Ik ga even ontbijten met zelfgemaakte uiensoepquote:
Ik weet niet eens wat ik wilquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik wilde zingen vanmiddag.
Dat gaat ook niet door
Jij liever dan ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga even ontbijten met zelfgemaakte uiensoep
De ene lult er overheen alsof ze niets lezen. De andere bemoeien zich er meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dan is het rechterlijk afdwingen van een DNA test de enige optieBeide zijn wel echt sneu zeg... heel Fok er bovenop zeker?
Typischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:19 schreef Tally het volgende:
[..]
De ene lult er overheen alsof ze niets lezen. De andere bemoeien zich er mee
Mijn kookkunstenquote:
Meer kunnen we nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef rival het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed. Tot die tijd maar hopen op het beste
Ach.. Ik heb niets te doen! Ik lig lui te wezen op de bank. Of zich bij hubbie om hem gezelschap te houden op zolder. Dus laat me lekker lezen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerder 12 ofzo, tsjonge jonge.
Kan er echt niet bij met mijn hoofd.
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Typisch
Nou ja, over twee weken zal het topic er ook nog wel staan
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:20 schreef missbehavin het volgende:
Gelukkigde andere kous is terecht
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgen
ze maakt eigenlijk alleen haarzelf maar belachelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij reageert niet op haar mail dus probeert ze zo via FOK! toch nog iets te horen te krijgen
Jij hebt ondertussen zeker nog niet gevraagd wat voor ras dat hondje is he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ik laat het bij 1 pm. Kan je em makkelijk vinden. Goed hè
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga even ontbijten met zelfgemaakte uiensoep
Nou ja, iig de rechtsbijstand ingeschakeld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze maakt eigenlijk alleen haarzelf maar belachelijk![]()
Als ze trouwens echt serieus was, had ze gewoon een advocaat in de arm genomen
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:24 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet nu zeker dat kleine man weer aan de beterende hand is, hij vroeg net heel lief of ik het goed zou vinden als ie even op de laptop ging
Tja. Kweenie wat er echt afspeeltquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze maakt eigenlijk alleen haarzelf maar belachelijk![]()
Als ze trouwens echt serieus was, had ze gewoon een advocaat in de arm genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |