Dat is zoiezo goed. Kijk, zolang je haar maar niet lastig valt, kan je beter gewoon erover schrijven en/of praten.quote:PS: Ik probeer mijn gevoelens 'kwijt' te raken door er over te schrijven.
Nou, op mijn 17de heb ik ook een megacrush gehad op een meid...ook dag en nacht aan denken...geprobeerd te benaderen. Niet gelukt...maar dat gevoel bleef wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:16 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De gevoel die jij hebt ken ik niet en ik denk ook niet dat er veel mensen hier zijn die jouw gevoel kennen, of IRL.
Ja, op mijn 18de heb ik ook dat gevoel gehad voor een meisje. Maar zoals je zei, zodra ik het idee had dat ze mijn aandacht niet meer leuk vond, liet ik het meteen zitten. Ik heb meteen al haar smsjes verwijderd, haar gesprekken, haar onzichtbaar zetten op MSN, foto's verwijderen die ze mij had gestuurd, alles. En daardoor is het later ook goed gekomen tussen mij en haar. Ik ken geen enkele jongen die een jaar lang een meisje bleef stalken. Ik ken wel zat jongens die wel ooit iets doms hebben gedaan, zoals een wanhopige brief schrijven of voor haar deur komen staan met bloemetjes of 10 keer in 1 nacht bellen. Dat doet iedereen die onervaren is met dat soort gevoelens. Maar echt stalken zoals TS, die ken ik niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:18 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Nou, op mijn 17de heb ik ook een megacrush gehad op een meid...ook dag en nacht aan denken...geprobeerd te benaderen. Niet gelukt...maar dat gevoel bleef wel.
Maar ik heb wel altijd het besef gehad dat het onfatsoenlijk is om een meid te blijven lastig vallen als ze al eenmaal heeft aangegeven niks te willen. En dat besef heeft TS lange tijd niet gehad...komt door zn autisme denk ik. Zich niet kunnen verplaatsen in anderen.
herkenbaar!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:59 schreef iwannabehigh het volgende:
Een obsessie is dwangmatig denken, een geestestoestand waarin een persoon bezeten is van een specifiek idee. Een persoon die ergens door geobsedeerd is, kan de gedachten niet uit zijn hoofd zetten, hoewel hij dit meestal wel wil. Het dwangmatig denken leidt vaak tot dwanghandelingen, ook wel compulsies genoemd.
Dit behoeft niet altijd pathologisch te zijn. Een obsessie die bij de gezonde mens optreedt is meestal geen blijvende psychische gestoordheid. Is de obsessie wel blijvend, dan spreekt men van een dwangvoorstelling.
Een bekende obsessie is stalken. Stalkers zijn geobsedeerd door een bepaald persoon en doen er alles aan om bij deze persoon in de buurt te komen.
Ik ben zelf hopeloos geobsedeerd door een meisje. Ben nu al 1 jaar achter haar aan en heb vanaf het begin af aan al de domste dingen gedaan om haar te krijgen, ik ben dan ook een onzeker persoon en weet niet goed hoe ik met dames om moet gaan. De laatste tijd ging het erg goed en was ik minder erg bezig met haar dan anders, mede door dit forum denk ik. Ik weet dat ik moet afbouwen en dat ik moet blijven proberen, maar uiteindelijk kan ik het toch niet, het is nu eenmaal te pijnlijk en het gebeurt allemaal onbewust. Ik zou juist willen dat dit een slechte droom was. Het is als een soort van ziekte. En stoppen lukt niet, hoe hard ik het ook probeer. Praten met iemand uit de omgeving is eng, mensen zullen me hier raar op aan kijken. Mijn zusje is erg boos op me om dit gedrag en mijn moeder begrijpt me niet en vind dat ik een psycholoog moet benaderen, ik heb dan ook een psycholoog uit mijn omgeving gemaild met mijn verhaal en als het goed is, hoor ik daar nog van, alsnog ben ik bang dat de psycholoog ook niet gaat helpen.
Uit mezelf ben ik al proberen te stoppen, maar vandaag werd ik weer zo gek door de gedachte dat ze een ander heeft (tis namelijk net uit met haar vriend maar ze heeft alweer een ander volgens mij) dat ik een zusje van een vriendin van haar een bericht op Hyves heb gestuurd. Hier kreeg ik op terug dat ik haar niet moest lastig vallen e.d. Ze heeft mij namelijk van alles geblokkeerd, ik kan haast niet meer in contact met haar komen, behalve bij haar langsgaan, maar ik weet dat dat niet kan, en TOCH ben ik soms bang om het in een soort van opwelling te doen. Eigenlijk ben ik dus bang voor mijn eigen daden, omdat ik mezelf soms niet kan beheersen.
Ik heb zo'n schrik om haar te verliezen (terwijl ze nooit van mij is geweest), ik heb het gevoel dat ik er helemaal aan onderdoor ga, ik slaap niet meer, zit dag en nacht op internet te niksen, ik heb problemen met mijn eetlust (soms veel, dan weer geen) en ik pieker dag en nacht. En ik kan echt niet stoppen.
Ik ken deze pijn nu al voor 1 jaar, ze beheerst mijn gedachten en gevoelens elke dag. Eigenlijk alles wat ik doe heeft met haar te maken. En er gaat geen uur voorbij, waarbij ik niet aan haar denk. Nu heb ik op internet gelezen over een obsessie, en ik ben erop gekomen dat het een soort van ziekte is, en dat het moeilijk is om de obsessie los te laten. Hoe langer het duurt, hoe moeilijker het wordt om de persoon in kwestie los te laten.
Als je andere moeilijkheden hebt, kan een obsessie in het begin een afleiding zijn, maar schijn bedriegt: voor je het weet zit je tot je nek in de ellende en kom je er niet uit.
daarom reageer ik even.quote:Als er iemand is die zichzelf hierin herkent, of iemand in de omgeving heeft die hetzelfde heeft, zou je alsjeblief willen reageren, ik voel me namelijk echt onbegrepen.
PS: Ik probeer mijn gevoelens 'kwijt' te raken door er over te schrijven.
Mja mylifeisgrey, we wisten toch al dat jij een stalker was.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
herkenbaar!
[..]
daarom reageer ik even.
ik heb ook jarenlang obsessie gehad als ik dit zo lees, en nu weer.
eerst jarenlang over me schoovriendinnetje die me na 2 a 3 weken had gedumpt. heb ik ook lang verdriet om gehad, en alles van haar constant in de gaten houden en opzoeken etc etc, maar niet constant gestalkt(niet constant, wel een beetje), omdat ik ontzettend OOK het gevoel had dat het nooit meer goed met mij zou komen, en ook wist dat het tussen ons nooit meer wat kon worden.
nu heb ik het (weer) bij een meisje, ik heb haar 1 X gezien, en ik wil haar ZO GRAAG weer zien, ZO GRAAG dat ik alles fout doe!(behalve geld geven waardoor ze een schuldgevoel krijgt en misschien wel bang voor me is geworden)
ik wil anything met haar nog eens doen, zij is zo interesant (mbt anime , makkelijkheid, leukheid, humor, houdt van comedys, boel raakvlakken, is lief, mooi, etc etc.). ze is helemaal perfect als ik aan haar denk
misschien dat ik wel alles fout doe ook omdat ik geen ervaring heb met "hoe het moet" met meisjes, naast dat ik ook nog eens 'moeilijkheden' met 'normaal doen' heb, en me heel erg verward vaak voel door dit alles.
succes. ik wil het antwoord graag weten, want zo leven is niet leuk (indien per pm)
dankje.
edit: om even te laten weten wat ik heb gedaan
met me schoolvriendinnetje:
-eerst op school haar totaal ontwijken, en alles ontkennen
-X aantal jaar (denk aan jaar of 4/5/6/7) alles op internet van haar in de gaten gehouden, en ook al las ik iets deed het me pijn
-midden in de nacht haar dronken opbellen
-midden in de nacht dronken bij haar langsgaan, met zelfmoordplannen(postbode die me aantrof heeft met haar ouders gepraat e.d. en mijn ouders
-schoolpsycholoog later
-geheime vraag van haar email beantwoord, om haar mails te kunnen lezen
-een fictief persoon aangemaakt die dan 'zogenaamd' haar email had gehaccked (zoiets had jij ook gedaan had ik gelezen, mbt email)
-totale destructie van een (volgensmij) belangrijke periode van me jeugd. (had ik zelfs nog iets van over gepost op fok.nl destijds wat me was overkomen, en ik 'dom' mee omging, in 2003) !
meid nu:
-alles opgezocht van haar op internet (hyves(verborgen), twitter(is verborgen), 3 accounts van animeforums gevonden van haar, foto's van haar verzameld. al haar vrienden die ik via alle mogelijke connecties heb gevonden in de gaten houden op internet of ze iets over haar zeggen. etc etc. een vriend van me haar anoniem laten bellen om te kijken of ze op nam.
dagelijks alles F5en en op haar wachten is het enige wat ik doe. ik ZOU naar universiteit moeten gaan(doe w.o. opleiding, en heb vwo diploma)
ik wil zo graag dat alles goed was! en alles goed komt met haar! en dan tussen ons.
volgensmij is ze nu banger voor me dan een willekeurig ander iemand die ze op straat zou kunnen tegenkomen.
en eigenlijk omdat ik zo niet verder wil leven, als ik van deze gevoelens af kon zijn, zou ik ook best door willen gaan zonder haar
maar he tis zo moeilijk, het doet me pijn
grootste kans dat ookal zie ik haar weer dat ik alles geidealiseerd heb, en dat het niets wordt. maar waarom laat ze me dan niet.
ik ben gewoon een stom persoon
dat heel fok! niet over mij is heengevallen dat ik zou STALKEN zoals bij jou het geval was, is denk ik omdat ik 'troll'-waardige dingen post, en andere schokkende dingen die ik post de aandacht van dit obsesief (stalk)gedrag wat wegtrekt.
en omdat ik nu niets doe van bij haar in persoon langsgaan omdat ik haar wil(meestal wordt dit onder stalken verstaan, iemand PERSOONLIJK lastigvallen). maar ik zou het zo (elk moment kan ik omslaan) kunnen doen!.
het is een battlefield waar ik niet mee kan omgaan. ik hoor hier niet thuis, ik ben "van een andere planeet" (autisme achtig gevoel)
jij hebt me posts nogal goed gevolgt, en leest tussen al het andere door dat ik ook stalkneigingen heb. de andere fokusers hebben dat niet gedaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja mylifeisgrey, we wisten toch al dat jij een stalker was.
zoals jij ook weet, kan ik geen geld terugkijgen omdat zij dat niet heeft.quote:Wat jij moet doen is je geld terugvragen, haar met rust laten en hulp zoeken.
Maar vooral haar met rust laten, want met stalken bereik je niets. En je idealiseert haar zeker, want ze heeft erg veel problemen en dat weet jij ook wel.
ik wil haar, ik voel me verward, ik kan dat niet.quote:Wat jij moet doen is je geld terugvragen, haar met rust laten en hulp zoeken.
daar hebben we het al over gehad!, en ik heb genoeg redenen dat dat allemaal niet hoeftquote:Wat jij moet doen is je geld terugvragen, haar met rust laten en hulp zoeken.
dat klinkt alsof er iets mis met haar isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk als je niet zo geobserdeerd en wanhopig was en enig zelfrespect had, dat je haar niet eens als mogelijk vriendinnetje zou zien.
Wow. Dit is absoluut mijn WTF topic van het jaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij hebt me posts nogal goed gevolgt, en leest tussen al het andere door dat ik ook stalkneigingen heb. de andere fokusers hebben dat niet gedaan.
[..]
zoals jij ook weet, kan ik geen geld terugkijgen omdat zij dat niet heeft.
(ik pm je wel even een schokkende link, wat nog meer indruk van haar geeft), het gaat over haar en alcohol, partys, en drugsgebruik. en je wist al van de inrichting enzo toch?
en ookal zou ik er een rechtzaak van maken, of iets anders maar wel officielers dan 'vragen erom':
ik heb +- 8000 euro, waar 810 in natura van is betaald, en rest een gift was (heeft ze op haar mobiel staan, omdat ik verliefd op haar ben)
en laatste 400 euro heeft ze nog niet op haar mobiel van staan dat ik het gegeven heb, maar ik doe redelijk 'aanhankelijk'. je weet nog wat ik gestuurd heb op 22 december (was het volgensmij dat ik je voor het laatst een sms die ik haar had gestuurd had gepmt). sindsdien is het nogmaals weer veel erger(qua aanhankelijkheid naar haar) geworden.
dus 400 euro misschien terugkrijgen.
en die rest heb ik al gesmst/gemaild dat ze het mocht hebben en alles, dus daarvoor misschien mezelf psychisch incapeble of weet ik het wat, en mezelf met terugwerkende kracht onder curatele laten stellen (Geen idee of dat mogelijk is!, volgensmij niet)
maar gaat dus niet terugkomen aardbei
edit: ik pm wel niet, maar je mag erom vragen.
ik wil geen geld, ik wil haar!
[..]
ik wil haar, ik voel me verward, ik kan dat niet.
zij maakt me blij en gelukkig!(alleen momenteel niet echt)
ik weet al wat er straks anders gebeurd:
straks is zij gelukkig en alles, en dan krijgt ze een vriendje enzo, en ik blijf altijd alleen! ik kan nooit iemand meer zo leuk als haar tegenkomen misschien wel, en ookal zou dat, dat maakt niet uit. ik wil alleen maar haar!
[..]
daar hebben we het al over gehad!, en ik heb genoeg redenen dat dat allemaal niet hoeft
[..]
dat klinkt alsof er iets mis met haar is
hoe durf je dat te zeggen! zij is geweldig,en ik weet dat!
@iwannabehigh: je bent niet alleen iwannabehigh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je suis Charlie Sheen
TS, ik hoop dat jij deze bent:quote:Ook hier onderscheiden we een aantal categorieën:
Zij die de breuk met hun slachtoffer niet aanvaarden.
De stalker heeft een relatie met het slachtoffer gehad, maar kan of wil de breuk niet aanvaarden en stelt letterlijk alles in het werk om de relatie te herstellen.
Vaak was er tijdens de relatie al sprake van een scheefgetrokken machtsverhouding tussen de dader en het slachtoffer. De stalker kan het niet verdragen dat hij/zij het leven van zijn/haar (onderdanige) partner niet meer beheerst en wil dan ook opnieuw macht uitoefenen op zijn slachtoffer. Deze categorie is vrij gevaarlijk. De belagers deinzen vaak nergens voor terug om opnieuw macht over het slachtoffer te bekomen. De stalker gebruikt vaak een of meerdere van volgende technieken: bedreigingen, lichamelijke mishandeling, aanranding, verkrachting en zelfs moord. Deze stalkers zijn meestal mannen en worden door psychiaters beschreven als psychopathisch met meerdere persoonlijkheidsstoornissen. Zij hebben vaak een lage zelfwaardering, zijn extreem jaloers en emotioneel onvolwassen en vertonen gevoelens van machteloosheid.
De stalker wil een relatie met het slachtoffer.
Meestal kennen dader en slachtoffer elkaar, maar het kunnen net zo goed vreemden voor elkaar zijn. Er is echter nooit een liefdesrelatie tussen dader en slachtoffer geweest. Stalkers uit deze categorie zijn meestal collega's, kennissen of buren. De stalker wil een relatie met het slachtoffer en maakt avances, doch kent hierbij geen grenzen en stelt alles in het werk om in het leven van het slachtoffer binnen te dringen. Het gedrag van deze stalker is minder gevaarlijk dan deze van de eerste categorie alhoewel er ook vormen van agressie kunnen optreden indien het slachtoffer de liefdesgevoelens van de stalker niet beantwoordt. Vaak slaan de liefdesgevoelens van de stalker om in haat en de stalker zal het niet nalaten om het slachtoffer (of diens vrienden, familie en zelfs derden) te straffen. Uitspattingen van geweld komen in deze categorie voor maar zijn eerder uitzonderingen dan gewoonte. De meerderheid van stalkers in deze categorie zijn vrouwen.
De stalker leeft met het idee dat het slachtoffer avances maakt.
Deze stalkers hebben eveneens geen relatie gehad met hun slachtoffer. Zij leven echter met het idee dat het slachtoffer avances maakt. Wanneer het slachtoffer gewoon vriendelijk is tegenover de stalker, wordt dit door de stalker opgevat als liefdessignalen. De stalker ontwikkelt allerlei waanideeën over de verliefdheid van het slachtoffer. Meestal is deze stalker zich niet bewust van zijn/haar gedrag en lijdt aan geestesstoornissen en wanen. Vaak is de stalker een ongetrouwd persoon die een eenzaam leven leidt. Zij hebben een gemis in hun leven, namelijk een persoon die van hen houdt. Vaak zijn ze ook sociaal gestoord, niet in staat om een intieme- of vriendschapsrelatie op te bouwen en zijn tevens niet contactvaardig. De kans bestaat dat deze stalker ook gewelddadig gedrag vertoont. Soms geloven zij immers dat het ultieme middel om een reünie met hun slachtoffer te bewerkstelligen de dood van het slachtoffer is. Vaak belaagt de dader ook meerdere slachtoffers na elkaar. In deze categorie zijn zowel mannen als vrouwen vertegenwoordigd. Het slachtoffer is vaak iemand uit een hogere sociale klasse, waarnaar de dader enorm opkijkt.
quote:Incompetent Suitor
The Incompetent Suitor desires a romantic or intimate relationship with the victim but is impaired in their
social and courting skills. This stalker may be very narcissistic, and cut off from victim's feelings (lack of
empathy). The incompetent believes that anyone should be attracted to them. Typically, this stalker will
repeatedly ask for dates, or call on the phone, even after being rejected. They may attempt physical
contact by trying hold the victim's hand or kiss the victim, however, the will not become physically violent
or threatening. The incompetent suitor is less persistent than others, and is likely to have stalked
numerous others in the past, and will probably do so in the future. They will quickly stop stalking if
threatened with legal action or after receiving counseling.
Maar dat meisje heeft je alleen maar gebruikt. Dat snap ik zelfs nog.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jij hebt me posts nogal goed gevolgt, en leest tussen al het andere door dat ik ook stalkneigingen heb. de andere fokusers hebben dat niet gedaan.
[..]
(ik pm je wel even een schokkende link, wat nog meer indruk van haar geeft), het gaat over haar en alcohol, partys, en drugsgebruik. en je wist al van de inrichting enzo toch?
en ookal zou ik er een rechtzaak van maken, of iets anders maar wel officielers dan 'vragen erom':
ik heb +- 8000 euro, waar 810 in natura van is betaald, en rest een gift was (heeft ze op haar mobiel staan, omdat ik verliefd op haar ben)
en laatste 400 euro heeft ze nog niet op haar mobiel van staan dat ik het gegeven heb, maar ik doe redelijk 'aanhankelijk'. je weet nog wat ik gestuurd heb op 22 december (was het volgensmij dat ik je voor het laatst een sms die ik haar had gestuurd had gepmt). sindsdien is het nogmaals weer veel erger(qua aanhankelijkheid naar haar) geworden.
en die rest heb ik al gesmst/gemaild dat ze het mocht hebben en alles, dus daarvoor misschien mezelf psychisch incapeble of weet ik het wat, en mezelf met terugwerkende kracht onder curatele laten stellen (Geen idee of dat mogelijk is!, volgensmij niet)
[..]
straks is zij gelukkig en alles, en dan krijgt ze een vriendje enzo, en ik blijf altijd alleen! ik kan nooit iemand meer zo leuk als haar tegenkomen misschien wel, en ookal zou dat, dat maakt niet uit. ik wil alleen maar haar!
[..]
daar hebben we het al over gehad!, en ik heb genoeg redenen dat dat allemaal niet hoeft
[..]
Als ik het zo lees, val jij onder "incompetent suitor".quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kon me niet inleven in haar, omdat ik zo raar vond dat ze me niet wilt, want puntje bij paaltje heeft ze allemaal afgezaagde redenen gegeven. Ze heeft alleen gezegd: ik wil je niet leren kennen, geen behoefte aan, maar hoezo wilt ze me niet leren kennen? Je kan iemand toch wel een kans geven. Daardoor ben ik allemaal dingen gaan denken: ben ik lelijk? etc. Maar ik weet wél dat ik haar met rust moet laten en dat probeer ik ook echt te doen. Alleen ja, ze gaat gewoon niet uit mijn hoofd, en ik ben bang dat dit heel erg lang gaat duren. Ben ook bang dat ik mezelf soms niet kan beheersen, ik wil haar zó graag even zien dat ik haar soms in vlagen wel kan opzoeken. Ik las namelijk een verhaal van een man die nu al 8 jaar lang iedere dag weer geobsedeerd door een vrouw is. Die daardoor depressief is en ook rare dingen heeft gedaan bij die vrouw, en dat wil ik echt niet. Ik heb trouwens wel vrienden, maar die weten niet dat ik zó met haar bezig ben. Ze weten wel dat ik haar leuk vindt, en soms maken ze er grappen over maar hun hebben ook tegen mij gezegd dat ik haar niet kan krijgen. Keep_Walking, dit is echt waar: mijn moeder denkt ook dat ik asperger heb. Vroeger heeft ze me eens laten testen (toen ik nog een klein kindje was), maar ik was die psychologen te slim af (volgens haar). Maar ik heb geen asperger, anders was dat toen wel naar voren gekomen, denk namelijk niet dat je psychologen te slim af kunt zijn. Ik denk wel dat ik sociale faalangst heb. Gister had ik nog dat een klasgenoot mij wat vroeg en dat ik niks terug durfde te zeggen dus dat ik niks terug zei. Dat meisje vroeg het een 2e keer maar ik durfde het gewoon niet. Raar achteraf.
Echt grappig, dit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Maar dat meisje heeft je alleen maar gebruikt. Dat snap ik zelfs nog.
Andermans situatie zie je altijd veel helderderquote:
Natura?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Idd, klopt als en busquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef Eclaire84 het volgende:
Ik zie het als het opvullen/compenseren van een tekort in je leven. En dat tekort is natuurlijk onder andere liefde, maar bij jou zit het zeker dieper.
Nooit een relatie gehad + je autisme zorgen ervoor dat je dwangmatig bezig met de zoektocht naar een perfecte vrouw en die denk je in haar te hebben gevonden.
Klinkt precies als TS idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:48 schreef Keep_Walking het volgende:
http://www.sasam.be/indeling_stalkers.html
[..]
TS, ik hoop dat jij deze bent:
http://www.sexualharassmentsupport.org/TypesofStalkers.html
Incompetent Suitor
The Incompetent Suitor desires a romantic or intimate relationship with the victim but is impaired in their
social and courting skills. This stalker may be very narcissistic, and cut off from victim's feelings (lack of
empathy). The incompetent believes that anyone should be attracted to them. Typically, this stalker will
repeatedly ask for dates, or call on the phone, even after being rejected. They may attempt physical
contact by trying hold the victim's hand or kiss the victim, however, the will not become physically violent
or threatening. The incompetent suitor is less persistent than others, and is likely to have stalked
numerous others in the past, and will probably do so in the future. They will quickly stop stalking if
threatened with legal action or after receiving counseling.
Hoe rijm je dit met:quote:(ik pm je wel even een schokkende link, wat nog meer indruk van haar geeft), het gaat over haar en alcohol, partys, en drugsgebruik. en je wist al van de inrichting enzo toch?
Dus ze gaat naar een inrichting omdat er niets mis met haar is?quote:dat klinkt alsof er iets mis met haar is
Denk eerder dat het stuntelige rare seks was geweestquote:
Het is zo. Voor mij is ze de juiste. Ik voel me beter door haar, ik ben anders geworden door haar en ik heb het gevoel dat ik mezelf heb gevonden door haar. Misschien geef ik inderdaad niet om haar, dat kan eigenlijk niet aangezien ik haar niet echt ken. Ik denk dat ik geobsedeerd door haar ben geraakt door haar uiterlijk en haar houding/gedrag. Er zijn veel mooie meiden maar ik vind haar anders, ze straalt iets liefs uit. Ze is sexy maar niet ordinair. En terwijl ze zo mooi is, veel aandacht krijgt van mannen, is ze helemaal niet arrogant, en gedraagt ze zich niet sletterig/overdreven. Ze is lief, behulpzaam, rustig en serieus. Hoe ze bijv. omging met mijn broertje was liefdevol. Ik had bij haar altijd het gevoel dat ze me accepteerde om wie ik was, dat ze me niet raar vond. Haar figuur is perfect, haar hele uiterlijk is perfect, het klinkt heel raar, maar zelfs haar handen zijn perfect. Ik geef je gelijk, met ''stalken'' krijg je niemand, en helaas heb ik het vanaf het begin verkeerd aangepakt, ik wist dat het fout was, maar toch kon en kan ik niet stoppen, ook al gaat het nu beter..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:13 schreef Haushofer het volgende:
Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat je zo verschrikkelijk hoteldebotel geobsedeerd bent door iemand anders; het laat me bijna geloven dat je zelfbeeld dan wel behoorlijk scheef moet zijn, wil je in die ander zoveel perfectie zien.
Het blijft puur egoïsme om iemand lastig te blijven vallen als zij/hij je heeft duidelijk gemaakt geen contact te willen. Het zijn pure wanhoopsdaden, en je kunt zelf ook wel bedenken dat je zo'n persoon met stalken nooit zult "krijgen". Net zoals een drugsverslaafde ook wel begrijpt dat die zoveelste spuit alleen maar op korte termijn bevrediging geeft.
De uitspraak "als je om zo'n persoon geeft, dan laat je deze persoon met rust" lijkt me hier dan ook volledig overbodig. Stalken heeft niks te maken met 'geven om', maar met 'geobsedeerd zijn door'.
Je hebt al genoeg gedaan dus ik zou het erg waarderen als je niet eens meer reageert.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:20 schreef Spartacus911 het volgende:
in een topic als deze kan ik je niet bashen iwannabehigh
ik deed dit omdat je als een complete mongool gedraagde die niet voor rede vatbaar wasquote:Op zondag 16 januari 2011 02:21 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg gedaan dus ik zou het erg waarderen als je niet eens meer reageert.
\quote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat weet ik niet meer precies, maar hij heeft al wat ervaring met hoeren dus misschien was het wel helemaal top. Of zo.
In ieder geval zo top dat hij nogsteeds geobserdeerd met haar is.
verdorie ik had een heel verhaal geschreven hoe seks ging hieronder in reply vak. en alles eromheeen. het moment dat ik veriefd op haar werd, door de oxytine, en omdat ze me lief aankeek. maar toen drukte ik op verkeerd toetsje, ineens was alles geselecteerd, en toen was alles weg.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het stuntelige rare seks was geweest
maar heeft ze je gezegd dat ze je niet wilt?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
\
als ik terugdenk!, dan keek ze me zo lief aan. ik ik voelde me heel erg '1' met haar, qua alles.
en verliefd wordend.
[..]
verdorie ik had een heel verhaal geschreven hoe seks ging hieronder in reply vak. en alles eromheeen. het moment dat ik veriefd op haar werd, door de oxytine, en omdat ze me lief aankeek. maar toen drukte ik op verkeerd toetsje, ineens was alles geselecteerd, en toen was alles weg.
ctrl + z werkt niet.
seks was inderdaad, ik deed een boel 'fout' maar het was the best sex i ever had.
alles was awesom
en ze keek me lief aan! zoals verliefde stelletjes in elkaars ogen kijken.
nu ik het later besef, en eraan terugdenk hoe erger ik er naar terughunker. ik heb een obsessie ben verliefd
ik wil dat ze gelukkig wordt.. , en ik mis haar zo. hoe we elkaar aankeken, en alles eromheen.
ik voel zoveel bij haar
ze heeft me gewoon verliefd gemaakt, misschien schrijf ik het wel nog een keer, en bij interesse zal ik beter me best om het goed op te schrijven(in correct nederlands)
iemand interesse?
neehoor.. wat wil je weten..quote:Op zondag 16 januari 2011 02:44 schreef Spartacus911 het volgende:
je reageert wel heel selectief he, iwannabehigh
straks open je in april nog dezelfde topics ondanks dat je zelf niets ondernomen heb
waarom je dit niet doequote:Op zondag 16 januari 2011 02:22 schreef Spartacus911 het volgende:
en een psycholoog mailen is half werk
bel je huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog met een tastbaar verwijsbriefje... bel dat instituut en maak een echte afspraak
ik heb ook wel eens dingen aan jou gevraagd waar ik geen normaal antwoord op krijg, zoals met foto's gooien van mensen op fok, en facebook aan iedereen sturen van onbekende meid die NIKS met fok te maken heeeftn..quote:
Nee, want jij hebt het geluk dat jouw slachtoffer normaal is en er alles heeft gedaan een relatie met jou te voorkomen.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:54 schreef iwannabehigh het volgende:
ps kom ik oook zo over als mylifeisgrey
Idd...ook deze quote zegt veelquote:Op zondag 16 januari 2011 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ik bedoel meer dat je er wat moeite voor moet doen... een mailtje sturen naar een psycholoog haalt niet veel uit, ik kan net zo goed een mail sturen naar het uwv dat ze me een uitkering moeten geven.
Bel de huisarts en laat je doorverwijzen... dan vertel die psycholoog alles wat je in die mail wilde vertellen.
Wat ik dus vooral wil zeggen... je komt niet over als iemand die serieus aan zijn probleem wil werken
Hij snapt het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik kon me niet inleven in haar, omdat ik zo raar vond dat ze me niet wilt, want puntje bij paaltje heeft ze allemaal afgezaagde redenen gegeven. Ze heeft alleen gezegd: ik wil je niet leren kennen, geen behoefte aan, maar hoezo wilt ze me niet leren kennen? Je kan iemand toch wel een kans geven.
Ik wil er dus wel aan werken, ik weet dat ik fout ben, en weetje wat.. dan had ik ook niet gemaild, maar dat weet ik zelf wel het beste. Geef jij eens antwoord op die vragen van mij dan.. normale.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:03 schreef Spartacus911 het volgende:
ik bedoel meer dat je er wat moeite voor moet doen... een mailtje sturen naar een psycholoog haalt niet veel uit, ik kan net zo goed een mail sturen naar het uwv dat ze me een uitkering moeten geven.
Bel de huisarts en laat je doorverwijzen... dan vertel die psycholoog alles wat je in die mail wilde vertellen.
Wat ik dus vooral wil zeggen... je komt niet over als iemand die serieus aan zijn probleem wil werken
Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet, miss nog nooit gevoelens voor iemand gehad? Nog nooit iemand moeten vergeten, maar dat is echt moeilijk, en vooral als iemand constant in je hoofd zit. En je een perfect beeld van dat persoon hebt.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:05 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Idd...ook deze quote zegt veel
[..]
Hij snapt het nog steeds niet.
Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet, miss nog nooit gevoelens voor iemand gehad? Nog nooit iemand moeten vergeten, maar dat is echt moeilijk, en vooral als iemand constant in je hoofd zit. En je een perfect beeld van dat persoon hebt.
please :/quote:Op zondag 16 januari 2011 03:27 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik snap het heel goed. Jullie snappen het niet
Daar moet je overheen lezen...dat is gewoon het autistische aan hem dat dwangmatig zo moet reageren elke keerquote:
Oke, ga ik zo even lezen maar dat klopt, heb je gelijk in, maar dit kan iedereen overkomen hoor. Als je echt gek op iemand bent, veranderd dat niet zo, en liefde doet rare dingen met mensen..quote:Op zondag 16 januari 2011 03:38 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Lees hierboven, heb ook een eigen ervaring gedeeld in het topic.
Waarbij ik aangeef dat ik wel het besef had dat ik het meisje met rust moest laten. En niet egoistisch ging denken dat haar redenen om mij niet te willen "afgezaagd" of "onlogisch" zouden zijn. Als een meisje nee zegt, is dat gewoon nee.
Nee wij stalken er op los en klappen ook dicht als iemand ons iets vraagt. Tevens doen wij niets met goedbedoelde adviezen op een forum en moeten we niks hebben van enige zelfkritiek. Het ligt altijd aan anderen immers.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Zijn jullie wel sociaal in real life dan?
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?quote:Op zondag 16 januari 2011 03:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke. Zijn jullie wel sociaal in real life dan?
Oke, was gewoon een vraag.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?
Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.
Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.
Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.
Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Nou, dat geloof ik helemaal niet. Als mylifeisgrey zegt dat hij dat meisje wilt doodmaken kan ik dat niet geloven. Als iemand dat echt wilt doen, zet diegene dat niet op het internet neer.
Ik vind mezelf trouwens heel anders. Hij is veel veel en veel extremer en ziet zijn eigen fout niet in.
Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden fucked in up in jullie hoofd. Alleen is mylifeisgrey zich daar iets meer zelfbewust van dan iwannabehigh.
Rustig aan, autist. Als je ooit wilt genezen, moet je toch wat minder defensief reageren.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Onzin. Je weet niet hoe ik me voel dus daar moet je echt niet over oordelen.
Ik zoek echt professioneel hulp. Ik heb het email adres gekregen van een psycholoog van een vriendin van mijn zusje (1 van haar beste vriendinnen) en die heb ik gemaild met mijn verhaal. En daar krijg ik dan een antwoord op..quote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef formerjellybean het volgende:
Wat ik eigenlijk niet snap , is dit je weet dat je een probleem hebt, volgens mij weet je ook dat een forum niet de juiste plek voor hulp is.
En toch kies je liever voor dit dan echt proberen hulp te zoeken, zou je over 10 jaar nog met dit zelfde probleem willen lopen.
Ik zou in zo'n geval juist kiezen voor een psycholoog en juist aan werken dat ik toch weer verder met mijn leven kan. Het is namelijk zonde om je leven stil te zetten voor een persoon die geen contact wilt.
Over je gevoelens praten kan geen kwaad, ook niet online. Zorg wel dat je anoniem blijft. Dus geen namen en geen woonplaatsen zoeken.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef iwannabehigh het volgende:
Voor mij wel, dan schrijf ik het van me af, en er zijn mensen die er serieus op in gaan, dus het is wel iets.
Je hebt gelijk, Mango Red Chili was de beste.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb mijn ex heel kort op Facebook gestalkt. Toen het net uit was was ik erg kwaad op hem om de dingen die hij geflikt had en checkte ik zijn Facebook een paar keer per week hopende dat het slecht met hem ging. Na een tijdje had hij me geblokkeerd en maar goed ook, anders was ik nooit van die woede af gekomen. Dat kan dus ook, niet dat je iemand wil maar dat je wanhopig wraak wil nemen.
Dat is nog wel normaal of niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef MangoRedChilli het volgende:
Ik heb mijn ex heel kort op Facebook gestalkt. Toen het net uit was was ik erg kwaad op hem om de dingen die hij geflikt had en checkte ik zijn Facebook een paar keer per week hopende dat het slecht met hem ging. Na een tijdje had hij me geblokkeerd en maar goed ook, anders was ik nooit van die woede af gekomen. Dat kan dus ook, niet dat je iemand wil maar dat je wanhopig wraak wil nemen.
niet helemaal normaal, maar in jouw geval een mugquote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is nog wel normaal of niet.
Nee, dat is ook niet normaal, lijkt me zo.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:07 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dat is nog wel normaal of niet.
dat je autistisch ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke, en Eclaire, je had gelijk over iets.
Sowieso heb ik gelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:12 schreef iwannabehigh het volgende:
Oke, en Eclaire, je had gelijk over iets.
Matige stalkaktie zeg. Ik geef jou 2/10 op de schaal van Stalk.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:19 schreef MangoRedChilli het volgende:
En jezelf?quote:Op zondag 16 januari 2011 17:46 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Matige stalkaktie zeg. Ik geef jou 2/10 op de schaal van Stalk.
iwannabehigh scoort een mooie 8. Mylifeisgrey hoort in een andere categorie.
Stalken van meiden hoeft niet meer voor mij...ben voorzienquote:
Ik wacht dat mailtje af. Is dat zo raar? Sinds wanneer heb je een huisarts nodig om een psycholoog te bezoeken dan. Kan toch ook via de mail en dan een afspraak maken om kennis te maken ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:25 schreef Spartacus911 het volgende:
voor je weer talloze topics ga openen, ga je nu alleen dat mailtje afwachten van die psycholoog of ga je morgenochtend daadwerkelijk je huisarts bellen om iets in gang te brengen
Het gaat sneller via een huisarts. Je kunt dan namelijk een doorverwijzing krijgen. Dat betekent dat de huisarts dus ook bevestigd heeft dat je een psycholoog nodig hebt. En dan lijkt me in jouw geval wel dringend.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik wacht dat mailtje af. Is dat zo raar? Sinds wanneer heb je een huisarts nodig om een psycholoog te bezoeken dan. Kan toch ook via de mail en dan een afspraak maken om kennis te maken ofzo.
quote:Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het stuntelige rare seks was geweest
nouw; het ging dus zoietsquote:Op zondag 16 januari 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
dat weet ik niet meer precies, maar hij heeft al wat ervaring met hoeren dus misschien was het wel helemaal top. Of zo.
In ieder geval zo top dat hij nogsteeds geobserdeerd met haar is.
later, heeft ze me dingen gesmst.quote:Op zondag 16 januari 2011 02:42 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
maar heeft ze je gezegd dat ze je niet wilt?
hoe kom ik over dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 02:54 schreef iwannabehigh het volgende:
ps kom ik oook zo over als mylifeisgrey
ik wil haar helemaal niet vermoorden.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ben best sociaal, ja. Ik heb veel vrienden, ik date, er zijn meisjes die mij leuk vinden en er is nu een meisje waar ik gevoelens voor heb. Ik onderneem regelmatig iets en ik zou zeggen dat veel mensen mij mogen. Waarom?
Oh en trouwens, jij bent niet zo erg als mylifeisgrey, maar je bent wel bijna net zo erg.
Het verschil tussen jou en mylifeisgrey, is dat mylifeisgrey gewoon schijt heeft aan alles hier. Hij weet donders goed dat hij afwijkt maar het kan hem geen shit schelen (tenminste, zo komt hij over). Ook heb ik het idee dat mylifeisgrey dit meisje speciaal heeft gekozen omdat ze onbereikbaar is. Als het gewoon zijn buurmeisje was of een andere normale iemand had mylifeisgrey dit niet gedaan. Nu kan hij lekker verliefd zijn en zichzelf uiten zonder dat hij bang hoef te zijn. Jij probeert je gedrag nog goed te praten.
Maar in principe vind ik dat je bijna net zo eng gedraagd als mylifeisgrey. Bij jou denk ik aan een nerdy jongen die gewoon niet veel algemene sociale kennis heeft, waardoor je denkt dat je stalkerachtige gedrag normaal is.
Bij mylifeisgrey denk ik eerder aan een borderliner die zichzelf en het meisje dood wil maken omdat dat zijn idee is van ware liefde.
wat kan i kdoen dan? om haar 'te krijgen?'quote:Op zondag 16 januari 2011 02:58 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt het geluk dat jouw slachtoffer normaal is en er alles heeft gedaan een relatie met jou te voorkomen.
Mylifeisgrey heeft zich ingelaten met een labiele hoer (letterlijk) en betaalt daar nu de prijs voor.
ik vind jou. een beetje traag gaan met het doorhebben dat ze je niet wilt, en dat accepteren.quote:
Zij heeft gewoon een man nodig die haar financieel alles kan geven wat ze nodig heeft.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
wat kan i kdoen dan? om haar 'te krijgen?'
ja ze had het erover dat ze een bepaald bedrag aan schulden hadquote:Op zondag 16 januari 2011 19:48 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Zij heeft gewoon een man nodig die haar financieel alles kan geven wat ze nodig heeft.
Maar zelfs al zou je dat kunnen zijn voor haar...dan is nog steeds te labiel en te hoerig om te kunnen vertrouwen. Dit soort vrouwen zullen heel hun leven de boel blijven belazeren.
Gozer, heb je het 2de gedeelte van mijn quote ook gelezen?quote:Op zondag 16 januari 2011 19:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja ze had het erover dat ze een bepaald bedrag aan schulden had
ze heeft minder schulden dan ik. maar toch stel dat ik haar dat dus geef? dan komt alles goed?
en met alles goed bedoel ik dat zij dan beetje gelukkiger kan zijn. en dat ze me afentoe wil zien, en ik dan een leuker persoo nkan worden?
helemaal niet. en dat is iets tussen mij en haar dan. ik ben met alles wat ze soms doet het overigens compleet eens. en dan ook denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:01 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Gozer, heb je het 2de gedeelte van mijn quote ook gelezen?
Dit soort vrouwen leven van moment tot moment zonder het besef van enige waarden of loyaliteit voor diegene die hun in het verleden hebben geholpen.
Maar idd, als jij een constante geldstroom voor haar bent, zal ze bij je blijven. Zij heeft geen enkele gevoelens voor jou die ook maar in de buurt komen van wat jij voor haar hebt. En ik weet zeker dat ze, terwijl ze "bij jou" is, niet trouw aan je zal zijn. Dus het zal alleen maar meer kopzorgen voor je opleveren.
ik herken mezelf trouwens in geen 1 beschrijving.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:48 schreef Keep_Walking het volgende:
http://www.sasam.be/indeling_stalkers.html
[..]
TS, ik hoop dat jij deze bent:
http://www.sexualharassmentsupport.org/TypesofStalkers.html
[..]
Tuurlijk ben jij het eens met alles wat ze doet. Je wil je goedkope prinsesje niet nog bozer maken natuurlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 20:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
helemaal niet. en dat is iets tussen mij en haar dan. ik ben met alles wat ze soms doet het overigens compleet eens. en dan ook denk ik.
dat ze me nu niet wil zien, is me eigen schuld omdat ik stomme dingen tegen haar doe.
ik ben gewoon geen leuk genoeg persoon voor haar.
Stalker is dan ook niet het goede woord voor jou. Wanhopige goedgelovige sukkel komt dichter in de buurt.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik herken mezelf trouwens in geen 1 beschrijving.
ze is niet boos op me.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:07 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben jij het eens met alles wat ze doet. Je wil je goedkope prinsesje niet nog bozer maken natuurlijk
Ok, succes ermee.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:11 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ze is niet boos op me.
ik ben gewoon sociaal te onhandig. en ik geef haar een naar gevoel denk ik
+dat ze nu half bang van me is denk ik, vanwege 'schuld'gevoel aan geld wat ik haar heb gegeven.
ik geef haar een naar gevoel, omdat ik te onhandig ben, en dingen verkeerd doe. ik wil haar zo graag.! de 1e keer dat ik alles op alles zet om nogmaals met een meisje af te spreken, en dat gaat dus hartstikke mis
maar hoe kan ik haar dan 'krijgen'?quote:
dat kinkt alsof er andere manier zijn waarop ik haar makkelijk kan krijgenquote:labiele hoer(letterlijk)
Geld blijven geven, heb ik pas een keer of 32 gezegd.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:13 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
maar hoe kan ik haar dan 'krijgen'?
je zei "labiele hoer(letterlijk)" dat kinkt alsof ik haar makkelijk kan krijgen
ja maar ik heb haar maar 1 X gezien.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:14 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Geld blijven geven, heb ik pas een keer of 32 gezegd.
Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik heb haar maar 1 X gezien.
en elke keer geef ik haar geld per bankoverschrijving. en het enige wat ik terugkrijg is : "dankjewel", en dan "je bent een goed persoon" of " beter dan je zelf denkt" of iets anders.
hoe kan ik terugkomen in comfortzone?
Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door. Als je weet dat je uiteindelijk zwaar ongelukkig gaat worden door dit psychopathische gedoe, zoek dan hulp. Mensen op Fok dit soort dingen vertellen helpt je echt niet verder.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:15 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik heb haar maar 1 X gezien.
en elke keer geef ik haar geld per bankoverschrijving. en het enige wat ik terugkrijg is : "dankjewel", en dan "je bent een goed persoon" of " beter dan je zelf denkt" of iets anders.
hoe kan ik terugkomen in comfortzone?
ze wil nieteens telefoneren omdat " dat te confronterend voor haar is"
weet ik veel.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Chilled het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door.[
het kan allemaal goedkomen hoor!quote:b]Als je weet dat je uiteindelijk zwaar ongelukkig gaat worden door dit psychopathische gedoe, zoek dan hulp. Mensen op Fok dit soort dingen vertellen helpt je echt niet verder.[/b]
Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
En hoe onnozel ben je om niet te begrijpen dat ze alleen maar geld wilt![]()
Hoe goed komen? Dat je leningen gaat afsluiten om je persoonlijke prostituee te betalen? Of denk je serieus ooit een liefdevolle relatie met haar te gaan beginnen? Wat moet er jou verteld worden voordat je gaat begrijpen dat dit niet in 100 jaar gaat gebeuren?quote:
nou ze smste bijvoorbeeld: "je bent een beter persoon dan je zelf denkt, en dat zeg ik niet om de financiele hulp die je mij hebt geboden"quote:Op zondag 16 januari 2011 20:21 schreef iwannabehigh het volgende:
En hoe onnozel ben je om niet te begrijpen dat ze alleen maar geld wilt![]()
ze heeft geen vriendquote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?
Ik heb het niet tegen jou. Beter lezen.quote:
Zo fatsoenlijk is ze niet, ik stuur je een privebericht met iets erin wat ik heb gevonden van haar.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:25 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Hoe onnozel ben jij dan dat je een fatsoenlijk meisje met vriend niet met rust kan laten?
oh sorry, ja je hebt gelijkquote:Op zondag 16 januari 2011 20:28 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Ik heb het niet tegen jou. Beter lezen.
Ja maar ze hebben alweer met elkaar hé.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh sorry, ja je hebt gelijk
dacht even dat het een vraag erbij was bij iwannabehigh ze vraag aan mij
ik vind trouwens van dat met iwannabehigh ze situatie:
hij had het over 'de geweldadige iranese vriend (ofzoiets). en hij heeft gewoon gelijk gekregen. want dat is uit geraakt.
wat mij betreft bevestigt het wel een beetje me gedachte dat iwannabehigh het inderdaad heel goed inziet(misschien wel beter dan haar zelf) wat goed voor haar is.
Nee eerlijk. Doe niet zo dom man met je ondankbaar. Ze hoeft helemaal niks van jou te accepteren en dat ze dat ook niet doet is het meest eerlijke wat zij kan doen. Ze laat namelijk daarmee weten dat ze niks met je te maken wil hebben. Zoek hulp en hou op om constant over haar te praten.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar nee ze zou geen geld van me aannemen, ik had haar een keer een ring aangeboden (speciaal voor haar gekocht in een domme bui en was geen goedkope, dom dus) en die heeft ze ook niet aangenomen. Die heb ik hier nu nog liggen.. Bos bloemen heeft ze ook niet aangenomen. Dus op dat gebied wel fatsoenlijk. Of ondankbaar.
ik ook. ik heb cadeautjes voor haar thuis liggen...:(quote:Op zondag 16 januari 2011 20:32 schreef iwannabehigh het volgende:
Maar nee ze zou geen geld van me aannemen, ik had haar een keer een ring aangeboden (speciaal voor haar gekocht in een domme bui en was geen goedkope, dom dus) en die heeft ze ook niet aangenomen. Die heb ik hier nu nog liggen.. Bos bloemen heeft ze ook niet aangenomen. Dus op dat gebied wel fatsoenlijk. Of ondankbaar.
Ja maar ik denk dat ze je cadeautjes wel accepteert, ze accepteert je geld dus ook cadeautjes.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ook. ik heb cadeautjes voor haar thuis liggen...:(
maar ze komt ze nieteens ophalen.
zolang jij blijft overschrijven eheft ze geen reden om langs te komen he...quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alleen zo?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou, ik heb iets gekocht voor haar verjaardagquote:Op zondag 16 januari 2011 20:41 schreef Chilled het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom of doe je alleen zo?
Weten jouw ouders ook dat je dit allemaal doet?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja nou, ik heb iets gekocht voor haar verjaardag
voor het geval ik haar weer zie, kan ik dat alsnog nog geven weetjewel.
en andere dingetjes ook, die ze misschien leuk vind. maar ze weet er niet echt van.
was niet echt hier serieus bedoelt ofzo, dat ik haar iets stuur van " kom je je cadeautje ophalen"
maar heb gewoon wat gekocht en gemaakt voor wanneer het goed komt weetjewel
ja maar ik weet haar bankrekening nummer enzo al, en ik heb al tientallen bankoverschrijvingen gedaan. dan kan ik nu toch niet ineens gaan zeggen dat ik het contant heb?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:40 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
zolang jij blijft overschrijven eheft ze geen reden om langs te komen he...
zeg voortaan dat ze haar geld moe ophalen...dan komt ze langs en kun je praten
nee een beetje, maar ik lieg tegen zequote:Op zondag 16 januari 2011 20:47 schreef Chilled het volgende:
[..]
Weten jouw ouders ook dat je dit allemaal doet?
Rekening houdend met het feit dat jij waarschijnlijk niet zit te trollen...kan ik hieruit concluderen dat jij echt een ongelooflijke mongool moet zijn. Letterlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar ik weet haar bankrekening nummer enzo al, en ik heb al tientallen bankoverschrijvingen gedaan. dan kan ik nu toch niet ineens gaan zeggen dat ik het contant heb?
Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een fokaccount ga afsluiten. morgen ofzo
maar ik voel me verward worden(ben niet zo stabiel de laatste tijd). ik ga naar bed
Dat vind ik ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Chilled het volgende:
[..]
Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.
Uit jouw labiliteit gebeuren er zoveel dingen dat je maar eens onze eindeloze adviezen moet gaan opvolgen. Ga naar een huisarts en vertel jouw probleem. Want een probleem is het en dat weet je dondersgoed.
Een mens die geestelijk gezond is, fixeert zich niet 100% constant op 1 iemand en gaat zulke psychopathische dingen uithalen. Wees gewoon eens eerlijk tegen jezelf man en zoek hulp.
Ik heb al hulp gezocht hé. En het kan ook ondankbaar zijn, het is maar hoe je het bekijkt. Ik denk nl dat veel meisjes dat wel zouden accepteren, zo'n mooie ring.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:34 schreef Chilled het volgende:
[..]
Nee eerlijk. Doe niet zo dom man met je ondankbaar. Ze hoeft helemaal niks van jou te accepteren en dat ze dat ook niet doet is het meest eerlijke wat zij kan doen. Ze laat namelijk daarmee weten dat ze niks met je te maken wil hebben. Zoek hulp en hou op om constant over haar te praten.
Zoals ik zei, jij bent meer iemand die sociaal heel onbekwaam is en daardoor heb je je andere problemen. Ik wil geen autisme zeggen, je kan gewoon een hele sterke sociale fobie hebben of iets anders waardoor je zo bent. Mylifeisgrey gaat meer richting iemand waarmee echt iets mis mee is, zijn gedachtes zijn meer richting gestoord.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:55 schreef iwannabehigh het volgende:
Ok. Ik vind mezelf en mylifeisgrey totaaaaal verschillend en ik schaam me serieus als ik hetzelfde ben als hem.
Ja, daarom ga ik ook niet zeggen dat je autist bent. Het feit dat je moeder denkt dat je misschien asperger hebt is natuurlijk in je nadeel, maar je moeder zelf is geen psycholoog.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:53 schreef iwannabehigh het volgende:
Doe ik. Nee vind nogmaals niet dat mensen kunnen oordelen over wat iemand zou kunnen hebben aangezien je me nog nooit hebt meegemaakt in real life, dus niet zeggen dat ik een autist ben enzovoort.
Ik geloof je wel. Zoiezo, meeste mensen in de wereld die verliefd zijn geweest of een relatie hebben gehad, hebben ooit iets doms of wanhopigs gedaan. Ik ken in principe geen enkele jongen of meisje die geen domme wanhopige dingen hebben gedaan bij iemand.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:42 schreef MangoRedChilli het volgende:
tegenwoordig denken alle moeders die hun kind slecht opvoeden dat het niet aan hun ligt maar aan de ziekte van het kind. Een goede moeder had je als kind veel met andere kinderen laten spelen als ze het idee had dat je asperger had, zodat je leerde hoe met anderen om te gaan.
Ja, wat ik deed was ook niet gezond, maar ik zat toen al heel dicht tegen een dpressie aan. Ik keur het ook niet goed, alleen ik zou het nooit zo ver hebben laten komen als TS en die ander.
abbonement bedoel ik.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
ja ik denk dat ik binnenkort maar weer eens een fokaccount ga afsluiten. morgen ofzo
maar ik voel me verward worden(ben niet zo stabiel de laatste tijd). ik ga naar bed
me ouders gaan erover doorvragen, omdat ze het oneens met me zijn, en als ik dan geen antwoord geef blijven ze het oneens met me. als ik wel antwoord geef vinden ze 'de situatie en haar leven kansloos' en hebben ze weer een nieuwe vraag.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:56 schreef Chilled het volgende:
[..]
Dat je niet stabiel bent, kan ieder levend wezen op deze aardkloot wel bevestigen. Het feit dat je tegen je ouders hierover liegt, moet voor jou al wel bevestigen dat er dingen zijn die je verkeerd denkt en doet.
ja me leven is zwaar kut nu. ik lig 16 uur per dag of misschien wel meer in bed.quote:Uit jouw labiliteit gebeuren er zoveel dingen dat je maar eens onze eindeloze adviezen moet gaan opvolgen. Ga naar een huisarts en vertel jouw probleem. Want een probleem is het en dat weet je dondersgoed.
Een mens die geestelijk gezond is, fixeert zich niet 100% constant op 1 iemand en gaat zulke psychopathische dingen uithalen. Wees gewoon eens eerlijk tegen jezelf man en zoek hulp.
waarom dat?quote:Op zondag 16 januari 2011 20:51 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Rekening houdend met het feit dat jij waarschijnlijk niet zit te trollen...kan ik hieruit concluderen dat jij echt een ongelooflijke mongool moet zijn. Letterlijk.
dit maakt me momenteel helemaal niet gelukkig.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:20 schreef Chilled het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk topics lopen op Fok? Waarom post je hier weer? Ik dacht dat je het allemaal zo goed weet. Als je ervan overtuigd bent dat je het goede doet en dat dit je gelukkig maakt, ga dan gewoon lekker zo door. *knip*
STOP DAN MET ZELFMEDELIJDEN HEBBEN!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
dit maakt me momenteel helemaal niet gelukkig.
en ik doe helemaal niet alles goed
Wow gast.. Even wat dingen ophelderen:quote:Op maandag 17 januari 2011 23:16 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
abbonement bedoel ik.
ik ben nu pimp
[..]
me ouders gaan erover doorvragen, omdat ze het oneens met me zijn, en als ik dan geen antwoord geef blijven ze het oneens met me. als ik wel antwoord geef vinden ze 'de situatie en haar leven kansloos' en hebben ze weer een nieuwe vraag.
ik praatte al niet graag met me ouders, en nu lieg ik dus er inderdaad over tegen me ouders, als ze vragen of ik haar nog geld heb gegeven zeg ik :"nee hoor".
[..]
ja me leven is zwaar kut nu. ik lig 16 uur per dag of misschien wel meer in bed.
en als ik wakker ben betrap ik mezelf op ijsberen, en zorgen en stress
school enzo kan ik wel over zeggen dat ik nooit heenga(al jaren), en collegeld loopt door.
[..]
waarom dat?
het is heus niet alsof je alles weet.
dat ik hier wel vaker een mongool, en een klapjosti wordt genoemt gaat dwars door me heen. omdat ik weet dat ik dingen fout doe tegen haar. daarom is het logisch dat ze zo tegen me doet.
nadat we elkaar hadden ontmoet (een gedeelte daarvan hierboven nogmaals beschreven, en in deze post ook een beetje : 400 euro uitgeleend )
we hadden veel gepraat toen. en ik vind haar helemaal leuk. hoe ze met mensen omgaat, hoe ze met haar probemen omgaat, etc etc.
ik heb de eerste maanden haar afentoe gemailt, dat ik heel graag haar weer wou zien en alles.
en toen ook teksten als "je had gezegd dat je me gratis wilde zien, heb je daar spijt van? ik bied XXX als je me weer ziet.", en ook dingen als " ik wil niet alleen seks", en dat ik ALLES eigenlijk goed was, wat ze maar wilde doen dan
en dat terwijl zij allemaal moeilijkheden in het leven had, en ik dus erg opdringerig was.
ook weleens een mailtje van "sorry voor de vorige X mails, soms voel ik me een beetje eenzaam, en dan ga ik domme dingen zeggen"
ik had alles echt zwaar verkloot. en 'negeerde' het toen gewoon met doorgaan naar hoeren gaan.
(nooit meer hetzelfde, en altijd was het KLOTE. maar dat is een ander verhaal)
ook geprobeert aan sociale vaardigheden te werken(ik denk heel laag over mezelf), door hoer te betalen om een gesprek te hebben.
en bij moniek op spuistraat 14(14 dacht ik, vaak zit ik 1 huisnummer verkeerd) ook alleen maar zitten piepen over me leven, en na elk kwartier zei ze dan " tijd is op" en dan kostte het me weer 50 euro.
enigste wat me bijstaat wat zij gezegd heeft wat indruk maakte is:
zij:"je wordt opgelicht door haar"
maar ik weet dat het anders ligt.
en:
ik:" ik ontmoet nooit vrouwen!
zij:"that's because you never even tried!"
toen augustus ofzo smsde ze me dat ze wanhopig was voor geld, en al die tijd veel was uitgegaan . en volgens haar twitter zag ze toen al haar vrienden enzo wel en mij niet!
dat ze dus 'lol' had gedaan, maar niet met mij was me eigen schuld omdat ik domme dingen tegen haar had gemailt enzo.
na die 6000 euro overmaking, en 1 zo'n 'foute' mail, was bellen 'te confronterend' voor haar geworden.
toen smsde ze me :"ik zit zo diep in de financiele problemen, dat ik me als het 'zakelijk' is er wel 1 keer nog overheen kan zetten"
daar ben ik niet op in gegaan (voor zon afspraak), maar heb toen wel weer geld overgemaakt om haar te helpen.
toen ik smsde dat ik wajong was afgekeurd wegens grotendeels 'psychologische redenen' stuurde ze een mms die ik nooit heb kunnen openen. ik denk dat ze boos/jaloers op me was dat ik wel een uitkering kreeg, en zij niet.
toen daarna heb ik met uitkeringsgeld haar nogeens 400 euro uitgeleend, wat niet is teruggekomen. en heb (van grotendeels die uitkering) nu bijna 3000 staan op me lopende rekening.
ik probeer gewoon niets te doen, en haar meer met rust te laten. maar dan voel ik em soms zo eenzaam, en dan sms ik dat ik me zo eenzaam voel en dingen met: "ik wil je zo graag zien, wat kan ik doen om het gevoel wederzijds te maken" en " kan ik je ergens mee helpen" .
maar ze reageert nooit
wat dat betreft komt 'incompetent suiter' wel naar voren
dus het is niet alsof ze me oplicht, en ik een mongool ben die er in trapt!
het is allemaal me eigen schuld. en ik heb het nog nieteens over haar problemen gehad!
[..]
dit maakt me momenteel helemaal niet gelukkig.
en ik doe helemaal niet alles goed
dat lukt me niet goed. soms probeer ik weleens te accepteren dat ik eenzaam ben, en geen vrienden heb.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:20 schreef Chilled het volgende:
[..]
STOP DAN MET ZELFMEDELIJDEN HEBBEN!
het probleem ligt dat ze me niet wil zienquote:ACCEPTEER DAT JE EEN ZWAAR GROOT PROBLEEM HEBT!
ik ben half eerlijk naar me ouders geweest (op hoeren en seks na)quote:WEES EERLIJK NAAR JE OUDERS!
echt! dat soort dingen kan ik toch niet doen? nu ineens haar contracten gaan voorleggen :Squote:We hebben je een artikel gestuurd over een oplichtingszaak. Het staat nog niet vast of wat jou is overkomen ook oplichting is. Jij bent fout omdat je geld zomaar gegeven hebt, maar *censored* is ook fout. Ze had haar bankrekeningnummer niet moeten geven. En ze had het geld ook terug kunnen sturen als ze het niet wilde hebben. Dat heeft ze niet gedaan, ze heeft het geld aangenomen en waarschijnlijk helemaal opgemaakt. Als zij vindt dat ze geen oplichtster is kan ze haar goede wil tonen door nu geld terug te storten. Het hele bedrag zal wel niet gaan maar een deel ervan is een goed begin. Probeer alles via de bank te laten storten zodat er bewijs is om welke bedragen het gaat. Verder raden we je aan om alsnog een leenovereenkomst, zoals hiervoor is opgestuurd, te laten ondertekenen voor het bedrag dat je al aan haar hebt gegeven. Het is NIET normaal dat mensen zoveel geld weggeven, en al helemaal niet als het om "kennissen" gaat. Mensen moeten voor zo'n bedrag maanden werken. Je lijkt de waarde ervan niet te begrijpen. Komt dat omdat je het "gewoon gekregen" hebt?
Als je het moeilijk vindt om het met *censored* hierover te hebben kunnen wij eventueel contact met haar opnemen. Laat dan even haar telefoonnummer of (e-mail)adres aan ons weten.
Probeer zoveel mogelijk te communiceren via MSN, e-mail enz zodat je beltegoed niet weer opraakt en je niet te bereiken bent. En bewaar je bestanden van alle communicatie met haar.
We vinden het vreselijk dat je tegen ons gelogen hebt. Als je hier eerder over had verteld was het niet zover gekomen. We hopen dat je beter/vaker met ons gaat communiceren. Het is triest dat je ons ontloopt. Wij hebben echt het beste met je voor. We respecteren jouw mening echt wel. Maar we willen niet dat je daardoor in de problemen komt.
ouders&seks. dat is niet leukdat snapt iedereen toch?quote:Toen je na de zomervakantie vertrok had ik gezegd dat je bepaalde spullen mee mocht nemen.
Dat waren voedingsstoffen die ik speciaal voor jou had gekocht, die wij niet gebruiken, en die niet lang houdbaar waren. Ik vind het niet goed dat je proletarisch uit mijn voorraadkasten spullen hebt meegenomen. Als je er om had gevraagd is het wat anders. Nu word ik elke keer geconfronteerd met een lege plek.
Hoe sta je er nu financieel voor? Ik hoop dat je wel geleerd hebt van alle gebeurtenissen. Ik vind het jammer dat je ons nooit wat verteld. Door al dat "stiekeme" gedoe gaan wij ons juist zorgen maken. Ik hoop dat je nu gaat budgetteren. Als je saldo het toelaat raad ik je aan maandelijks iets op je spaarrekening te storten. Als je grote uitgaven krijgt (andere laptop, reparatie auto o.i.d.) heb je een buffer nodig op je spaarrekening.
*knip*
Kijk a.j.b. goed uit. Mocht je met haar naar bed gaan neem dan zelf ook voorzorgsmaatregelen zoals condooms. Ook al zegt een vrouw de anticonceptiepil te gebruiken, dan nog kan ze zwanger raken als ze die niet heel rgelmatig inneemt. Een zwangerschap is op dit moment niet iets voor jou. Jammer dat we over zoiets nooit kunnen praten. Je loopt er altijd voor weg.
Verder wens ik je wel veel plezier, en hoop dat je je studie weer goed oppak
daar heb ik geen goede ervaringen meequote:GA NAAR EEN PSYCHOLOOG!
ja ik zou inderdaad ook niets kunnen posten hier.quote:HOU OP DISCUSSIE TE VOEREN OP FOK, DAAR WORD JE NIET GELUKKIGER OP!
NOGMAALS, ZOEK HULP!!!!
(duidelijker kan ik het niet maken en ik weet zeker dat iedereen behalve jij het ermee eens bent, zegt dat genoeg????)
daar kom ik wel weer uit hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 23:44 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wow gast.. Even wat dingen ophelderen:
1. Liefde kun je niet kopen, zeker niet van een uitkering.
ze smst me toch van wel! het helpt haar zodat haar problemen sneller zijn opgelost. en dan kan ze mij dus sneller zien (Denk ik, zij belooft me niets)quote:2. Denk je dat, dat mens nog om zou gaan met je als jij haar geen geld zou toezenden? Ik denk 't namelijk niet.
ze keek me echt lief aan!quote:3. Jij bent inderdaad geen mongool die opgelicht wordt en erin trapt. Je weet zelf ook best dat het tussen jou en dat meisje nooit zo zal zijn als tussen echte stelletjes dus poog jij haar aan je te binden door geldbedragen over te maken, immers x duizend euro later kan ze t toch zeker niet maken het contact nog te verbreken/niet lief te doen. MAw: jij bent de mongool die haar probeert te gebruiken, te kopen - zoals je kennelijk ook met hoeren gedaan hebt.
Amen. Met z'n "ze keek me echt lief aan".. Als nu niemand nog begrijpt dat ie een troll is en kickt op onze reacties, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef Eclaire84 het volgende:
Mensen het is vergeefse moeite...je gaat alleen maar dezelfde vastgeroeste grammofoonplaat horen als je inhoudelijk probeert te reageren.
ik zei dat, omdat ik inderdaad niet zon goed weerwoord daarop had.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:10 schreef Chilled het volgende:
[..]
Amen. Met z'n "ze keek me echt lief aan".. Als nu niemand nog begrijpt dat ie een troll is en kickt op onze reacties, dan weet ik het ook niet meer.
So be it. Sluit jezelf 7 jaar op. Val niemand ermee lastig en hou op met deze onzin.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
7 jaar liefdesverdriet ga hebben
ja maar dat is wel 7 jaar lang kuttijd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:25 schreef Chilled het volgende:
[..]
So be it. Sluit jezelf 7 jaar op. Val niemand ermee lastig en hou op met deze onzin.
Je bent het nu alleen maar aan het uitstellen hoor. Echt sla jezelf met een hamer op je hoofd, misschien kom je er dan achter dat je anders nog langer dan 7 jaar bezig bent.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:27 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar dat is wel 7 jaar lang kuttijd.
en dan ben ik nog 7 jaar ouder
en ik zou het helemaal niet erg vinden ofzo. maar het is niet alsof me eigen levensverwachting ook 70X langer is dan andermans ofzo.
naja, ik wil hier opnieuw schrijven, wat ik hier ook beetje bedoelde:
Beseffen dat je alleen bent.
wat zijn dwangneuroses?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 00:11 schreef jay_1980 het volgende:
Jongens, jullie hebben echt hulp nodig en snel ook!!
Ik ben helaas ervaringsdeskundige van de andere zijde. Ik ben jarenlang gestalkt door een ex-vriendin. Tijdens de relatie kwam ik erachter dat er wat psychische zaken speelden in haar leven. Ze had erg veel last van dwangneurose en kon de spiralen waarin ze leefde maar moeilijk doorbreken.
dat is best zielig. waarom heb je het uitgemaakt?quote:Het was een dame met een goede opleiding en ze was zelf arts, dan zou je toch zeggen dat ze er iets meer van zou weten dan gemiddeld. Maar in ieder geval heeft ze me 3 jaar na het einde van onze relatie gestalkt omdat ze (haar eigen woorden in honderden mails, telefoongesprekken, krabbels, tweets etc...) niet zonder me kan, me aanbidt, me mist en bladiebladiebla ga zo maar door.
Ik werd op alle mogelijke manieren lastig gevallen. Ze was for real GEOBSEDEERD en dat voelt niet goed...!!!
Dus zoek hulp, doe dat voor jezelf en alle mensen in je omgeving !!!!!!
Nee, dat is ze niet want ze wil jou namelijk niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 01:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Het is zo. Voor mij is ze de juiste.
Ik zou idd even gaan googlen op dwangneurose!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat zijn dwangneuroses?
wat deed ze dan precies?
of moet ik zelf googlen?
Ik heb destijds een eind gemaakt aan de relatie omdat het niet meer ging. Ik begon me aan alles te irriteren en had daardoor het gevoel dat de liefde steeds minder werd.quote:dat is best zielig. waarom heb je het uitgemaakt?
maar dat zeg ik eigenlijk alleen uit herkenbaarheid
wat ik me afvraag is: wat had ze dan moeten doen zodat je wel weer naar haar toe wilde?
edit: en hulp heb ik niet nodig.
zowiezo is hulp gaan vragen best een grote stap
Als je hiermee door gaat maak je haar doodongelukkig. En jezelf ook, want je moet inzien dat er NOOIT een dag komt waarop jullie samen zijn. Dus dan zul je je de rest van je leven ongelukkig voelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat is ze niet want ze wil jou namelijk niet.
Klopt, ik stalk ook niet meer. Het enige wat ik op dit moment nog doe is op haar facebook kijken, maar daar heeft ze geen last van. En ze zit elk uur in mijn hoofd, maar daar heeft ze ook geen last van. Ik wou het van me afschrijven, en hopen dat er mensen kwamen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben, maar zoals je zegt heel het topic gaat over mylifeisgreyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:27 schreef -Strawberry- het volgende:
Overigens TS, wat wil je met dit topic?
Je weet dat je met stalken niets bereikt en dat het voor zowel jou als haar schadelijk is.
De enige vraag is, wat ga je eraan doen? Stop je er uit jezelf mee, of zoek je hulp.
Jouw moeder heeft een eigen team?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:29 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Klopt, ik stalk ook niet meer. Het enige wat ik op dit moment nog doe is op haar facebook kijken, maar daar heeft ze geen last van. En ze zit elk uur in mijn hoofd, maar daar heeft ze ook geen last van. Ik wou het van me afschrijven, en hopen dat er mensen kwamen die hetzelfde meemaken of meegemaakt hebben, maar zoals je zegt heel het topic gaat over mylifeisgreyTerwijl het in mijn ogen een heel heel raar verhaal is, vooral toen hij dat sex avontuur beschreef, geloofde ik het niet echt meer. Maar ik heb de psycholoog een mail gestuurd en die heeft weer gereageerd (heb het zonder arts gedaan). En ik heb binnenkort een kennismakingsgesprek, of het klikt tussen ons en om elkaar een beetje te leren kennen, maar ook om over mijn verhaal te praten en om te kijken hoe we het kunnen oplossen. Mijn moeder gaat ook mee. En als het niet klikt tussen ons dan gaat ze dat in haar team bespreken en iemand vinden die wel bij mij past. Zoiets.
Ik vind het eerlijk gezegd gewoon eng.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:37 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
herkenbaar!
[..]
daarom reageer ik even.
ik heb ook jarenlang obsessie gehad als ik dit zo lees, en nu weer.
eerst jarenlang over me schoovriendinnetje die me na 2 a 3 weken had gedumpt. heb ik ook lang verdriet om gehad, en alles van haar constant in de gaten houden en opzoeken etc etc, maar niet constant gestalkt(niet constant, wel een beetje), omdat ik ontzettend OOK het gevoel had dat het nooit meer goed met mij zou komen, en ook wist dat het tussen ons nooit meer wat kon worden.
nu heb ik het (weer) bij een meisje, ik heb haar 1 X gezien, en ik wil haar ZO GRAAG weer zien, ZO GRAAG dat ik alles fout doe!(behalve geld geven waardoor ze een schuldgevoel krijgt en misschien wel bang voor me is geworden)
ik wil anything met haar nog eens doen, zij is zo interesant (mbt anime , makkelijkheid, leukheid, humor, houdt van comedys, boel raakvlakken, is lief, mooi, hoe ze met mensen omgaat, hoe ze is, etc etc.). ze is helemaal perfect als ik aan haar denk
misschien dat ik wel alles fout doe ook omdat ik geen ervaring heb met "hoe het moet" met meisjes, naast dat ik ook nog eens 'moeilijkheden' met 'normaal doen' heb, en me heel erg verward vaak voel door dit alles.
succes. ik wil het antwoord graag weten, want zo leven is niet leuk (indien per pm)
dankje.
edit: om even te laten weten wat ik heb gedaan
met me schoolvriendinnetje:
-eerst op school haar totaal ontwijken, en alles ontkennen
-X aantal jaar (denk aan jaar of 4/5/6/7) alles op internet van haar in de gaten gehouden, en ook al las ik iets deed het me pijn
-midden in de nacht haar dronken opbellen
-midden in de nacht dronken bij haar langsgaan, met zelfmoordplannen(postbode die me aantrof heeft met haar ouders gepraat e.d. en mijn ouders
-schoolpsycholoog later
-geheime vraag van haar email beantwoord, om haar mails te kunnen lezen
-een fictief persoon aangemaakt die dan 'zogenaamd' haar email had gehaccked (zoiets had jij ook gedaan had ik gelezen, mbt email)
-totale destructie van een (volgensmij) belangrijke periode van me jeugd. (had ik zelfs nog iets van over gepost op fok.nl destijds wat me was overkomen, en ik 'dom' mee omging, in 2003) !
meid nu:
-alles opgezocht van haar op internet (hyves(verborgen), twitter(is verborgen), 3 accounts van animeforums gevonden van haar, foto's van haar verzameld. al haar vrienden die ik via alle mogelijke connecties heb gevonden in de gaten houden op internet of ze iets over haar zeggen. etc etc. een vriend van me haar anoniem laten bellen om te kijken of ze op nam.
dagelijks alles F5en en op haar wachten is het enige wat ik doe. ik ZOU naar universiteit moeten gaan(doe w.o. opleiding, en heb vwo diploma)
ik wil zo graag dat alles goed was! en alles goed komt met haar! en dan tussen ons.
volgensmij is ze nu banger voor me dan een willekeurig ander iemand die ze op straat zou kunnen tegenkomen.
en eigenlijk omdat ik zo niet verder wil leven, als ik van deze gevoelens af kon zijn, zou ik ook best door willen gaan zonder haar
maar he tis zo moeilijk, het doet me pijn
grootste kans dat ookal zie ik haar weer dat ik alles geidealiseerd heb, en dat het niets wordt. maar waarom laat ze me dan niet.
ik ben gewoon een stom persoon
dat heel fok! niet over mij is heengevallen dat ik zou STALKEN zoals bij jou het geval was, is denk ik omdat ik 'troll'-waardige dingen post, en andere schokkende dingen die ik post de aandacht van dit obsesief (stalk)gedrag wat wegtrekt.
en omdat ik nu niets doe van bij haar in persoon langsgaan omdat ik haar wil(meestal wordt dit onder stalken verstaan, iemand PERSOONLIJK lastigvallen). maar ik zou het zo (elk moment kan ik omslaan) kunnen doen!.
het is een battlefield waar ik niet mee kan omgaan. ik hoor hier niet thuis, ik ben "van een andere planeet" (autisme achtig gevoel)
Raar figuur toch wel...quote:
Wat deed hij dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:41 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Raar figuur toch wel...
soms denk je dattie echt gaat werken aan zn probleem..doettie weer iets vreemds
Topic niet gelezen waar Cartwoman naar linkt?quote:
Oh. Ik heb een PM daarover gekregen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:49 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Topic niet gelezen waar Cartwoman naar linkt?
Hij had de email van die meid gehackt en allemaal prive berichtjes van haar vriend gepost. Uit deze berichtjes bleek dat zij sinds haar 17de al (hele geile) sex had met haar vriend...en dat vond hij niet kunnen omdat ze moslim was en haar moeder een hoofddoek droeg
Maar hopelijk gooien ze zijn account niet door de shredder...Fok lijkt me de juiste uitlaapklep voor zulke mensen. Als je dat wegneemt, gaan ze misschien weer op oude voet verder.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:52 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Oh. Ik heb een PM daarover gekregen.
Ja precies. En plus, we dringen langzaam maar zeker wel tot hem door. Hij heeft immers wel contact gezocht met een psycholoog.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:55 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Maar hopelijk gooien ze zijn account niet door de shredder...Fok lijkt me de juiste uitlaapklep voor zulke mensen. Als je dat wegneemt, gaan ze misschien weer op oude voet verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |