Ik vind het wel meevallen, eerlijk gezegd. Vandaag had P voor 1 euro een doosje frambozen op de markt, hij kon er ook 2 meenemen voor 1,50.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind momenteel het ''lekkere'' fruit hartstikke duur aardbeien en 1 doosje besjes zijn echt belachelijk duur. Zomers eten we vaak Hollandse aardbeien en frambozen mmmh
Oh maar ik bedoel ook niet dat dat 'zomaar even' iets is hoor!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:43 schreef Incantrix het volgende:
Mjah, van de trap vallen..Stef is toch echt wel goed geschrokken van zijn val, sindsdien weigert hij in alle toonaarden ook maar een stap de trap op te doen. Ook wel weer zielig hoor..
Hier ook zo één, en met dezelfde maat.... Gelukkig had 'de schoenenzaak' (de echte, met advies enzo) nog 2 paar achter staan.....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:52 schreef Ca.ra het volgende:
Thomas is een platvoetkameeltje, hij heeft maat 23! (en dat was nog een ramp bij het uitzoeken, van het type 'eerste schoentje' hadden bij een we keus uit welgeteld 2 modellen die in die maat verkrijgbaar waren, en een daarvan was uitverkocht in 23... de andere winkel had er helemaal geen.)
Aha, klok-klepel dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef miss_sly het volgende:
BE, juist een lage temp, 36,2. Dus als ze 40,4 heeft, heeft ze echt behoorlijke koorts.
Ik kijk het even aan, ze zit nu even in bad en dan temp ik straks nog even en als het er goed genoeg uitziet, gaan we haar naar bed brengen.
ja met een hoofdletter B. ervoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:39 schreef miss_sly het volgende:
hahahaha, en het lijkt zo'n engeltje
indien mogelijk een operatie maar nu wederom een nieuwe mri scan afwachten, hebben een second opinion nu bij een andere neuroloog die echt goed is, loopt bij Jan van Goyen pijnkliniek waar zenuw voor zenuw wordt verdoofd om te kijen waar de exactie lokatie zit en de PTSS medicatie en gespreken met de psychquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef oeke het volgende:
Jemig Faja, dat is heftig. Wat zijn de vooruitzichten?![]()
Kunnen we nu alleen maar meer gaan genietenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef Ssserpente het volgende:
Pfoe, slaapt ie sinds een week pas door, Meimel. Zwaar voor jullie!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hij is verder vrolijk en speels, en vanochtend in het winkelcentrumpje heeft hij naar iedereen gezwaaid en gelachen. Komt wel goed dus!
Miss, hoe is het nu met de koorts? Het heeft wel lang genoeg geduurd he...Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
Oscar heeft dat ook een paar keer gehadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:29 schreef miss_sly het volgende:
Ach kereltje toch aan al die draadjeswat rot Bar om zo te zien. Fijn dat hij thuis is en weer steeds beter gaat
Amber en Tess
Die foto van Thomas, arm mannetje met zijn kapotte snoetje
Ik ben even naar kantoor. De helft minder werken afgelopen week hakt er wel in. Het gaat met Senna een stuk beter. De koorts is erg gezakt, net voor ik vertrok had ze nog maar 37,8. Ze is nog wel wat labiel, kan heel weinig hebben en ze kijkt nog wat duf uit haar ogen, dus toch nog maar wat pcm gegeven, want ik denk dat ze hoofdpijn heeft. Het lijkt er wel op dat we het ergste gehad hebben.
Zo stom is dat, iedere keer als ze ziek is gaat dat hetzelfde. Ze wordt ziek, gewoon echt ziek maar niet iets om ongerust over te zijn. Dat is ze een dag of 3. Dan maakt ze een hele erge dip door, zo een waarvan we iedere keer denken: dadelijk moeten we linea recta naar het zkh. Dat duurt dan een nacht ofzo en dan knapt ze op.
Daten?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:37 schreef miss_sly het volgende:
Nijna, is dat Emmen? ow, daar wil ik ook graag heen met Senna in de zomer!
Ja, ik houd hem zeker in de gaten.... vooral omdat de Tacogriep weer rondgaat. Ik woon vlakbij het ziekenhuis dus ik ben er zo als ik het niet vertrouw.quote:Op zondag 16 januari 2011 18:49 schreef mefke79 het volgende:
mclaura, wel goed in de gaten houden dan he...ik vind griep enger klinken dan keelontsteking.
Altijd gezelligquote:Op zondag 16 januari 2011 22:27 schreef Incantrix het volgende:
Balen zo zeg, Vlindur! Ik herken dat wel, maar misschien moet ik je morgen maar gewoon even pm-en
Ja, dat zou wel voor mij het moment zijn geloof ik.quote:Op maandag 17 januari 2011 09:31 schreef huuphuup het volgende:
ja ik wil er ook niet te lang mee wachten om dezelfde reden maar ik ben nu zomaar ineens 37 weken dus t moet wel nu ongeveer dan zeg maar![]()
ja he? k geloof dat k maar onder mn steen vandaan moetquote:Op maandag 17 januari 2011 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel voor mij het moment zijn geloof ik.
Maar misschien is het geen uitdagen? Misscien is het in zijn hoofd gewoon een leuk spelletje? Het enige dat hij weet is dat als ie dát doet jij achter m aan gaat zitten. Maar dat is leuk! pakkertje doen met mama?!quote:Op maandag 17 januari 2011 09:24 schreef Incantrix het volgende:
Jah, zoiets dacht ik ook, het is het proberen waard he? Hij is 96% van alle dagen tussen 5 en 6 wakker en ik ben dan gewoon niet op mijn best.. En hij dus ook nietOh, en dat tweede is inderdaad ook het proberen waard, thnx
Oh, en ondanks dat dat wel naar is ben ik wel een soort van blij te lezen dat ik niet de enige ben die daar slecht tegen kanEn je weet dat kinders dat doen enzo, maar echt.. Inderdaad, het heetst van de strijd is altijd zo'n moment, ik weet soms ook niet waar je dan goed aan doet. Hij weet bijvoorbeeld dat als hij de knopjes van het toetsenbord aan het slopen is dat ik naar hem toekom en hem weghaal, dus zodra hij me dan heeft uitgelachen rent hij snel naar het midden van de kamer en gaat daar iets anders doen.. Om weer terug te rennen zodra ik mijn kont gekeerd heb
Vandaar soms ook de box, het is voor mij vooral het idee dat ik hem dan even uit de situatie haal, zeg maar.. Al heb ik niet het gevoel dat het veel doet
quote:Op maandag 17 januari 2011 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik las laatst een hele mooie zin die ik nu te pas en te onpas toepas.: als je een ander resultaat wil moet je niet doorgaan met hetzelfde gedrag.
Mooi jaquote:Op maandag 17 januari 2011 09:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En ik las laatst een hele mooie zin die ik nu te pas en te onpas toepas.: als je een ander resultaat wil moet je niet doorgaan met hetzelfde gedrag.
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:03 schreef Xenia het volgende:
Bij ons is eigenlijk de baby-schommel de nieuwe box. In de box wilde ze al heel snel niet meer, dus die is sinds de kerst definitief de deur uit. Als ik nu even mijn handen vrij moet hebben of haar uit de situatie wil halen, zet ik haar in de schommel. Vindt ze superleuk en blijft ze gerust een uur in zitten. Dan zit ze wel vanuit de schommel te commanderen wat ik haar aan moet geven (puzzeltje, boekje, knuffeltje, bal), maar kan ik toch even mijn gang gaan. Ik kan iedereen een binnen schommel aanraden
Dat is wel eens voorgekomen, en ook in bed leggen en hem daadwerkelijk in slaap krijgen is een periode lang een regelrechte ramp geweest. Wat ik dan doe? Tja, toch op alle mogelijke manieren proberen hem in slaap te krijgen, wat de ene keer beter lukt als de andere. Alleen om 12 uur in de nacht loont 3 uur bezig zijn daarmee wél de moeite, om half 6 in de ochtend niet meer. Een oud toetsenbord moeten we nog wel ergens hebben denk ik, ik heb hem dat nooit durven geven omdat hij de knopjes van deze afsloopt, ze in zijn mond stopt en er het liefst ook nog mee rond gaat rennen. Maarja, misschien kunnen we het toch eens proberen, of een niet aangesloten muis ofzo. Maarja, degene die wij gebruiken blijft toch interessanter, als ik van onze ervaringen met een 'eigen' afstandsbediening uit moet gaan.quote:Op maandag 17 januari 2011 10:21 schreef debuurvrouw het volgende:
maar als ie nou om noem eens wat 12 uur 's nachts wakker zou worden. Wakker en boos. hoe zou je het dán oplossen? Hij heeft natuurlijk wel recht op zijn mening, (bóós) en dat negeer je ook niet, maar nu bepaald zijn mening wel jouw dag. En het lijkt me toch dat jullie beider mening er toe doet.
Kan je niet ergens een goedkoop toetsenbord kopen? rommelmarkt of een kapotte bij een computerzaak? kan ie daar lekker mee pielen en heb je een vervanger om te geven. Het is natuurlijk ook wel een tof ding, een toetsenbord. ik snap dat wel.
oh en kinderen hè. ze halen het béste en het sléchtste in me naar boven. Hoe vaak ik ook niet over mijn theewater was. en dan plooide ik mijn hele leven om hun 'nukjes' en liep ik regelmatig om 11 uur nog ongedouched enzo.Maar dat hield ik niet vol. Ik moet ook, of juist, voor mijzelf zorgen. dus moesten ze even wachten in bed, omdat ik even aan het douchen was. en dáárna als ik weer wat mens was waren zij aan de beurt. En ja, dan brulden ze ook wel eens even.maar dat was maar even. Ze merken gauw genoeg dat als de douche uitgaat zij snel aan de beurt zijn.
Met van die grote ringhaken aan het plafond (heet dat keilbouten ofzo?). Het is een gewone baby-schommel. Die van ons komt van babywalz, maar Intertoys heeft ze ook zag ik laatst. En hij is zijn geld meer dan waard. Hij heeft me al vele uurtjes rust gegeven. En Xeentje vele uurtjes lol, dus beter kan eigenlijk niet. Ze hoeft ook niet steeds te schommelen als ze er in zit trouwens, ze vindt het ook prima om gewoon lekker te zitten in de schommel. En als ik af en toe tijdens het langslopen drie keer de schommel aanduw is ze intens gelukkig.quote:Op maandag 17 januari 2011 11:07 schreef Incantrix het volgende:
Xenia, da's een goeie inderdaad, hoe bevestig je die? Aan het plafond met van die spannende pluggen ofzo? Is het een gewone schommel of wordt het echt als een binnenschommel verkocht?
Terwijl ik wel merk dat ik moet oppassen niet alle kindjes over een kam te scheren, Ko is al een jaar en bijna 8 maanden, het is toch nog wel een verschil met een jaar en 3 maanden.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Wel mooi dat het overal hetzelfde gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat Vlindur beschreef gister herken ik wel, maar toch anders. Ik kan mezelf ontzettend druk (vantevoren) over bezoekjes aan schoonfamilie enzo. Het is ook druk. De neefjes en nichtjes zijn enorm luidruchtig en Lars slaapt er niet, of een half uur ofzo.
En toch loopt het zoals het loopt, kleine ventje krummelt er gezellig bij in het rond, en is savonds gesloopt. Maar toch wil het allemaal prima. Jammer dat ik mezelf daar steeds weer zo druk om maak, want eigenlijk is het helemaal niet nodigwie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
Mja, das mijn moeder. Altijd het slachtoffer...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Jeumig, Asy, het lijkt erop alsof je moeder zich vrij gemakkelijk in de slachofferrol weet te manouvreren. Moeilijk hoor. En wat zie je je schoonouders vaak! Of zie je ze nauwelijks op de dagen dat ze oppassen? Mijn schoonouders zijn aardige lui, maar als ze al twee dagen oppassen, zou ik dat genoeg vinden en dat eten op vrijdagavond laten schieten.
Ja! Dat wilde ik gisteren ook vragen en is me weer door het hoofd geschoten!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:06 schreef Lijnloos het volgende:
I know....
Hoe is het eigenlijk met Isabeaus' haartjes?
Nee hoor, sinds 2 dagen ofzo. Hij heeft inderdaad anderhalve maand geleden ook veel gehoest, maar dat was echt al goed over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:43 schreef Poppejans het volgende:
Wat zielig Oeke, al een hele tijd moet hij zo hoesten he?
van kwijl ga je ook hoesten hè? als het in je keel loopt. Of kwijlt ie omdat slikken pijn doet? of vanwege tanden oidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds 2 dagen ofzo. Hij heeft inderdaad anderhalve maand geleden ook veel gehoest, maar dat was echt al goed over.
Hij kwijlt ook erg veel.
Hebben we hier ook, of nog steeds verdund appelsap.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:51 schreef debuurvrouw het volgende:
De grote bussen aanmaaklimonade van appie eigen merk, geen euroshopper hebben als eerste ingredient fruit, en pas als 3e of 4e suiker.
ah echt sneu hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:47 schreef oeke het volgende:
[..]
Nee hoor, sinds 2 dagen ofzo. Hij heeft inderdaad anderhalve maand geleden ook veel gehoest, maar dat was echt al goed over.
Hij kwijlt ook erg veel.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:57 schreef Lijnloos het volgende:
Wat ik zo grappig vind is dat Minke de laatste dagen echt heel gericht aan het wijzen is naar de dingen die ze wil. Ook wel erg handig en zo schattig om te merken...
Ko kreeg in de kerstvakantie veel appeldiksap, om te verwennen zeg maar en prompt kreeg hij diarree, maar ik wist niet waardoor het kwam.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:56 schreef debuurvrouw het volgende:
dát had ik echt tien jaar eerder moeten weten!
potverdikkie hee, dat had een hoop vieze luiers (en waarschijnlijk buikpijn) gescheeld!
He, dat zou hier denk ik ook wel het een en ander verklaren zeg! Ik knikker vanavond nog die diksap de deur uit!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:01 schreef oeke het volgende:
Geen idee, Buuf, ik zie niet helemaal wat er nu is, wel een verstopte neus, maar de uien lijken wel te helpen, misschien die laatste kiezen die doorkomen?
Hij wil wel graag slokjes water drinken in de nacht, dus zijn keeltje zal wel pijn doen.
Ik geef hem weer Tussikind voor het hoesten, maar ik weet niet goed of het ook werkt.
[..]
Ko kreeg in de kerstvakantie veel appeldiksap, om te verwennen zeg maar en prompt kreeg hij diarree, maar ik wist niet waardoor het kwam.
Thuis wilde hij geen water meer.![]()
Dus bleven we diksap geven, en vieze luiers houden. Tot ik dat las, ik was er helemaal klaar mee, na wat strubbelingen drinkt hij nu gelukkig weer water.
Misschien niet zoveel als van de diksap, maar genoeg om zijn dorst te lessen.
Nouja dat, en dat ik echt genoeg had van bij elke poepluier ook een schone broek te pakken omdat het overal doorheen liep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:16 schreef debuurvrouw het volgende:
Ze zijn evengoed wel groot en gezond geworden maar naar idee dat ze misschien buikpijn hadden door mijn toedoen.
Dit vind ik een beetje flauw om te zeggen, zo kun je alles wel gaan relativeren en bagatelliseren. Wat de een irritant vindt is voor de ander misschien een non-issue maar daardoor niet minder legitiem.quote:[b] Op dinsdag 18 januari 2011 11:37 schreef DaviniaHR het volgende:[/b
Oh, en over grootouders die vinden dat de ander te vaak de kleindkinderen zien, wees blij dat het zo gaat. Het kan ook anders...
Dat snap ik. het was meer bedoeld als "count your blessings" dan als "het kan altijd erger" Alles kan altijd erger. En wat voor de een erg is, is voor de ander geen probleem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje flauw om te zeggen, zo kun je alles wel gaan relativeren en bagatelliseren. Wat de een irritant vindt is voor de ander misschien een non-issue maar daardoor niet minder legitiem.
Ja ik heb alles geproefd, ik gruwel van roosvicee, vroeger lustte ik het al niet en t is er niet beter op gewordenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je het wel eens geproeft die Laxo? getverjekkie, met van die vlokken er in. *ril* is pruimensap niet iets voor Amélie?
Oh ja dat hoor je ook wel eens ja dat het weinig uithaalt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:58 schreef Stiemie het volgende:
Ik zou eigenlijk best blij zijn als Esmee gewoon water wilde drinken... maar in dit geval zou laxo voor Amelietepietjeerg handig zijn inderdaad. Nou ja ik vind de laxo werking trouwens best tegenvallen hoor. Bij Linde maakte het soms helemaal niks uit...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh ja dat hoor je ook wel eens ja dat het weinig uithaalt.
Man ik weet nog dat ik allemaal adviezen kreeg dat ik zelf laxerend spul moest eten/drinken vanwege de bv en om Amélie dan zo te helpen zeg maar.
2 glazen laxo en 2 kiwi's en ik heb geloof ik 3 dagen op de wc gezeten.![]()
die-hard!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:02 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Linde kon er zo 3 bekers van op en dan gebeurde er nog niks
Oh wat leuk zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:06 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die-hard!wanne bikkel die Linde
![]()
heb k je wel ns verteld dat Linde heel lang bovenaan t lijstje heeft gestaan voor dit meiske? Alleen B. heeft weer n nichtje dat zo heet![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:51 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je het wel eens geproeft die Laxo? getverjekkie, met van die vlokken er in. *ril* is pruimensap niet iets voor Amélie?
Oeh, val je wel lekker van af.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:01 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh ja dat hoor je ook wel eens ja dat het weinig uithaalt.
Man ik weet nog dat ik allemaal adviezen kreeg dat ik zelf laxerend spul moest eten/drinken vanwege de bv en om Amélie dan zo te helpen zeg maar.
2 glazen laxo en 2 kiwi's en ik heb geloof ik 3 dagen op de wc gezeten.![]()
Hier ook hoor. En Oscar is een echte klimmer, maar gelukkig niet uit de TTquote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik vind het nog wel lekker makkelijk dat de beugel er voor zit hoor. Kan ik me af en toe zelf vermaken terwijl Flip in de stoel zit. Of ik zet em bij de douche als mijn oudste aan het badderen is. Vinden ze leuk, naar elkaar kijken en lachen met hun eigen taaltje
De box staat hier ook nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |