Die schoenen had ik in een periode dat ik veel extra werkte bij de post. Dus gebruikte ze toendertijd zeer intensief. Tot het moment dat er gaten in ontstonden liepen ze best goed, gewoon degelijke, goedlopende schoenen. Had in eerste instantie ook niet verwacht dat ze na 2 maanden alweer zouden doorslijten.quote:Op zondag 30 januari 2011 01:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Da's wel erg snel. Het probleem met die Ecco's is dat de zool een combinatie is van een zachte, poreuze binnenzool (zodat je lekker zacht loopt), en een harde buitenlaag. Op het moment dat de buitenzool versleten begint te raken (bij mij als eerste steevast bij de binnenzijdes van de hak) komt de binnenzool bloot te liggen, en is de zool niet waterdicht meer. En door de samenstelling van de zool is repareren of opnieuw verzolen geen optie.
Op zich zijn het best goede schoenen, maar je moet niet vergeten dat je ze als postbode dermate intensief gebruikt dat met name de zool heel snel slijt. Na twee maanden al gaten is niet normaal (dan zou ik gewoon teruggaan met de bon en reclameren), maar veel meer dan 1,5 jaar gaan ze niet mee, helaas.
Desondanks blijf ik ze kopen, want ze zitten heerlijk. Sommige schoenen moet je eerst inlopen voordat ze goed zitten, maar deze zitten goed vanaf dag 1. Ik loop nu op mijn derde paar Track II, en zelfs met mijn "moeilijke" voeten (klein en breed met hoge wreef) zitten ze top.
1 half jaar contract en 2 jaarcontracten. Hoop dat ik dan een vierde contract kan krijgenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:57 schreef CihV het volgende:
[..]
Hoeveel contracten heb je eigenlijk gehad? Je mag nu na je derde tijdelijke contract ook nog een vierde krijgen (=een tijdelijke maatregel)
Oke ja dat gaat nog goed dan...quote:Op zondag 30 januari 2011 22:36 schreef Smeich het volgende:
Volgens mij is dat leeftijdsgebonden en voor mensen onder de 25 (?) jaar.
Bij ons krijgen de zaterdagwerkers nog steeds gewoon contracten voor onbepaalde tijd. En elke keer wordt er weer bij gezegd dat dat vrij uniek is en dat ze er hun best voor hebben moeten doen om het voor mekaar te krijgen.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:35 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
1 half jaar contract en 2 jaarcontracten. Hoop dat ik dan een vierde contract kan krijgenHoe zit dat precies?
Jouw verhaal klinkt meer als TC gefaal, die hadden nooit die situatie moeten laten ontstaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:49 schreef rub3n het volgende:
Onze nieuwe vestigingsmanager heeft afgelopen week even een donderpreek gehouden. Heel veel vaste medewerkers hadden donderse min-uren terwijl andere (partime) vaste medewerkers heel veel plus-uren hadden. Van die laatste groep zit nu een stel gedwongen een week thuis. Om zo weer op nul plus-uren te komen.
Zaterdagwerkers mogen ook niet meer zoveel door de week werken. Dat merk ik helaas ook. Ik dacht, na gestopt te zijn met mijn opleiding, lekker te kunnen werken bij TNT. Maar nog geen extra uur gedraaid
Vermoed het niet, in ieder geval niet zo makkelijk. Is ander bedrijf. TNT Post Productie BV. en TNT Post eMotion io.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:11 schreef Viper86 het volgende:
Kan je straks als zaterdagwerker ook uitgeleend worden aan dat eMotion?
Net als nu met collectie.
Bij landelijk was ie op vorige keer op woensdag op dit vbg, europese in 2009 wel op zaterdag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:36 schreef rub3n het volgende:
Waarom komt die troep altijd op zaterdag? Klote zooi.
Op zaterdag onervaren krachten? Is hier absoluut niet het geval.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:40 schreef carboni het volgende:
[..]
Bij landelijk was ie op vorige keer op woensdag op dit vbg, europese in 2009 wel op zaterdag.
Maar zal wel per vbg verschillen. Zaterdag is meestal niet de meest handige dag met al die onervaren krachten die rondlopen.
Bij de landelijke was ik vrij maar die europese kon ik me nog wel herinneren. Die dingen werkten totaal niet in de HSM dus werd ie er tussen uitgehaald en kon je oldschool handsorteren in de tijd dat je op je bak moest wachten.
Bij ons lopen er wel ervaren zaterdagwerkers tussen maar je zou hier een grote chaos krijgen als je alleen de zaterdagwerkers liet werken op zaterdag. De postbodes zijn best wel nodig.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:49 schreef rub3n het volgende:
[..]
Op zaterdag onervaren krachten? Is hier absoluut niet het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |