Is op loopafstandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Vronsky het volgende:
Hoever zit dat eigenlijk van het centraal station verwijdert?
http://maps.google.comquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Vronsky het volgende:
Hoever zit dat eigenlijk van het centraal station verwijdertd?
quote:
Nope, er is maar 1 manier om te zorgen dat ik er wel ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben daar Guinness! En ruimte zat om ergens anders te gaan staan.....
hoeren? Een chemiesbrandje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, er is maar 1 manier om te zorgen dat ik er wel ben.
gratis bier?quote:
Tuurlijk mag je komen! Maar voor een marinier is overleven boven de poolcirkel veel stoerder!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef Rave_NL het volgende:
Ik mag toch niet komen..
En daarnaast zit ik dan ergens boven de poolcirkel, dus ndáág..
En lekker pubvoerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben daar Guinness! En ruimte zat om ergens anders te gaan staan.....
We proberen het zo centraal mogelijk te houden... ER en ik zijn ook afhankelijk van openbaar vervoer hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens wel jammer dat meets bijna altijd in de Randstad zijn, nu moet ik kiezen tussen geen bier drinken en met de auto komen of wel bieren maar eerder weg moeten ivm ov.
Als je het echt centraal wilt houden moet je het in Veenendaal houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We proberen het zo centraal mogelijk te houden... ER en ik zijn ook afhankelijk van openbaar vervoer hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |