Wow kerel, jij bent nog verder heen dan ik... Ik drink er 1 op jou. Wat zeg ik, ik pak er nog tien!!! Tsjeers man!!quote:
En pass die even pleasequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Geef mij eens een hijs van dat wat jij rookt
VBL???quote:
Ja, kán, hoeft niet, maar zal welquote:Op zaterdag 16 april 2011 01:15 schreef ChungLingSoo het volgende:
De neuzen staan weer dezelfde kant op, we zitten weer allemaal op 1 golflengte ?
Kortom; We kunnen het weer met elkaar oneens zijn ?
Ach zo ja. Goedemorgen allen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voetbal-forum bedoelt JB![]()
Zo, goedemorgen, en nu maar weer feedback ipv drank en drugs
Het voelt alsof ik stervende ben......quote:
quote:
Mannen zijn van die aanstellers. Kom op zeg, bij nacht de man , bij dag de manquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:03 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het voelt alsof ik stervende ben......
Hey, het is hier geen chatbox. Ik krijg hoofdpijn van dat geklets.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:33 schreef Bastard het volgende:
de mietjes, wacht maar als je vader word.. dan is er geen tijd voor hoofdpijn!
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
We hebben ook nog een gat van de deur hoor.
Tis maar dat je het weet.
Welnee, dat zegt Bastard toch helemaal niet?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen?
Ik herhaal alleen in mijn woorden wat jij ook altijd zegt. Namelijk dat het onzinnige gespeculeer en ongefundeerde brainfarts bij het karakter van BNW horen (mijn vertaling hè, jij zegt het net wat subtieler). Weldenkende onderbouwde strategieën om je gelijk aan te tonen zijn kennelijk minder op dit forum van toepassing. Dat wil ik best accepteren. Sterker nog, ik wijs tuinhekje daar even op.
Maar kennelijk mag ik mijn mening niet geven, want dan wordt er weer meteen gedreigd met een ban. Toppie, heel volwassen ook!
Ow, dan verwees hij gewoon naar een niet bestaande deur in een virtuele omgeving. Dan neem ik alles terug en was hij gewoon behulpzaam. Sorry dat ik de FB vervuil.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welnee, dat zegt Bastard toch helemaal niet?
En ATuinhek weet precies hoe het hier werkt hoor, die komt hier al heel lang, sinds 1884 geloof ik al.
Ik noem helemaal geen "b" woord?quote:Op woensdag 20 april 2011 12:55 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen?
Ik herhaal alleen in mijn woorden wat jij ook altijd zegt. Namelijk dat het onzinnige gespeculeer en ongefundeerde brainfarts bij het karakter van BNW horen (mijn vertaling hè, jij zegt het net wat subtieler). Weldenkende onderbouwde strategieën om je gelijk aan te tonen zijn kennelijk minder op dit forum van toepassing. Dat wil ik best accepteren. Sterker nog, ik wijs tuinhekje daar even op.
Maar kennelijk mag ik mijn mening niet geven, want dan wordt er weer meteen gedreigd met een ban. Toppie, heel volwassen ook!
Met het b-woord gaf ik ook een vrije vertaling. Ik noem dan weer niemand een mongool. Ik vind het bovendien zeer ongepast om dat woord überhaupt te gebruiken.quote:Op woensdag 20 april 2011 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik noem helemaal geen "b" woord?
Vond het alleen niet chique om met je post heel BNW af te kraken, als ik dubbelzinnig zou lezen zeg je dat er geen plek is voor wetenschap want je zit in de mongoliede afdeling hier. (subtiel dan)
Wel knap dat iemand die al mijn posts met een vergrootglas leest nog steeds niet doorheeft dat ik helemaal niets aan iemand opdring. Ik geef alleen aan dat ik een aantal speculaties hier gewoonweg ongepast vind. Dat is mijn mening en elke keer als iemand over vicsims begint dan zal ik die mening geven. Als je daar problemen mee hebt, dan stel ik voor dat je nogmaals om een ban voor mij verzoekt voor het BNW-forum.quote:En dan zeg ik op mijn beurt.. als de ideeen je zeer doet.. lees ze dan niet, het is geen verplichte kost om BNW te lezen. Laat staan dat de mensen allemaal overuigen van alleen jouw gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |