Ja ik ook. Ik probeer mezelf voor de gek te houdenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, want die voorkeur heb ik - serieus - nooit. Ik vind intelligentie extreem aantrekkelijk.
Waarom?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Ik probeer mezelf voor de gek te houden
Ik ga vanavond een potje poolen en drinkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:42 schreef Royco1 het volgende:
Mijn vrienden zijn serieus echt allemaal saai,
Krijg gewoon niemand mee om wat te gaan doen vanavond![]()
Allemaal saai op de bank hangen.
Poolen is leuk!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een potje poolen en drinken
Drinken is goed, poolen is goed, top combinatie dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een potje poolen en drinken
Ik heb t te lang niet meer gedaan, maar ik vind t heerlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Poolen is leuk!
Dat wil ik ook weer een keer doen
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik wil graag een spelletjesavond met heel veel drank. Dat is zó lachen.
ooh dat is ook een goed ideequote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik wil graag een spelletjesavond met heel veel drank. Dat is zó lachen.
Speciale kegel?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t te lang niet meer gedaan, maar ik vind t heerlijknet als bowlen trouwens, maar dan wordt ik altijd te dronken, die speciale kegel gooi ik altijd om en dan krijg je weer shotjes
Omdat het zo ingewikkeld is met die echt leuke mannenquote:
Het spel van de Lama's.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzo
Wij namen dat spel altijd mee naar de kroegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook leuk, en dan spellen als party en co enzo
Als het om drank gaat vind ik elke kegel speciaal.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciale kegel?
Bowlen vind ik wel leuk, mn rug denkt daar anders over
Inmiddels vind ik dat niet meer. Maar dat ben ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Omdat het zo ingewikkeld is met die echt leuke mannen
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als het om drank gaat vind ik elke kegel speciaal.
Zelfs als de bal in de goot komt vind ik dat een reden voor drank
Te vroeg babe te vroegquote:
Die heb ik, maar nog nooit gespeeld.quote:
Bij het centrum waar wij altijd bowlen hebben ze 1 rode kegel, als die vooraan staat en je gooit em om, krijgt je hele groepje shotjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Speciale kegel?
Bowlen vind ik wel leuk, mn rug denkt daar anders over
Oh maar dat is leuk gedaanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij het centrum waar wij altijd bowlen hebben ze 1 rode kegel, als die vooraan staat en je gooit em om, krijgt je hele groepje shotjesen we spelen meestal op 2 banen tegelijk, dus dan gaat het hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |