En Cadmium is zeker weten een zwaar metaal, want ik noemde hem. Als je valt over tweepoot/driepoot begrijp ik het.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na even nakijken zijn er mensen die Lood wel een zwaar metaal noemen, dus goed, die geef ik hem
Waarom? Yuki heeft alleen geen stem, maar we zijn niet doof hoorquote:
We zouden er iets aan moeten doen eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
Dat, plus het feit dat Twix voor geen meter bekt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom? Yuki heeft alleen geen stem, maar we zijn niet doof hoor
nah, ben ik echt te lui voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef rival het volgende:
[..]
We zouden er iets aan moeten doen eigenlijk
Mja, ik vind dat je pas meetelt bij 150+ uquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En Cadmium is zeker weten een zwaar metaal, want ik noemde hem. Als je valt over tweepoot/driepoot begrijp ik het.
Omdat ik er blij om benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom? Yuki heeft alleen geen stem, maar we zijn niet doof hoor
Je weet dat zwaar metaal niets te maken heeft met het atoomnummer? Het is uberhaupt een rare kwalificatie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat je pas meetelt bij 150+ u
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet dat zwaar metaal niets te maken heeft met het atoomnummer? Het is uberhaupt een rare kwalificatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet? Oh, leg uitWat is het wel
Daarbij heb ik het over atoomgewicht, niet over atoomnummer![]()
Beter dan fluisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schreeuw al de hele dag, als ik me verstaanbaar wil maken
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
't Zegt wat over de giftigheid ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet? Oh, leg uitWat is het wel
Daarbij heb ik het over atoomgewicht, niet over atoomnummerBeter onethisch dan oneetbaar
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan beter, kut-AH op Schiphol had alleen Amstel, Heineken of Grolsch. Geen HJ
En daar moet je ons mee lastig vallen?quote:
Het heeft allerlei definities, maar ik vind dat je als zwaar metaal toch op z'n minst zwaar moet zijn. En als je als metaal lichter bent dan Xenon, ben je best wel een mietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Zegt wat over de giftigheid ervan.
Zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daar moet je ons mee lastig vallen?
Bovendien is Lood een van de zwaarste metalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Zegt wat over de giftigheid ervan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |