En Cadmium is zeker weten een zwaar metaal, want ik noemde hem. Als je valt over tweepoot/driepoot begrijp ik het.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Na even nakijken zijn er mensen die Lood wel een zwaar metaal noemen, dus goed, die geef ik hem
Waarom? Yuki heeft alleen geen stem, maar we zijn niet doof hoorquote:
We zouden er iets aan moeten doen eigenlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
Dat, plus het feit dat Twix voor geen meter bekt
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom? Yuki heeft alleen geen stem, maar we zijn niet doof hoor
nah, ben ik echt te lui voorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef rival het volgende:
[..]
We zouden er iets aan moeten doen eigenlijk
Mja, ik vind dat je pas meetelt bij 150+ uquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En Cadmium is zeker weten een zwaar metaal, want ik noemde hem. Als je valt over tweepoot/driepoot begrijp ik het.
Omdat ik er blij om benquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom? Yuki heeft alleen geen stem, maar we zijn niet doof hoor
Je weet dat zwaar metaal niets te maken heeft met het atoomnummer? Het is uberhaupt een rare kwalificatie.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ik vind dat je pas meetelt bij 150+ u
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet dat zwaar metaal niets te maken heeft met het atoomnummer? Het is uberhaupt een rare kwalificatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet? Oh, leg uitWat is het wel
Daarbij heb ik het over atoomgewicht, niet over atoomnummer![]()
Beter dan fluisterenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik schreeuw al de hele dag, als ik me verstaanbaar wil maken
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
't Zegt wat over de giftigheid ervan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet? Oh, leg uitWat is het wel
Daarbij heb ik het over atoomgewicht, niet over atoomnummerBeter onethisch dan oneetbaar
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan beter, kut-AH op Schiphol had alleen Amstel, Heineken of Grolsch. Geen HJ
En daar moet je ons mee lastig vallen?quote:
Het heeft allerlei definities, maar ik vind dat je als zwaar metaal toch op z'n minst zwaar moet zijn. En als je als metaal lichter bent dan Xenon, ben je best wel een mietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Zegt wat over de giftigheid ervan.
Zekerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En daar moet je ons mee lastig vallen?
Bovendien is Lood een van de zwaarste metalenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Zegt wat over de giftigheid ervan.
Xenon is toch een gas?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het heeft allerlei definities, maar ik vind dat je als zwaar metaal toch op z'n minst zwaar moet zijn. En als je als metaal lichter bent dan Xenon, ben je best wel een miet
Dus ik zit hier met tegenzin in de 1ste klas 3 blikjes Heineken weg te werken (ik heb straks een achterstand van 3 uur op Back 2 the 90's en vrienden hebben rum binnengesmokkelt enzo, wil niet helemaal nuchter binnen komenquote:
Nou, die naam ontneemt me wel alle eetlustquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef rival het volgende:
[..]
en daarbij, als twix is ie gelukkig niet minder lekker
Joh echtquote:
HEINEKEN!?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ik zit hier met tegenzin in de 1ste klas 3 blikjes Heineken weg te werken (ik heb straks een achterstand van 3 uur op Back 2 the 90's en vrienden hebben rum binnengesmokkelt enzo, wil niet helemaal nuchter binnen komen)
Als je kijkt naar dichtheid zijn onze vrienden van osmium/iridium toch wel een van de zwaarste.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien is Lood een van de zwaarste metalen
blikjes bier maken mij niet vrolijk.... flesjes, fluitjes aubquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus ik zit hier met tegenzin in de 1ste klas 3 blikjes Heineken weg te werken (ik heb straks een achterstand van 3 uur op Back 2 the 90's en vrienden hebben rum binnengesmokkelt enzo, wil niet helemaal nuchter binnen komen)
Da's met alles zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Ligt aan de temperatuur en druk.
Die had ik je ook later gegevenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien is Lood een van de zwaarste metalen
Klinkt als mijn school feest van 15 jaar geleden ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klopt alleen lood is wel bekend die andere nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je kijkt naar dichtheid zijn onze vrienden van osmium/iridium toch wel een van de zwaarste.
Dat ligt nu in grote hoeveel heden in de weilanden in de moerdijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die had ik je ook later gegeven
Je weet hoe ik over Grolsch denk, en de KLM had me al Heineken in mijn mik geschoven. Dus tsja.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Ligt aan de temperatuur en druk.
Ja, wie moet ik nou geloven?quote:
Ja, voor mij en mijn vrienden ook, vandaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef kres het volgende:
[..]
Klinkt als mijn school feest van 15 jaar geleden ..
Iridium ken ik alleen uit Bougies, iets met hoge temperatuur aankunnen en blabla..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je kijkt naar dichtheid zijn onze vrienden van osmium/iridium toch wel een van de zwaarste.
Nja. Iridium zit vaak in je balpen/vulpen. Maargoed.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt alleen lood is wel bekend die andere niet
Cool Party Animalsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, voor mij en mijn vrienden ook, vandaar![]()
Hoop alleen dat ik de Party Animals niet mis
Xenon is bekend als gas. Maar ja, water is bekend als vloeistof...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Ja, wie moet ik nou geloven?
Ik ga voor Babs denk ik..
Mjaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je weet hoe ik over Grolsch denk, en de KLM had me al Heineken in mijn mik geschoven. Dus tsja.
Ik weet hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nja. Iridium zit vaak in je balpen/vulpen. Maargoed.
Wolfraam is gewoon met ~19 kilo/liter geen zwaar metaal, en cadmium met ~8,5 kilo/liter wel.
Dichtheid is een moederneukerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wolfraam is gewoon met ~19 kilo/liter geen zwaar metaal, en cadmium met ~8,5 kilo/liter wel.
Je heb geen keuze..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de Cross drink ik wel weer Grolsch hoor
Dat ken ook niet anders hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Op de Cross drink ik wel weer Grolsch hoor
Hey Sheldon.... Doe ff niet..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
Ohh en op Lowlands ook trouwens..quote:
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hangt de aggregatietoestand niet gewoon af van de omstandigheden?
Maar naar Lowlands neem ik een anderhalve liter Sonnema meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:01 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh en op Lowlands ook trouwens..![]()
Niet dat ik het erg vind..
Ach, gelukkig hebben wij ons daar nooit aan gehoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I knows, zelfs niet eens zelf meenemen. Stomme boeren
Nee gewoon lekker bier.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar naar Lowlands neem ik een anderhalve liter Sonnema mee
Ik red me ook wel met Grolsch gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben wij ons daar nooit aan gehouden
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik red me ook wel met Grolsch gelukkig
En met een beetje geluk staat mrs. stbabylon weer achter de cocktailbar dit jaar
STOP YELLING!!!quote:
There is no spoonquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ik had vroegah altijd negens voor scheikunde
Ik las dat je altijd negers had voor scheikunde!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef Samzz het volgende:
Ik had vroegah altijd negens voor scheikunde
Dat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las dat je altijd negers had voor scheikunde!
Dat lijkt me dan ook meer iets voor biologie (of lichamelijke opvoeding *wink* *wink* *nudge* *nudge* )quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik las dat je altijd negers had voor scheikunde!
Ik geef negers altijd de schuld. Dat werkt al eeuwen prima.quote:
Niet, want ik deed het ookquote:
Nigga stole my bike!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik geef negers altijd de schuld. Dat werkt al eeuwen prima.
Jij leeft al eeuwen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
't Was toch ook even hip om Joden de schuld te geven? Best een lang tijdje is dat nog geweest geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Negerjoden!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Was toch ook even hip om Joden de schuld te geven? Best een lang tijdje is dat nog geweest geloof ik.
Goed zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep.quote:
Nou.. leuk.. Is ze ook een dikke trol?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Ripley het volgende:
Leuke TT! Mijn collega is de dochter van Han P
En wie doet zij na?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou.. leuk.. Is ze ook een dikke trol?
Ze is zwanger, maar normaal gesproken is het een charmante slanke dame. Nu nog zou je alleen zeggen dat ze zwaar getafeld heeftquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou.. leuk.. Is ze ook een dikke trol?
Daar sta je dan met je vooroordelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is zwanger, maar normaal gesproken is het een charmante slanke dame. Nu nog zou je alleen zeggen dat ze zwaar getafeld heeft
Dus niet zoals haar pa die lijkt alsof hij zijn eigen kind op heeft gegeten.. maar zij heeft wel een kind in zich... weet je zeker dat ze zwanger is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze is zwanger, maar normaal gesproken is het een charmante slanke dame. Nu nog zou je alleen zeggen dat ze zwaar getafeld heeft
Geen idee meer...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
goedenavond![]()
waar hebben jullie het nu over???
dat mijn pc ruk isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:28 schreef cafpow het volgende:
goedenavond![]()
waar hebben jullie het nu over???
XPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat mijn pc ruk isWin7 neemt zoveel troep in beslag, dat er niet eens ruimte is op een 40Gb schijf om er linux bij te zetten
ow, dan ben ik waarschijnlijk zo stil, want ik weet echt niks van metalen afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef kres het volgende:
[..]
Geen idee meer...
Iets over zware metalen en zo ..
Echt geen idee..
jij ook fijne avondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens op m'n gemak naar de zaak en zulks, tot morgenochtend maar weer..
Win7 is zoveel meer win dan XPquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
XP![]()
Ik ben zelf mijn nieuwe laptop aan het instellen en wil kijken of ik er XP op kan gaan draaien..hoewel dat wel lastig gaat worden denk ik
win 7 is ook wel meer dan XP hoor, maar tja, ik gebruik niet zo heel veel opties van win7.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Win7 is zoveel meer win dan XP
Maar blijf vooral bij je ultra-stabiele *kuch* XP zonder updates
Jeugdsentimentquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:21 schreef Ripley het volgende:
Ik weet wel aardig hoe je het moet bewerken ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, dan ben ik waarschijnlijk zo stil, want ik weet echt niks van metalen af
ik ook, tegen de vangrail parkerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:37 schreef kres het volgende:
[..]
Ik weet wel aardig hoe je het moet bewerken ..
Kan natuurlijk ook ..quote:
Ik dacht dat jij een neukdate ging regelen i.p.v. hier lurken en ouwehoeren?quote:
Het had zo mooi kunnen zijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een neukdate ging regelen i.p.v. hier lurken en ouwehoeren?
Je hebt gefaald?quote:
Jij kan het weten als doelwit toch?quote:
Dames toch....quote:
Dan mag ie wel eens opschieten want ik ga zo naar bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij kan het weten als doelwit toch?
* MissMSX aait kres door z'n heerlijke haardosquote:
Ik ga ervanuit dat JIJ de reden bent dat hij gefaald heeft, dus je kunt er nog wat aan doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan mag ie wel eens opschieten want ik ga zo naar bed
Hij was toch zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat JIJ de reden bent dat hij gefaald heeft, dus je kunt er nog wat aan doen
Daar zal hij dan ook wel gefaald hebben hequote:
Arme jongenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar zal hij dan ook wel gefaald hebben he
ZIjn jullie klaar.. ?quote:
Wij wel, nu jij nogquote:
Kusje erop dan maarquote:
soms?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
Ik haat wegmisbruikers
Zeiksnorren soms...
Je bedoelt Kijfhoek?quote:
Daar heb ik jaren in de buurt gewoondquote: