Wat begrijp je niet aan "even though she will now be the youngest person to have done precisely that." Neem een cursus Engels of zo, het betekent dat ze nog steeds de jongste persoon ter wereld zal zijn die de hele wereld om heeft gezeild.quote:
Dus je kan alleen andere mensen hun berichten doorpassen en je hebt enkele hersens/mening van jezelf?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:11 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik noemde haar niet losbandig
Ik haalde enkel een quote aan van Laura zelf, waarin ze zegt een beetje "losbandig" te willen leven.
Nu is dat ineens mijn tekst geworden?
Wat begrijp jij niet aan:quote:Op zondag 16 januari 2011 00:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "even though she will now be the youngest person to have done precisely that." Neem een cursus Engels of zo, het betekent dat ze nog steeds de jongste persoon ter wereld zal zijn die de hele wereld om heeft gezeild.
Al is het niet precies het record waarop ze in eerste instantie uit ging, is het toch nog een RECORD
Dus? Zoek anders een andere argument om haar te afkraken, want hetgeen wat je nu gebruikt is gewoon onzin.
Nee simpele, iemand vroeg zich af waar dat "losbandig" in de topictitel vandaan kwam, en ik was zo aardig om de bron van die tekst aan te leveren.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:16 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dus je kan alleen andere mensen hun berichten doorpassen en je hebt enkele hersens/mening van jezelf?
En ik merk inmiddels dat TS het woord losbandig uit de OP heeft weggehaald, dus ik heb geen zin meer in om deze nutteloze discussie voort te zetten. Proost, TS
en wat is the Guinness Book of World Records dan? Schijnheilige kutorganisatie, moeten ze dat eens afschaffen, wat denken ze wel niet ?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Wat begrijp jij niet aan:
She will NOT, as she had originally hoped, officially be recognized as the youngest person to sail around the world alone, nonstop and unassisted-- (Jessica Watson)
The World Sailing Speed Record Council and other record-keeping organizations stopped recognizing "youngest" pursuits
Category discontinued
Record categories which we do not monitor in this area include the following:
* Youngest or oldest
Hoe duidelijk moet het zijn voor jou, voor je wil aannemen dat Laura geen recordpoging aan het ondernemen is om de simpele reden dat het hele record door niemand wordt erkend?
En van de WSSRC heb jij vanzelfsprekend ook nog nooit gehoord, waarschijnlijk omdat je zelf nog nooit hebt gezeild.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
en wat is the Guinness Book of World Records dan? Schijnheilige kutorganisatie, moeten ze dat eens afschaffen, wat denken ze wel niet ?Het woord records in zich opnemen maar geen enkele records documenteren
Waar maak jij op uit dat het geen RECORD meer betreft? Wellicht niet een bepaalde soort record, maar nog steeds wél een record.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
En van de WSSRC heb jij vanzelfsprekend ook nog nooit gehoord, waarschijnlijk omdat je zelf nog nooit hebt gezeild.
Ga zelf maar even bij google Vertaling langs, om te kijken wat "discontinued" betekend.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:23 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Waar maak jij op uit dat het geen RECORD meer betreft? Wellicht niet een bepaalde soort record, maar nog steeds wél een record.
Ik wil eens graag weten wat voor leraars je hebt gehad in de basisschool voor leesvaardigheden. Die verdienen een zware boete.
Dat is wel zo bij de ene organisatie,quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ga zelf maar even bij google Vertaling langs, om te kijken wat "discontinued" betekend.
Btw, het meervoud van leraar, is leraren.
Succes ermee!
Really, taalmeester?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:24 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Btw, het meervoud van leraar, is leraren.
Succes ermee!
quote:Taaladvies.net
U bent hier: taalunieversum » taaladvies
Leraars / leraren
Vraag
Wat is het meervoud van leraar: leraars of leraren?
Antwoord
Beide vormen zijn correct. Het gebruik van de meervoudsvorm leraars is standaardtaal in België.
Het GBR, heeft al vlak na Laura haar aankondiging op 13 jarige leeftijd in de media laten weten dat zij dit record niet zouden erkennen. Op Youtube, is daar een filmpje over (misschien dat ik hem nog boven water weet te halen).quote:Op zondag 16 januari 2011 00:27 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat is wel zo bij de ene organisatie,
maar antwoordt JIJ mijn vraag over the GBR.
Wat voor leugens zijn dat dan van ze waarin ze beweren deze actie wel als een record te gaan beschouwen?
Je bent een Belg? Dan kan ik je slechte gebruik van de Nederlandse taal niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Really, taalmeester?
Lees graag:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/
[..]
Nogmaals dat heb ik nergens gezegd.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:32 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je bent een Belg? Dan kan ik je slechte gebruik van de Nederlandse taal niet kwalijk nemen.
Houd jij je dan maar vooral vast aan de Belgische spelling, het boeit me werkelijk nietquote:Op zondag 16 januari 2011 00:35 schreef vergezocht het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals dat heb ik nergens gezegd.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/498/
Dat is namelijk een site van de Nederlandse taalunie
Voor de Nederlandse variant van NL dus
Nogmaals bron?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:30 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Het GBR, heeft al vlak na Laura haar aankondiging op 13 jarige leeftijd in de media laten weten dat zij dit record niet zouden erkennen. Op Youtube, is daar een filmpje over (misschien dat ik hem nog boven water weet te halen).
Meteen daarna (na die stellingname van het GBR), was de link naar het GBR vanaf Laura haar site niet meer actief. Maar hij stond er nog wel. Het plaatje van het GBR (met de link die het dus al heel lang niet meer deed), is pas enkele maanden geleden van de website verwijderd. Daardoor werd wel de indruk gewekt, dat het om een werkelijke recordpoging zou gaan, hoewel ook Laura heel goed wist dat dat niet het geval was en is en blijft.
De bron is het GBR, zoals ik al zei. En zoals ik ook al eerder in een quote met bronvermelding heb aangetoond.quote:
Je moet echt meer lezen zeg:quote:Op zondag 16 januari 2011 00:36 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Houd jij je dan maar vooral vast aan de Belgische spelling, het boeit me werkelijk niet
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Taaluniequote:De Nederlandse Taalunie is na de ondertekening van het Taalunieverdrag in 1980, opgericht door de overheid van Nederland en van Vlaanderen (België) ten behoeve van een gemeenschappelijk beleid op het gebied van de taal, het onderwijs in het Nederlands en de taalgebonden cultuur. Sinds 12 januari 2005 is Suriname het derde lid van de Unie.
Heeee Dick!quote:
Geef eens de link, ik ga niet op een dolleman's zoektocht uit om jouw meningen te onderbouwen. Dat moet je zelf doen.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De bron is het GBR, zoals ik al zei. En zoals ik ook al eerder in een quote met bronvermelding heb aangetoond.
Spiegeltje nodig?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:39 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je moet echt meer lezen zeg:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_Taalunie
Je komt nu als een soort trol over met je simpele vragen waarop het antwoord al duidelijk is. Captain Obvious zoiets.
Pa heeft dat bedrag in een interview genoemd en ook vermeld dat een groot deel van dat bedrag was opgegaan aan "kosten" voor LD vertrok. Het uitblijven van een andere grote sponsor weet hij aan het feit dat LD negatief in de publiciteit kwam. Hierbij vergat hij te vermelden dat LD (=pa) zelf het contact heeft verbroken met een bedrijf dat opnames van de reis wilde maken. Het begint een beetje heel erg op een slechte soap te lijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:55 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Spuitje zei dat iemand 25.000 euro had gedoneerd.. Toch zaten ze rond de kerst zonder geld, en dat probleem is nu opgelost, kennelijk. Pappie wil evengoed niet zeggen hoeveel het gebedel heeft opgebracht.
Dus tja, die geldnood is zeer twijfelachtig, net als de rest van het hele (zeil)verhaal.
Dat stuk tekst staat op de Hyves die anderen voor haar bijhouden, ze zijn het er dus blijkbaar mee eens?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:24 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Losbandig is het woord dat ik hiermee bedoel. Kijk, ze doet wel dingen fout soms, maar dat doen we allen trouwens. Maar sommigen maken ervan een hele levensbezigheid om dat meisje voor alles en nog wat af te kraken - het gewoon te ver.
Op het eerst kon ik wel de kritiek tolereren maar nu gaan mensen haar losbandig noemen en dat is volgens mij gewoon te overdreven. Laat het voor wat het is. *Zucht
Waarom bezwendelt en belazerd Laura de boel dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:37 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
De bron is het GBR, zoals ik al zei. En zoals ik ook al eerder in een quote met bronvermelding heb aangetoond.
Die gulle sponsor, was overigens Scheepswerf Jongert.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:58 schreef spuitje het volgende:
[..]
Pa heeft dat bedrag in een interview genoemd en ook vermeld dat een groot deel van dat bedrag was opgegaan aan "kosten" voor LD vertrok. Het uitblijven van een andere grote sponsor weet hij aan het feit dat LD negatief in de publiciteit kwam. Hierbij vergat hij te vermelden dat LD (=pa) zelf het contact heeft verbroken met een bedrijf dat opnames van de reis wilde maken. Het begint een beetje heel erg op een slechte soap te lijken.
En nu staat de tekst op haar Hyves, ze staat dus nog steeds achter die uitspraak neem ik aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Dit dus. Bovendien is dat interview van het jeugdjournaal al twee jaar oud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |