Dat heb ik toch al 10x gezegd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je bent weer echt helemaal beter?
Niet zijn kind meen ik. Waar is de vader die alimentatie moet betalen in het verhaal?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Hij moet zeggen dat ie je er uit gooit. Dan is ie ook de boeman die zijn vrouw en kind op straat zet.
Ja maar het is wel om een doel te bereiken dat we allebei willen halen. Ik heb erom gevraagd, niet zo dat hij het opeens out of the blue tegen me zegt. Dus hij is geen boeman.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Hij moet zeggen dat ie je er uit gooit. Dan is ie ook de boeman die zijn vrouw en kind op straat zet.
Dat, is vast een nog langer en ingewikkelder verhaal..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet zijn kind meen ik. Waar is de vader die alimentatie moet betalen in het verhaal?
En als je stem weer terug is is hij heesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al 10x gezegd?
Ik ben niet ziek meer, ik heb alleen geen stem.
En echt zieke trek in chocola. Dat wel
Jaaahaaaa we zijn er inmiddels al achter dat ik op de verkeerde mannen val.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet zijn kind meen ik. Waar is de vader die alimentatie moet betalen in het verhaal?
Ja. Bij vlagen ben ik hees.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je stem weer terug is is hij hees
Yuuks! Ik heb een foto. Wanna see?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yummiequote:
Hai!quote:
Ohh ben je zo dichtbij.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Utrecht
Air heeft al
Ik vind het geen vreemd wantrouwen in een vechtscheiding. Hij wil zichzelf niet in een situatie manoeuvreren die hem achteraf in de narigheid brengt en dat is verstandig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar het is wel om een doel te bereiken dat we allebei willen halen. Ik heb erom gevraagd, niet zo dat hij het opeens out of the blue tegen me zegt. Dus hij is geen boeman.
Hij deed even alsof ik dit vroeg zodat IK hem kon zwartmaken. En dat is niet zo. Het is juist een hulpvraag.
Yes pleasequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuuks! Huppel! Ik heb een foto. Wanna see?
Jij slet!quote:
En dat zeg jij?quote:
Zo erg lijkt je ex mij niet. Je woont in zijn huis op zijn kosten en hij stelt niet eens echt eisen. Je had slechter kunnen treffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaahaaaa we zijn er inmiddels al achter dat ik op de verkeerde mannen val.
Mag ik die beerput voor vanavond even dicht laten?
Wat voor narigheid?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het geen vreemd wantrouwen in een vechtscheiding. Hij wil zichzelf niet in een situatie manoeuvreren die hem achteraf in de narigheid brengt en dat is verstandig.
Ik ben een beetje vergeetachtig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |