Oh dat weet ik niet, mijn manier werkt in ieder geval.quote:
Iedereen is ooit beginnerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef SawIt het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, mijn manier werkt in ieder geval.
Wel veel mensen die echt niet over weg kunnen met software
* ki hoetie ti ka tinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef Dalando het volgende:
Prapaapapapapappapapaprap
*onduidelijke taal*
prapparpaprapraprpaprapappaapapap
dat komt door onz-radio het is verslavend (werk beter als pep)!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo vreselijk vrolijk? of is dat effect alleen bij mij?![]()
Jezelf kwootenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat komt door onz-radio het is verslavend (werk beter als pep)!
Het is erger geworden sinds het foute uur is begonnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
dat komt door onz-radio het is verslavend (werk beter als pep)!
Mij kwootenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Godver zit niet mijn CUE kanalen te spieken
Wil je alleen pranks of ook serieuze dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Rivalo het volgende:
De show op vrijdagavond heeft nog wat dingen nodig. Zoals welke muziek je wilt horen.
Misschien nog wel een stukje DJSet die ik ergens doorheen prop.
Wil je meedoen met de Zangcontest?, idee door So_Surreal_Baby
Heb je misschien nog een ander leuk idee voor de Vrijdagavondshow?
Je kunt me altijd bereiken via PM/DM, Twitter: ONZRivalo en Skype: rivalo6.
Live skype is mogelijk.
• 20:00 LIVE!!!!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komt show me your genitals ook?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef djkoelkast het volgende:
Foutste van het foutste staat klaar!
quote:
MAJAHOA MAJAHAHAquote:
Het is de vrijdagavond show, moet een beetje luchtig blijven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef SawIt het volgende:
Rivalo, nou geef ik een suggestie en dan reageer je niet
Dragonstea din tei!!!
ONZIN radio hehquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
WTF! ik tune in hoor ik deze onzin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |