Hoezo? Ben je weer aan het rondkijken hier waar je nu weer gaat inbreken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef kres het volgende:
Dat valt toch niet op bij jou in de wijk .... ?
Owh, je bedoelt met jou? Ik dacht dat je met Air bedoeldequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef kres het volgende:
[..]
Oke.... Ik heb hier nog chocola in huis.. Dus we kunnen hem afleiden...
Nee ik was meer op zoek naar een uitkijk punt..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je weer aan het rondkijken hier waar je nu weer gaat inbreken?
Alweer? We hebben dit jaar toch al geneukt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Owh, je bedoelt met jou? Ik dacht dat je met Air bedoelde
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, je bedoelt met jou? Ik dacht dat je met Air bedoelde
Gelukkig heb je zelf voorgesteld om met hem te MSN'en.quote:
Haha, ik heb er wel eentje met drie kragen. Ik zag 'm, ik vond 'm er niet uitzien maar ik moest hem gewoon hebben vanwege de pimpfactor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de collectie met die drie kragen echtvind.
Ik houd heel erg van simpele blousjes.
Je zult t vast uitgelokt hebbenquote:
Nou ja, daarom wilde ik ook eerst even overleggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? We hebben dit jaar toch al geneukt?
Moet je dat doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door m'n kop tegen de kast te stoten?
Op mijn verjaardag pas weer hoor...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, daarom wilde ik ook eerst even overleggen
Nee, dat heb ik gedaan en daar plaagt ie me meequote:
Ik weet helaas weinig van de kwaliteit van jouw dienstenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef kres het volgende:
Ohh ja...
Samzz nu kan je met MSX overleggen voor wat mijn diensten betreft..
Oh, okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik heb er wel eentje met drie kragen. Ik zag 'm, ik vond 'm er niet uitzien maar ik moest hem gewoon hebben vanwege de pimpfactor.
Vrouwen zullen zulk gedrag vast herkennen.
Mooi he..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
"I wanna blend in!"
- "To what? Toy Story?"
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gedaan en daar plaagt ie me mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |