Doet dat BOOM?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:01 schreef Woutjeh het volgende:
"In de ketelwagens zit vermoedelijk ethanol"
Tune in op ATOSRTV ook via www.atosrtv.nl of 106.1 fmquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef Woutjeh het volgende:
Rijnmond is vooral bezig met muziek draaien of ligt dit aan mij?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Woutjeh het volgende:
Ethanol in de wagens dus, ontploffingsgevaar geweken.
mooie fotoquote:
Meestal niet, alleen als het kookt. Beter zetten ze die wagens open en gecontroleerd laten branden.quote:
Is ook niet afgegaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef alpeko het volgende:
Heb hier geen luchtalarm gehoord nog. Op 3-4 km van de plek. Brand is zichtbaar vanuit de slaapkamer.
Kan daar liggen, hoeft niet altijd zo te zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef Mister_T het volgende:
Dat ziet er toch gevaarlijk uit.
Las net ook ergens dat er op dit terrein ook nucleair materiaal ligt. Heb geen bron, en ik zeg ook niet dat het in de directe omgeving ligt, dus geen paniek!
ik ga even met een blikopener die wagons openzetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:03 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Meestal niet, alleen als het kookt. Beter zetten ze die wagens open en gecontroleerd laten branden.
Waar denk je dat al die SB's voor zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef ouderejongere het volgende:
Hoe dom is die brandweer? Je gaat toch niet een vloeistofbrand met water blussen?
Bron?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef ouderejongere het volgende:
Hoe dom is die brandweer? Je gaat toch niet een vloeistofbrand met water blussen?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik ga even met een blikopener die wagons openzetten.
pvda aangestuurde pionnen wel hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:04 schreef ouderejongere het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |