Hebben we al een livestream?quote:
onz-radio.nlquote:
Als het alleen op de stream wordt gezegd is het niet erg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral blijven vragen of ze op de ads klikken, dan komt het zeker goed qua geld.
QFT.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef sciter het volgende:
Ik vind overigens ook dat we moeten verkassen naar een echte radiofrequency ipv internetradio als we reclame gaan maken.
Betaal jij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef sciter het volgende:
Ik vind overigens ook dat we moeten verkassen naar een echte radiofrequency ipv internetradio als we reclame gaan maken.
Weet je hoeveel dat kostquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef sciter het volgende:
Dit ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als het alleen op de stream wordt gezegd is het niet erg.
Altijd fijn om te horen.quote:
Ik moest gniffelen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef sciter het volgende:
BOOBIESquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor in dit nummer de hele tijd: 'boobies' ala Eva Jinek
Van de brank!quote:
Oh, het was niet als vraag ofzo bedoeld. Meer om aan te geven hoe vernederlandst zijn Engelse uitspraak was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, vooral blijven vragen of ze op de ads klikken, dan komt het zeker goed qua geld.
satisfy me 'boobies' satisfy me 'boobies' satisfy me 'boobies'quote:
Ik luister netquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je moet beter naar me luisteren.
Ja dat doe ik.
waar haal je dat vandaan danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor in dit nummer de hele tijd: 'boobies' ala Eva Jinek
Doen we. Wat word hem? Dan zeg ik het ff op de radioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Swomp het volgende:
Ff een dramatische tweet bedenken en dan met een paar man tegelijk versturen?
Dan gaat iedereen die retweeten
FM-frequentie kopen?quote:
Dan maken wij ook kans!quote:De vergunningen zijn geldig tot 1 september 2011. Dan worden alle FM-pakketten in Nederland opnieuw verdeeld.
Heel zacht ertussendoorquote:
Daarvoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik luister netenige wat ik je hebt horen zeggen is ge blabla over een brank.
quote:En om te beginnen moet je ruim 133.000 euro betalen om te starten.
''Moerdijk blijkt geheime kernraketten te bevatten, luister naar ONZ-fm voor meer informatie''quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Doen we. Wat word hem? Dan zeg ik het ff op de radio
Chemicaliën brand Kijfhoek alleen schadelijk voor hamsters.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Swomp het volgende:
Ff een dramatische tweet bedenken en dan met een paar man tegelijk versturen?
Dan gaat iedereen die retweeten
begin maar bij 1.2 milquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef sciter het volgende:
[..]
''Moerdijk blijkt geheime kernraketten te bevatten, luister naar ONZ-fm voor meer informatie''
Er staat een hamster naast me!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Chemicaliën brand Kijfhoek alleen schadelijk voor hamsters.
Dit dan:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef sciter het volgende:
[..]
''Moerdijk blijkt geheime kernraketten te bevatten, luister naar ONZ-fm voor meer informatie''
Het knuffelgehalte i.c.m. chemicaliën maakt mensen razend!quote:
Geld 50000 leden ook voor radio?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef dragems het volgende:
maar als we nou publiek gaan? dan betaal de overheid lekker
Mee eens, en eigenlijk gun ik bijvoorbeeld Paul in the Dark ook wel een vast plekje voor een x aantal dagen per week, waar 'ie zich niet verplicht iedere keer voor hoeft in te schrijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
- Betere uitzend structuur (vaste dj's vaste tijden tijdens prime)
Ook mee eens, of misschien wel een paar vaste station-wide items. (zonder de verplichting om eraan mee te doen overigens)quote:- vaste rubrieken bij verschillende shows
Deels eens, zeker tijdens prime is dat belangrijk. Voorbereiding is eigenlijk niet echt een must, want je kunt "ook op shuffle" plaatjes draaien en aan elkaar praten.quote:- shows die goed voorbereid zijn en technisch helemaal in orde
Eens.quote:- reclame subtieler omdat het tegen ons gaat werken
Die mogelijkheid is er voor de streamhost (ik). Ik kan eventueel zorgen dat er een link komt om dat door wat meer mensen te laten doen, maar dan uiteraard niet publiek want anders gaat iedereen zitten kicken. Als daar behoefte aan is hoor ik het graag.quote:- mogelijkheid om mensen te kicken van de stream (wie weet wat iemand ooit roept op de stream)
Vraag Danny! En dan korting vragen want het lokt wel mensen naar het forumquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
Kunnen we niet op fok! beginnen met ads? het forum is enorm!
bijna niks volgens mijuquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Wat kost het om hier te staan:
www.nederland.fm
Vind ik goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit dan:
Moerdijk blijkt geheime kernraketten te bevatten. Luister naar www.onz-radio.nl voor meer info!!
Neem voor informatie contact op met adverteren@nederland.fm voor de mogelijkheden en prijzenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Wat kost het om hier te staan:
www.nederland.fm
Maak er even Kijfhoek van dan. Dat is wat recenter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit dan:
Moerdijk blijkt geheime kernraketten te bevatten. Luister naar www.onz-radio.nl voor meer info!!
denk het wel dus als iedereen ff langs al zijn familie gaat komen we er echt welquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef Swomp het volgende:
Radio ONZ meldt zojuist dat er 2 brandweerlieden gewond zijn geraakt. Luister live naar, Radio ONZ www.onz-radio.nl #zwijndrecht #luchtalarm #brand
hehe als je deze verstuurt
Eigenlijk best zwak maar ok
getweetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:44 schreef Swomp het volgende:
Radio ONZ meldt zojuist dat er 2 brandweerlieden gewond zijn geraakt. Luister live naar, Radio ONZ www.onz-radio.nl #zwijndrecht #luchtalarm #brand
hehe als je deze verstuurt
Eigenlijk best zwak maar ok
quote:
quote:
Sorry, that page doesnt exist!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef Graseter het volgende:
http://twitter.com/#!/search/www.onz-radio.nl
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Alsof iemand op onz-radio gaat klikken voor die informatie
quote:
Ik moet lachen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:48 schreef PiRANiA het volgende:
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 66 of 200 listeners (66 unique)
Listener Peak: 66
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:48 schreef Swomp het volgende:
Draai snel muziek, die mensen moeten niet door hebben dat wij niks voorstellen
-8quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Graseter het volgende:
Stream is up at 128 kbps with 58 of 200 listeners (58 unique)
Ik maak snel ff twitter aanquote:
Kernraketten enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef Dhaha het volgende:
hoe komen er nou nieuwe luisteraars ATM?
ik heb het gemist
Nee zijn al weg :pquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef Dhaha het volgende:
hoe komen er nou nieuwe luisteraars ATM?
ik heb het gemist
Sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef Ragboer het volgende:
http://twitter.com/hemmofa/status/26032992119951361
Ben jij dat?quote:
Sowieso talentenjachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef naatje_1 het volgende:
RT @tvohlive: Eerste tussenstand. Leonie - Anne 85% - 15% | Het kan niet anders, want @LeonieMeijer was zooo goed! Ge-wel-dig! #TVOH
@Siets95
TVOH![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar toch
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Stel iedereen neemt zo'n bericht over dan komen we iig. bij Powned!
net of die langer dan 10 min blijvenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet gaan haten op twitter, nu hebben we ineens 60 ipv 40 luisteraars
Niemand neemt het overquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Stel iedereen neemt zo'n bericht over dan komen we iig. bij Powned!
jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wordt het bericht al overgenomen?
Stream is up at 128 kbps with 77 of 200 listeners (76 unique)
Listener Peak: 77
Stream is up at 128 kbps with 77 of 200 listeners (76 unique)
Listener Peak: 77
daarom, dit is wat ik bedoelde met, behandel het nieuws op onze manier, de ONZ manier. Een voor allen, allen voor ONZ!quote:
seu leunlequote:
Topquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:53 schreef TimKuik het volgende:
Ik luister ook. Ik heb ook een jingle gemaakt voor Paul!
http://dl.dropbox.com/u/7307618/Paul%20jingle.mp3
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen in de omgeving van Kijfhoek waar de brandende wagons staan hebben een sms-alert gekregen. "Voorlopig geen actie vereist", stond erin.
@rachidfinge
quote:Stream is up at 128 kbps with 86 of 200 listeners (84 unique)
inderdaadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef Graseter het volgende:
Het is wel erg dat dj rockie de succesvolste show heeft van vandaag_!
Port is 80quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef SawIt het volgende:
Is het ip, de port of het password nog veranderd?
als ik hem had gehad jongen, duizenden luisteraarsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef Graseter het volgende:
Het is wel erg dat dj rockie de succesvolste show heeft van vandaag_!
Dan heb je toch meer dan 750 luisteraars nodig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef Rivalo het volgende:
Allemaal kut Journalisten, ik ga lachen als dit op zo'n kut nieuws programma komt.
Sbs6 die dit overneemt ofzo.
Ik zag net voorstukje van hart van holland over zwijndrecht en ik hoopte maar zag niks van onze 'feiten'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef Rivalo het volgende:
Allemaal kut Journalisten, ik ga lachen als dit op zo'n kut nieuws programma komt.
Sbs6 die dit overneemt ofzo.
Zwijndereg!quote:
Is onze bitrate verlaagd naar ooraids-lofi?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:54 schreef Graseter het volgende:
Stream Status: Stream is up at 128 kbps with 84 of 200 listeners (83 unique)
verdomme we moeten dit doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Swomp het volgende:
Als we nu zeggen dat er 2 brandweerlieden gewond zijn geraakt bij explosie nemen ze het klakkeloos over weddenn ?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)raketten&btnG=Zoeken
Iedereen is van Fok in dat lijstjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Ragboer het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)raketten&btnG=Zoeken
geen URL?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dit getweet:
#3FM #Breakingnews wagons bevatten explosieven! site RTV Rijnmond ligt eruit, Radio ONZ rampenzender! #ONZRadio
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dit getweet:
#3FM #Breakingnews wagons bevatten explosieven! site RTV Rijnmond ligt eruit, Radio ONZ rampenzender! #ONZRadio
DE WEBSITE, DE WEBSITE ERBIJ VERDOEMEquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:59 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb dit getweet:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Jensen zendt een fragment niet zo vaak uit.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef tralalala het volgende:
Zelfs Jensen zendt een fragment niet zo vaak uit.
Heb je nu een 2e account aangemaakt?quote:
http://www.google.nl/sear(...)n&aq=f&aqi=&aql=&oq=quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gasten, waar zijn jullie mee bezig
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
Listener Peak: 88
Volgens mij een record.
Op naar de 100?
Ze zijn mensen aan het strikken door valse info te twitteren niet mijn kopje thee maarja.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Gasten, waar zijn jullie mee bezig
Dat! Hou ze hier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Dhaha het volgende:
DJ GA GEWOON PRATEN DAT HET DE RAMPENZENDER IS EN BLABLABLA ALLEMAAL GELUL MAAR MENSEN MOETEN BLIJVEN LUISTEREN
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Vertel dat je ter plaatsen bent. Af- en toe een beetje ruis en fake een explosie.
Vertel dat je ter plaatsen bent. Af- en toe een beetje ruis en fake een explosie.
Nee, met iemand met een brakke mic. skypen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.phpquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef utopie het volgende:
kan iemand ff de request page linken? ^^
dankjewel !quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef mash_ het volgende:
[..]
http://onzradio.trooperz.nl/requestlist.php
Een nieuwe luisteraars piekquote:
Als mijn ouders hier niet zaten had ik wel even gebeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, met iemand met een brakke mic. skypen!
Nee alleen dat Zwijndrecht elk moment vernietigd kan worden en dat we 80 luisteraars hebben.quote:
Nee, dit is ONZIN radioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Swomp het volgende:
Jongens verneuken we het nu niet voor ons zelf om ons voor schut te zetten?
We zullen het vanzelf merkenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Swomp het volgende:
Jongens verneuken we het nu niet voor ons zelf om ons voor schut te zetten?
quote:
The Roof Is On Firequote:
we hebben 80 luisteraars, das een recordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef Dhaha het volgende:
was ik maar de DJ nu
ik zou de luisteraars vasthouden en Onzin Radio tot een groot succes maken
Skype met Rockiej.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef Dhaha het volgende:
was ik maar de DJ nu
Prodigy firestarterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
Wacht, als we nou eens tweeten dat we toepasselijke muziek draaien? nummers met in de title explosion oid..
Nou ik ga gewoon mijn show doen om 0-00 uur, ik doe hier niet aan mee!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef Dhaha het volgende:
was ik maar de DJ nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |