abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95535866
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef DeMolay het volgende:

[..]

Hij behoorde ook bij een geheim genootschap die hieraan grote waarde hechte , zijn boek reis naar het middeplpunt der aarde is dan ook geschreven met de berg Bucharach in zijn gedachte.

[ afbeelding ]

ook wel de berg van god genoemd

In de gangen in de berg zijn oa ook vele tempeliers tekens gevonden

[..]

En hier hebben we de link met rennes le chateau weer.....voor een foto van asmodeus zie mijn Avatar

edit een beetje klein hier een betere

[ afbeelding ]

Asmodeus lord of the earth
Je roept in deze post een hele berg aannames, neemt dingen voor waar aan die je niet onderbouwt en verzint er vervolgens allerlei verbanden bij die je gewoon niet aantoont. Het lijkt werkelijk helemaal nergens op. Deels ook nog gebaseerd op een analyse van iemand die onbegrijpelijk slecht schrijft (en op dezelfde wijze verbanden aanlegt als jij) en daar verbind je dan ook weer conclusies aan.

Het rammelt zo hard, dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen om om verduidelijking te vragen.

Vandaar mijn opmerking dat het wel een groot allesomvattend complot lijkt, omdat je niet eens een poging doet om iets af te kaderen. Atlantis ligt ongetwijfeld ook onder die berg, en Elvis heeft er een vakantiewoning. Probeer het nou eens te structureren, zodat mensen die het allemaal wat minder vanzelfsprekende vinden er ook gewoon iets mee kunnen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  vrijdag 15 april 2011 @ 12:03:41 #202
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_95536082
mijn god je bent echt erg, ik gaf lavender wat info over de schrijver jules verne en de oorsprong van zijn fictie boek en daarop moet jij meteen weer vervelend op reageren.

Kun jij wel iets anders ???

Schijnbaar heb je niks van je vorige ban geleerd en ga je op de oude voet verder en dat zal dit subforum weer veel actieve posters gaan kosten .

Ik ben wel weer klaar met je en als ik sommige reacties lees zijn er al meerde die moeite hebben zich in te houden met die altijd negatieve lullige reacties van je

edit nog dd
quote:
neemt dingen voor waar aan
dit bedoel ik nou !!!!! dit claim jij , wie doet er nu aan aannamens !!!
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_95536128
Waar DeMolay op doelt is het toontje dat jij in je posts bezigt. Je zit met je reacties net op de grens van trollerij en dat weet jij ook.
pi_95536347
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waar DeMolay op doelt is het toontje dat jij in je posts bezigt. Je zit met je reacties net op de grens van trollerij en dat weet jij ook.
Ach, dat is gewoon een schrijfstijl. Je maakt er van wat je er van wilt maken. Het spijt me geweldig, maar ik heb nu eenmaal nogal wat cynisme in me. Daar kan ik niets aan doen, ik probeer me daarin in te houden, maar soms wordt er hier zo erbarmelijk slecht onderbouwt en worden er zo'n slechte interpretaties van de werkelijkheid gegeven dat er iets tussendoor schiet.

Ik probeer daar wel op te letten (zal proberen dat beter te doen), maar soms gaat dat mis. Waarbij ik direct aanteken dat ik daar niet de enige in ben. Culto, TheFXR, maar ook Jokkebrok (en vergeet Lambiekje niet!!) kunnen ook wel wat van dat toontje laten horen zo nu en dan.
pi_95537101
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:10 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ach, dat is gewoon een schrijfstijl. Je maakt er van wat je er van wilt maken. Het spijt me geweldig, maar ik heb nu eenmaal nogal wat cynisme in me. Daar kan ik niets aan doen, ik probeer me daarin in te houden, maar soms wordt er hier zo erbarmelijk slecht onderbouwt en worden er zo'n slechte interpretaties van de werkelijkheid gegeven dat er iets tussendoor schiet.

Ik probeer daar wel op te letten (zal proberen dat beter te doen), maar soms gaat dat mis. Waarbij ik direct aanteken dat ik daar niet de enige in ben. Culto, TheFXR, maar ook Jokkebrok (en vergeet Lambiekje niet!!) kunnen ook wel wat van dat toontje laten horen zo nu en dan.
Top! ^O^
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 12:43:53 #206
249559 crew  Lavenderr
pi_95537701
Ah mooi! Jullie zijn er samen al uitgekomen ^O^
pi_95545667
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 12:43 schreef Lavenderr het volgende:
Ah mooi! Jullie zijn er samen al uitgekomen ^O^
Wij zijn de beroerdste niet.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:33:19 #208
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_95551409
Goh.. grappig. Ik kijk serieus even in FB na een lange tijd.. en zie dat dezelfde persoon het alweer met iedereen aan de stok heeft.

Opbouwende kritische posts.. ze zijn zo zeldzaam. Of zou het z'n "cynisme" zijn?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_95551487
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:26 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Bastard, echt oprecht met alle respect, maar Ticker doet heel erg zijn best, maar ziet dingen omdat hij ze wil zien. De zin 'deze lijken veel dichter bij de aarde plaats te vinden, ik vermoed dat dit sneltransport is', is van een dusdanige onzinnigheid en nergens op gebaseerd, dat ik me de reactie van GDR kan voorstellen. Het betreft twee dimensionale beelden, en natuurlijk lijkt iets wat dan verder weg is dan kleiner, maar omdat je niet weet wat de afmetingen zijn is elke bewering daarover gewoon onzinnig.

En dat er 1 stukje schroot is dat de andere kant op beweegt..... Kom op zeg. Er vliegen dagelijks ik weet niet hoeveel kleine astoroïden en dat soort spul door die schroot heen. Natuurlijk vinden er regelmatig botsingen plaats waardoor richtingen veranderen.

En over het plaatje waar je de debris op kunt zien: http://www.orbitaldebris.(...)ry/beehives.html#leo

Op de website van Nasa kun je zien dat het hier alleen de debris betreft die 'getracked' wordt. Elders konden we al lezen (of heb ik dat alleen ergens gezien op Wiki... dat kan nog) dat lang niet alles wordt getracked. Alleen de stukken die problemen op zouden kunnen leveren. Daarbij is ook niet bekend in hoeverre de stipjes op de tekening losse stukken debris zijn of clusters.

Komt bij dat de camerabeelden niet vermelden welke schaal er wordt gebruikt, oftewel, over de grote van de bewegende deeltjes is niets te zeggen. Die kunnen 5 cm zijn, of een meter.

Oftewel is mijn conclusie dat Ticker heel veel tijd heeft gestoken in zijn analyse, maar dat deze wel heel erg aliengrijs is gekleurd door wat hij graag wil zien.
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:19 schreef Ticker het volgende:

[..]

Ik ben blij dat jouw conclusie gebaseerd is op een mening.
Eentje die misschien nog wel meer bevlekt is dan die van mij.
Het 'nee dit gaat er bij mij nooit niet in' is nogal hoog.

Ik ben van mening dat Ticker....
Ticker ziet...

Allemaal vage aanwijzingen dat je de dans ontspringt en geen moment inhoudelijk wordt.

Ik citeer mijzelf even

[..]

Om een voorbeeld te geven van jouw relativering ten overzicht van je kritische noot naar mij toe:

[..]

Moeten we dit nog verder uitmelken? Of begrijp je zelf dat je hier maar een beetje in het wild zit te speculeren?
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:23 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb een uitstekend inhoudelijk commentaar gegeven op jouw hersenspinsels hierboven. Dat jij daar niet serieus naar wil kijken en het afdoet als dansen is niet mijn probleem.

Verder vind ik je degenererende taaltje niet echt uitlokken tot een verdere discussie. Het is ook makkelijk om de ander al voor dat de discussie begint te beschuldigen van kortzichtigheid, terwijl je zelf duidelijk laat zien totaal niet te begrijpen waar je zelf een mening over vormt.

Maar goed, het feit dat je niet ingaat op mijn inhoudelijke commentaar zegt eigenlijk genoeg.
quote:
4s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:29 schreef Ticker het volgende:
Hier is FB voor, beste man.
Kappen met je calimero gedrag, het is weer exact hetzelfde als van voor je ban.
Ticker, jij begint de mening van andere al als onrelevant af te doen, nog voor ze hem geven. En vervolgens ga je mij opzichtig zitten uitlokken. Erg treurig van je.
pi_95551556
Ik geef een inhoudelijke reactie op jouw post en vervolgens ga jij een beetje zitten huichelen.

En dan die verwijzing naar mijn ban. Als er hier iemand de calimero is ben jij het hoor. Jij begint met niet inhoudelijk te reageren en je hooghartige arrogante degenererende taaltje. Ik geef toe dat ik vanmiddag met Jokkebrok en Demolay misschien te ver ging, maar jij bent er gewoon op uit.
  vrijdag 15 april 2011 @ 18:43:06 #211
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_95551741
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Ik geef een inhoudelijke reactie op jouw post en vervolgens ga jij een beetje zitten huichelen.

En dan die verwijzing naar mijn ban. Als er hier iemand de calimero is ben jij het hoor. Jij begint met niet inhoudelijk te reageren en je hooghartige arrogante degenererende taaltje. Ik geef toe dat ik vanmiddag met Jokkebrok en Demolay misschien te ver ging, maar jij bent er gewoon op uit.
Daaagenlang zit ik op het forum.. te loeren tot jij post.
Gelukkig is dat zo zeldzaam.. maar vandaag.. na weken geen post van jou op fok.. was er een. En ik sloeg toe. Uren zitten zwoegen om jou in de val te lokken.

.... nuff said. Paranoid?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_95552045
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef Ticker het volgende:

[..]

Daaagenlang zit ik op het forum.. te loeren tot jij post.
Gelukkig is dat zo zeldzaam.. maar vandaag.. na weken geen post van jou op fok.. was er een. En ik sloeg toe. Uren zitten zwoegen om jou in de val te lokken.

.... nuff said. Paranoid?
Pot, ketel. Willekeurige volgorde. Hey, ik ga iets zinnigs doen nu. Zet hem op vanavond hè!
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:06:08 #213
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95552603
Meisjes.. zijn we klaar?

Sorry hoor.. maar wat moeten wij hier nou mee doen? Zeg het maar...
In ieder geval mijn complimenten om de oeverloze discussie van "hij zegt dit dus ik zeg dat" hier verder te voeren, dan blijft het topic verder enigzins clean.

Maar serieus even, Ticker doet zijn best de zaken netjes te onderbouwen, en volgens mij probeert dat Hoppa dat ook aardig. Beide kampen (beide dus) zijn er niet vies van om even wat scherpere bewoordingen te gebruiken om het intellect van de ander te bewonderen en de lachers op de hand te krijgen. Maar bottomline is, jullie zijn het niet met elkaar eens.. nou prima toch? Kan gebeuren denk ik.. iemand heeft een theorie en hangt deze aan, de andere heeft een andere theorie en hangt die aan, beide kunnen het voorhunzelf helemaal staven en onderbouwen.

Punt is alleen.. BNW heeft wel een grond van vaagheden, op basis van vaagheden maak je een case, genoeg toevaligheden vormen dan een verhaal. Het is wel een beetje soms als op de kermis eendjes schieten alleen zijn de eendjes de vaste groep mensen hier, en dat vind ik niet echt tof.
Daarom, soms.. let it be, breng respect op voor het idee van de andere, het hoeft geen halszaak te worden, beetje wit, beetje zwart, beetje aliengrijs desnoods.

Nou kiss and make up O+
The truth was in here.
pi_95552780
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Bastard het volgende:
Meisjes.. zijn we klaar?

Sorry hoor.. maar wat moeten wij hier nou mee doen? Zeg het maar...
In ieder geval mijn complimenten om de oeverloze discussie van "hij zegt dit dus ik zeg dat" hier verder te voeren, dan blijft het topic verder enigzins clean.

Maar serieus even, Ticker doet zijn best de zaken netjes te onderbouwen, en volgens mij probeert dat Hoppa dat ook aardig. Beide kampen (beide dus) zijn er niet vies van om even wat scherpere bewoordingen te gebruiken om het intellect van de ander te bewonderen en de lachers op de hand te krijgen. Maar bottomline is, jullie zijn het niet met elkaar eens.. nou prima toch? Kan gebeuren denk ik.. iemand heeft een theorie en hangt deze aan, de andere heeft een andere theorie en hangt die aan, beide kunnen het voorhunzelf helemaal staven en onderbouwen.

Punt is alleen.. BNW heeft wel een grond van vaagheden, op basis van vaagheden maak je een case, genoeg toevaligheden vormen dan een verhaal. Het is wel een beetje soms als op de kermis eendjes schieten alleen zijn de eendjes de vaste groep mensen hier, en dat vind ik niet echt tof.
Daarom, soms.. let it be, breng respect op voor het idee van de andere, het hoeft geen halszaak te worden, beetje wit, beetje zwart, beetje aliengrijs desnoods.

Nou kiss and make up O+
Ik kan me vinden in deze samenvatting. De grond van vaagheden die je noemt vind ik ook best (die is in de betreffende posts van Ticker ook aanwezig), maar dan moet Ticker niet gepikeerd zijn als ik hem daar op wijs omdat hij vindt dat hij geen vaagheden laat zien.....

Maar goed. Kusje durrop en lekker inhoudelijk verder in het topic. Volgens mij was de laatste inhoudelijke post van mij, dus Ticker: take it away!
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:15:51 #215
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95552968
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik kan me vinden in deze samenvatting. De grond van vaagheden die je noemt vind ik ook best (die is in de betreffende posts van Ticker ook aanwezig), maar dan moet Ticker niet gepikeerd zijn als ik hem daar op wijs omdat hij vindt dat hij geen vaagheden laat zien.....

Maar goed. Kusje durrop en lekker inhoudelijk verder in het topic. Volgens mij was de laatste inhoudelijke post van mij, dus Ticker: take it away!
Ja klopt.. hij vind het niet vaag, voor hem is het kristalhelder maar kan het iemand anders maar niet aan zijn verstand brengen.
En wat is jouw gevoel erbij? Precies eender! Jou lukt het ook niet om het andersom helder over te brengen. Beide gefrustreerd worden heeft dan geen zin, maar begrijp elkaars standpunt.

Overigens, ik word ook giftig van oneliners als "ben je dom ofzo" .. dan doe je gewoon niet je best de ander netjes op andere gedachten te brengen, hou dan gewoon je klep.
The truth was in here.
pi_95552984
quote:
9s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Bastard het volgende:

Ik lees het nu nog een keer, en deze alinea ontging mij de eerste keer. Wat je hier eigenlijk zegt is dat ik op Ticker aan het schieten ben? Terwijl ik inhoudelijk post?
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:18:25 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95553057
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik lees het nu nog een keer, en deze alinea ontging mij de eerste keer. Wat je hier eigenlijk zegt is dat ik op Ticker aan het schieten ben? Terwijl ik inhoudelijk post?
Nee dat zeg ik niet, maar je ziet het in zijn algemeenheid wel vaak gebeuren. Makkelijk scoren op iemand die zn nek uitsteekt met zijn ideeen. Dat is iets waar de mods scherp op letten en hoop dat we dat goed doen.
The truth was in here.
pi_95553192
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja klopt.. hij vind het niet vaag, voor hem is het kristalhelder maar kan het iemand anders maar niet aan zijn verstand brengen.
En wat is jouw gevoel erbij? Precies eender! Jou lukt het ook niet om het andersom helder over te brengen. Beide gefrustreerd worden heeft dan geen zin, maar begrijp elkaars standpunt.

Overigens, ik word ook giftig van oneliners als "ben je dom ofzo" .. dan doe je gewoon niet je best de ander netjes op andere gedachten te brengen, hou dan gewoon je klep.
Over die oneliners voel ik me niet aangesproken. Het was Ticker die al vóór dat er tegenargumenten op zijn theorie kwamen bezig was om iedereen die geen ruimtevloot zag belachelijk te maken. Het lijkt er verdacht veel op dat jij een kermistenthouder bent die de lopen van de geweren verbuigt zodat de eendjes niet geraakt worden (om maar even in de beeldspraak te blijven). Ik post hier inmiddels ook net zo veel als sommige anderen, alleen ben ik iets kritischer.

Als ik zie wat ik, maar ook bijvoorbeeld Venus-Castina of Mouzzer moeten slikken van bijvoorbeeld FXR, Lambiekje of AIVD-infiltrant, (terwijl wij drieën, zeker in het 9/11-topic erg goed inhoudelijk meedenken) dan krijg ik toch regelmatig het gevoel dat er enigszins selectief te werk wordt gegaan. Maar goed, ik ga daar maar niet meer op door, anders heb ik dadelijk weer een ban te pakken en heeft Ticker zijn zin. Wat mij betreft is het goed zo, ik slik gewoon regelmatig beledigingen en reageer er niet meer op. ^O^
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:32:23 #219
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95553677
Klopt, ik buig die lopen inderdaad en geef vaak het voordeel van de twijfel bij de harde kern, kan ik best toegeven. Ook dat ik daarbij een weegschaal hanteer, genoeg gezeik tegen je aan krijgen dan mag je best eens uit de band springen. Logische reactie dan.
The truth was in here.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:32:46 #220
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_95553700
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:16 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

het is toch verassend altijd raak met jou, jij doet nooit iets, terwijl jou alles wordt aangedaan
narcisme is eigenschap zullen we maar zeggen!
pi_95553936
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef Bastard het volgende:
Klopt, ik buig die lopen inderdaad en geef vaak het voordeel van de twijfel bij de harde kern, kan ik best toegeven. Ook dat ik daarbij een weegschaal hanteer, genoeg gezeik tegen je aan krijgen dan mag je best eens uit de band springen. Logische reactie dan.
Wat zeg je hier nu eigenlijk? Dat je voorkeuren hebt voor de harde kern en dat die, omdat hun theorieën worden weerlegt af en toe mogen schelden, maar dat diegene die hun theorieën proberen te weerleggen dan niets terug mogen zeggen?
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

het is toch verassend altijd raak met jou, jij doet nooit iets, terwijl jou alles wordt aangedaan
narcisme is eigenschap zullen we maar zeggen!
Dit dus.
  Moderator vrijdag 15 april 2011 @ 19:41:31 #222
249559 crew  Lavenderr
pi_95554093
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Wat zeg je hier nu eigenlijk? Dat je voorkeuren hebt voor de harde kern en dat die, omdat hun theorieën worden weerlegt af en toe mogen schelden, maar dat diegene die hun theorieën proberen te weerleggen dan niets terug mogen zeggen?
[..]

Dit dus.
Nee, dat zegt Bastard niet. Lees het nu nog eens goed en proef de ironie.
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:43:50 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95554200
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Het gaat op de manier waar het op weerlegt he.. vaak word er een woordkeuze gebruikt die niet bepaald vleiend is. Geheel niet respectvol of aardig bedoeld.. en dan kan ik mij een scherpe repliek wel voorstellen, mits met mate. Hier en daar haal ik ook een reactie weg van die zogenoemde harde kern hoor, dat valt natuurlijk weer niet op.
Het is een beetje geven, een beetje nemen.

-edit-
Rosswell
Hier het jongste voorbeeld nog trouwens..
The truth was in here.
pi_95554296
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, dat zegt Bastard niet. Lees het nu nog eens goed en proef de ironie.
Sorry, de ironie ontging mij. Probeer het eens met cynisme... ;) Maar goed, ik vond het weer gezellig. Ik ga de kroeg in! Tsjeers!

Ticker, ik drink er ook in op jou, jonguh!
  vrijdag 15 april 2011 @ 19:46:08 #225
8372 Bastard
Persona non grata
pi_95554329
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Sorry, de ironie ontging mij. Probeer het eens met cynisme... ;) Maar goed, ik vond het weer gezellig. Ik ga de kroeg in! Tsjeers!

Ticker, ik drink er ook in op jou, jonguh!
En ik op jou, proost ;)
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')