Nou hier issie niet weg iigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Deezertje het volgende:
Afgelopen zaterdag geen C1000 HAH hoeven bezorgen, vandaag ook geen folder.
Is C1000 weg of een weekje afwezig?
Wij hadden 'm ook niet meer, maar dat had er meer mee te maken dat de dichtsbijzijnste C1000 10 km verderop zitquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:42 schreef Deezertje het volgende:
Afgelopen zaterdag geen C1000 HAH hoeven bezorgen, vandaag ook geen folder.
Is C1000 weg of een weekje afwezig?
Volgens mij komt verkoudheid juist door temperatuurverschillen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:47 schreef rub3n het volgende:
7 graden hier in Kampen![]()
Laat die temperatuur maar omhoog gaan. Misschien kom ik dan een keer van mijn verkoudheid af!
Laten we het dan maar structureel boven de 10 graden houden.quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:37 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Volgens mij komt verkoudheid juist door temperatuurverschillen.
Bij een stad kan het over meerdere dagen denk ik, maar voor een wijk is alles in één keer.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Worden alle stemkaarten in een keer bezorgd? Of wordt gespreid over een paar dagen?
Volgens mij wordt hier gewoon alles in 1 dag bezorgd, en dit is een grote stad.quote:Op donderdag 3 februari 2011 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Bij een stad kan het over meerdere dagen denk ik, maar voor een wijk is alles in één keer.
is gewoon een virusje hoor, verkoudheid.. heeft in principe niets met de temperatuur te makenquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:39 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Laten we het dan maar structureel boven de 10 graden houden.
Dat zal komende zaterdag wel wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 21:51 schreef BirdyMen het volgende:
Bij ons worden alle stemkaarten altijd op de zaterdag gedaan...
Iemand enig idee of dat aanstaande zaterdag al kan zijn of zullen ze weekje later?
Jij kan gewoon elke zaterdag uitslapenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:42 schreef sbientje het volgende:
morgen pas om half 10 begnnen, na 2 zaterdagen om 8 uur wel weer eens lekker
nou, ik vind 8 uur beginnen echt niet uitslapen hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Jij kan gewoon elke zaterdag uitslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |