Onzin man.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als die beide Nederlanders ook nog een zwik anderstaligen in hun contactenlijst hebben staan, is het natuurlijk wel handiger om in 't Engels iets op de ander zijn prikbord te pleuren, dan hebben die anderstaligen er ook nog wat aan.
zo she doesent onderstand, datswhy she zo angry is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef klipper het volgende:
Oh no, merkie is online....please talk english
maar mijn klasgenoten komen uit ierland enzo, dus we moeten wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Merkie het volgende:
Gewoon, mensen die te pas en te onpas comments in het Engels plaatsen terwijl iedere gerelateerde persoon Nederlands is. Moet iedere FB'er toch wel bekend voorkomen.
Zie TT. "Nederlanders die Engels met elkaar praten op Facebook". Ieren zijn geen Nederlanders. Waarom plaats je dit bericht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar mijn klasgenoten komen uit ierland enzo, dus we moeten wel.
omdat je een bericht bij elkaar plaatst omdat ook mensen behalve die persoon kan reageren. Anders heb je toch gewoon verdomme MSN?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Merkie het volgende:
Verdomme, heb ik er weer een "oh kijk mij eens veel internationale contacten hebben"-topic van gemaakt.
Exhibit A:
[..]
Zie TT. "Nederlanders die Engels met elkaar praten op Facebook". Ieren zijn geen Nederlanders. Waarom plaats je dit bericht?
Ik vind het een raar verhaal. Moet ik comments bij de foto's van de verjaardag van mijn oma in het Engels plaatsen omdat ik een verdwaalde Vietnamees als vriend heb toegevoegd? Nee toch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
omdat je een bericht bij elkaar plaatst omdat ook mensen behalve die persoon kan reageren. Anders heb je toch gewoon verdomme MSN?
als je niet met facebook kan omgaan of het niet snapt moet je er ook niet over klagen.
Oi!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef schommelstoel het volgende:
Omdat facebook internationaal.
Fail topic.
dan heb je idd gewoon rare vrienden met hippe oma's. Tevens geen raar verhaal, zie niet in waarom je anders op andermans prikbord dingen zou moeten schrijven als er ook iets bestaat als MSN en telefoons.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal. Moet ik comments bij de foto's van de verjaardag van mijn oma in het Engels plaatsen omdat ik een verdwaalde Vietnamees als vriend heb toegevoegd? Nee toch.
Hihi, ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal. Moet ik comments bij de foto's van de verjaardag van mijn oma in het Engels plaatsen omdat ik een verdwaalde Vietnamees als vriend heb toegevoegd? Nee toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |