Je dient een aanvraag tot urgentie in op basis van je verhaal, je inkomen en je mogelijkheden en dat je bereid bent de kosten tot de aanvraag te betalen. Doen ze dat niet dan vraag je bij wie je wel moet zijn en welke commissie daarover gaat. Ze mogen op hun website wat ze willen, maar ook zij zijn verplicht de wet uit te voeren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe dan?
Want dat kan dus niet bij lefier!
Dat zie ik toch. Je moet trouwens je image date eens goed zetten.quote:
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
Oké huppel geholpen, jofu geholpen...
Kunnen we nu mijn nare situatie oplossen?
That's the spiritquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Opsturen? Maandagochtend om 9 uur met die wet uitgeprint aan de balie staan zeker.
Ze waren eigenlijk al dicht, gingen voor mij eventjes openquote:
Dat weten de vrouwtjes beter dan wij. Want zij zijn er van.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:40 schreef kres het volgende:
Die paar overhemden die ik heb gaan bij mij op 40 gr...
Is dat goed.. ?
Neuh, doet ie vaker als ik m lange tijd niet gebruikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat zie ik toch. Je moet trouwens je image date eens goed zetten.
Was je batterij lang op ofzo?
quote:
De KFC is dicht?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
Was ist loss, schatjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
Oh komen daar babies uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet jij met een kindermaker?
Cheers met je brakke koffie danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze waren eigenlijk al dicht, gingen voor mij eventjes openen ik wil geen 70 euro uitgeven aan een maler, koffie heb ik nog best wat
En vervolgens stuurden ze me door naar het blijf van mn lijf huis en hoe dat zou gaan werken staat ergens in het vorige topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je dient een aanvraag tot urgentie in op basis van je verhaal, je inkomen en je mogelijkheden en dat je bereid bent de kosten tot de aanvraag te betalen. Doen ze dat niet dan vraag je bij wie je wel moet zijn en welke commissie daarover gaat. Ze mogen op hun website wat ze willen, maar ook zij zijn verplicht de wet uit te voeren.
Het is een koffiemakerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat moet jij met een kindermaker?
Naja, dat zegt het plaatjequote:
Blits cameraatje hoor (je hebt de V1273 neem ik aan)!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, doet ie vaker als ik m lange tijd niet gebruik
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste poging, en ja het shirt is wit, ik heb even niet anders
Wie is deze geile beer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet meestal lang en overdreven zielig doen, dan gaan ze pas de noodzaak ergens van zien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet zeggen dat er NIKS is dat ik/ze kunnen doen.
Want dat blijkt dus een HUGE leugen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, als je hard genoeg duwt op dat ding bovenop pers je er zo een kiddo uit!
Na wat telefoontjes blijkt dat ik geen leuke planning voor vanavond heb. Wat to doooquote:
Met mij msn'enquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
Na wat telefoontjes blijkt dat ik geen leuke planning voor vanavond heb. Wat to dooo
Vrienden/innen bellen is dus geen optie hè dat heb ik net gedaan
Rukken!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:43 schreef rival het volgende:
[..]
Na wat telefoontjes blijkt dat ik geen leuke planning voor vanavond heb. Wat to dooo
Vrienden/innen bellen is dus geen optie hè dat heb ik net gedaan
Ze kunnen alleen je aanvraag accepteren of afwijzen of je doorsturen naar een commissie. Maar zelfs als ze het afwijzen dan heb je een bewijs van een officiële instantie dat je moeite hebt gedaan. Dan kan je daarmee terug naar de gemeente.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vervolgens stuurden ze me door naar het blijf van mn lijf huis en hoe dat zou gaan werken staat ergens in het vorige topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |