6000 euro overmaking, en 1 zo'n 'foute' mail, was bellen 'te confronterend' voor haar geworden.

toen smsde ze me :"ik zit zo diep in de financiele problemen, dat ik me als het 'zakelijk' is er wel 1 keer nog overheen kan zetten"
daar ben ik niet op in gegaan (voor zon afspraak), maar heb toen wel weer geld overgemaakt om haar te helpen.

toen ik smsde dat ik wajong was afgekeurd wegens grotendeels 'psychologische redenen' stuurde ze een mms die ik nooit heb kunnen openen. ik denk dat ze boos/jaloers op me was dat ik wel een uitkering kreeg, en zij niet.

toen daarna heb ik met uitkeringsgeld haar nogeens 400 euro uitgeleend, wat niet is teruggekomen. en heb (van grotendeels die uitkering) nu bijna 3000 staan op me lopende rekening.

ik probeer gewoon niets te doen, en haar meer met rust te laten. maar dan voel ik em soms zo eenzaam, en dan sms ik dat ik me zo eenzaam voel en dingen met: "ik wil je zo graag zien, wat kan ik doen om het gevoel wederzijds te maken" en " kan ik je ergens mee helpen" .
maar ze reageert nooit

wat dat betreft komt 'incompetent suiter' wel naar voren

dus het is niet alsof ze me oplicht, en ik een mongool ben die er in trapt!

het is allemaal me eigen schuld. en ik heb het nog nieteens over haar problemen gehad!

[..]

Wow gast.. Even wat dingen ophelderen:
1. Liefde kun je niet kopen, zeker niet van een uitkering.
2. Denk je dat, dat mens nog om zou gaan met je als jij haar geen geld zou toezenden? Ik denk 't namelijk niet.
3. Jij bent inderdaad geen mongool die opgelicht wordt en erin trapt. Je weet zelf ook best dat het tussen jou en dat meisje nooit zo zal zijn als tussen echte stelletjes dus poog jij haar aan je te binden door geldbedragen over te maken, immers x duizend euro later kan ze t toch zeker niet maken het contact nog te verbreken/niet lief te doen. MAw: jij bent de mongool die haar probeert te gebruiken, te kopen - zoals je kennelijk ook met hoeren gedaan hebt. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  maandag 17 januari 2011 @ 23:46:48 #140
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91495699
Ow man...van zijn verhaal kunnen ze echt een mooie comedy sitcom maken. _O-
  maandag 17 januari 2011 @ 23:47:59 #141
236046 NotYou
tigerblood
pi_91495765
Ik dacht hetzelfde idd. :D
Je suis Charlie Sheen
  maandag 17 januari 2011 @ 23:51:59 #142
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91495976
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Chilled het volgende:

[..]

STOP DAN MET ZELFMEDELIJDEN HEBBEN!
dat lukt me niet goed. soms probeer ik weleens te accepteren dat ik eenzaam ben, en geen vrienden heb.
en dat ik haar dan nooit meer zal zien(van het slechtste uitgaan)
daarover: ze heeft me gesmst:"misschien zie je mij wel nooit meer".
toen flipte ik, en smsde ze me later: "je ziet me wel ooit weer, dat komt heus wel goed".

als het definitief nu over gaat(dat ik haar nooit meer zie), dan spring ik van een brug(bij wijze van spreken)

en dit is niet dreigen met zelfmoord op fok forum, dit is alleen melden waar ik dan toe in staat ben

maar dan is het weer zo'n lange dag. en ANDERE MENSEN hebben lol in het leven. en ik niet! en ik wordt alleen maar ouder

lol is voor mij al SAMEN met iemand zijn, dat het gezellig is. ik heb geen zin om in me 1tje iets te doen. of in me 1tje wiet te gaan roken, of ergens heen te gaan en dan beetje alleen zijn.
en ik heb wel mensen, maar dat zijn niet mensen die ik WIL zien.

quote:
ACCEPTEER DAT JE EEN ZWAAR GROOT PROBLEEM HEBT!
het probleem ligt dat ze me niet wil zien

het is een soort patstelling. ik kan pas gelukkig worden VAN HAAR
zij wilt me nu niet zien

dus het is even afwachten

quote:
WEES EERLIJK NAAR JE OUDERS!

ik ben half eerlijk naar me ouders geweest (op hoeren en seks na)
maar dan gaan ze alleen maar bezorgt zijn. ik HEB NIETS met me ouders.
me ouders wel met mij, maar ik niet met hun.
ik vind me ouders stom en lastig doen.
ze snappen me niet

zowiezo is dit ontvangen per mail niet leuk:
quote:
We hebben je een artikel gestuurd over een oplichtingszaak. Het staat nog niet vast of wat jou is overkomen ook oplichting is. Jij bent fout omdat je geld zomaar gegeven hebt, maar *censored* is ook fout. Ze had haar bankrekeningnummer niet moeten geven. En ze had het geld ook terug kunnen sturen als ze het niet wilde hebben. Dat heeft ze niet gedaan, ze heeft het geld aangenomen en waarschijnlijk helemaal opgemaakt. Als zij vindt dat ze geen oplichtster is kan ze haar goede wil tonen door nu geld terug te storten. Het hele bedrag zal wel niet gaan maar een deel ervan is een goed begin. Probeer alles via de bank te laten storten zodat er bewijs is om welke bedragen het gaat. Verder raden we je aan om alsnog een leenovereenkomst, zoals hiervoor is opgestuurd, te laten ondertekenen voor het bedrag dat je al aan haar hebt gegeven. Het is NIET normaal dat mensen zoveel geld weggeven, en al helemaal niet als het om "kennissen" gaat. Mensen moeten voor zo'n bedrag maanden werken. Je lijkt de waarde ervan niet te begrijpen. Komt dat omdat je het "gewoon gekregen" hebt?
Als je het moeilijk vindt om het met *censored* hierover te hebben kunnen wij eventueel contact met haar opnemen. Laat dan even haar telefoonnummer of (e-mail)adres aan ons weten.
Probeer zoveel mogelijk te communiceren via MSN, e-mail enz zodat je beltegoed niet weer opraakt en je niet te bereiken bent. En bewaar je bestanden van alle communicatie met haar.

We vinden het vreselijk dat je tegen ons gelogen hebt. Als je hier eerder over had verteld was het niet zover gekomen. We hopen dat je beter/vaker met ons gaat communiceren. Het is triest dat je ons ontloopt. Wij hebben echt het beste met je voor. We respecteren jouw mening echt wel. Maar we willen niet dat je daardoor in de problemen komt.
echt! dat soort dingen kan ik toch niet doen? nu ineens haar contracten gaan voorleggen :S
ik zie haar niet eens. en zoveel communicatie is er niet
aan me ouders heb ik niets
quote:
Toen je na de zomervakantie vertrok had ik gezegd dat je bepaalde spullen mee mocht nemen.
Dat waren voedingsstoffen die ik speciaal voor jou had gekocht, die wij niet gebruiken, en die niet lang houdbaar waren. Ik vind het niet goed dat je proletarisch uit mijn voorraadkasten spullen hebt meegenomen. Als je er om had gevraagd is het wat anders. Nu word ik elke keer geconfronteerd met een lege plek.

Hoe sta je er nu financieel voor? Ik hoop dat je wel geleerd hebt van alle gebeurtenissen. Ik vind het jammer dat je ons nooit wat verteld. Door al dat "stiekeme" gedoe gaan wij ons juist zorgen maken. Ik hoop dat je nu gaat budgetteren. Als je saldo het toelaat raad ik je aan maandelijks iets op je spaarrekening te storten. Als je grote uitgaven krijgt (andere laptop, reparatie auto o.i.d.) heb je een buffer nodig op je spaarrekening.

*knip*

Kijk a.j.b. goed uit. Mocht je met haar naar bed gaan neem dan zelf ook voorzorgsmaatregelen zoals condooms. Ook al zegt een vrouw de anticonceptiepil te gebruiken, dan nog kan ze zwanger raken als ze die niet heel rgelmatig inneemt. Een zwangerschap is op dit moment niet iets voor jou. Jammer dat we over zoiets nooit kunnen praten. Je loopt er altijd voor weg.
Verder wens ik je wel veel plezier, en hoop dat je je studie weer goed oppak
ouders&seks. dat is niet leukdat snapt iedereen toch?

dus daarom ben i kniet zo dol op me ouders.!

quote:
GA NAAR EEN PSYCHOLOOG!
daar heb ik geen goede ervaringen mee

quote:
HOU OP DISCUSSIE TE VOEREN OP FOK, DAAR WORD JE NIET GELUKKIGER OP!

NOGMAALS, ZOEK HULP!!!!

(duidelijker kan ik het niet maken en ik weet zeker dat iedereen behalve jij het ermee eens bent, zegt dat genoeg????)

ja ik zou inderdaad ook niets kunnen posten hier.
dan stond dit alles hier niet. zo extreem is het trouwens ook allemaal niet want gebeuren een boel dingen overal in nl die niet ergens gepost worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2011 00:38:01 ]
pi_91496260
Ik hou ermee op. Of je bent een troll of je spoort gewoon niet en wilt er, zo lui als je bent, niks aan doen. Zoek t uit.
Que Sera ~
  maandag 17 januari 2011 @ 23:59:08 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91496371
quote:
7s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:

[..]

Wow gast.. Even wat dingen ophelderen:
1. Liefde kun je niet kopen, zeker niet van een uitkering.
daar kom ik wel weer uit hoor
van haar wordt ik gelukkig, en dan komt alles goed!
quote:
2. Denk je dat, dat mens nog om zou gaan met je als jij haar geen geld zou toezenden? Ik denk 't namelijk niet.
ze smst me toch van wel! het helpt haar zodat haar problemen sneller zijn opgelost. en dan kan ze mij dus sneller zien (Denk ik, zij belooft me niets)
quote:
3. Jij bent inderdaad geen mongool die opgelicht wordt en erin trapt. Je weet zelf ook best dat het tussen jou en dat meisje nooit zo zal zijn als tussen echte stelletjes dus poog jij haar aan je te binden door geldbedragen over te maken, immers x duizend euro later kan ze t toch zeker niet maken het contact nog te verbreken/niet lief te doen. MAw: jij bent de mongool die haar probeert te gebruiken, te kopen - zoals je kennelijk ook met hoeren gedaan hebt. ^O^
ze keek me echt lief aan!
als we weer samen zijn komt alles goed!

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2011 00:10:44 ]
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:08:10 #145
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91496915
Mensen het is vergeefse moeite...je gaat alleen maar dezelfde vastgeroeste grammofoonplaat horen als je inhoudelijk probeert te reageren.
pi_91497048
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:
Mensen het is vergeefse moeite...je gaat alleen maar dezelfde vastgeroeste grammofoonplaat horen als je inhoudelijk probeert te reageren.
Amen. Met z'n "ze keek me echt lief aan".. Als nu niemand nog begrijpt dat ie een troll is en kickt op onze reacties, dan weet ik het ook niet meer.
Que Sera ~
pi_91497102
Jongens, jullie hebben echt hulp nodig en snel ook!!

Ik ben helaas ervaringsdeskundige van de andere zijde. Ik ben jarenlang gestalkt door een ex-vriendin. Tijdens de relatie kwam ik erachter dat er wat psychische zaken speelden in haar leven. Ze had erg veel last van dwangneurose en kon de spiralen waarin ze leefde maar moeilijk doorbreken. Het was een dame met een goede opleiding en ze was zelf arts, dan zou je toch zeggen dat ze er iets meer van zou weten dan gemiddeld. Maar in ieder geval heeft ze me 3 jaar na het einde van onze relatie gestalkt omdat ze (haar eigen woorden in honderden mails, telefoongesprekken, krabbels, tweets etc...) niet zonder me kan, me aanbidt, me mist en bladiebladiebla ga zo maar door.

Ik werd op alle mogelijke manieren lastig gevallen. Ze was for real GEOBSEDEERD en dat voelt niet goed...!!!

Dus zoek hulp, doe dat voor jezelf en alle mensen in je omgeving !!!!!!
"Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:12:33 #148
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91497136
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Chilled het volgende:

[..]

Amen. Met z'n "ze keek me echt lief aan".. Als nu niemand nog begrijpt dat ie een troll is en kickt op onze reacties, dan weet ik het ook niet meer.
ik zei dat, omdat ik inderdaad niet zon goed weerwoord daarop had.

en niet dat ik het nu wel 'weet', omdat ik iets moest bedenken omdat ik eigenlijk een troll ben. maar ik moest even me gedachte op een rijtje zetten:
ik wil haar helemaal niet altijd blijven kopen. het gaat nu om haar de 2e keer gaan zien!

als het irl contact dan niet goed gaat blijft gaan tussen ons, kan ik het accepteren.

nu niet!

en ik hoop zeer zwaar op dat alles goedkomt.
dus daarom dat ik eenzijdig lijk te denken op : " alles komt dan goed".
want anders dan weet ik het ook niet meer :S
ervaringen uit het verleden hebben me geleerd dat ik 7 jaar liefdesverdriet ga hebben

[ Bericht 8% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2011 00:21:41 ]
pi_91497726
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
7 jaar liefdesverdriet ga hebben
So be it. Sluit jezelf 7 jaar op. Val niemand ermee lastig en hou op met deze onzin.
Que Sera ~
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:27:54 #150
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91497842
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef Chilled het volgende:

[..]

So be it. Sluit jezelf 7 jaar op. Val niemand ermee lastig en hou op met deze onzin.
ja maar dat is wel 7 jaar lang kuttijd.
en dan ben ik nog 7 jaar ouder
en ik zou het helemaal niet erg vinden ofzo. maar het is niet alsof me eigen levensverwachting ook 70X langer is dan andermans ofzo.

naja, ik wil hier opnieuw schrijven, wat ik hier ook beetje bedoelde:
Beseffen dat je alleen bent.
pi_91497898
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja maar dat is wel 7 jaar lang kuttijd.
en dan ben ik nog 7 jaar ouder
en ik zou het helemaal niet erg vinden ofzo. maar het is niet alsof me eigen levensverwachting ook 70X langer is dan andermans ofzo.

naja, ik wil hier opnieuw schrijven, wat ik hier ook beetje bedoelde:
Beseffen dat je alleen bent.
Je bent het nu alleen maar aan het uitstellen hoor. Echt sla jezelf met een hamer op je hoofd, misschien kom je er dan achter dat je anders nog langer dan 7 jaar bezig bent.
Que Sera ~
  dinsdag 18 januari 2011 @ 01:04:10 #152
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_91499102
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef jay_1980 het volgende:
Jongens, jullie hebben echt hulp nodig en snel ook!!

Ik ben helaas ervaringsdeskundige van de andere zijde. Ik ben jarenlang gestalkt door een ex-vriendin. Tijdens de relatie kwam ik erachter dat er wat psychische zaken speelden in haar leven. Ze had erg veel last van dwangneurose en kon de spiralen waarin ze leefde maar moeilijk doorbreken.
wat zijn dwangneuroses?
wat deed ze dan precies?
of moet ik zelf googlen? :P

quote:
Het was een dame met een goede opleiding en ze was zelf arts, dan zou je toch zeggen dat ze er iets meer van zou weten dan gemiddeld. Maar in ieder geval heeft ze me 3 jaar na het einde van onze relatie gestalkt omdat ze (haar eigen woorden in honderden mails, telefoongesprekken, krabbels, tweets etc...) niet zonder me kan, me aanbidt, me mist en bladiebladiebla ga zo maar door.

Ik werd op alle mogelijke manieren lastig gevallen. Ze was for real GEOBSEDEERD en dat voelt niet goed...!!!

Dus zoek hulp, doe dat voor jezelf en alle mensen in je omgeving !!!!!!
dat is best zielig. waarom heb je het uitgemaakt?
maar dat zeg ik eigenlijk alleen uit herkenbaarheid :@

wat ik me afvraag is: wat had ze dan moeten doen zodat je wel weer naar haar toe wilde?

edit: en hulp heb ik niet nodig.
zowiezo is hulp gaan vragen best een grote stap

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2011 01:13:10 ]
pi_91499552
Topickaap much. :')

Mylifeisgrey, anders open je weer eens je eigen topic of zo.
Of laat men je posthistory lezen, want het is toch telkens hetzelfde verhaal.
pi_91499582
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Het is zo. Voor mij is ze de juiste.
Nee, dat is ze niet want ze wil jou namelijk niet.
pi_91499715
Overigens TS, wat wil je met dit topic?

Je weet dat je met stalken niets bereikt en dat het voor zowel jou als haar schadelijk is.

De enige vraag is, wat ga je eraan doen? Stop je er uit jezelf mee, of zoek je hulp.
  Moderator dinsdag 18 januari 2011 @ 01:39:56 #156
236264 crew  capricia
pi_91499953
Eerlijk: ik denk dat het helemaal niet om de dame in kwestie gaat.
Het gaat om TS. En zijn obsessie. Dat had van alles kunnen zijn..en meestal schaad je er ook niemand mee.
Alleen nu ligt dat anders...
Klinkt als een compulsive disorder...zeg ik als leek :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_91500082
Nou ben een half uur verder, maar heb het hele topic doorgelezen. En de enige reactie die nu in mij opkomt is:

:o
pi_91504398
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wat zijn dwangneuroses?
wat deed ze dan precies?
of moet ik zelf googlen? :P

Ik zou idd even gaan googlen op dwangneurose!

quote:
dat is best zielig. waarom heb je het uitgemaakt?
maar dat zeg ik eigenlijk alleen uit herkenbaarheid

wat ik me afvraag is: wat had ze dan moeten doen zodat je wel weer naar haar toe wilde?

edit: en hulp heb ik niet nodig.
zowiezo is hulp gaan vragen best een grote stap
Ik heb destijds een eind gemaakt aan de relatie omdat het niet meer ging. Ik begon me aan alles te irriteren en had daardoor het gevoel dat de liefde steeds minder werd.

Er is niets dat ze had kunnen doen om het te herstellen, ik was er klaar mee. Het feit dat ze me begon te stalken heeft dat gevoel alleen maar geïntensiveerd. Het is niet aantrekkelijk dat iemand je achtervolgd en je in de gaten houdt.

Geloof me! Je hebt echt hulp nodig, dit ga je niet alleen oplossen en je weet niet wat je de dame in kwestie aandoet. Dit gaat je nimmer helpen...!
"Alles wat we zijn is het resultaat van wat we dachten."
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:20:52 #159
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_91504458
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, dat is ze niet want ze wil jou namelijk niet.
Als je hiermee door gaat maak je haar doodongelukkig. En jezelf ook, want je moet inzien dat er NOOIT een dag komt waarop jullie samen zijn. Dus dan zul je je de rest van je leven ongelukkig voelen.
Zoals al zo vaak gezegd: zoek hulp. Desnoods ga je een tijd op reis als je daar de kans voor hebt, dan kun je misschien genieten van andere dingen en jezelf losmaken van deze obsessie.
pi_91504721
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens TS, wat wil je met dit topic?

Je weet dat je met stalken niets bereikt en dat het voor zowel jou als haar schadelijk is.

De enige vraag is, wat ga je eraan doen? Stop je er uit jezelf mee, of zoek je hulp.
Klopt, ik stalk ook niet meer. Het enige wat ik op dit moment nog doe is op haar facebook kijken, maar daar heeft ze geen last van. En ze zit elk uur in mijn hoofd, maar daar heeft ze ook geen last van. Ik wou het van me afschrijven, en hopen dat er mensen kwamen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben, maar zoals je zegt heel het topic gaat over mylifeisgrey :P Terwijl het in mijn ogen een heel heel raar verhaal is, vooral toen hij dat sex avontuur beschreef, geloofde ik het niet echt meer. Maar ik heb de psycholoog een mail gestuurd en die heeft weer gereageerd (heb het zonder arts gedaan). En ik heb binnenkort een kennismakingsgesprek, of het klikt tussen ons en om elkaar een beetje te leren kennen, maar ook om over mijn verhaal te praten en om te kijken hoe we het kunnen oplossen. Mijn moeder gaat ook mee. En als het niet klikt tussen ons dan gaat ze dat in haar team bespreken en iemand vinden die wel bij mij past. Zoiets.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:33:31 #161
236046 NotYou
tigerblood
pi_91504852
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Klopt, ik stalk ook niet meer. Het enige wat ik op dit moment nog doe is op haar facebook kijken, maar daar heeft ze geen last van. En ze zit elk uur in mijn hoofd, maar daar heeft ze ook geen last van. Ik wou het van me afschrijven, en hopen dat er mensen kwamen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben, maar zoals je zegt heel het topic gaat over mylifeisgrey :P Terwijl het in mijn ogen een heel heel raar verhaal is, vooral toen hij dat sex avontuur beschreef, geloofde ik het niet echt meer. Maar ik heb de psycholoog een mail gestuurd en die heeft weer gereageerd (heb het zonder arts gedaan). En ik heb binnenkort een kennismakingsgesprek, of het klikt tussen ons en om elkaar een beetje te leren kennen, maar ook om over mijn verhaal te praten en om te kijken hoe we het kunnen oplossen. Mijn moeder gaat ook mee. En als het niet klikt tussen ons dan gaat ze dat in haar team bespreken en iemand vinden die wel bij mij past. Zoiets.
Jouw moeder heeft een eigen team? :o
Je suis Charlie Sheen
pi_91504923
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 10:33 schreef NotYou het volgende:

[..]

Jouw moeder heeft een eigen team? :o
Nee, wat dan? Mijn moeder gaat gewoon mee naar dat gesprek
  dinsdag 18 januari 2011 @ 10:36:34 #163
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_91504931
Goed idee. Hopelijk sta je ervoor open en kan die persoon jou goed helpen.
pi_91505298
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

herkenbaar!

[..]

daarom reageer ik even.

ik wil anything met haar nog eens doen, zij is zo interesant (mbt anime , makkelijkheid, leukheid, humor, houdt van comedys, boel raakvlakken, is lief, mooi, hoe ze met mensen omgaat, hoe ze is, etc etc.). ze is helemaal perfect als ik aan haar denk

dankje.

-schoolpsycholoog later

meid nu:

Ik vind het eerlijk gezegd gewoon eng.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91510691
:| :{

TS is weg. Beter.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:41:08 #166
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91518033
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 13:07 schreef CartWOman het volgende:
:| :{

TS is weg. Beter.
Raar figuur toch wel...

soms denk je dattie echt gaat werken aan zn probleem..doettie weer iets vreemds :{
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:47:22 #167
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91518356
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Raar figuur toch wel...

soms denk je dattie echt gaat werken aan zn probleem..doettie weer iets vreemds :{
Wat deed hij dan?
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:49:47 #168
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91518465
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat deed hij dan?
Topic niet gelezen waar Cartwoman naar linkt?

Hij had de email van die meid gehackt en allemaal prive berichtjes van haar vriend gepost. Uit deze berichtjes bleek dat zij sinds haar 17de al (hele geile) sex had met haar vriend...en dat vond hij niet kunnen omdat ze moslim was en haar moeder een hoofddoek droeg :')
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:52:58 #169
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91518635
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Topic niet gelezen waar Cartwoman naar linkt?

Hij had de email van die meid gehackt en allemaal prive berichtjes van haar vriend gepost. Uit deze berichtjes bleek dat zij sinds haar 17de al (hele geile) sex had met haar vriend...en dat vond hij niet kunnen omdat ze moslim was en haar moeder een hoofddoek droeg :')
Oh. Ik heb een PM daarover gekregen.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 15:55:41 #170
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91518782
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Oh. Ik heb een PM daarover gekregen.
Maar hopelijk gooien ze zijn account niet door de shredder...Fok lijkt me de juiste uitlaapklep voor zulke mensen. Als je dat wegneemt, gaan ze misschien weer op oude voet verder. :{
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:02:40 #171
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_91519160
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Maar hopelijk gooien ze zijn account niet door de shredder...Fok lijkt me de juiste uitlaapklep voor zulke mensen. Als je dat wegneemt, gaan ze misschien weer op oude voet verder. :{
Ja precies. En plus, we dringen langzaam maar zeker wel tot hem door. Hij heeft immers wel contact gezocht met een psycholoog.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 16:20:06 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_91520074
slotje dan maar :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')